Hotararea Consiliului Local 277/31.07.2007 Privind sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol, pe perioada 2007 - 2011 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2007- 16896/24.07.2007 al Primarului Municipiului Timişoara, dl. Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere art. 8 alin.1 din Ordonanţa Guvernului României nr.1/92, privind Registrul agricol; În conformitate cu prevederile art. 36 alin.9 din din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată HOTARASTE Art.1: În perioada 2007 - 2011, sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol la nivelul Municipiului Timişoara, revine persoanelor din cadrul Serviciului Administrare Fond Funciar, cuprinse în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3. Prezenta hotărăre se comunică : Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş ; Primarului Municipiului Timişoara ; Direcţiei Economice; Direcţiei de Mediu; Direcţiei Edilitare ; Direcţiei Urbanism; Direcţiei Patrimoniu; Direcţiei Poliţia Comunitară ; Direcţiei Comunicare; Direcţiei Dezvoltare; Serviciului Juridic; Biroul Control Intern şi Managementul Calităţii; Mass - media locală.
|