Hotararea Consiliului Local 298/26.07.2005 privind rectificarea sumelor pentru obiectivele finanţate din obligaţiuni municipale Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2005 - 12445/11.07.2005 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 88/15.03.2005 privind finanţarea execuţiei unor obiective din obligaţiuni municipale; În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (d) şi (f) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă rectificarea sumelor pentru obiectivele finanţate din obligaţiuni municipale, aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 88/15.03.2005 şi finanţarea executării încă a două lucrări din obligaţiuni municipale, după cum urmează: - mii lei - Denumire obiectiv Aprobat prin HCL nr.88/15.03.2005 Rectificare Consolidare Dorobanţilor - Şaguna 6.000 7.000 Modernizare str. Dacilor 2.000 1.000 Modernizare Nemoianu- Ferdinand - 16 Decembrie 9.100 7.000 Amenajare Cal. Bogdăneştilor 1.500 1.200 Amenajare Inel 2 1.400 1.400 Modernizare Independenţei- Drubeta 0 1.400 Amenajare Piaţa Traian 0 1.000 TOTAL 20.000 20.000 Art. 2. Totalul sumei alocate lucrărilor prevăzute la art. 1 rămâne acelaşi, conform Hotărârii Consiliului Local nr.88/15.03.2005, de 20.000 mii lei. Art. 3. La data emiterii prezentei hotărâri se modifică în mod corespunzător Hotărârea Consiliului Local nr. 88/15.03.2005 privind finanţarea execuţiei unor obiective din obligaţiuni municipale. Art. 4. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei horărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 5. Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş - Primarului Municipiului Timişoara - Direcţiei Edilitare - Direcţiei Economice - Direcţiei Urbanism - Direcţiei Patrimoniu - Serviciului Juridic - Serviciului Audit Public Intern - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni - Mass-media locale.
|