keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 350/10.12.2002 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.307/2002 - privind atribuirea în folosinţă gratuită a imobilului din Timişoara, strada Pavlov nr. 19, către Consiliul Judeţean Timiş - Direcţia Generală pentru Protecţia drepturilor Copilului

10.12.2002

Hotararea Consiliului Local 350/10.12.2002
pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr.307/2002 - privind atribuirea în folosinţă gratuită a imobilului din Timişoara, strada Pavlov nr. 19, către Consiliul Judeţean Timiş - Direcţia Generală pentru Protecţia drepturilor Copilului


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.307/12.11.2002 - privind atribuirea în folosinţă gratuită a imobilului din Timişoara, strada Pavlov nr.19 către Consiliul Judeţean Timiş, Direcţia Generală pentru Protecţia Drepturilor Copilului ;
Având în vedere Procesul-Verbal al şedinţei Comisiei de aplicare a Hotărârii Consiliului Local nr.34/1998 din data de 14.11.2002;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(f) şi (s) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică art.1 din Hotărârea Consiliului Local nr.307/2002 , astfel:
"Art.1: Se atribuie în folosinţă gratuită imobilul din Timişoara, strada Pavlov nr.19 (Cămin Cultural Fratelia), proprietatea Statului Român, înscris în C.F. nr.1819 - Chişoda, cu nr. top. 1280/633, compus din spaţiul cu altă destinaţie în suprafaţă de 228,75 mp. şi curte în suprafaţă de 360,00 m.p., pe o perioadă de 10 ani, către Consiliul Judeţean Timiş, Direcţia Generală pentru Protecţia Drepturilor Copilului, cu destinaţia de Centru de Primire pentru Minori.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara,
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Consiliului Judeţean Timiş - Direcţia Generală pentru Protecţia Drepturilor Copilului;
- Mass - media locale;


Presedinte de sedinta
CAIUS MUŢIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI