Hotararea Consiliului Local 387/26.09.2006 privind atribuirea spaţiului cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă din Timişoara, str.E.Carusso nr.1 şi str.D.Cantemir nr.1 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2006-13748/14.09.2006 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr.ing. GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere cererea Autorităţii de Sănătate Publică a Judeţului Timiş, nr.11084/2006, înregistrată la Primăria Timişoara sub nr.SC2006-013748/2006; Având în vedere procesul verbal al şedinţei Comisiei de analiză a spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei Timişoara precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, din data de 12.09.2006; In conformitate cu prevederile art.38 alin.2 lit.(c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată şi completată de Legea nr. 286/2006; In temeiul art.46 alin. 2 1 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată şi completată de Legea nr. 286/2006. HOTARASTE Art. 1 : Se atribuie spaţiul cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă situat la parterul imobilului din Timişoara, str.E.Carusso nr.1 şi str.D.Cantemir nr.1, înscris în C.F.ind.nr.142984 Timişoara, nr.top. 182/2,277,280/1/LXVI, în poprietatea Municipiului Timişoara-domeniu public, în adm. Consiliului Local Timişoara, având descrierea "Cabinet dentar, situat la parter, compus din 3 cabinete, 2 garderobe, sală sterilizare, registratură, antreu, hol acces şi 2 grupuri sanitare", Autorităţii de Sănătate Publică a Judeţului Timiş, pe bază de contract de închiriere pe o perioadă de 5 ani, pentru SANEPID. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Poliţia Comunitară; - Serviciului Juridic; - Centrului de Consiliere pentru Cetăţeni; - Biroului Control Intern ; - Biroului Relaţii Publice ; - Autorităţii de Sănătate Publică a Judeţului Timiş; - Mass - media locale.
|