Număr | 279 |
---|---|
An | 2006 |
Data emiterii | 06.06.2006 |
Link oficial | Primăria Timisoara |
Hotararea Consiliului Local 279/06.06.2006 privind aprobarea aprobarea Studiului de fezabilitate "Şoseaua de centură a Timişoarei între DN 69 (Arad) si DN 59 (Moraviţa - Belgrad) " - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 591 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2006 - 9513/17.05.2006 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 156/ 18.05.2004 - privind aprobarea Studiului de prefezabilitate economică pentru obiectivul " Şoseaua de Centură a Timişoarei între DN69 ( Arad) şi DN 59(Moraviţa - Belgrad)" - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 591; Având în vedre Hotărârea Consiliului Judeţean Timiş nr. 62 / 22.11.2004 prin care s-a aprobat Studiul de prefezabilitate; Având în vedere Declaraţia de participare a promotorului local; Având în vedere Convenţia de parteneriat încheiată cu Consiliul Judeţean Timiş pentru realizarea acestui obiectiv, aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 85/2002 - privind aprobarea Convenţiei de perteneriat între Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi Consiliul Judeţean Timiş pentru obiectivul " Proiectarea şoselei de cetură între DN6 ( Cenad ) şi DN59 (Moraviţa) şi Hotărârea Consiliului Judeţean nr. 38/2002; În baza dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 525/1996 privind Regulamentul General de Urbanism; În baza prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, republicată; În conformitate cu prevederile art. 38 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Studiului de fezabilitate "Şoseaua de centură a Timişoarei între DN 69 (Arad) si DN 59 (Moraviţa - Belgrad) " - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 59, întocmit de IDROESSE INFRASTRUTTURE Spa, Padova, Italia, având indicatorii tehnico-economici prevăzuţi în Anexă, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: -Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş; -Primarului Municipiului Timişoara; -Consiliului Judeţean Timiş; -Serviciului Juridic; -Direcţiei Economice; -Direcţiei Edilitare; -Direcţiei Urbanism; -Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Poliţia Comunitară; -Biroului Control Intern; -Biroului Relaţii Publice; -Serviciului Centrul de Consiliere pentru Cetăţeni; -Beneficiarilor Primăria Municipiului Timişoara şi Consiliul Judeţean Timiş; -Proiectantului IDROESSE INFRASTRUTTURE Spa, Padova, Italia -Mass - media locale.
|
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
3.5450 RON
RON EURO RON EURO 1 3 4 5 6
1.1. 1.2. 482 242.02 136 034 482 242.02 136 034 1.3. 88 007.39 24 826 88 007.39 24 826
Total capitolul 1: 570 249.41 160 860 570 249.41 160 860
2.1.
2.2. Total capitolul 2:
3.1. 122 337.95 34 510 3.2. 4 534.94 1 279 3.3. 720 317.41 203 193
3.5. 403 968.35 113 954 3.6. 95 221.11 26 861
Total capitolul 3: 1 386 245.06 391 042
4.1.
4.2.
Total capitolul 4: 130 783 091.91 36 922 914 130 745 124.96 36 912 204
4.5. Dotari 37 966.95 10 710
4.4. Utilaje fara montaj si echipamente de transport
Montaje utilaje tehnologice 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si
functionale cu montaj
Asistenta tehnica
CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza Constructii si instalatii
4.1.1. DEVIZ PE OBIECT - VARIANTA DE OCOLIRE 130 745 124.96 36 912 204 130 745 124.96 36 912 204
11 246
Consultanta
Proiectare si engineering
3.4. Organizarea procedurilor de achizitie publica 39 865.3
Cheltuieli pentru bransarea la utilitati
CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica Studii de teren Obtinerea de avize, acorduri si
Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului
CAPITOLUL 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului
2 PARTEA I
CAPITOLUL 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului Obtinerea terenului
in RON/EURO la cursul lei /EURO din data de 29.09.2005 de
Nr. Crt. Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli
Valoare inclusiv TVA
TOTAL Din care supusa procedurii de achizitie publica
DEVIZUL GENERAL AL INVESTIŢIEI
DEVIZUL GENERAL Deviz general privind cheltuielile necesare realizarii obiectivului:
“VARIANTA DE OCOLIRE MUNICIPIUL TIMISOARA DE LA DN 69 la DJ 591"
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
1 3 4 5 6
5.1. 5.1.1. 6 556 944.39 1 849 632 6 556 944.39 1 849 632 5.1.2.
Total capitolul 5: 22 079 545.25 6 228 363 6 556 944.39 1 849 632
6.1. Pregatirea personalului de exploatare 6.2. Probe tehnologice 8 437.1 2 380
Total capitolul 6: 8 437.1 2 380
154 827 568.73 43 705 559 137 872 318.76 38 922 696 137 872 318.76 38 922 696
154 827 568.73 43 705 559 137 872 318.76 38 922 696
Sef. Proiect Director
ing. Cristian Vîlcu ing. Cristian Borbeli
TOTAL GENERAL: Din care C+M
PARTEA III
Fondul de rulment necesar pentru primul ciclu de productie
Din care C+M
PARTEA II Valoarea ramasa actualizata a mijloacelor fixe existente incluse in cadrul obiectivului ce se construieste
CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea in exploatare
TOTAL:
5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute 13 311 161.1 3 754 911
Organizare de santier Lucrari de constructii Cheltuieli conexe organizarii santierului
5.2. Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finantare 2 211 439.76 623 819
2 CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
VALOARE UNITARĂ
EURO RON EURO
1 mp 2 lei 3 mp 4 lei 5 mp 6 mp
1 ml 2 buc 13 2.28 105 30 3 m 100 478.8 169 735 47 880 4 m 50 285 50 516 14 250 5 m 100 478.8 169 735 47 880 6 m 0 7 mp 0 8 m 25 171 15 155 4 275 9 ore 0 10 mc 0 11 lei 0
405 245 114 315 482 242 136 034
1 mp 200 1.71 1 212 342 2 mp 6 000 3.42 72 743 20 520
73 956 20 862 88 007 24 826
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului
1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 2.1
TOTAL ASIGURAREA UTILITATILOR (cu TVA
Drumuri de acces Cai ferate industriale Cheltuieli cu bransarea la utilitati
TOTAL ASIGURAREA UTILITATILOR (fara TVA
Conectarea la reteaua de gaze Conectarea la reteaua de incalzire Conectarea la reteaua electrica Conectarea la reteaua de telefonie si radio-TV
VALOARE [RON]
VALOARE [EURO]
Conectare la reteaua de apa Conectare la reteaua de canalizare
TOTAL AMENAJ. PT. PROTECTIA MEDIULUI (fara TVA) TOTAL AMENAJ. PT. PROTECTIA MEDIULUI (cu TVA)
Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT
TOTAL AMENAJAREA TERENULUI (cu TVA 1.3. Amenajarea pentru protectia mediului
Lucrari si actiuni de pr. med Refacere cadru natural
Epuismente(excl.lucr baza) Devieri cursuri apa Stramutari
TOTAL AMENAJAREA TERENULUI (fara TVA
Devieri retele gaze Devieri retele de telecomunicati Sistematizari pe verticala Drenaje
Demolari, demontari Defrisari Devieri retea apa-canal Devieri retele electrice
Scoaterea din circuitul agricol TOTAL OBTINEREA TERENULUI (fara TVA) TOTAL OBTINEREA TERENULUI (cu TVA)
1.2. Amenajarea terenului
Plata concesiunii Expropieri Despagubiri Schimb. reg. jurid. al terenului
CANTITATE Valoare pe categorii de
lucrari, fara TVA
1.1. Obtinerea terenului Cumpararea de terenuri
Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M.
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
3. Cheltuieli pentru proiectarea şi asistenţa tehnică.
1 3 000 15 000 500 65 583 18 500 2 8 500 30 133 8 500 3 2 000 7 090 2 000
102 805 29 000 122 338 34 510
Nr. Crt. VALOARE
[RON] VALOARE
[EURO]
1
2
3
4 532 150
5 266 75
6 709 200
7 355 100
8 177 50
9
10 1 773 500
11 3 811 1 075 4 535 1 279
1 E.Th. 17 725 5 000
2 S.Fz. 116 985 33 000
3 P.Th. 314 619 88 750
4 D.D.E. 141 800 40 000
5 V 14 180 4 000
605 309 170 750 720 317 203 193
VERIFICARE PROIECT
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.3. (fara TVA) TOTAL SUBCAPITOL 4.3.3. (cu TVA)
EXPERTIZE TEHNICE
STUDIU DE FEZABILITATE
PROIECT TEHNIC & DESIGN BRIEF
DETALII DE EXECUŢIE
4.3.3. PROIECTARE ŞI ENGINEERING
Nr. Crt. FAZA DE PROIECTARE VALOARE [RON] VALOARE
[EURO]
Aviz OFICIU JUD.CADASTRU GEODEZIE CARTOGRAFIE
Aviz DIRECTIA REGIONALĂ DRUMRI SI PODURI
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.2. (fara TVA) TOTAL SUBCAPITOL 4.3.2. (cu TVA)
Avizul SC ELECTRICA SA
Avizul SC TRANSGAZ SA
Avizul DIRECTIEI DE TELECOMUNICATII
Aviz DIRECŢIA SĂNĂTĂTE PUBLICĂ
Autorizaţia de construcţie
Autorizaţia comisie urbanism
Acord pentru protecţia şi amenajarea mediului
Acord de gospodărirea apelor
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.1. (cu TVA)
4.3.2. CHELTUIELI PENTRU AVIZE, ACORDURI ŞI AUTORIZAŢII
AVIZUL, ACORDUL, AUTORIZAŢIA
Certificat de urbanism
Studii topografice
Studii geotehnice
Studii hidrotehnice
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.1. (fara TVA)
4.3.1. STUDII DE TEREN
Nr. Crt. STUDII DE TEREN S.Fz. P.Th. D.D.E. VALOARE
[RON] VALOARE
[EURO]
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
1 7 090 2 000
2 7 090 2 000
3 3 545 1 000
4 10 635 3 000
5 3 545 1 000
6 1 595 450 33 500 9 450 39 865 11 246
1 2 1710 12 124 3 420
2 18 5130 327 345 92 340
339 469 95 760
403 968 113 954
1 18
570 36 372 10 260
2 18
684 43 646 12 312
3
80 018 22 572 95 221 26 861TOTAL SUBCAPITOL 4.3.6. (cu TVA)
ASIST. TEHN. DIN PARTEA PROIECTANTULUI SUPRAVEGHERE TEHNICĂ A EXECUTIEI PLATA SPEC. CONFORM H.G. 906/2001
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.6. (fara TVA)
4.3.6. ASISTENŢA TEHNICĂ
Nr. crt. CHELTUIALA CALCUL VALOARE
[RON] VALOARE
[EURO]PERIOADA [LUNI]
TARIF [EURO]
SERVICII DE EVALUARE
MANAGEMENTUL INVESTITIEI
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.5. (fara TVA)
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.5. (cu TVA)
4.3.5. CONSULTANŢA
Nr. crt. CHELTUIALA CALCUL VALOARE
[RON] VALOARE
[EURO]PERIOADA [LUNI]
TARIF [EURO]
ANUNŢURI PUBLICITARE
CORESPONDENŢA, TELEFON, FAX
TOTAL SUBCAPITOL 4.3.4. (fara TVA) TOTAL SUBCAPITOL 4.3.4. (cu TVA)
CONCEPEREA DOCUMENTATIEI PENTRU LICITATIE
MULTIPLICARE LICITAŢIE
CORESPONDENŢA DE ORGANIZARE
ONORARII PARTICIPANŢI LA LUCRĂRI
Nr. crt. CHELTUIELI VALOARE [RON] VALOARE
[EURO]
4.3.4 ORGANIZAREA PROCEDURILOR DE ACHIZITIE PUBLICA
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
4. 4. Cheltuieli pentru investiţia de bază.
VALOARE UNITARĂ
EURO RON EURO I. LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII
1 mp 850 000 0.85 2 561 263 722 500 2 mc 15 000 2.80 148 890 42 000
3 mc 770 000 4.50 12 283 425 3 465 000
4 mc 46 200 5.60 917 162 258 720
5 mc 3 000 114.40 1 216 644 343 200 6 mc 785 000 4.50 12 522 713 3 532 500 7 mc 36 000 4.85 618 957 174 600
8 set 10.0 2650.00 2 650 26 500
9 mc 33 000 9.30 1 087 961 306 900
10 mc 55 000 8.90 1 735 278 489 500 11 mp 220 000 3.20 2 495 680 704 000
12 t 59 800 48.50 10 281 564 2 900 300
13 mp 213 750 10.17 7 706 254 2 173 838 14 mp 213 750 8.65 6 554 483 1 848 938
15 mp 344 000 3.20 3 902 336 1 100 800
16 mp 8 400 9.70 288 847 81 480
17 m 22 000 28.70 2 238 313 631 400
18 mc 5 000 65.00 1 152 125 325 000
19 m 16 800 42.00 2 501 352 705 600
20 m 3 000 66.00 701 910 198 000
21 m 350 110.00 136 483 38 500 22 m 45 000 7.50 1 196 438 337 500 23 m 28 500 27.00 2 727 878 769 500 24 mp 110 000 4.50 1 754 775 495 000
25 mc 500 8.00 14 180 4 000
26 m 175 1680.00 1 042 230 294 000 27 m 250 2125.00 1 883 281 531 250 28 m 175 2650.00 1 643 994 463 750 29 m 325 738.00 850 268 239 850 30 km 22 446.38 34 813 9 820
82 202 144 23 213 945
Podete dalate noi D=3.50 m Podete tubulare noi D=1.00 m
Mixtura asfaltica MASF16
Amenajare peisagistica Decolmatare si curatare podete Podete dalate noi D=2.00 m Podete dalate noi D=2.50 m
Parapet metalic galvanizat de tip greu Parapet metalic dublu Borduri de acostament Imprejmuiri H=2.00 m
Anrobat bituminos Ab1 sau Ab2
Marcaje si semnalizare rutiera TOTAL LUCRARI DE DRUM
Binder BAD25
Procurare si asternere Geogrid de 0.50 m latime Blocuri de beton tip Allan Block Casiuri de beton prefabricate
Beton pe sant de garda C8/10
Parapet metalic galvanizat de tip usor
Semnalizare circulatie pe timpul executiei Substrat de fundare stabilizat cu var
Substrat de fundare din balast Balast stabilizat cu ciment
Excavatii pentru santul de garda
Frezare asfalt existent Umpluturi de pamant Asternere pamant vegetal
I. 1. LUCRARI DE DRUM Pregatire teren
Excavatii Excavatii din groapa de imprumut
DEVIZ PE OBIECT 1 - VARIANTA DE OCOLIRE A MUNICIPIULUI TIMISOARA
Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M. CANTITATE Valoare pe categorii de
lucrari, fara TVA
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
VALOARE UNITARĂ
EURO RON EURO
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 290.80 108.00 111 336 31 406
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 166 28.00 16 477 4 648
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614
Armaturi OB37 in fundatii
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice
Trotuare pe culei 1.50 m latime
Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei
Armaturi PC52 in fundatii
Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Armaturi PC52 in coloane forate
Armaturi OB37 in coloane forate
Armaturi PC52 in elevatii Armaturi OB37 in elevatii
Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con
Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime
Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena
Scari pa taluz Casiuri pe taluz
Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor
Valoare pe categorii de lucrari, fara TVA
I. 1. Pod Km. 0+350 L=83.00 M Drumuri tehnologice
Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M. CANTITATE
LUCRARI DE PODURI
Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura
Armaturi PC52 la suprastructura
Armaturi OB37 la suprastructura
Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
2 998 712 845 899
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 290.80 108.00 111 336 31 406
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console
Drumuri tehnologice
Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 0+350 I. 2. Pod Km. 0+529 L=83.00 M
Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
2 998 613 845 871
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 290.80 108.00 111 336 31 406
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 0+529 I. 3. Pod Km. 3+284 L=83.00 M
Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
2 998 613 845 871
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 474.70 96.00 161 550 45 571
19 mc 295.90 92.00 96 505 27 223
20 mc 717.20 108.00 274 587 77 458
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536 Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta
Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate
Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 3+284 I. 4. Pod Km. 4+812 L=108.00 M
Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 383.60 112.00 152 305 42 963
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
3 236 060 912 852
1 km 0.40 15500.00 21 979 6 200 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 295.10 92.00 96 244 27 149
Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii
Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii
Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate
Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime
Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz
Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 4+812 I. 5. Pod Km. 9+706 L=83.00 M
Drumuri tehnologice
Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console
Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere
Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura
Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m
Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
20 mc 497.30 108.00 190 396 53 708
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 315.70 112.00 125 346 35 358
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
3 086 723 870 726
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839
Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 9+706
Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional
Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime
Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura
Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m
Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei
Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice
I. 6. Pod Km. 10+132 L=83.00 M Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 576.80 108.00 220 834 62 294
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
3 108 111 876 759
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 10+132 I. 7. Pod Km. 13+389 L=84.52 M
Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 470.22 108.00 180 028 50 784
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 321.51 112.00 127 654 36 010
35 mp 1047.80 18.00 66 860 18 860 36 mp 659.30 27.00 63 105 17 801
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
3 079 925 868 808
1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 13+389 I. 8. Pod Km. 0+834 L=83.00 M
Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 497.30 108.00 190 396 53 708
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 315.70 112.00 125 346 35 358
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
3 085 971 870 514
1 km 0.40 15500.00 21 979 6 200 2 mc 244 24.00 20 760 5 856
Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 0+834 I. 9. Pod Km. 0+559 L=83.00 M
Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000
7 buc 2 3452.00 24 475 6 904
8 buc 4 486.00 6 891 1 944
9 mp 730 9.60 24 843 7 008
10 ml 360 525.00 670 005 189 000
11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957
13 to 4.6 694.00 11 317 3 192
14 to 22.4 696.00 55 268 15 590
15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592
18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973
19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837
20 mc 497.30 108.00 190 396 53 708
21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552
22 mc 165 28.00 16 378 4 620
23 buc 14 324.00 16 080 4 536
24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879
26 m 17.20 36.00 2 195 619
27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600
28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000
29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360
30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484
31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424
32 to 30.90 694.00 76 021 21 445
33 to 15.30 696.00 37 750 10 649
34 mc 315.70 112.00 125 346 35 358
35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480
37 m 166.00 48.00 28 247 7 968
38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360
Sistem rutier la platforme
Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate
Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
43 m 183.40 21.00 13 653 3 851
3 074 982 867 414 109 869 853 31 018 659
20 875 272 5 893 545 130 745 125 36 912 204
TOTAL I CONSTRUCTII SI INSTALATII (fara TVA) TVA 19%
TOTAL I CONSTRUCTII SI INSTALATII (cu TVA)
Grinda de beton pentru parapet metalic
TOTAL Pod Km. 0+559
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
VALOARE UNITARĂ
EURO RON EURO 4.2.Montaj utilaje si echipamente tehnologice
4.2.1 buc
4.2.3 buc
4.3.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 4.3.1
4.4.Utilaje fara montaj si echipamente de transport
4.4. -
4.5. Dotari 4.5.1. buc 5 1 800 31 905 9 000
31 905 9 000 6 062 1 710
37 967 10 710 31 905 9 000 6 062 1 710
37 967 10 710 109 901 758 31 027 659 20 881 334 5 895 255
130 783 092 36 922 914TOTAL GENERAL (cu TVA)
TVA 19% TOTAL III PROCURARE (cu TVA)
TOTAL GENERAL (fara TVA) TVA 19%
TOTAL 4.5. Dotari (fara TVA) TVA 19%
TOTAL 4.5. Dotari (cu TVA) TOTAL III PROCURARE (fara TVA)
TOTAL 4.4.Utilaje fara montaj si echipamente de transport (fara TVA) TVA 19%
TOTAL 4.4.Utilaje fara montaj si echipamente de transport (cu TVA)
Dotari
TOTAL 4.3.Utilaje, echipamente tehn. si funct. cu montaj (fara TVA) TVA 19%
TOTAL4.3.Utilaje, echipamente tehn. si funct. cu montaj (cu TVA)
Utilaje fara montaj si echipamente de transport
TVA 19% TOTAL II MONTAJ (cu TVA)
III. PROCURARE
Utilaje
Montaj TOTAL 4.2. MONTAJ (fara TVA)
Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M. CANTITATE Valoare pe categorii de
lucrari, fara TVA
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
5. Alte cheltuieli.
VALOAREA DE REFERINTA
COTA PROCENTU-
ALA VALOARE VALOARE
[EURO] [ % ] [ RON ] [EURO]
1.2. 114 315 2.5 10 131 2 858 1.3. 20 862 2.5 1 849 522 4.1. 31 018 659 5 5 498 057 1 550 933
5 510 037 1 554 312
5 510 037 1 554 312 6 556 944 1 849 632
VALOAREA DE REFERINTA
COTA PROCENTU-
ALA VALOARE VALOARE
[EURO] [ % ] [ RON ] [EURO]
1.2. 405 245 114 315 1.3. 73 956 20 862 2 4.1. 109 961 145 31 018 659 4.2.
