keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 335/10.12.2002 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

10.12.2002

Hotararea Consiliului Local 335/10.12.2002
privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002 - 19504/02.12.2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârile Consiliului Local nr. 21/2002 - privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, nr. 53/2002 - pentru aprobarea Statului de funcţii şi numirea cu delegaţie a Şefului de Serviciu la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, nr. 91/2002 - pentru aprobarea Regulamentului de funcţionare al cimitirelor şi al crematoriilor aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara, nr. 301/2002 - privind preluarea de la S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. a unor activităţi de către Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (e) şi (i) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Organigrama, Statul de funcţii şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexelor nr. 1, 2 şi 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: La data intării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârile Consiliului Local nr. 53/2002 şi 21/2002 se modifică în mod corespunzător.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara,
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Sericiului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Biroului Resurse Umane;
- Mass - media locale;


Presedinte de sedinta
CAIUS MUŢIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI