keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 277/31.07.2007 Privind sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol, pe perioada 2007 - 2011

31.07.2007

Hotararea Consiliului Local 277/31.07.2007
Privind sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol, pe perioada 2007 - 2011


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2007- 16896/24.07.2007 al Primarului Municipiului Timişoara, dl. Gheorghe Ciuhandu;
Având în vedere avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere art. 8 alin.1 din Ordonanţa Guvernului României nr.1/92, privind Registrul agricol;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.9 din din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată


HOTARASTE

Art.1: În perioada 2007 - 2011, sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol la nivelul Municipiului Timişoara, revine persoanelor din cadrul Serviciului Administrare Fond Funciar, cuprinse în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3. Prezenta hotărăre se comunică :
Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş ;
Primarului Municipiului Timişoara ;
Direcţiei Economice;
Direcţiei de Mediu;
Direcţiei Edilitare ;
Direcţiei Urbanism;
Direcţiei Patrimoniu;
Direcţiei Poliţia Comunitară ;
Direcţiei Comunicare;
Direcţiei Dezvoltare;
Serviciului Juridic;
Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii;
Mass - media locală.


Presedinte de sedinta
HOREA BĂCANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_-_Registrul_agricol.pdf

ANEXA la Hotărârea nr…........ din data de………2007

1. DUMITRESCU GHEORGHE…………………….consilier ; 2. CARACOANCEA NINA ………………………... consilier ; 3. JOSAN CRISTIAN ………………………………..consilier ; 4. MIC MARIA……………………………………….consilier ; 5. URSU PAUL SEBASTIAN………………………..consilier , 6. URSU IOAN……………………………………… referent.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Consilier

Atasament: Referat_-_Registrul_agricol.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA APROBAT SERVICIUL ADMINISTRARE FOND FUNCIAR PRIMAR NR…………………………………………………….. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT privind înscrierea datelor în Registrul agricol, pentru perioada 2007 – 2011 Subsemnatul Dumitrescu Gheorghe, în calitate de consilier, la Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, prin prezentul referat, vă rog a aviza favorabil emitrea unei hotărâri , de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin care se va stabili personalul căruia îi revine sarcina completării şi ţinerii la zi, respectiv centralizării datelor din Registrul agricol, în perioada 2007 – 2011. Solicit emiterea acestei hotărâri (în urma publicării în Monitorul Oficial nr.140 din 26 februarie 2007, a Hotărârii Guvernului României nr.175 din 20.02.2007, privind Registzrul agricol pentru perioada 2007 – 2011 şi în urma aprobării Normelor tehnice privind modul de completare a Registrului agricol pe perioada 2007 – 2011), întrucât Hotărârea Guvernului României nr.175/20.02.2007, a fost adoptată în temeiul prevederilor art. 108 din Constituţia României, ale art.1 din Legea nr.68/1991, privind registrul agricol şi ale art. 17, din Ordonanţa Guvernului nr.1/1992 privind registrul agricol, iar potrivit prevederilor art. 8 din Capitolul II al acestei ordonanţe, prin hotărâre a Consiliului Local se stabilesc persoanele cărora le revine sarcina completării, ţinerii la zi, centralizării datelor din registrul agricol. Totodată propun spre aprobare Anexa care cuprinde numele şi prenumele personalului din cadrul Serviciului Administrare Fond Funciar, căruia îi revin sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor în registrul agricol, la nivelul Municipiului Timişoara în perioada 2007 – 2011, după cum urmează : Anexa La Hotărârea Consiliului Local Timişoara

1. DUMITRESCU GHEORGHE …………………… consilier ; 2. CARACOANCEA NINA ………………………….consilier ; 3. JOSAN CRISTIAN ………………………………...consilier ; 4. MIC MARIA………………………………………..consilier ; 5. URSU PAUL SEBASTIAN………………...............consilier ; 6. URSU IOAN ………………………………………. referent

SECRETAR PT. ŞEF SERVICIU IOAN COJOCARI GHEORGHE DUMITRESCU

RED. CN. AVIZAT DACT.CN. SERVICIUL JURIDIC EX.2 MIRELA LASUSCHIEVICI