keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 267/04.07.2017 privind modificarea Anexei nr.1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 165/08.05.2017 - privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

04.07.2017

Hotararea Consiliului Local 267/04.07.2017
privind modificarea Anexei nr.1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 165/08.05.2017 - privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017-16578 /04.07.2017 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avand in vedere Hotărârea Consiliului Local nr.165/08.05.2017 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi Statului de Funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifica Anexa nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr.165/08.05.2017, in sensul subordonarii Directiei de Evidenta a Persoanelor , Consiliului Local al Municipiului Timisoara.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor ;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Sport - Cultură;
- Serviciului Şcoli - Spitale;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
DAN DIACONU
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2017 16578 /04.07.2017 Bd. CD. Loga nr. 1, 300030 Timişaara, tel: +40 256 408 300, fax:1+40 256 490 635 e-mail: primarium&primariaim.ro internet: www.primariatm.ro APROBAT REFERAT privind propunerea de modificare şi aprobare a organigramei Primariei Municipiului Timisoara Având în vedere: HCL Timisoara nr. 165/2017; Ordonanta Guvernului nr. 842001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciiplor publice comunitare de evidenta a persoanelor ; Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare; Propunem aprobarea modificarii anexei nr.1 la HCL Timisoara in sensul subordonarii Directiei de Evidenta a Persoanelor Consiliului Local . Şef Serviciu Resurse Umane, Rodica Aurelia Avizat juridic, Gabriela Iova FO-53-01, ver.1