keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 364/27.08.2015 privind respingerea contractului - cadru de finantare intre Municipiul Timisoara si structurile sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat

27.08.2015

Hotararea Consiliului Local 364/27.08.2015
privind respingerea contractului - cadru de finantare intre Municipiul Timisoara si structurile sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2015- 22721/25.08.2015 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 101/03.03.2015, privind aprobarea contributiei financiare cu titlu de cotizatie anuală, din partea Municipiului Timisoara pentru "ACS Poli Timişoara";
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 102/03.03.2015, privind aprobarea contribuţiei financiare cu titlu de cotizaţie anuală din partea Municipiului Timişoara pentru Asociaţia Sportivă "Clubul de Handbal Politehnica Timişoara";
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 103/03.03.2015, privind aprobarea contributiei financiare cu titlu de cotizatie anuală din partea Municipiului Timişoara pentru Asociaţia Timişoara Saracens Rugby Club Municipal Universitatea de Vest Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/03.03.2015, privind aprobarea contributiei financiare cu titlu de cotizatie anuală din partea Municipiului Timisoara pentru Asociaţia "Baschet Club Timişoara";
Având în vedere Procesul-Verbal al Şedinţei Extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Timişoara din data de 27.08.2015;
În baza prevederilor art.12, alin. (2), art.18^1, art.67 din Legea nr.69/2000 a educaţiei fizice şi sportului, actualizată;
Având în vedere prevederile Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b) , d) şi e) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
Având în vedere faptul ca Proiectul de hotărâre privind aprobarea contractului - cadru de finantare intre Municipiul Timisoara si structurile sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat nu a întrunit condiţiile impuse de prevederile art. 45 alin.2 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: (1) Se respinge contractul -cadru de finantare, cu anexele nr.1,2 si 3, prin care Municipiul Timisoara acorda din contributiile financiare cu titlu de cotizaţie pe anul 2015, aferente anului competitional 2015-2016, finantare pentru activitatea structurilor sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat, conform Anexei la prezenta hotarare.

Art.2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se incredinteaza Directia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale si Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.3. Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timis;
- Consiliului Judetean Timis ;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Instituţii Scolare, Medicale , Sportive şi Culturale;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse;
- Directiei Economice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Managementul Calităţii;
-Biroului Audit;
- Structurilor sportive mentionate;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
P.SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexe_1-2_contract_finantare_asociatii.pdf

ANEXA 1 la contractul-cadru nr….( Anexa la HCLMT….) Structura sportivă ................... Acţiunile/activităţile din cadrul programului sportiv:’’ Promovarea sportului de performanta in asociatia sportiva’’

cuprinse in programele de selectie, pregatire sportiva, calendarele competitionale, organizare de competii si evenimente

sportive - desfasurate in perioada ________________.2015/2016

Nr.

crt.

Denumirea actiunii/activitatii

Locul de desfasurare

Perioada actiunii

Numar de participanti

Costul acţiunii

- lei

Alte mentiuni

1.

2.

3.

Nota: Modificarea repartitiei articolelor/naturilor de cheltuieli cuprinse in bugetul de venituri si cheltuieli si detaliate pe actiuni/activitati in tabelul din Anexa 1, cu respectarea valorii sumei aprobate, se poate face prin act aditional la contract, semnat de reprezentantii legali ai Municipiului Timisoara; Municipiul Timisoara, Clubul Sportiv/Asociatia sportiva

Directia Institutii Scolare,

Medicale, Sportive si Culturale,

Director,

Biroul Baze Sportive,

  ANEXA nr.2 la contractul-cadru nr….( Anexa la HCLMT….) Structura sportivă ...................

Scopul, obiectivele si indicatorii de evaluare

Acţiunile/activităţile din cadrul programului sportiv:’’ Promovarea sportului de performanta in asociatia sportiva’’

cuprinse in programele de selectie, pregatire sportiva, calendarele competitionale, organizare de competii si evenimente sportive

desfasurate in perioada ________________.2015/2016

A.Scopul:

B.Obiective:

B1: Obiectivul general:

B2: Obiective specifice:

C. Indicatori:

C1: Indicatori de eficienta: (cost mediu/proiect, cost mediu/acţiune, cost mediu/participant, etc.)

C2: Indicatori fizici: (nr. de acţiuni, nr. de competiţii, nr. de sportivi, nr. de cupe/diplome/medalii, etc.)

C3: Indicatori de rezultat: (cifre, fapte, timp, servicii, nr. de persoane, rezultate sportive, sportivi in loturi nationale, etc.)

Municipiul Timisoara, Clubul Sportiv/Asociatia------

Timisoara,

Directia Institutii Scolare,

Medicale, Sportive si Culturale,

Director,

Biroul Baze Sportive, 

Atasament: Contract_finantare_cadru-asociatii_sp-anexa_HCL_-_.pdf

1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE SI CULTURALE SC2015-______ /_______2015

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.300; internet: www.primariatm.ro

