keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 279/06.06.2006 privind aprobarea aprobarea Studiului de fezabilitate "Şoseaua de centură a Timişoarei între DN 69 (Arad) si DN 59 (Moraviţa - Belgrad) " - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 591

06.06.2006

Hotararea Consiliului Local 279/06.06.2006
privind aprobarea aprobarea Studiului de fezabilitate "Şoseaua de centură a Timişoarei între DN 69 (Arad) si DN 59 (Moraviţa - Belgrad) " - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 591


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2006 - 9513/17.05.2006 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 156/ 18.05.2004 - privind aprobarea Studiului de prefezabilitate economică pentru obiectivul " Şoseaua de Centură a Timişoarei între DN69 ( Arad) şi DN 59(Moraviţa - Belgrad)" - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 591;
Având în vedre Hotărârea Consiliului Judeţean Timiş nr. 62 / 22.11.2004 prin care s-a aprobat Studiul de prefezabilitate;
Având în vedere Declaraţia de participare a promotorului local;
Având în vedere Convenţia de parteneriat încheiată cu Consiliul Judeţean Timiş pentru realizarea acestui obiectiv, aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 85/2002 - privind aprobarea Convenţiei de perteneriat între Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi Consiliul Judeţean Timiş pentru obiectivul " Proiectarea şoselei de cetură între DN6 ( Cenad ) şi DN59 (Moraviţa) şi Hotărârea Consiliului Judeţean nr. 38/2002;
În baza dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 525/1996 privind Regulamentul General de Urbanism;
În baza prevederilor Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 38 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;



HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Studiului de fezabilitate "Şoseaua de centură a Timişoarei între DN 69 (Arad) si DN 59 (Moraviţa - Belgrad) " - Proiect executiv de la DN 69 la DJ 59, întocmit de IDROESSE INFRASTRUTTURE Spa, Padova, Italia, având indicatorii tehnico-economici prevăzuţi în Anexă, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
-Instituţiei Prefectului - Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara;
-Consiliului Judeţean Timiş;
-Serviciului Juridic;
-Direcţiei Economice;
-Direcţiei Edilitare;
-Direcţiei Urbanism;
-Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
-Biroului Control Intern;
-Biroului Relaţii Publice;
-Serviciului Centrul de Consiliere pentru Cetăţeni;
-Beneficiarilor Primăria Municipiului Timişoara şi Consiliul Judeţean Timiş;
-Proiectantului IDROESSE INFRASTRUTTURE Spa, Padova, Italia
-Mass - media locale.




Presedinte de sedinta
LELICA CRIŞAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Variante_traseu.pdf

Atasament: Plan_de_incadrare.pdf

Atasament: Deviz_General.pdf

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

3.5450 RON

RON EURO RON EURO 1 3 4 5 6

1.1. 1.2. 482 242.02 136 034 482 242.02 136 034 1.3. 88 007.39 24 826 88 007.39 24 826

Total capitolul 1: 570 249.41 160 860 570 249.41 160 860

2.1.

2.2. Total capitolul 2:

3.1. 122 337.95 34 510 3.2. 4 534.94 1 279 3.3. 720 317.41 203 193

3.5. 403 968.35 113 954 3.6. 95 221.11 26 861

Total capitolul 3: 1 386 245.06 391 042

4.1.

4.2.

Total capitolul 4: 130 783 091.91 36 922 914 130 745 124.96 36 912 204

4.5. Dotari 37 966.95 10 710

4.4. Utilaje fara montaj si echipamente de transport

Montaje utilaje tehnologice 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si

functionale cu montaj

Asistenta tehnica

CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza Constructii si instalatii

4.1.1. DEVIZ PE OBIECT - VARIANTA DE OCOLIRE 130 745 124.96 36 912 204 130 745 124.96 36 912 204

11 246

Consultanta

Proiectare si engineering

3.4. Organizarea procedurilor de achizitie publica 39 865.3

Cheltuieli pentru bransarea la utilitati

CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica Studii de teren Obtinerea de avize, acorduri si

Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului

CAPITOLUL 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului

2 PARTEA I

CAPITOLUL 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului Obtinerea terenului

in RON/EURO la cursul lei /EURO din data de 29.09.2005 de

Nr. Crt. Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli

Valoare inclusiv TVA

TOTAL Din care supusa procedurii de achizitie publica

DEVIZUL GENERAL AL INVESTIŢIEI

DEVIZUL GENERAL Deviz general privind cheltuielile necesare realizarii obiectivului:

“VARIANTA DE OCOLIRE MUNICIPIUL TIMISOARA DE LA DN 69 la DJ 591"

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

1 3 4 5 6

5.1. 5.1.1. 6 556 944.39 1 849 632 6 556 944.39 1 849 632 5.1.2.

