Hotararea Consiliului Local 350/22.02.2000 privind privind aprobarea proceselor verbale încheiate de Comisia de negociere pentru vânzarea spaţiilor comerciale care fac obiectul Hotărârii Guvernului României nr. 389/1996 , modificată Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul SCO-1168/01.02.2000 al Comisiei de Negociere pentru vânzarea spaţiilor comerciale construite din fondurile statului, altele decât cele reglementate prin Legea nr. 85/1992, stabilite de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara prin H.C.L. nr. 228/1998 ; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică drepturile omului şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art.6 şi art.7 din Normele metodologice privind vânzarea către actualii deţinători a unor spaţii comerciale construite din fondurile statului şi aflate în administrarea consiliilor locale şi a regiilor autonome de interes local de sub autoritate acestora, cuprinse în Hotărârea Guvernului României nr. 505/1998; În conformitate cu prevederile art.20 lit. (e) şi (g) din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art.28 alin.1 şi 2 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă procesele verbale nr. SC0-1094/31.01.2000 şi nr. SC0-1095/31.01.2000 şi preţurile negociate cu comercianţii de către Comisia de negociere a Primăriei Municipiului Timişoara pentru vânzarea spaţiilor comerciale, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Contractul de vânzare-cumpărare se va încheia în termen de 15 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, comerciantul facând dovada preţului negociat, prin ordin de plată, vizat de banca la care are cont deschis. Art.3: În caz de neachitare în intervalul de timp stabilit conform art.2 se va prelungi termenul de plată cu 15 zile , cu penalizarea prevăzută de Legea nr. 189/1998 a finanţelor publice locale, modificată. În caz de neachitare după trecerea intervalului de timp prelungit, se anulează adjudecarea licitaţiei. Art.3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Relaţii Comunicare; - Biroului Corp Control Primar; - S.C. "TAVEDIM" S.R.L.; - S.C. "TIMLIBRIS" S.A.; - Mass-mediei locale.
|