ANEXA la HCL nr. ________ / ____________

CONTRACT- cadru de finantare

Cap.I. PARTILE 1.1. MUNICIPIUL TIMISOARA, prin Consiliul Local al Municipiului Timisoara, reprezentat prin Primar- dl. Nicolae Robu, cu sediul in Bv. C.D. Loga nr.1, cod fiscal nr.14756536, si 1.2. CLUBUL SPORTIV/ASOCIATIA SPORTIVA…TIMISOARA, cu sediul in Timisoara, str…., nr…….., cod fiscal nr……………….,cont bancar nr……………………………………, deschis la Banca…………………………………, reprezentat prin dna/dl…………………. ,in calitate de presedinte/manager general, în baza dispoziţiilor Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, cu modificările şi completările ulterioare. au convenit încheierea prezentului contract. Cap.II. OBIECTUL CONTRACTULUI Art.1. (1) Obiectul prezentului contract îl constituie finanţarea, din contributia financiara cu titlu de cotizatie acordata din bugetul local , a activitatii structurii sportive locale ...., care cuprinde toate acţiunile/activităţile din cadrul programelor de promovare, selectie, pregatire sportiva, participare la competitiile sportive locale, regionale, nationale,si internationale, organizate in conformitate cu statutul si regulamentele federatiei sportive nationale / europene pe ramura de sport..., respectiv organizatoare de competitii si evenimente sportive. (2)Activitatea structurii sportive ...se circumscrie realizarii scopului si obiectivelor asociatiei sportive, conform prevederilor statutului. (3)Actiunile si activitatile desfasurate de structura sportiva... finantate prin prezentul contract, sunt prevazute in anexa nr.1 . Cap. III. DURATA CONTRACTULUI Art.2. (1)Prezentul contract se incheie pe o perioada cuprinsa de la data intrarii in vigoare a hotararii de consiliu local prin care se aproba, si pana la data de 30.06.2016, cu posibilitatea prelungirii lui, prin acordul partilor. (2).Durata contractului cuprinde anul competitional 2015-2016, care are in structura perioada pregatitoare intercompetitionala de vara 2015, perioada competitionala pana la 31.12.2015 si activitatea din perioada 01.01.2016 pana la 30.06.2016.

2

Cap.IV. CONTRIBUTIA MUNICIPIULUI TIMISOARA Art.4. Municipiul Timişoara contribuie cu următoarele: 1. Asigura folosinta gratuita a obiectivelor cu destinatie sportiva (baze sportive) aflate in proprietate sau administrare, la solicitarea clubului sportiv/ asociatiei sportive, pentru actiunile si activitatile prevazute in anexa nr.1 la prezentul contract, in limita programului disponibil si conform programarii stabilite de comun acord cu reprezentantii structurii de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. 2.Finanteaza clubul sportiv/ asociatia sportiva ...prin contributia financiara cu titlu de cotizaţie pe anul 2015, din partea Municipiului Timişoara, din bugetul local , capitolul 67.02. "Cultură, recreere şi religie", subcap.67.02.05.01-Sport, aprobata prin HCLMT nr..., in suma de ...lei, dupa cum urmeaza: 2.1. pentru returul anului competitional 2014-2015: suma de ...lei; 2.2.pentru anul competitional 2015-2016, care cuprinde perioada pregatitoare intercompetitionala de vara 2015 si perioada competitionala pana la 31.12.2015, cota din contributia financiara anuala, in suma de …lei; 2.3.pentru perioada aferenta anului 2016, in baza bugetului de venituri si cheltuieli prezentat de structura sportiva, se va aloca o contributie financiara cu titlu de cotizatie, cu respectarea prevederilor bugetare, luand ca referinta cotizatia aprobata pe anul 2015. Cap.V DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR Art.5. Structura sportivă are următoarele drepturi şi obligaţii: 1.sa utilizeze suma alocata din bugetul local prevăzută la art. 4,pct.2 exclusiv pentru finanţarea cheltuielilor aferente capitolelor/articolelor/acţiunilor/activităţilor prevăzute în anexa nr. 1 si potrivit destinaţiei stabilite, în conformitate cu hotărârile Adunării Generale a Asociatiei, care aprobă Bugetul de venituri şi cheltuieli anual, si cu deciziile Consiliului Director, in acord cu prevederile statutului asociaţiei,actului constitutiv si legislatiei in vigoare, cu mentiunea ca din suma alocata de Municipiul Timisoara structura sportiva poate finanta toate tipurile de cheltuieli aferente activitatii , categoriile de cheltuieli fiind precizate in Anexa nr.3 la prezentul contract , elaborata in conformitate cu prevederile Legii nr.69/2000 a educatiei fizice si sportului, art.18^1 si art.69 alin.(1)si (2); 2. sa distribuie suma alocata potrivit hotararilor Adunarii Generale si deciziilor Consiliului Director ale Asociatiei, care raspund de modul de utilizare a sumelor alocate, in conformitate cu scopul si obiectivele acesteia si cu prevederile legale in vigoare; 3. sa aloce o cota de minim ...% din suma prevazută la art.4,pct.2 pentru activitatea sportivă a echipelor secunde, de tineret si echipelor de copii si juniori, dupa caz, conform structurii organizatorice; 4.să realizeze acţiunile/activităţile prevăzute la art. 1, obiectivele şi indicatorii prevăzuţi în anexa nr. 2; 5.să permită persoanelor delegate de Municipiu să efectueze controlul privind modul de utilizare a sumei prevăzute la art.4,pct 2; 6. sa asigure din alte surse de finantare acoperirea tuturor cheltuielilor necesare , conform Bugetului de venituri si cheltuieli aprobat, cu exceptia celor acoperite din bugetul local, pentru asigurarea conditiilor organizatorice si materiale pentru desfasurarea pregatirii sportive optime , participarea la toate actiunile sportive din calendarele competitionale, in care echipele sunt calificate; 7. sa intocmeasca si sa transmita,cel putin trimestrial, catre Municipiul Timisoara urmatoarele documente:

3

- raport financiar insotit de documentele justificative de cheltuieli; - rapoarte intermediare/ la finalul anului competitional, privind efectuarea actiunilor/ activitatilor, realizarea obiectivului/obiectivelor, dupa caz, a indicatorilor prevazuti in contract; 8.să restituie, în situaţia nerespectării dispoziţiilor legale şi a prevederilor prezentului contract, în termen de 15 zile de la data comunicării somaţiei de plată din partea organului de control, sumele primite, precum şi penalităţile aferente acestora, calculate potrivit dispoziţiilor legale în vigoare; 9. să respecte prevederile actului constitutiv şi ale statutului propriu, precum şi statutul şi regulamentele federaţiei sportive naţionale la care este afiliată; 10. sa promoveze un climat de fair-play si sa faca o imagine pozitiva Municipiului Timisoara; 11. să întreprindă măsurile necesare pentru realizarea obligatiilor legale care revin organizatorilor competitiilor sportive, privind prevenirea si combaterea violentei in sport, respectiv a dopajului în cadrul acţiunilor finanţate potrivit prezentului contract; 12. sa promoveze imaginea Municipiului Timisoara si a Primariei Municipiului Timisoara prin inscriptionarea vizibila pe echipamentele de concurs, a insemnelor acestora, respectiv pe toate materialele promoţionale aferente actiunilor sportive şi evenimentele media; 13. sa participe la actiunile organizate de Primaria Municipiului Timisoara la care este invitat, prin actiuni sportive demonstrative ; 14. a)sa prezinte la începutul fiecărui sezon competiţional, calendarul sportiv competitional şi sa întocmeasca împreună cu reprezentantii structurii de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Timisoara programul de activitati derulate in cadrul obiectivelor sportive. Neprezentarea calendarului sportiv competiţional va atrage de la sine pierderea gratuităţii sau neprogramarea actiunilor sportive la obiectivele sportive prevăzute la art.4,pct.1. ; b)sa reprogrameze antrenamentele sau/si competitiile, la solicitarea Municipiului Timişoara în cazurile în care acesta organizează acţiuni de interes pentru comunitate sau cu ocazia unor lucrări de investitii si reparaţii curente la obiectivele sportive ; c) sa respecte Regulamentul de Ordine şi Funcţionare al obiectivelor sportive; Art.6. Municipiul Timisoara are următoarele drepturi şi obligaţii: 1.sa efectueze plata sumei cotizatiei angajate in tranşe, din proprie initiativa sau în baza solicitărilor de plată din partea asociaţiei sportive, în limita bugetului disponibil şi a disponibilului în cont la data solicitării; 2. să supravegheze şi să controleze modul de utilizare a sumelor alocate din bugetul local, precum şi modul de respectare a dispoziţiilor legale; 3. sa primeasca rapoarte financiare insotite de documente justificative, pentru cheltuielile efectuate din suma alocata de la bugetul local; 4. sa solicite, in situatia in care se constata ca din finantarea alocata din bugetul local nu au fost cheltuite sume in conformitate cu scopul si obiectivele asociatiei sportive şi nu au fost utilizate conform prevederilor prezentului contract, restituirea sumelor acordate si/sau ,dupa caz, sistarea virării sau diminuarea sumei repartizate; 5. sa diminueze finantarea aprobata pentru ansamblul anului bugetar 2016, in situatia in care se constata ca la finalul anului competitional 2015-2016, structura sportiva nu si-a realizat obiectivele şi indicatorii prevăzuţi în anexa nr. 2 la prezentul contract.

4

Cap.VI. MODIFICAREA CONTRACTULUI Art.7. Nici o parte nu poate modifica unilateral prezentul contract. Modificarea contractului poate interveni numai prin acordul de vointa liber exprimat al partilor, prin act aditional. Cap.VII.RASPUNDEREA CONTRACTUALA Art.8. Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor asumate prin prezentul contract, partea în culpă răspunde în condiţiile prezentului contract şi ale dispoziţiilor legale în vigoare. Art. 9. Forţa majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, în condiţiile legii. Cap. VIII LITIGII Art.10. Divergenţele care pot apărea între părţi pe parcursul derulării prezentului contract vor face obiectul unei concilieri pe cale amiabilă. În situaţia în care aceasta nu s- a realizat, partea nemulţumită se poate adresa instanţei de judecată competente, în condiţiile legii. Cap.IX DISPOZITII FINALE Art.11.Regimul de gestionare a sumelor repartizate de Municipiul Timisoara şi controlul financiar se realizează în condiţiile legii. Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor efectuate de structura sportivă în baza prezentului contract se fac potrivit normelor privind finanţele publice. Art.12. Prevederile prezentului contract au putere deplină pentru părţi şi se constituie în norme cu caracter tehnic, financiar şi administrativ. Art. 13. Anexele nr. 1, 2 si 3 fac parte integrantă din prezentul contract. Art. 14. Prezentul contract se încheie în 3 exemplare, dintre care două exemplare pentru Municipiul Timisoara şi un exemplar pentru structura sportivă. MUNICIPIUL TIMISOARA, CLUBUL SPORTIV/ ASOCIATIA… PRIMAR, PRESEDINTE/ MANAGER GENERAL

NICOLAE ROBU

DIRECŢIA ECONOMICĂ ,

DIRECTIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE SI CULTURALE CONSILIER JURIDIC,

Atasament: Referat_HCL_asocieri-_2015_-.pdf

COD FO53 – 01 ver.1 .

1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA INSTITUTII SCOLARE, MEDICALE, SPORTIVE SI CULTURALE SC2015-.....................................................

APROBAT PRIMAR, NICOLAE ROBU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.300 ; internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea contractului –cadru de finantare intre Municipiul Timisoara si structurile sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat

Municipiul Timişoara a alocat in anul 2015 contributii financiare cu titlu de cotizatii pentru cele 4 asociatii sportive in care are calitatea de membru activ , aprobata prin hotarari de consiliu anterioare. Astfel, in anul 2015 :

- prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 101/03.03.2015, s-a aprobat contributia financiara cu titlu de cotizatie anuală, din partea Municipiului Timisoara pentru "ACS Poli Timişoara";

- prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 102/03.03.2015, s-a aprobat contribuţia financiara cu titlu de cotizaţie anuală din partea Municipiului Timişoara pentru Asociaţia Sportivă „Clubul de Handbal Politehnica Timişoara”;

- prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 103/03.03.2015, s-a aprobat contributia financiara cu titlu de cotizatie anuală din partea Municipiului Timişoara pentru Asociaţia Timişoara Saracens Rugby Club Municipal Universitatea de Vest Timişoara;

- prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 104/03.03.2015, s-a aprobat contributia financiara cu titlu de cotizatie anuală din partea Municipiului Timisoara pentru Asociaţia "Baschet Club Timişoara";

Hotararile de consiliu local elaborate pentru aderarea la asociatii, infiintarea asociatiilor noi, respectiv acordarea cotizatiei anuale cuprind urmatoarele clauze:

-Se aproba o contributie financiara cu titlu de cotizatie pe anul…, din partea Municipiului Timisoara, pentru Asociatia …., in suma de ….lei,din bugetul local, din capitolul 67.02. "Cultură, recreere şi religie", (67.02.05.’’Servicii recreative si sportive’’;

- Contributia financiara din partea Municipiului Timisoara va fi utilizata de catre Asociatie, in conformitate cu hotărârile Adunării Generale a Asociaţiei si cu prevederile legale in vigoare;

-Contributia financiara se efectueaza pentru activitatea sportiva cuprinsa in calendarele competitionale ale echipelor…, in conformitate cu calendarul Federatiei ….

