Hotararea Consiliului Local 394/22.09.2015 privind obligativitatea întreţinerii clădirilor de pe raza Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.25047/22.09.2015 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.36 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Proprietarii clădirilor care prin nivelul de degradare a sistemului de închidere perimetrala, afectează calitatea cadrului urban construit şi a spaţiilor publice urbane sunt obligaţi să execute lucrări de zugrăveli şi vopsitorii exterioare şi lucrări de conservare şi restaurare a componentelor artistice ale construcţiilor, conform art. 11 din Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii. Art. 2: Proprietarii clădirilor care prezintă pericol public sunt obligaţi să execute lucrările de intervenţie asupra imobilului, după obţinerea în prealabil a autorizaţiei de construire pentru executarea lucrărilor de intervenţie în primă urgenţă, potrivit art. 7, alin.16 al Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii. Art. 3: Nerespectarea art.1 şi 2 din prezenta hotărâre se sancţionează cu amenda maximă prevăzută de art. 2, alin. 4 din Hotărârea Consiliului Local nr. 371/2007 - privind constatarea şi sancţionarea contravenţiilor pe teritoriul Municipiului Timişoara. Art. 4: Prin Dispoziţie a Primarului Municipiului Timişoara se va înfiinţa o Comisie care va inventaria clădirile care reprezintă pericol public şi care nu sunt întreţinute. Art. 5: Comisia va propune o metodologie de evaluare şi punctare a stării de degradare în vederea supraimpozitării conform Codului Fiscal. Art. 6: Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează: Direcţia Urbanism, Direcţia Poliţia Locală şi Direcţia Fiscală din cadul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.7: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Comunicare; - Drecţiei Fiscale; - Direcţiei Poliţia Locală; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|