keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 297/29.05.2019 privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

29.05.2019

Hotararea Consiliului Local 297/29.05.2019
privind modificarea si aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive nr. E-1886/13.05.2019 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. E-1887 din data de 13.05.2019 al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 20.05.2019 - Anexă la Raportul de specialitate nr. E-1887/13.05.2019;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Timişoara, nr. SC2019 - 11701/20.05.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit. b) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara conform Anexei nr. 1 si Anexei nr. 2, parti integrante din prezenta hotarare.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generale Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare-Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
IMRE FARKAS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_2.pdf

CONSILIUL LOCAL ANEXA LA HCL NR se / AL MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU STAT DE FUNCTII pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit de la bugetul asigurarilor de stat 01.05.2019 NR, NIVELUL GRADUL/TREAPTA |NUMAR CRT [FUNCTIA POSTULUI PROFESIONAL/A POST 1|MEDIC SEF UPU Ss GRADUL II 1.00 2|MEDIC Ss PRIMAR 9.00 3|MEDIC MED.DENTARA Ss 2.00 4|MEDIC Ss SPECIALIST 2.00 S|MEDIC URGENTA Ss SPECIALIST 9.00 6|MEDIC URGENTA Ss PRIMAR 6.50 7|MEDIC REZ.AN V Ss 36.00 8|MEDIC REZ.AN IV Ss 90.00 9|MEDIC REZ.AN III Ss 126.00 10|MEDIC REZ.AN II Ss 141.00 1|MEDIC REZ.ANI Ss 201.00 12| ASIST,SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 13|ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 1.00 14|ASIST.MED PL PRINCIPAL 15.00 15|ASIST.MED PL 15.00 16|ASIST.DENTAR SSD PRINCIPAL 1.00 17|ASIST.MED Ss PRINCIPAL 4.00 18|REG.MED M 5.00 19|BIOLOG Ss 1.00 20|INFIRMIER G 10.00 21|INGR.CURAT G 7.00 22|BRANCARDIER G 14.00 TOTAL 697.50 MANAGER SEF SERVICIU RUNOS DR.OPREA MARIA-OLI ING.TANASESCU VALENTINA dal

Atasament: Anexa_1.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA STAT DE FUNCTII ANEXA LA HCL NR / pentru personalul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timisoara, platit din asigurari APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU 01.05.2019 NIVELUL GRADUL/TREAPTA NR.CRT [FUNCTIA POSTULUI PROFESIONAL/A NUMAR POST IMANAGER Ss GRADUL II 1.00 2|DIR.MEDICAL Ss GRADUL II 1.00 3|DIR.FIN.CONTABIL Ss GRADUL II 1.00 4|DIR.INGRIJ.MED. Ss GRADUL II 1.00 S|MEDIC SEF SECTIE Ss 20.00 6|MEDIC SEF SERVICIU Ss 3.00 T|MEDIC SEF LAB. ANALIZE Ss 1.00 8|MEDIC SEF LAB.RADIOLOGIE Ss 1.00 9|MEDIC COORDONATOR Ss 5.00 I0JANALIST IA Ss 1.00 II II Ss 1.00 I2|ARHIVAR M 1.00 13JASIST.FARM PL PRINCIPAL 21.00 14|ASIST.FARM PL 4.00 15|ASIST.LAB Ss 1.00 16|ASIST.MED PL PRINCIPAL 428.50 17| ASIST.MED PL 142.50 18JASIST.MED Ss PRINCIPAL 81.00 19|ASIST.MED Ss 24.00 20| ASIST.MED SSD PRINCIPAL 1.00 21|ASIST.MED SSD 1.00 22|ASIST.MED. M PRINCIPAL 3.00 23|ASIST.MED. COORDONATOR Ss 1.00 24|ASIST.MED. COORDONATOR PL 2.00 25| ASIST.MED. SEF PL PRINCIPAL 14.00 26| ASIST.MED. SEF Ss PRINCIPAL 10.00 27|ASIST.MED.ANAT.PAT, Ss 2.00 28|ASIST.MED.ANAT.PAT. PL PRINCIPAL 6.00 29|ASIST.MED.DIETETICA PL PRINCIPAL 1.00 30|ASIST.MED.DIETETICA Ss 2.00 31|ASIST.RAD PL 5.00 32|ASIST.RAD PL PRINCIPAL 10.00 33|ASIST.SOCIAL Ss PRINCIPAL 1.00 34|AUDITOR Ss I 2.00 35|AUTOPSIER M 1.00 36| AUTOPSIER M PRINCIPAL 1.00 37|BIOCHIMIST Ss SPECIALIST 1.00 38|BIOLOG Ss PRINCIPAL 4.00 39|BIOLOG Ss SPECIALIST 1.00 40|BIOLOG Ss 1.00 41|BRANCARDIER G 9.00 42|CASIER M 1.00 43|CHIMIST Ss PRINCIPAL 8.00 44 CONSILIER.JUR Ss I 2.00 45|CONSILIER.JUR Ss IA 2.00 46|CURIER M 1.00 47|ECONOMIST Ss SPECIALIST IA 11.00 48|ECONOMIST Ss I 2.00 49|ECONOMIST Ss II 4.00 50JFARMACIST Ss 2.00 SI|FARMACIST Ss SPECIALIST 2.00

S2[FARMACIST R PRIMAR. 1.00 53 [FARMACIST SEF Ss GRADUL I 1.00 5S4|FIZICIAN S 2.00 SS|FIZICIAN Ss MEDICAL 2.00 56|FIZIOKINETOTERAPEUT s SPECIALIST 1.00 57|FIZIOKINETOTERAPEUT s PRINCIPAL 6.00 58 [FUNCTIONAR M 2.00 59|GARDEROBIER G 4.50 60|INFIRMIER G 254.00 61 [INGINER s SPECIALIST IA 3.00 62 [INGINER Ss I 1.00 63 [INGINER S N 1.00 64|INGR.CURAT G 76.00 65 [KINETOTERAPEUT Ss PRINCIPAL 4.00 66|LOGOPED Ss 1.00 67|MAGAZINER M 3.00 68[MEDIC Ss PRIMAR. 182.50 69|MEDIC Ss SPECIALIST 57.50 T0[MEDIC ANAT.PAT. Ss PRIMAR 5.00 TI [MEDIC ANAT.PAT. Ss SPECIALIST 2.00 T2|MEDIC STOMATOLOG Ss 1.00 T3[MOASA Ss PRINCIPAL 2.00 T4[MOASA Ss 1.00 T5|[MUNC.ACHIZ. G I 1.00 16|[MUNCIT.NECAL. G I 23.00 T1|[MUNCITOR G I 26.00 T8|MUNCITOR G N 14.00 T9|MUNCITOR G UI 2.00 80|[MUNCITOR G IV 12.00 81JOFICIANT MEDICAL M PRINCIPAL 1.00 S2|OPERATOR CONTROLOR DA! M I 6.00 83|PORTAR G 29.00 84|PREOT Ss II 1.00 85|[PROGRAMATOR Ss IA 1.00 86|PSIHOLOG Ss SPECIALIST 1.50 87|PSIHOLOG S PRACTICANT 2.50 8S[REFERENT DE SPECIALITATE s I 2.00 89[REFERENT DE SPECIALITATE Ss Il 2.00 90|[REFERENT DE SPECIALITATE S N 6.00 91|REFERENT M IA 2.00 92[REG.MED. M PRINCIPAL 37.50 93|REG.MED. M 22.50 94|SEF FORMATIE PAZA G 1.00 95|SEF BIROU RUNO Ss GRADUL II 1.00 96|SEF BIROU SALARIZARE S GRADUL II 1.00 9T|SEF SERVICIU Ss GRADUL II 9.00 98|[SOFER G I 8.00 99|SORA MED. M PRINCIPAL 1.00 100|STAT.MED. M PRINCIPAL 10.00 101|STAT.MED. M 1.00 102|[SUBINGINER Ss I 1.00 103|TEHN.RAD.IMAG s PRINCIPAL 10.00 104|TEHN.RAD.IMAG s 19.00 SSD PRINCIPAL 2.00 TOTAL ISS 1724.50 R 2 o SEF SERVICIU RUNOS ING. TANASESCU VALENTINA qui

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA ISO 9001 150 14001 TIMISOARA BE Numar Operator de date cu caracter personal - 37058 7 - str. Hector 1,Timisoara, Timis — RO,300041 UKAS- Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 E http://www.spitalul-municipal-timisoara.ro e-mail: secretariat(Qsmtm.ro Cod fiscal : 4483447 DE URGEN SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENŢĂ TIMIŞOARA REGISTRATURĂ 205 RT DE SPECIALITATE Privind modificarea Statului de Funcții al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timişoara Având în vedere Expunerea de motive nr.E-: serviciului RUNOS al Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timişoara şi Proiectul de hotărâre privind modificarea Statului de Funcţii ale Spitalului, Precizăm ca in urma analizei activității desfăşurate, a indicatorilor, încadrarea cu personal, încadrarea în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 precum şi în normativul aprobat conform Ordinului MS Nr.1224/2010, am constatat că sunt necesare unele modificări ale Statului de Funcții care să reflecte situația actuală şi să asigure rezolvarea unor disfuncţionalități în desfăşurarea activității. Astfel, față de Regulamentul de Organizare și Funcţionare aprobat, în cadrul structurii organizatorice avizate de Ministerul Sănătăţii cu avizul NR. XI/A/14076/SP/5566/21.05.2018, propunem: Suplimentarea numarului de posturi aprobate, cu urmatoarele posturi: e în cadrul Compartimentului Audiologie, 1 post de asistentă medicală principala cu PL, deoarece s-a constatat că a crescut numarul de prezentari la cabinet cu patologie care necesita efectuarea de audiograme şi impedancmetrie; Evaluarea şi diagnosticarea unui pacient cu tulburari de auz presupune supraspecializare in domeniul Audiologiei şi echipamente dedicate. Hipoacuzia afecteaza 10% din populație, numarul pacienţilor carora hipoacuzia le induce o dizabilitate moderata/severa fiind în crestere dar şi in functie de severitatea hipoacuziei, determina aparitia celui de-al doilea handicap şi anume, mutitatea sau tulburari in achizitia limbajului articulat.

e în cadrul Compartimentului Explorari Audio-Vestibulare 1 post de asistenta medicala principala cu PL, deoarece s-a constatat ca a crescut patologia deficientelor de auz si sunt necesare mai multe investigaţii, printre care enumerăm ASSR, şi probe vestibulare. Asistenta medicală supraveaghează platformele de evaluare a capacitaţii auditive. Pacienţii cu tulburări de echilibru reprezintă o categorie numeroasă de asiguraţi, care se adreseaza Secţiei ORL şi pentru care sunt necesare servicii de explorare a sindroamelor vertiginoase. Tulburările de echilibru de cauza vestibulară reprezintă prima cauză de cadere la vârstnici şi prima cauză de moarte accidentală la aceasta categorie de varstă. e în cadrul Secţiei Clinice ORL, 1 post de medic specialist confirmat in specialitatea ORL si 3 posturi de asistente medicale principale cu PL deoarece se va derula un proiect care isi propune reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. În cadrul proiectului, ambulatoriul va fi modernizat prin achizitionarea unei aparaturi noi, modene, care sa uşureze si sa ajute personalul în asigurarea serviciilor medicale la standarde înalte. De asemenea cabinetele şi salile de tratament vor fi dotate cu instrumentar şi mobilier specific, conform listei dotarilor ambulatoriului. e în cadrul Secţiei Clinice ORL, 1 post de asistenta medicala principala cu PL deoarece nu se pot acorda liberele conform turelor si nici concediile de odihna. e în cadrul Secţiei Clinice Recuperare, Medicină Fizică si Balneologie, 3 posturi de kinetoterapeut, 3 posturi de fiziokinetoterapeuti, 1 post asistenta medicala de balneofizioterapie cu PL si 5 posturi de infirmiera deoarece se va derula un proiect care va realiza extinderea, reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Clinicii de Recuperare, Medicina Fizica şi Balneologie Timişoara din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţa Timişoara, prin demolare partiala şi extindere orizontala şi verticala. Grupul tinta al proiectului il reprezinta un numar de 2147 pacienti care se vor prezenta dupa finalizarea proiectului, la ambulatoriul de recuperare fizica și balneologie, care vor beneficia de îmbunatatirea conditiilor de tratament, din punct de vedere al infrastructurii ambulatoriului şi al echipamentelor performante utilizate ca urmare a implementarii proiectului. Personalul medical din cadrul ambulatoriul de recuperare fizica si balneologie, prin faptul ca vor utiliza o infrastructura modernizata şi echipamente medicale performante, vor interveni rapid in diagnosticarea si tratamentul cazurilor prezentate. e în cadrul Secţiei Clinice Hematologie, 2 posturi de medici specialisti confirmati in specialitatea hematologie si l post de asistenta medicala cu PL deoarece a crescut numarul cazurilor cu patologie hematologica oncologica, rulajul este de 400 de pacienti/luna pentru care sunt necesare stabilirea planului de investigații şi terapeutic conform algoritmilor de diagnostic şi tratament, şi toată activitatea legata de transfuzia sanguina. A crescut numarul

de cure chimioterapeutice complexe şi asocieri de polichimioterapie, imunoterapie, anticorpi monoclonali, si pentru a putea asigura efectuarea liberelor şi a concediilor de odihna; e în cadrul Secţiei Clinice Chirurgie Orala Maxilo-Faciala, 1 post de medic specialist confirmat in specilitatea chirurgie orala maxilo-faciala, pentru asigurarea asistentei medicale continue de calitate; e în cadrul Secţiei Clinice Oncologie Medicala, 2 posturi de medici specialisti confirmati in specialitatea oncologie medicala. Numarul cazurilor cu patologie oncologica este intr-o dinamica în crestere, nevoile de ingrijire cu noile tehnologii medicale şi medicatie novatoare (terapii tintite și imunoterapie) necesita personal medical dedicat, şi cu actualul numar de medici nu se poate asigura calitatea atat de necesara îngrijirii la standardele de calitate. e în cadrul Secţiei Clinice Medicină Internă, 1 post de asistenta medicală cu PL, post absolut necesar pentru organizarea activitatii în sectie adica pentru a se putea acorda liberele legale şi concediile de odihna; e in cadrul Laboratorului Clinic de Radiologie si Imagistica medicala, 2 posturi de medic specialist specialitatea radiologie-imagistica medicala , 2 posturi de tehnician principal de radiologie cu S si 2 posturi de asistent principal de radiologie cu PL, pentru buna desfasurare a activitatii ca urmare a implementarii proiectului RO-HU 397”New approaches in the prevention of common cancers”, prin care se va achizitiona un sistem de tomografie computerizata e In cadrul Sectiilor Clinice Obstetrica-Ginecologie Il, III si IV, in ginecologie 3 posturi de infirmiere, deoarece, sectiile functioneaza in aceeasi cladire, pe doua nivele, personalul sectiilor asigura activitatea curenta atat la patul bolnavelor cat si la punctele fixe, respectiv oficiul alimentar, sectorul de intrerupere de sarcina la cerere precum si compartimentul de primiri urgente. o în cadrul Secţiei Clinice ATI 1, 1 post de fiziokinetoterapeut principal, absolut necesar pentru acordarea de servicii medicale de specialitate privind recuperarea mai rapida a pacientilor internati, nedeplasabili, de exemplu fizioterapie pentru eliminarea secretiilor la mai putin de doua ore, precum si pentru pacientii care necesita urmarire continua si fizioterapie pulmonara agresiva. o Reducerea numarului de posturi prin desfiintarea urmatoarelor posturi vacante: e în cadrul Serviciului Administrativ, 1 post de functionar, e în cadrul serviciului RUNOS, 1 post de economist I e în cadrul Secţiei clinice ATI, l post de inginer specialist IA

În concluzie, suplimentările de posturi solicitate se încadrează în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, apreciem că proiectul de hotărâre Modificarea statului de funcții prin creşterea şi reducerea numărului de posturi, conform structurilor existente, îndeplineşte condițiile pentru a fi supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. Manager Director Fin.Cont. Sef.Serv. Runos Dr. Oprea Maria-Olimpia Ec.Damian Georgeta-Sanda Ing.Tanasescu Valentina a fe

Atasament: Expunere_de_motive.pdf

SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA IEI TIMISOARA ISO 18001 Numar Operator de date cu caracter personal - 37058 - str. Hector 1,Timisoara, Timis — RO,300041 Tel : 0256/200048, 0256/221553, Fax: 0256/200046 http://www.spitalul-municipal-timisoara.ro e-mail : secretariat(Qsmtm.ro Cod fiscal : 4483447 SPITALUL CL SEM SER APROBAT PRIMAR DE URGENŢĂ TIMIŞOAR _— _ REGISTR TURĂ As NICOLAE ROBU | 18 CARS DINA EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTARARE Secţiunea 1 Proiect de hotărâre privind Aprobarea Statului de Funcţii al Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara Motivul emiterii proiectului de hotărâre 1. Descrierea situației actuale În prezent Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, al cărui management a fost transferat către autoritatea administraţiei publice locale — Consiliul Local al Municipiului Timişoara, funcţionează în baza Hotărârii Consiliului Local Timişoara cu nr 349 din 06.07.2018- privind modificarea și aprobarea Organigramei și a Statului de Funcții al spitalului. e Luând în considerare patologia complexa şi numarul crescut de pacienti care se adreseaza unitatii noastre, precum, şi faptul ca în spital se asigura prin sectiile şi serviciile existente asistenta medicala complexa, curativa, preventiva si de recuperare a pacientilor, ca este spital clinic, constituind în acelasi timp baza de invatamant medical universitar şi postuniversitar şi de cercetare, e Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara este organizat în sistem pavilionar, fiecare din imobile reprezinta o sectie în sine, şi necesita un numar de personal care sa asigure, desfasurarea activitatii medicale în conditii optime, precum şi acordarea zilelor libere şi a concediilor de odihna, e Tinand cont de necesitatea dezvoltarii infrastructurii aferente serviciilor medicale prestate precum şi îmbunătățirea calității managementului serviciilor specifice activității medicale, cu impact direct în creşterea gradului de dotare a spitalului cu aparatura medicală performantă, cu posibilități superioare de diagnostic şi tratament şi consecutiv, posibilitatea de a reduce

