keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 34/25.02.2014 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară

25.02.2014

Hotararea Consiliului Local 34/25.02.2014
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2014 - 1948/28.01.2014 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii pentru Serviciul Public de Asistenţă Medicală Şcolară a Municipiului Timişoara conform Anexelor nr.1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control ;
- Biroului Audit ;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CIPRIAN JICHICI
Contrasemneaza
P.SECRETAR SIMONA DRAGOI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa la Referatul/HCL nr.________/_____________

Grad Nr.posturi

A. Personal contractual de conducere

1 Director S 1

Total personal contractual de conducere 1

B. Functii personal contractual executie

2 Medic S primar 31

3 Medic -1/2 norma S primar 2

4 Medic S specialist 22

5 Medic S 18

6 Asistent medical PL pricipal 76

7 Asistent medical PL 32

8 Asistent medical PL debutant 15

9 Asistent medical S pricipal 9

10 Asistent medical S 11

11 Inspector de specialitate S IA 1

12 Inspector de specialitate S II 2

13 Referent M IA 2

14 Referent M II 1

Total personal contractual de executie 222

Total personal contractual 223

TOTAL GENERAL 223

APROBAT PRIMAR

Nicolae Robu

STAT DE FUNCŢII

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

SERVICIUL PUBLIC ASISTENŢĂ MEDICALĂ ŞCOLARĂ

Nr.crt Denumirea funcţiei Nivel studii Post contractual

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa nr.1 la Referatul/ HCL nr._________________________

223 1

222

168 48 6

142 26 32 16

TOTAL POSTURI din care 223

personal contractual de conducere 1

personal contractual de execuţie 222

Centrul Stomatologic pentru Studenţi

Asistenţă Medicală Dentară

Compartiment Financiar Contabil

si Administrativ

Compartiment Asistenţă Medicală

Şcolară sau Preşcolară

Compartiment Asistenţă Medicală ptr.

Studenţi

Centrul Stomatologic pentru Şcolari şi

Preşcolari

NICOLAE ROBU PRIMAR

APROBAT

VICEPRIMAR

CONSILIUL LOCAL

Asistenţă Medicală

PRIMAR

Serviciul Public Asistenţă Medicală

Şcolară

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2014 –___________ / ______________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR Nicolae Robu

REFERAT privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru

Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară Având în vedere prevederile art. 21 din OUG nr.162/2008 privind transferul ansamblului de

atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii Publice către autorităţile administraţiei publice locale potrivit căruia: “ Autorităţile publice locale sunt responsabile de acoperirea cu servicii de asistenţă medicală în unităţile de învăţământ” ;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.639/16.12.2013 privind aprobarea organizării şi funcţionării reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi privat din Municipiul Timişoara pentru anul şcolar 2014-2015 şi numărul de copii şcolarizaţi în aceste unităţi de învăţământ comunicat de Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş, precum şi numărul de studenţi încadraţi în unităţile de învăţământ superior din municipiul Timişoara;

În conformitate cu prevederile Ordinului nr. 5.675 din 10 septembrie 2012 privind modificarea anexei nr. 4 la Metodologia privind examinarea stării de sănătate a preşcolarilor şi elevilor din unităţile de învăţământ de stat şi particulare autorizate/acreditate, privind acordarea asistenţei medicale gratuite şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului şi al ministrului sănătăţii nr. 5.298/1.668/2011, precum şi pentru abrogarea anexei nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi familiei nr. 653/2001 privind asistenţa medicală a preşcolarilor, elevilor şi studenţilor prin care s-a aprobat normarea personalului medical din unităţile de învăţământ, după cum urmează:

Nr. Crt.

Tip unitate de Învăţământ

Numar preşcolari/ elevi/studenti

Normare personal medical in unitatea de invatamant

Medic Asistent medical 1 Grădiniţe cu program

normal (8,00-12,00) 100 de preşcolari (5 grupe)/unitate

1/4 normă post medic/unitate

1/2 normă post asistent medical/ unitate

2

Grădiniţe cu program prelungit

mai puţin de 100 de preşcolari (1-5 grupe)/ unitate

1/4 normă post medic/unitate

1 post asistent medical / unitate

mai mult de 100 de preşcolari/unitate

1/4 normă post medic/unitate

2 posturi asistent medical (asigurare două ture);

3 Grădiniţe cu program

săptămânal

mai puţin de 60 de preşcolari/unitate

1/4 normă post medic/unitate;

3 norme post asistent medical/unitate (o asistentă medicală în tura I, o asistentă medicală în tura II şi o asistentă medicală în tura III)

mai mult de 60 de preşcolari/unitate

1/4 normă post medic/unitate

4 norme post asistent medical/unitate (două asistente medicale în tura I, o asistentă medicală în tura II şi o asistentă medicală în tura III);

FP 53-01, ver.1

4 Şcoli mai puţin de 100 de elevi/unitate

1/2 normă post asistent medical

101-999 de elevi/ unitate 1 normă post asistent medical

mai mult de 1.000 de elevi/unitate

2 norme post asistent medical (un asistent medical/tură);

mai puţin de 300 de elevi/unitate

1/4 normă post medic

301-999 de elevi/unitate 1/2 normă post medic mai mult de 1.000 de elevi/unitate

1 normă post medic

5 Unităţi de învăţământ superior

mai mult de 3.000 de studenţi

1 normă post medic

mai mult de 1.500 de studenţi

1 normă post asistentă medicală

Nr. Crt.

Tip unitate de Învăţământ

Numar preşcolari/ elevi/studenti

Normare personal medical de stomatologie in unitatea de invatamant

Medic dentist Asistent medical 1 Şcoli mai mult de 2.500 de

elevi/unitate 1 normă post medic dentist

1 normă post asistentă medicală de stomatologie

2 Unităţi de învăţământ superior

mai mult de 2.500 de studenţi

1 normă post medic dentist

1 normă post asistentă medicală de stomatologie

Având în vedere HCL nr. 315/2013 prin care s-a aprobat diminuarea numărului de posturi din

cadrul Compartimentului Financiar-Contabilitate, Administrativ - Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară Timişoara cu un post de inspector de specialitate gradul IA ; Având în vedere promovarea examenului de medic specialist de către un medic din cadrul Serviciului Public Asistenţă Medicală;

Modificarea statului de funcţii şi organigramei se impune ţinând cont de expunerea de motive de mai sus şi pentru organizarea unui serviciu public de calitate. Astfel, în vederea organizării şi derulării optime a activităţilor Serviciului Public Asistenţă Medicală Şcolară, propunem aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru Serviciului Public Asistenţă Medicală Şcolară conform anexelor nr.1,2 la prezentul referat.

SECRETAR IOAN COJOCARI

VICEPRIMAR

DAN DIACONU

AVIZAT JURIDIC ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE GABRIELA IOVA RODICA AURELIAN