5.1.1 5 510 037 1 554 312 115 950 384 32 708 148
1.1. 32 708 148 0.3 347 851 98 124
1.2. 32 708 148 0.5 579 752 163 541
1.3. 32 708 148 0.8 927 603 261 665
1 855 206 523 330
2 3 1 386 245 391 042 4 109 993 050 31 027 659 5.1. 5 510 037 1 554 312
5.2.1 1 855 206 523 330 118 744 539 33 496 344
5.2.2 33 496 344 0.3 356 234 100 489 356 234 100 489
2 211 440 623 819 2 211 440 623 819TOTAL GENERAL (nu se aplica TVA)
TOTAL VALOAREA DE REFERINTA II COSTUL CREDITULUI (0.3% x Vr II)
TOTAL COSTUL CREDITULUI TOTAL GENERAL (fara TVA)
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica Cheltuieli pentru investitia de baza Organizare de santier Comisioane, taxe si cote legale
TOTAL COMISIOANE, TAXE SI COTE LEGALE 5.2.2. COSTUL CREDITULUI VALOAREA DE REFERINTA II
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului
TOTAL VALOAREA DE REFERINTA I - [CONSTRUCTII - MONTAJ] COMISIONUL BANCII FINANTATOARE (0.3% x Vr I) TAXA DE AJUTOR SOCIAL PT. CONSTRUCTORI Conf. Hg 600 / 98 (0,5 % * Vr I)
TAXA INSPECTORAT PENTRU CONTROLUL CALTĂŢII LUCRĂRILOR DE CONSTRUCŢII (0,8% * Vr I)
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului Constructii si instalatii Montaj utilaj tehnologic Lucrari de constructii
5.2.1. COMISIOANE, TAXE SI COTE LEGALE VALOAREA DE REFERINTA I - [CONSTRUCTII - MONTAJ]
Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului, inclusiv refacerea cadrului natural
TOTAL GENERAL (fara TVA) TOTAL GENERAL (cu TVA)
5.2. COMISIOANE, TAXE, ETC
Nr. Crt. OBIECTUL
TOTAL LUCRARI DE CONSTRUCTII 5.1.2. CHELTUIELI CONEXE ORGANIZARII SANTIERULUI
Cheltuieli conexe TOTAL CHELT. CONEXE ORG. SANT.
5.1.1. LUCRARI DE CONSTRUCTII Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului, Constructii si instalatii
5.1. ORGANIZARE DE SANTIER
Nr. Crt. OBIECTUL
Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE
VALOAREA DE REFERINTA
COTA PROCENTU-
ALA VALOARE VALOARE
[EURO] [ % ] [ RON ] [EURO]
1.2. 405 245 114 315 1.3. 73 956 20 862 2 3 1 386 245 391 042 4 109 993 050 31 027 659
111 858 497 31 553 878 5.3. 10 11 185 850 3 155 388
11 185 850 3 155 388 13 311 161 3 754 911
6. Cheltuieli pentru darea in exploatare
6.1. 6.2. 7 090 2 000
7 090 2 000 8 437 2 380
TOTAL CHELTUIELI DARE IN EXPLOATARE (fara TVA) TOTAL CHELTUIELI DARE IN EXPLOATARE (cu TVA)
TOTAL GENERAL (fara TVA) TOTAL GENERAL (cu TVA)
Nr. Crt.
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica Cheltuieli pentru investitia de baza
TOTAL VALOAREA DE REFERINTA
VALOARE [RON]
VALOARE [EURO]
Pregatirea personalului de exploatare Probe tehnologice, cheltuieli receptie
DENUMIRE OBIECT
CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE
VALOAREA DE REFERINTA Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului, inclusiv refacerea cadrului natural Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului
5.3. CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE
Nr. Crt. OBIECTUL