- Distribuirea cotizatiei cade in sarcina Adunarii Generale si a Consiliului Director care raspund, conform prevederilor legale de modul de utilizare a sumelor alocate.

- Municipiul Timişoara va efectua plata sumei alocate în tranşe, în baza solicitărilor de plată din partea asociaţiei sportive, în limita bugetului disponibil şi a disponibilului în cont la data solicitării;

-Asociatia sportiva va inainta catre Municipiul Timisoara rapoarte financiare insotite de documente justificative, pentru cheltuielile efectuate din suma alocata; Conform prevederilor statutelor proprii aprobate, asociatiile sportive: Asociatia Baschet- Club Timisoara, Asociatia Club Sportiv ACS Poli Timisoara, Clubul Sportiv Rugby Club Municipal Universitatea de Vest Timisoara (modificata denumirea in Asociatia Timisoara Saracens Rugby Club Municipal Universitatea de Vest Timisoara) si Asociatia Sportiva Clubul

COD FO53 – 01 ver.1 .

2

de Handbal Politehnica Timisoara, ca forma juridica , functioneaza fiecare in parte, in temeiul OG nr.26/2000, cu privire la asociatii si fundatii, ca persoana juridica de drept privat, fara scop patrimonial si a Legii educatiei fizice si a sportului nr.69/2000, ca structura sportiva monosportiva, club sportiv de drept privat, persoana juridica nonprofit fara scop lucrativ.

In anul 2015 s-au produs modificari ale Legii nr.69/2000, prin Ordonanta de Urgenta nr.2 din 11 martie, modificata ulterior prin Legea nr.171 din 29 iunie 2015, astfel fiind completata cu urmatorul articol: ’’ ART. 18^1 (1) Prin hotărâre a consiliului local/consiliului judeţean, se pot repartiza sume din bugetul local pentru: a) finanţarea activităţii instituţiilor cu specific sportiv din subordinea sa; b) finanţarea activităţii structurilor sportive locale, constituite ca structuri nonprofit în condiţiile legii, participante la competiţiile sportive locale, regionale, naţionale şi internaţionale, organizate în conformitate cu statutul şi regulamentele federaţiilor sportive naţionale pe ramură de sport, în baza contractelor şi a programelor sportive ale acestora care prevăd promovare, selecţie, participare, pregătire, organizare de competiţii şi evenimente sportive. Din sumele alocate pot fi finanţate toate tipurile de cheltuieli aferente contractelor şi programelor sportive, inclusiv cele de natură salarială. c) premierea, în condiţiile legii, a performanţelor deosebite obţinute la competiţiile sportive internaţionale oficiale. (2) Prevederile prezentului articol se aplică începând cu anul competiţional următor intrării în vigoare a prezentei legi.’’ Avand in vedere expunerea de motive, propunem proiectul de hotarare prin care se completeaza modul de derulare a finantarii din partea Municipiului Timisoara catre cele 4 asociatii sportive in care Municipiul este membru activ, astfel:

-se aprobă contractul -cadru de finantare, cu anexele nr.1,2 si 3, prin care Municipiul Timisoara acorda din contributiile financiare cu titlu de cotizaţie pe anul 2015, aferente anului competitional 2015-2016, finantare pentru activitatea structurilor sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat, conform anexei la prezenta hotarare;

- in baza contractului –cadru cuprins in anexa la hotarare, Municipiul Timisoara va incheia in parte, contracte de finantare cu urmatoarele structuri sportive: Asociatia Club Sportiv "ACS Poli Timişoara", Asociaţia Sportivă „Clubul de Handbal Politehnica Timişoara”,’’Asociaţia Timişoara Saracens Rugby Club Municipal Universitatea de Vest Timişoara’’ si ’’ Asociaţia "Baschet Club Timişoara";

- modificarea contributiei financiare totale cu titlu de cotizatie, alocate unei structuri sportive se poate face oricand pe parcursul anului competitional in cauza, prin hotarare de consiliu local;

- modificarea destinatiei sumelor platite cu titlu de cotizatie, pe capitole/articole/ actiuni/ activitati, ce face obiectul Anexei 1, se poate face prin act aditional la contract, semnat de reprezentantii legali ai Municipiului Timisoara, cu respectarea valorii totale a finantarii aprobate de consiliul local;

- in Anexa 1 a contractelor se va indica destinatia sumelor platite cu titlu de cotizatie pe capitole/articole/ actiuni/ activitati;

COD FO53 – 01 ver.1 .

3

- distribuirea in detaliu a sumei alocate din bugetul local, cade in sarcina structurii

sportive, potrivit hotararilor Adunarii Generale si deciziilor Consiliului Director ale Asociatiei, care raspund de modul de utilizare a sumelor alocate, in conformitate cu scopul si obiectivele acesteia si prevederile legale in vigoare. Având în vedere aspectele mentionate, va rugam sa analizati , avizati si aprobati proiectul de hotarare privind aprobarea contractului –cadru de finantare intre Municipiul Timisoara si structurile sportive in care Municipiul are calitatea de membru asociat.