Total capitolul 5: 22 079 545.25 6 228 363 6 556 944.39 1 849 632

6.1. Pregatirea personalului de exploatare 6.2. Probe tehnologice 8 437.1 2 380

Total capitolul 6: 8 437.1 2 380

154 827 568.73 43 705 559 137 872 318.76 38 922 696 137 872 318.76 38 922 696

154 827 568.73 43 705 559 137 872 318.76 38 922 696

Sef. Proiect Director

ing. Cristian Vîlcu ing. Cristian Borbeli

TOTAL GENERAL: Din care C+M

PARTEA III

Fondul de rulment necesar pentru primul ciclu de productie

Din care C+M

PARTEA II Valoarea ramasa actualizata a mijloacelor fixe existente incluse in cadrul obiectivului ce se construieste

CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru darea in exploatare

TOTAL:

5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute 13 311 161.1 3 754 911

Organizare de santier Lucrari de constructii Cheltuieli conexe organizarii santierului

5.2. Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finantare 2 211 439.76 623 819

2 CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului

VALOARE UNITARĂ

EURO RON EURO

1 mp 2 lei 3 mp 4 lei 5 mp 6 mp

1 ml 2 buc 13 2.28 105 30 3 m 100 478.8 169 735 47 880 4 m 50 285 50 516 14 250 5 m 100 478.8 169 735 47 880 6 m 0 7 mp 0 8 m 25 171 15 155 4 275 9 ore 0 10 mc 0 11 lei 0

405 245 114 315 482 242 136 034

1 mp 200 1.71 1 212 342 2 mp 6 000 3.42 72 743 20 520

73 956 20 862 88 007 24 826

2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului

1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 2.1

TOTAL ASIGURAREA UTILITATILOR (cu TVA

Drumuri de acces Cai ferate industriale Cheltuieli cu bransarea la utilitati

TOTAL ASIGURAREA UTILITATILOR (fara TVA

Conectarea la reteaua de gaze Conectarea la reteaua de incalzire Conectarea la reteaua electrica Conectarea la reteaua de telefonie si radio-TV

VALOARE [RON]

VALOARE [EURO]

Conectare la reteaua de apa Conectare la reteaua de canalizare

TOTAL AMENAJ. PT. PROTECTIA MEDIULUI (fara TVA) TOTAL AMENAJ. PT. PROTECTIA MEDIULUI (cu TVA)

Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT

TOTAL AMENAJAREA TERENULUI (cu TVA 1.3. Amenajarea pentru protectia mediului

Lucrari si actiuni de pr. med Refacere cadru natural

Epuismente(excl.lucr baza) Devieri cursuri apa Stramutari

TOTAL AMENAJAREA TERENULUI (fara TVA

Devieri retele gaze Devieri retele de telecomunicati Sistematizari pe verticala Drenaje

Demolari, demontari Defrisari Devieri retea apa-canal Devieri retele electrice

Scoaterea din circuitul agricol TOTAL OBTINEREA TERENULUI (fara TVA) TOTAL OBTINEREA TERENULUI (cu TVA)

1.2. Amenajarea terenului

Plata concesiunii Expropieri Despagubiri Schimb. reg. jurid. al terenului

CANTITATE Valoare pe categorii de

lucrari, fara TVA

1.1. Obtinerea terenului Cumpararea de terenuri

Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M.

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

3. Cheltuieli pentru proiectarea şi asistenţa tehnică.

1 3 000 15 000 500 65 583 18 500 2 8 500 30 133 8 500 3 2 000 7 090 2 000

102 805 29 000 122 338 34 510

Nr. Crt. VALOARE

[RON] VALOARE

[EURO]

1

2

3

4 532 150

5 266 75

6 709 200

7 355 100

8 177 50

9

10 1 773 500

11 3 811 1 075 4 535 1 279

1 E.Th. 17 725 5 000

2 S.Fz. 116 985 33 000

3 P.Th. 314 619 88 750

4 D.D.E. 141 800 40 000

5 V 14 180 4 000

605 309 170 750 720 317 203 193

VERIFICARE PROIECT

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.3. (fara TVA) TOTAL SUBCAPITOL 4.3.3. (cu TVA)

EXPERTIZE TEHNICE

STUDIU DE FEZABILITATE

PROIECT TEHNIC & DESIGN BRIEF

DETALII DE EXECUŢIE

4.3.3. PROIECTARE ŞI ENGINEERING

Nr. Crt. FAZA DE PROIECTARE VALOARE [RON] VALOARE

[EURO]

Aviz OFICIU JUD.CADASTRU GEODEZIE CARTOGRAFIE

Aviz DIRECTIA REGIONALĂ DRUMRI SI PODURI

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.2. (fara TVA) TOTAL SUBCAPITOL 4.3.2. (cu TVA)

Avizul SC ELECTRICA SA

Avizul SC TRANSGAZ SA

Avizul DIRECTIEI DE TELECOMUNICATII

Aviz DIRECŢIA SĂNĂTĂTE PUBLICĂ

Autorizaţia de construcţie

Autorizaţia comisie urbanism

Acord pentru protecţia şi amenajarea mediului

Acord de gospodărirea apelor

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.1. (cu TVA)

4.3.2. CHELTUIELI PENTRU AVIZE, ACORDURI ŞI AUTORIZAŢII

AVIZUL, ACORDUL, AUTORIZAŢIA

Certificat de urbanism

Studii topografice

Studii geotehnice

Studii hidrotehnice

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.1. (fara TVA)

4.3.1. STUDII DE TEREN

Nr. Crt. STUDII DE TEREN S.Fz. P.Th. D.D.E. VALOARE

[RON] VALOARE

[EURO]

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

1 7 090 2 000

2 7 090 2 000

3 3 545 1 000

4 10 635 3 000

5 3 545 1 000

6 1 595 450 33 500 9 450 39 865 11 246

1 2 1710 12 124 3 420

2 18 5130 327 345 92 340

339 469 95 760

403 968 113 954

1 18

570 36 372 10 260

2 18

684 43 646 12 312

3

80 018 22 572 95 221 26 861TOTAL SUBCAPITOL 4.3.6. (cu TVA)

ASIST. TEHN. DIN PARTEA PROIECTANTULUI SUPRAVEGHERE TEHNICĂ A EXECUTIEI PLATA SPEC. CONFORM H.G. 906/2001

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.6. (fara TVA)

4.3.6. ASISTENŢA TEHNICĂ

Nr. crt. CHELTUIALA CALCUL VALOARE

[RON] VALOARE

[EURO]PERIOADA [LUNI]

TARIF [EURO]

SERVICII DE EVALUARE

MANAGEMENTUL INVESTITIEI

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.5. (fara TVA)

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.5. (cu TVA)

4.3.5. CONSULTANŢA

Nr. crt. CHELTUIALA CALCUL VALOARE

[RON] VALOARE

[EURO]PERIOADA [LUNI]

TARIF [EURO]

ANUNŢURI PUBLICITARE

CORESPONDENŢA, TELEFON, FAX

TOTAL SUBCAPITOL 4.3.4. (fara TVA) TOTAL SUBCAPITOL 4.3.4. (cu TVA)

CONCEPEREA DOCUMENTATIEI PENTRU LICITATIE

MULTIPLICARE LICITAŢIE

CORESPONDENŢA DE ORGANIZARE

ONORARII PARTICIPANŢI LA LUCRĂRI

Nr. crt. CHELTUIELI VALOARE [RON] VALOARE

[EURO]

4.3.4 ORGANIZAREA PROCEDURILOR DE ACHIZITIE PUBLICA

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

4. 4. Cheltuieli pentru investiţia de bază.