durata de spitalizare, introducerea unor noi protocoale terapeutice, reducerea costului actului medical, dezvoltarea continua a reţelei IT şi a programelor informatice ale spitalului, astfel încât datele legate de activitatea medicală, datele pacienţilor, dar şi alte date administrative să fie accesibile şi corect prezentate şi îmbunătățirea constantă a serviciilor hoteliere ale spitalului, în contextul în care Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timişoara este un spital vechi, pavilionar, cu o serie de deficienţe şi probleme de proprietate la nivelul clădirilor în care își desfăşoară activitatea, In cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara se va derula un proiect care isi propune reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. respectiv reabilitarea, extinderea şi dotarea corpului de cladire prin mentinerea structurii existente de la nivelul parterului şi recompartimentarea acestuia şi extinderea pe verticala cu 4 niveluri suplimentare realizate pe structura metalica adaptata existentului. Confortul beneficiarilor dar şi calitatea actului medical vor fi în mod considerabil îmbunatatite prin achizitionarea de mobilier şi a unor echipamente de specialitate performante, în conformitate cu standardele europene și internationale. Totodata, aceasta va conduce şi la scaderea timpului de diagnostic si tratament, şi la cresterea numarului de pacienti. Resursele umane calificate şi disponibile care vor utiliza echipamentele sunt 13 medici, 2 asistente medicale, iar la finalul implementarii vor fi angajaţi: 1 medic specialist confirmat in specialitatea ORL şi 3 asistenti medicali generalisti. În cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara se va derula un proiect care iși propune extinderea, reabilitarea, modernizarea şi echiparea ambulatoriului de specialitate al Secţiei Clinice de Recuperare, Medicina Fizica si Balneologie Timişoara din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta Timişoara, prin demolare partiala şi extindere orizontala si verticala. Obiectivul general al proiectului consta in cresterea accesibilitatii serviciilor de sanatate, prin reabilitarea, modernizarea şi extinderea infrastructurii ambulatoriului de recuperare fizica şi balneologie şi dotarea cu echipamente medicale specifice in scopul reducerii timpilor de interventie şi diagnostic a pacientilor care se prezinta in regim ambulatoriu şi pentru scaderea ratei de internari spitalicesti. 1, Schimbări preconizate și rezultate aşteptate e Suplimentarea, reducerea numarului de posturi din statul de functii, astfel: - Pentru finantare din asigurari, cu 36 posturi, precum si reducerea unui numar de 3 posturi vacante, de la total 1691.5 posturi la 1724.5 posturi. - Pentru finantare de la bugetul de stat cu 80 posturi(rezidenti), de la total 617.5 posturi la 697.5 posturi. Total in statul de functii 2422 posturi.

Cresterea numarului de posturi, va duce la desfasurarea în conditii mai bune a activitatii medicale, cresterea gradului de satisfactie al pacientului si respectarea drepturilor pacientului la o ingrijire medicala de calitate, cresterea calitatii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordarii personalului medical a liberelor la care au dreptul conform legii precum şi a concediilor de odihna pentru personalul angajat. Reducerea unui numar de 3 posturi vacante se realizeaza pentru încadrarea personalului TESA în numarul de posturi calculat în conformitate cu Ordinul M.S. nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal, avand în vedere faptul ca a fost aprobata înfiintarea unui „Compartiment Dezvoltare şi Finanţări Externe” cu 2 posturi, datorită faptului că Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara nu dispune de resurse umane într-un număr suficient pentru a gestiona proiectele depuse şi a contractelor de finanțare care sunt în derulare. Alte informații Atât suplimentarea de posturi cat şi reducerea unui numar de posturi vacante se încadreaza în prevederile Ordinului MS Nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească, precum şi în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019. Concluzii Structura organizatorica şi statul de funcţii cu actualizarea numărului de posturi vor duce la eficientizarea activitatii, desfasurarea în conditii optime a activitatii medicale, cresterea gradului de satisfactie al pacientului şi respectarea drepturilor pacientului la o ingrijire medicala de calitate, cresterea calitatii serviciilor medicale oferite, asigurarea acordarii liberelor conform legii si a concediilor de odihna pentru personalul angajat precum şi reducerea timpului de aşteptare în acordarea serviciilor medicale. Administraţia Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timişoara şi implicit administrația publică locală, în curs de aliniere la standarde de competență europene nu poate fi concepută fără o activitate susținută de evaluare a programelor. Manager Director Fin.Cont. Sef.Serv. Runos Dr. Oprea Maria-Olimpia Ec.Damian Georgeta-Sanda Ing.Tanasescu a un