Viceprimar, Pt.Secretar, Dan Diaconu Simona Dragoi

Director Directia Economica, Director Directia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale, Smaranda Haracicu Ioan Mihai Costa Biroul Baze Sportive, Florica Hongu Avizat Juridic, Daniela Ştefan

Atasament: ANEXA_3_la_contractul_cadru.pdf

1

ANEXA nr.3 la contractul-cadru nr….( Anexa la HCLMT….) Structura sportivă ................... Categorii de cheltuieli programul sportiv:’’ Promovarea sportului de performanta in asociatia sportiva’’ actiuni/activitati cuprinse in programele de selectie, pregatire sportiva, calendarele competitionale, organizare de competii si evenimente sportive desfasurate in perioada ________________.2015/2016 Cap.I. Consideratii generale Prezenta anexa cuprinde categoriile de cheltuieli care se pot efectua de catre structura sportiva contractanta, din contributia financiara cu titlu de cotizatie de la bugetul local, in baza prevederilor Legii nr.69/2000 a educatiei fizice si sportului si alte prevederi legale in vigoare . Naturile de cheltuieli din prezenta anexa se pot efectua pentru realizarea activităţii sportive, respectiv actiuni/activitati cuprinse in programele de selectie, pregatire sportiva, calendarele competitionale, organizare de competitii si evenimente sportive , pentru participanţii la acţiunile sportive. Termenii şi expresiile utilizate in anexa au următoarele semnificaţii: 1. activitate sportivă - complex de acţiuni care au ca scop comun îndeplinirea unor obiective cu caracter sportiv. Categoriile de acţiuni care constituie activitatea sportivă sunt: acţiunile de pregătire sportivă, competiţiile sportive şi alte acţiuni sportive, denumite împreună acţiuni sportive; 2. acţiune de pregătire sportivă - acţiune sportivă desfăşurată în ţară sau în străinătate, realizată în baza unui program stabilit, sub supravegherea uneia sau mai multor persoane calificate, având ca scop dezvoltarea psihomotrică a individului şi participarea la competiţii sportive; 3. competiţie sportivă - acţiune sportivă organizată de structuri sportive şi/sau de alte entităţi competente, în baza unui regulament, care are ca obiective ameliorarea rezultatelor sportive, realizarea de recorduri şi/sau obţinerea victoriei; 4. alte acţiuni sportive - acţiuni care prezintă interes pentru activitatea sportivă, altele decât competiţiile sportive şi cele de pregătire sportivă, desfăşurate în ţară sau în străinătate, cum ar fi: congrese, conferinţe, simpozioane, seminarii, colocvii ori alte reuniuni, întâlniri de lucru, schimburi de experienţă, gale, expoziţii, cursuri şi stagii de practică şi specializare sau perfecţionare şi altele asemenea, precum şi acţiuni de cercetare, documentare, informare, promovare, consultanţă şi altele asemenea; 5. alimentaţie de efort - tip de alimentaţie specială, necesară compensării pierderilor de nutrienţi în urma efortului depus de sportivi în programele de pregătire şi de participare în competiţii; 6. susţinătoare de efort - substanţe sintetice sau naturale cu efecte ergo- sau profotrope utilizate în vederea reechilibrării biologice a sportivilor. Acestea au scop profilactic, curativ şi accelerează refacerea după efort, contribuind indirect la susţinerea biologică a efortului următor; substanţe care nu sunt incluse pe lista substanţelor interzise întocmită de Agenţia Mondială Antidoping (WADA);

2

7.structurile sportive –(in sensul prezentei anexe) sunt asociaţii de drept privat, constituite sau înfiinţate, după caz, în scopul organizării şi administrării unei activităţi sportive şi care au drept obiectiv promovarea uneia sau mai multor discipline sportive, practicarea acestora de către membrii lor şi participarea la activităţile şi competiţiile sportive. 8. participanţii la acţiunile sportive : a. la acţiunile de pregătire sportivă interne şi internaţionale : (1)- sportivi; (2)- antrenori; (3)- medici, asistenţi medicali, maseuri, fizioterapeuţi, cercetători, operatori video, alţi specialişti care contribuie la realizarea pregătirii.Acestia pot beneficia pe perioada acţiunilor de pregătire sportivă de aceleaşi drepturi ca şi sportivii, cu excepţia cazurilor în care acţiunile sunt organizate în localităţile în care îşi au domiciliul aceste persoane şi organizatorii au stabilit să nu locuiască cu sportivii cantonaţi, situaţie în care vor beneficia de una sau două mese pe zi, după caz. Numărul, structura şi componenţa nominală ale participanţilor la acţiunile de pregătire sportivă se stabilesc de organizaţiile sportive organizatoare, în funcţie de ramura de sport, de scopul şi importanţa acţiunii şi de resursele financiare prevăzute în buget. b. la competiţiile sportive şi la alte acţiuni sportive interne şi internaţionale : (1) La competiţiile sportive interne şi internaţionale, în afară de sportivi, pot participa antrenori, medici, asistenţi medicali, fizioterapeuţi, operatori video, arbitri, observatori, alţi specialişti, precum şi alte persoane din cadrul autorităţii, instituţiei sau structurii sportive participante ori din afara acesteia, care contribuie la asigurarea condiţiilor tehnice şi administrative necesare efectuării deplasării, participării sportivilor în competiţie şi realizării obiectivelor propuse. (2) Sportivii şi celelalte persoane care participă la competiţiile sportive alcătuiesc delegaţia sportivă a organizaţiei sportive pe care o reprezintă. (3) Numărul, structura şi componenţa nominală ale delegaţiei sportive care participă la competiţii sportive şi perioada de deplasare a acesteia se stabilesc de organizaţia sportivă pe care o reprezintă, în raport cu regulamentul competiţiei, necesităţile concrete de îndeplinire a obiectivelor stabilite şi cu încadrarea în fondurile prevăzute în buget. (4) La celelalte acţiuni sportive interne şi internaţionale prevăzute in anexa, numărul, structura şi componenţa nominală ale participanţilor se stabilesc, după caz, de organizaţia sportivă organizatoare sau participantă la acţiune, în raport cu regulamentele ori condiţiile de participare comunicate de organizatori, scopul şi obiectivele acţiunii şi prevederile bugetare aprobate cu această destinaţie. (5) Numărul arbitrilor la competiţiile sportive interne şi internaţionale se stabileşte de federaţiile sportive naţionale, respectiv de federaţiile sportive internaţionale, conform regulamentelor proprii.

