Hotararea Consiliului Local 313/25.01.2000 privind modificarea organigramei aparatului propriu al Primăriei Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul SCO- 673/19.01.2000 al Direcţiei Relaţii Comunicare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, lucrări publice şi patrimoniu , Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică drepturile omului şi culte şi al Comisiei pentru protecţie socială, mediu, sănătate, învăţământ, turism, cultură şi sport din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.23/23.02.1999 - privind modificarea organigramei aparatului propriu al Primăriei Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.20 lit. (d) şi art.44 lit.(u) din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art.28 alin.1 şi 2 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă modificarea Organigramei Primăriei Municipiului Timişoara şi a numărului de posturi, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: La data intrării în vigoare a acestei hotărâri se modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului Local nr.23/23.02.1999. Art.3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Juridice; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Relaţii Comunicare; - Biroului Corp Control Primar; - Biroului Resurse Umane; - Mass-mediei locale;
|