VALOARE UNITARĂ

EURO RON EURO I. LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII

1 mp 850 000 0.85 2 561 263 722 500 2 mc 15 000 2.80 148 890 42 000

3 mc 770 000 4.50 12 283 425 3 465 000

4 mc 46 200 5.60 917 162 258 720

5 mc 3 000 114.40 1 216 644 343 200 6 mc 785 000 4.50 12 522 713 3 532 500 7 mc 36 000 4.85 618 957 174 600

8 set 10.0 2650.00 2 650 26 500

9 mc 33 000 9.30 1 087 961 306 900

10 mc 55 000 8.90 1 735 278 489 500 11 mp 220 000 3.20 2 495 680 704 000

12 t 59 800 48.50 10 281 564 2 900 300

13 mp 213 750 10.17 7 706 254 2 173 838 14 mp 213 750 8.65 6 554 483 1 848 938

15 mp 344 000 3.20 3 902 336 1 100 800

16 mp 8 400 9.70 288 847 81 480

17 m 22 000 28.70 2 238 313 631 400

18 mc 5 000 65.00 1 152 125 325 000

19 m 16 800 42.00 2 501 352 705 600

20 m 3 000 66.00 701 910 198 000

21 m 350 110.00 136 483 38 500 22 m 45 000 7.50 1 196 438 337 500 23 m 28 500 27.00 2 727 878 769 500 24 mp 110 000 4.50 1 754 775 495 000

25 mc 500 8.00 14 180 4 000

26 m 175 1680.00 1 042 230 294 000 27 m 250 2125.00 1 883 281 531 250 28 m 175 2650.00 1 643 994 463 750 29 m 325 738.00 850 268 239 850 30 km 22 446.38 34 813 9 820

82 202 144 23 213 945

Podete dalate noi D=3.50 m Podete tubulare noi D=1.00 m

Mixtura asfaltica MASF16

Amenajare peisagistica Decolmatare si curatare podete Podete dalate noi D=2.00 m Podete dalate noi D=2.50 m

Parapet metalic galvanizat de tip greu Parapet metalic dublu Borduri de acostament Imprejmuiri H=2.00 m

Anrobat bituminos Ab1 sau Ab2

Marcaje si semnalizare rutiera TOTAL LUCRARI DE DRUM

Binder BAD25

Procurare si asternere Geogrid de 0.50 m latime Blocuri de beton tip Allan Block Casiuri de beton prefabricate

Beton pe sant de garda C8/10

Parapet metalic galvanizat de tip usor

Semnalizare circulatie pe timpul executiei Substrat de fundare stabilizat cu var

Substrat de fundare din balast Balast stabilizat cu ciment

Excavatii pentru santul de garda

Frezare asfalt existent Umpluturi de pamant Asternere pamant vegetal

I. 1. LUCRARI DE DRUM Pregatire teren

Excavatii Excavatii din groapa de imprumut

DEVIZ PE OBIECT 1 - VARIANTA DE OCOLIRE A MUNICIPIULUI TIMISOARA

Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M. CANTITATE Valoare pe categorii de

lucrari, fara TVA

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

VALOARE UNITARĂ

EURO RON EURO

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 290.80 108.00 111 336 31 406

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 166 28.00 16 477 4 648

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614

Armaturi OB37 in fundatii

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice

Trotuare pe culei 1.50 m latime

Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei

Armaturi PC52 in fundatii

Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Armaturi PC52 in coloane forate

Armaturi OB37 in coloane forate

Armaturi PC52 in elevatii Armaturi OB37 in elevatii

Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con

Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime

Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena

Scari pa taluz Casiuri pe taluz

Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor

Valoare pe categorii de lucrari, fara TVA

I. 1. Pod Km. 0+350 L=83.00 M Drumuri tehnologice

Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M. CANTITATE

LUCRARI DE PODURI

Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura

Armaturi PC52 la suprastructura

Armaturi OB37 la suprastructura

Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

2 998 712 845 899

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 290.80 108.00 111 336 31 406

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console

Drumuri tehnologice

Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 0+350 I. 2. Pod Km. 0+529 L=83.00 M

Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

2 998 613 845 871

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 290.80 108.00 111 336 31 406

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 0+529 I. 3. Pod Km. 3+284 L=83.00 M

Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

2 998 613 845 871

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 474.70 96.00 161 550 45 571

19 mc 295.90 92.00 96 505 27 223

20 mc 717.20 108.00 274 587 77 458

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536 Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta

Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate

Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 3+284 I. 4. Pod Km. 4+812 L=108.00 M

Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 383.60 112.00 152 305 42 963

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

3 236 060 912 852

1 km 0.40 15500.00 21 979 6 200 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 295.10 92.00 96 244 27 149

Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii

Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii

Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate

Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime

Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz

Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 4+812 I. 5. Pod Km. 9+706 L=83.00 M

Drumuri tehnologice

Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console

Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere

Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura

Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m

Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

20 mc 497.30 108.00 190 396 53 708

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 315.70 112.00 125 346 35 358

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

3 086 723 870 726

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839

Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 9+706

Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional

Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime

Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura

Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m

Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei

Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice

I. 6. Pod Km. 10+132 L=83.00 M Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 576.80 108.00 220 834 62 294

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 294.80 112.00 117 047 33 018

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

3 108 111 876 759

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 10+132 I. 7. Pod Km. 13+389 L=84.52 M

Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 470.22 108.00 180 028 50 784

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 321.51 112.00 127 654 36 010

35 mp 1047.80 18.00 66 860 18 860 36 mp 659.30 27.00 63 105 17 801

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

3 079 925 868 808

1 km 0.60 15500.00 32 969 9 300 2 mc 244 24.00 20 760 5 856 3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 13+389 I. 8. Pod Km. 0+834 L=83.00 M

Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 497.30 108.00 190 396 53 708

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 315.70 112.00 125 346 35 358

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

3 085 971 870 514

1 km 0.40 15500.00 21 979 6 200 2 mc 244 24.00 20 760 5 856

Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 0+834 I. 9. Pod Km. 0+559 L=83.00 M

Drumuri tehnologice Umpluturi la platforme

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

3 mp 660 16.00 37 435 10 560 4 mp 186 18.00 11 869 3 348 5 m 24.00 76.00 6 466 1 824 6 m 48 125.00 21 270 6 000

7 buc 2 3452.00 24 475 6 904

8 buc 4 486.00 6 891 1 944

9 mp 730 9.60 24 843 7 008

10 ml 360 525.00 670 005 189 000

11 to 38.0 694.00 93 489 26 372 12 to 25.8 696.00 63 657 17 957

13 to 4.6 694.00 11 317 3 192

14 to 22.4 696.00 55 268 15 590

15 to 18.5 694.00 45 514 12 839 16 to 41.0 696.00 101 160 28 536 17 mp 358 24.00 30 459 8 592

18 mc 395.55 96.00 134 614 37 973

19 mc 259.10 92.00 84 503 23 837

20 mc 497.30 108.00 190 396 53 708

21 buc 24.00 523.00 44 497 12 552

22 mc 165 28.00 16 378 4 620

23 buc 14 324.00 16 080 4 536

24 mp 146 9.00 4 658 1 314 25 mp 67.10 28.00 6 660 1 879

26 m 17.20 36.00 2 195 619

27 buc 4.00 18650.00 264 457 74 600

28 buc 8.00 13750.00 389 950 110 000

29 buc 296.00 35.00 36 726 10 360

30 buc 303.00 28.00 30 076 8 484

31 mp 482.00 32.00 54 678 15 424

32 to 30.90 694.00 76 021 21 445

33 to 15.30 696.00 37 750 10 649

34 mc 315.70 112.00 125 346 35 358

35 mp 1034.10 18.00 65 986 18 614 36 mp 647.40 27.00 61 966 17 480

37 m 166.00 48.00 28 247 7 968

38 buc 12.00 138.00 5 871 1 656 39 m 24.00 458.00 38 967 10 992 40 m 166.00 82.00 48 255 13 612 41 m 240.00 45.00 38 286 10 800 42 mp 210.00 16.00 11 911 3 360

Sistem rutier la platforme

Pereu la sferturi de con Scari pa taluz Casiuri pe taluz Semnalizare cu semaforizare rutiera si lumina galbena Semnalizare rutiera pe timpul executiei Sapatura sub 4.00 m adancime Forarea coloanelor Dn 1080 mm si exec. Coloanelor Armaturi OB37 in fundatii Armaturi PC52 in fundatii Armaturi OB37 in coloane forate Armaturi PC52 in coloane forate Armaturi OB37 in elevatii Armaturi PC52 in elevatii Cofraje pentru elevatii Beton c20/25 (Bc25) in coloane forate

Beton C20/25 Bc25) in fundatii Beton C20/25 in elevatii Aparate de reazem din neopren si placute metalice Dren din piatra bruta Placi de racordare cu terasamentele L=4.00 m Hidroizolatii pe culei si pref. Sistem rutier pe culei Trotuare pe culei 1.50 m latime Grinzi pref. precompr. 33.00 m lungime si 1.60 m inaltime Grinzi pref. precompr. 14.00 m lungime si 1.60 m inaltime Placi prefabricate predale mari L=1.10 m Placi prefabricate predale miciL=0.80 m Cofraje suprastructura Armaturi OB37 la suprastructura Armaturi PC52 la suprastructura Beton C25/30 (Bc30) la suprastructura Membrana hidroizolanta Sistem rutier pe pod Trotuare pe suprastructura 1.50 m latime Guri de scurgere Rosturi de dilatatie D=65 mm Parapet pietonal Parapet directional Schele de lucru console

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

43 m 183.40 21.00 13 653 3 851

3 074 982 867 414 109 869 853 31 018 659

20 875 272 5 893 545 130 745 125 36 912 204

TOTAL I CONSTRUCTII SI INSTALATII (fara TVA) TVA 19%

TOTAL I CONSTRUCTII SI INSTALATII (cu TVA)

Grinda de beton pentru parapet metalic

TOTAL Pod Km. 0+559

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

VALOARE UNITARĂ

EURO RON EURO 4.2.Montaj utilaje si echipamente tehnologice

4.2.1 buc

4.2.3 buc

4.3.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 4.3.1

4.4.Utilaje fara montaj si echipamente de transport

4.4. -

4.5. Dotari 4.5.1. buc 5 1 800 31 905 9 000

31 905 9 000 6 062 1 710

37 967 10 710 31 905 9 000 6 062 1 710

37 967 10 710 109 901 758 31 027 659 20 881 334 5 895 255

130 783 092 36 922 914TOTAL GENERAL (cu TVA)

TVA 19% TOTAL III PROCURARE (cu TVA)

TOTAL GENERAL (fara TVA) TVA 19%

TOTAL 4.5. Dotari (fara TVA) TVA 19%

TOTAL 4.5. Dotari (cu TVA) TOTAL III PROCURARE (fara TVA)

TOTAL 4.4.Utilaje fara montaj si echipamente de transport (fara TVA) TVA 19%

TOTAL 4.4.Utilaje fara montaj si echipamente de transport (cu TVA)

Dotari

TOTAL 4.3.Utilaje, echipamente tehn. si funct. cu montaj (fara TVA) TVA 19%

TOTAL4.3.Utilaje, echipamente tehn. si funct. cu montaj (cu TVA)

Utilaje fara montaj si echipamente de transport

TVA 19% TOTAL II MONTAJ (cu TVA)

III. PROCURARE

Utilaje

Montaj TOTAL 4.2. MONTAJ (fara TVA)

Nr. Crt. DENUMIRE OBIECT U.M. CANTITATE Valoare pe categorii de

lucrari, fara TVA

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

5. Alte cheltuieli.

VALOAREA DE REFERINTA

COTA PROCENTU-

ALA VALOARE VALOARE

[EURO] [ % ] [ RON ] [EURO]

1.2. 114 315 2.5 10 131 2 858 1.3. 20 862 2.5 1 849 522 4.1. 31 018 659 5 5 498 057 1 550 933

5 510 037 1 554 312

5 510 037 1 554 312 6 556 944 1 849 632

VALOAREA DE REFERINTA

COTA PROCENTU-

ALA VALOARE VALOARE

[EURO] [ % ] [ RON ] [EURO]

1.2. 405 245 114 315 1.3. 73 956 20 862 2 4.1. 109 961 145 31 018 659 4.2.

5.1.1 5 510 037 1 554 312 115 950 384 32 708 148

1.1. 32 708 148 0.3 347 851 98 124

1.2. 32 708 148 0.5 579 752 163 541

1.3. 32 708 148 0.8 927 603 261 665

1 855 206 523 330

2 3 1 386 245 391 042 4 109 993 050 31 027 659 5.1. 5 510 037 1 554 312

5.2.1 1 855 206 523 330 118 744 539 33 496 344

5.2.2 33 496 344 0.3 356 234 100 489 356 234 100 489

2 211 440 623 819 2 211 440 623 819TOTAL GENERAL (nu se aplica TVA)

TOTAL VALOAREA DE REFERINTA II COSTUL CREDITULUI (0.3% x Vr II)

TOTAL COSTUL CREDITULUI TOTAL GENERAL (fara TVA)

Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica Cheltuieli pentru investitia de baza Organizare de santier Comisioane, taxe si cote legale

TOTAL COMISIOANE, TAXE SI COTE LEGALE 5.2.2. COSTUL CREDITULUI VALOAREA DE REFERINTA II

Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului

TOTAL VALOAREA DE REFERINTA I - [CONSTRUCTII - MONTAJ] COMISIONUL BANCII FINANTATOARE (0.3% x Vr I) TAXA DE AJUTOR SOCIAL PT. CONSTRUCTORI Conf. Hg 600 / 98 (0,5 % * Vr I)

TAXA INSPECTORAT PENTRU CONTROLUL CALTĂŢII LUCRĂRILOR DE CONSTRUCŢII (0,8% * Vr I)

Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului Constructii si instalatii Montaj utilaj tehnologic Lucrari de constructii

5.2.1. COMISIOANE, TAXE SI COTE LEGALE VALOAREA DE REFERINTA I - [CONSTRUCTII - MONTAJ]

Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului, inclusiv refacerea cadrului natural

TOTAL GENERAL (fara TVA) TOTAL GENERAL (cu TVA)

5.2. COMISIOANE, TAXE, ETC

Nr. Crt. OBIECTUL

TOTAL LUCRARI DE CONSTRUCTII 5.1.2. CHELTUIELI CONEXE ORGANIZARII SANTIERULUI

Cheltuieli conexe TOTAL CHELT. CONEXE ORG. SANT.

5.1.1. LUCRARI DE CONSTRUCTII Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului, Constructii si instalatii

5.1. ORGANIZARE DE SANTIER

Nr. Crt. OBIECTUL

Soseaua de centura a Timisoarei intre DN 69 (Arad) si DN 59 (Moravita – Belgrad) (de la DN 69 la DJ 591) STUDIU DE FEZABILITATE

VALOAREA DE REFERINTA

COTA PROCENTU-

ALA VALOARE VALOARE

[EURO] [ % ] [ RON ] [EURO]

1.2. 405 245 114 315 1.3. 73 956 20 862 2 3 1 386 245 391 042 4 109 993 050 31 027 659

111 858 497 31 553 878 5.3. 10 11 185 850 3 155 388

11 185 850 3 155 388 13 311 161 3 754 911

6. Cheltuieli pentru darea in exploatare

6.1. 6.2. 7 090 2 000

7 090 2 000 8 437 2 380

TOTAL CHELTUIELI DARE IN EXPLOATARE (fara TVA) TOTAL CHELTUIELI DARE IN EXPLOATARE (cu TVA)

TOTAL GENERAL (fara TVA) TOTAL GENERAL (cu TVA)

Nr. Crt.

Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica Cheltuieli pentru investitia de baza

TOTAL VALOAREA DE REFERINTA

VALOARE [RON]

VALOARE [EURO]

Pregatirea personalului de exploatare Probe tehnologice, cheltuieli receptie

DENUMIRE OBIECT

CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE

VALOAREA DE REFERINTA Amenajarea terenului Amenajari pentru protectia mediului, inclusiv refacerea cadrului natural Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului

5.3. CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE

Nr. Crt. OBIECTUL