3

Cap.II. Categorii de cheltuieli I. Cheltuieli de natura salariala Cheltuieli cu salarii , conform contractului de munca/ conventiei civile, pentru statul de functii al structurii sportive Impozite Contributii la bugetul de stat Alte cheltuieli ce deriva din cheltuieli de personal II. Cheltuieli materiale si servicii 1. Cheltuieli de transport :

1.1. (1)Transportul participanţilor la acţiunile sportive organizate în ţară, în altă localitate decât cea în care îşi au

domiciliul/resedinta aceştia se poate efectua,dupa caz : a) cu orice fel de tren, clasa a II-a pe distanţe de până la 300 km şi clasa I pe distanţe mai mari de 300 km; utilizarea vagonului de dormit este permisă şi se pot deconta cheltuielile aferente numai în cazul călătoriilor efectuate pe distanţe mai mari de 300 km şi pe timp de noapte; b) cu mijloace de transport auto ale entităţilor organizatoare sau participante ( parc auto al clubului ), cu cheltuielile aferente de combustibil, lubrifianti, taxe de drum,diurna sofer, si altele; c) cu mijloace de transport auto închiriate, respectiv microbuze, autocare şi altele asemenea; d) cu avionul, clasa economică; e) cu navele de călători, după tariful clasei I; f) cu autoturismul proprietate personala, în condiţiile legii. (2) Transportul delegatiei sportive in localitate pentru participarea la acţiunile sportive (pregatire sportiva,competitie,alte actiuni) se poate face cu mijloace de transport auto proprii, închiriate, cu autoturisme proprietate personală sau cu mijloace de transport în comun si publice, în condiţiile legii. 1.2. La acţiunile sportive care se desfăşoară în Municipiul Timisoara : a) pentru pregatire sportiva, sportivii pot beneficia de decontarea cheltuielilor de transport efectuat cu mijloacele de transport în comun de la locul de domiciliu la locul de desfăşurare a acţiunii de pregătire, pe baza legitimaţiilor de călătorie sau a abonamentului. b) pentru pregatire sportiva in cantonamente, semicantonamente si participarea la competitii, transportul participanţilor se poate face cu mijloace de transport auto proprii, închiriate, cu autoturisme proprietate personală sau cu mijloace de transport în comun si publice, în condiţiile legii.

1.3. Pentru deplasarea participanţilor la acţiunile sportive organizate în străinătate: a) cu avionul, la clasa economic: bilete individuale sau charter; b) cu trenul, inclusiv cu vagonul de dormit;

4

c) cu mijloace de transport auto închiriate sau proprii ale entităţilor trimiţătoare; d) cu autoturismul proprietate personală, în condiţiile legii; e) cu navele de călători, după tariful clasei I. 1.4. Pentru sportivii straini :contravaloare transport ruta Timisoara-tara de rezidenta a sportivului, asigurat de club conform contract / conventie civila intre club si sportiv/antrenor ;

1.5. (1)La acţiunile sportive organizate în ţară şi în străinătate se pot deconta drept cheltuieli de transport si: a) taxele pentru trecerea podurilor; b) taxele de traversare cu bacul; c) taxele de aeroport, gară, aerogară sau port; d) alte taxe privind circulaţia pe drumurile publice, prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare; e) costul tichetelor pentru rezervarea locurilor, costul suplimentelor de viteză, precum şi comisioanele percepute de agenţiile de voiaj; f) taxele percepute suplimentar pentru bagajele constând din materiale şi echipament sportiv, aparatură medicală şi altele asemenea. (2) La acţiunile sportive interne şi internaţionale se mai pot efectua cheltuieli privind: a) transportul materialelor şi echipamentelor sportive, al medicamentelor şi aparaturii medicale necesare sportivilor şi personalului tehnic pentru efectuarea pregătirii şi/sau participării la competiţia sportivă; b) transportul documentaţiilor, al altor materiale necesare îndeplinirii acţiunii; c) transportul pe destinaţia dus-întors dintre aeroport sau gară şi locul de cazare

2. Cheltuieli de cazare

2.1. (1) Cazarea participanţilor la activitatile sportive organizate în ţară se poate face dupa caz : a) în unităţile de cazare pentru sportivi; b) în cămine şcolare sau studenţeşti; c) în locuinţe închiriate, în condiţiile legii; d) în moteluri, campinguri sau în hoteluri până la categoria 3 stele inclusiv; (2) Pentru sedere pe durata in localitatea Timisoara, sportivii, stafful tehnic si administrativ al clubului pot beneficia de cazare în locuinţe/sau apart- hoteluri inchiriate , cu contract de inchiriere, cu limita superioara corespunzatoare tarifelor hotelurilor categoria de 3 stele si raportat la ofertele pietei ; se includ si cheltuieli cu utilitatile la locuintele inchiriate

2.2.Cazarea participanţilor la competiţiile sportive şi la alte acţiuni sportive internaţionale organizate în ţară : se poate face în hoteluri până la categoria 5 stele inclusiv, în funcţie de nivelul, importanţa şi/sau regulamentul competiţiei, după caz.

2.3. (1) La acţiunile sportive organizate în străinătate cazarea participantilor se face dupa caz:

5

a) în hotelurile în care au loc acţiunile sportive, la tarifele practicate de acestea, pe baza comunicării primite din partea organizatorilor; b) în alte hoteluri sau spaţii de cazare, cu încadrarea în plafoanele de cazare stabilite prin dispoziţiile legale în vigoare privind deplasarea personalului român în străinătate. (2)În cazuri temeinic justificate, conducătorul entităţii trimiţătoare poate aproba, pe baza documentelor justificative, plata cheltuielilor de cazare peste plafoanele prevăzute de normele legale specifice în vigoare,in limita prevederilor bugetare aprobate .

3. Cheltuieli de masă

(1) Cheltuielile zilnice de masă pentru acţiunile sportive organizate în Municipiul Timisoara de catre club sau in tara in calitate de participant, se diferenţiază pe categorii de acţiuni :

a) Competiţii sportive interne: - de nivel orăşenesc sau municipal: până la 35 - lei - de nivel judeţean: până la 40 - de nivel zonal sau interjudeţean: până la 50 - de nivel naţional: până la 55

b) Acţiuni de pregătire sportivă desfăşurate în ţară : până la 55 lei; c) Competiţii sportive şi alte acţiuni sportive internaţionale desfăşurate în ţară : până la 60 lei; d) La încheierea competiţiilor sportive şi a altor acţiuni sportive internaţionale desfăşurate în Municipiul Timisoara se poate organiza şi finanţa o masă oficială cu sportivii, antrenorii, arbitrii şi oficialii participanţi, precum şi cu alte persoane care au contribuit la organizarea acţiunii, în limita sumei de 90 lei de persoană. În această situaţie, suma prevăzută pentru masa de seară sau de prânz, după caz, nu se mai foloseşte. În cadrul meselor oficiale se pot deconta şi băuturi alcoolice. e) La competiţiile sportive organizate în ţară organizatorii pot asigura sportivilor băuturi răcoritoare în sumă de până la 5 lei/persoană/joc sau reuniune. f) La acţiunile de pregătire sportivă şi la competiţiile sportive sunt interzise includerea şi decontarea în cadrul cheltuielilor de masă a băuturilor alcoolice.

(2) La acţiunile sportive organizate în străinătate se pot efectua cheltuieli zilnice de masă pentru participanţi până la nivelul diurnei în valută prevăzute de dispoziţiile legale în materie pentru fiecare ţară în care are loc deplasarea.

4. Cheltuieli privind alimentaţia de efort

(1) Pentru asigurarea unei alimentaţii corespunzătoare efortului depus în pregătire, sportivii pot beneficia de

6

alimentaţie de efort - în alimente -, acordată după cum urmează: a) cluburile sportive, pentru sportivii din loturile olimpice si nationale, la toate categoriile de varsta - pana la 900 lei

lunar /persoană. b) cluburi sportive , pentru ceilalti sportivi legitimati din sectiile cluburilor la toate categoriile de varsta - pana la

600 lei lunar/ persoana (2) Pe perioada acţiunilor de pregătire sportivă la care se alocă cheltuieli de masă pentru minimum două mese pe zi, structurile sportive nu pot acorda alimentaţie de efort. (3) Cluburile sportive care au echipe sau grupe de copii şi juniori pot acorda acestora în ziua antrenamentului, pentru compensarea efortului depus, alimente constând în produse lactate, fructe, miere sau alte produse cu efect nutritiv similar, în limita sumei de până la 9 lei/sportiv.

5. Cheltuieli privind plata arbitrilor, medicilor şi a altor persoane (1) Organizatiile sportive care organizează competiţii sportive interne şi internaţionale pot finanţa, pentru arbitrii şi

oficialii delegaţi la acestea, cheltuieli privind indemnizaţia de arbitraj in limitele normativelor si conform cu regulamentele si hotararile federatiilor sportive/asociatiilor judetene. (2) Pentru activitatea de secretariat desfăşurată înainte, în timpul sau după derularea competiţiei, la ramurile de sport la care se justifică, pot fi plătite 2-4 indemnizaţii sportive la nivelul unui arbitru secund, în funcţie de nivelul competiţiei. (3) Medicii pot primi 100% din indemnizaţia sportiva de arbitraj prevăzută pentru arbitrii principali, iar asistenţii medicali 75% din indemnizaţia sportiva a medicilor. (4) În cazul în care arbitrii participanţi la o competiţie sportivă nu se pot deplasa la locul de servire a mesei din cauza programului de desfăşurare a acesteia, ei pot beneficia de acordarea alocaţiei de masă în numerar, cu încadrarea în limitele prevăzute de prezentele norme , impozitată în conformitate cu prevederile legale. (5) Cheltuielile de transport , masa si cazare pentru arbitri si oficialii delegati la competitiile sportive pot fi finantate de catre entitatile sportive organizatoare in limitele prevazute de prezenta anexa.

6. Cheltuieli privind asigurarea persoanelor, a materialelor şi a echipamentului sportiv şi a altor bunuri (1)Cheltuielile privind asigurările pentru accidente ale persoanelor,precum si pentru asigurarea materialelor si

echipamentelor sportive, a mijloacelor de transport si altor bunuri necesare realizarii actiunilor sportive pot fi efectuate astfel: -anual pentru sportivi, antrenori şi alţi specialişti ai clubului -pe perioada actiunii, pentru membrii delegatiilor sportive participante in competitii internationale/Cupe europene intercluburi (2)Cheltuieli pentru asigurarea materialelor şi echipamentelor sportive, a mijloacelor de transport şi a altor bunuri necesare realizării acţiunilor sportive, pot fi efectuate pe perioada actiunii

7

7. Cheltuieli pentru achiziţionarea de materiale şi echipament sportiv

Pentru realizarea acţiunilor sportive se pot efectua cheltuieli pentru : achiziţionarea de instalaţii şi materiale sportive,

echipament sportiv de pregătire şi competiţie, ţinuta de reprezentare, dupa caz in limita fondurilor prevazute in buget . Se pot efectua cheltuieli si pentru achizitia de alte mijloace fixe necesare desfasurarii activitatii ;

8. Cheltuieli medicale şi pentru controlul doping

(1)Structurile sportive pot să procure, în baza prescripţiei medicale: a) vitamine şi susţinătoare de efort, în sumă de până la 14 lei/zi pentru fiecare sportiv; b) medicamente, materiale sanitare, unguente şi produse pentru masaj utilizate în procesul de refacere şi recuperare, în sumă de până la 6 lei/zi pentru fiecare sportiv; (2) Structurile sportive pot efectua pentru sportivii legitimaţi :cheltuieli pentru asistenţă şi investigaţii medicale, respectiv rezonanţă magnetică, tomografie computerizată, coronarografie, scintigrame cu raze, izotopi şi altele asemenea, privind starea de sănătate a sportivilor de performanţă, precum şi pentru realizarea intervenţiilor chirurgicale şi a tratamentelor postoperatorii ale acestora. (3) Pentru realizarea controalelor doping, organizaţiile sportive pot efectua cheltuieli în lei, pentru testele efectuate în ţară, sau în valută, pentru cele impuse de reglementările internaţionale a fi efectuate în străinătate.

9. Alte categorii de cheltuieli:

(1) Pentru organizarea, respectiv desfasurarea actiunilor sportive, se pot efectua , dupa caz, cheltuieli si pentru:

a) servicii de închiriere de baze sportive, săli de conferinţă, spaţii, aparatură birotică şi alte bunuri necesare organizării acţiunilor si activitatii clubului; b) refacere după efort, recuperare şi igienă personală, cum ar fi saună, masaj şi altele asemenea; c) asigurarea serviciilor medicale, a ordinii publice şi a respectării normelor de pază şi protecţie contra incendiilor, la locul de desfăşurare a acţiunilor sportive; d) achiziţionarea de panouri şi materiale publicitare, materiale de promovare, materiale pentru pavoazare, rechizite şi alte materiale consumabile, aranjamente florale; e) taxe de înscriere şi/sau de participare la acţiunile sportive, taxe de organizare a acţiunilor, în condiţiile stabilite de organizatori; f) obţinerea vizelor de intrare în ţările în care au loc acţiunile; g) cheltuieli medicale pentru vaccinuri şi medicamente specifice unor ţări sau localităţi, cheltuieli pentru asigurarea medicală a persoanelor; h) activităţi culturale;

8

i) plata lectorilor şi a translatorilor; j) gustări, băuturi răcoritoare, cafea şi altele asemenea, în limita sumei de 13 lei/zi/persoană, în cazul acţiunilor sportive, altele decât cele de pregătire; k) taxe de parcare şi servicii de protocol la acţiunile sportive internaţionale; l) comisioane şi taxe bancare pentru obţinerea valutei, tranzactii ; m) taxe, plati pentru obtinerea actelor pentru sportivi, necesare federatiilor sportive nationale, obtinerii permisului de sedere,etc ; n) cheltuieli administrative pentru utilitati sediu club( energie electrica, termica, gaz, apa-canal), pentru retele de telefonie, internet, site , posta, curierat; (2) Pentru realizarea acţiunilor de cercetare, documentare, informare, promovare, consultanţă în domeniul sportului, pentru formarea şi perfecţionarea personalului de specialitate, precum şi a celorlalte acţiuni sportive, se mai pot efectua: a) cheltuieli pentru studii de cercetare şi documentare în domeniul educaţiei fizice şi sportului; b) cheltuieli pentru procurarea de cărţi şi alte publicaţii cu profil sportiv; c) cheltuieli pentru traducerea, tipărirea, multiplicarea şi altele asemenea a materialelor de specialitate din domeniu; d) cheltuieli pentru realizarea materialelor audiovideo metodice şi de promovare a activităţii sportive; e) cheltuieli pentru servicii de consultanţă în domeniul sportului; f) achiziţii de licenţe pentru software de bază şi upgrade, servicii de programare şi de întreţinere pentru aplicaţii software în domeniul sportului; g) cursuri de formare şi perfecţionare a specialiştilor. (2) La acţiunile sportive internaţionale,delegatiilor sportive straine li se pot oferi cadouri, dupa cum urmeaza : a) pentru cele organizate in tara :

campionate mondiale si europene – pana la 230 lei / delegatie sportiva alte competitii sportive internationale – pana la 200 lei / delegatie sportiva alte actiuni sportive internationale – pana la 175 lei / delegatie sportiva b) la actiunile sportive organizate in strainatate :

campionate mondiale si europene – pana la 2000 lei / actiune alte competitii sportive internationale – pana la 1500 lei / actiune alte actiuni sportive internationale – pana la 1200 lei / actiune (4) Structurile sportive pot efectua cheltuieli pentru materiale de promovare a activitatii sportive : tricouri,cravate,esarfe,diplome,medalii,cupe,plachete,fanioane,insigne,brelocuri,afise,pliante si alte materiale (5) Alte cheltuieli : -Onorarii agenti recrutare;

-Taxe transfer jucatori – Federatii nationale, cluburi; -Amenzi Federatii. (cartonase galbene);

9

III. Categoria cheltuieli :Premii, indemnizatii, prime si alte drepturi

Se acorda conform contractului de munca/ conventiei civile , pentru statul de functii al structurii sportive: Alte premii acordate la actiuni sportive:

(1) la competiţiile sportive interne, începând cu etapa pe localitate, organizatorii pot acorda medalii, echipament sportiv, diplome, cupe, conform regulamentelor competiţiilor respective. (2) Cu prilejul unor aniversări jubiliare, al retragerii din activitate a unor sportivi, antrenori sau a altor personalităţi din domeniul sportului, precum şi al unor acţiuni speciale, organizaţiile sportive pot acorda trofee sportive, precum şi premii în bani şi/sau în obiecte, în valoare de până la 2.500 lei/persoană.

Dispozitii finale: Sumele prevazute in prezenta anexa includ si taxa pe valoarea adaugata.

Municipiul Timisoara,

Director executiv Directia Economica, Club/Asociatie Presedinte/ manager general

Director executiv Directia Institutii Scolare, Medicale, Sportive si Culturale, Biroul Baze sportive