keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 243/30.06.2009 privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara"

30.06.2009

Hotararea Consiliului Local 243/30.06.2009
privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2009-10999/25.05.2009 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică,amenajarea teritoriului şi patrimoniu,Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale,Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 955/15.06.2004 pentru aprobarea reglementărilor-cadru de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 71/29.08.2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local;
Având în vedere art. 25 alin.1 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii,
Având în vedere Hotărârârea de Guvern nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 ;
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.19 / 07.03.2009 , pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului 34 / 2006;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.2 lit.(c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, şi amplasamentele pentru toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local nr. 9/25.01.2005 privind amplasamentele toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărări se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Direcţia Economică şi Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică :
- Instituţiei Prefetului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
-Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
SMARANDA POPA RADOVAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: anexa_1_la_hcl_243.pdf

ANEXA nr.1 la CAIETUL DE SARCINI

privind achiziţionarea serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.

01. Calea Aradului –staţie RATT – 17……………………………………….2 buc. 02. Spitalul Judeţean – staţie RATT – 16…………………………………….2 buc. 03. Calea Torontalului – staţie RATT – 4……………………………………2 buc. 04. str. Treboniu Laurean –(în spatele bisericii – parcaj)…………………….2 buc. 05. Calea Buziaşului – staţie RATT – 4, 7, 8, 9……………………………...4 buc. 06. Bulevardul Sudului – parc………………………………………………...2 buc. 07. str. Ion Barac/Bul. Dâmboviţa – staţie RATT - 2, 3, 7, 9………………...2 buc. 08. Sala Olimpia – parcare……………………………………………………2 buc. 09. Cimitir Calea Şagului – intrare str. Vulturilor……………………………2 buc. 10. Cimitir Calea Şagului – intrare Aleea Cetinei ( parc Clăbucet)………… 2 buc. 11. Cimitir Calea Lipovei ………………………………………………….…2 buc. 12. Cimitir Calea Buziaşului …………………………………………………2 buc. 13. Cimitir Rusu Şirianu ……………………………………………………..2 buc. 14. zona Steaua – spaţiu joacă copii………………………………………….2 buc. 15. Parcul Petoffi – staţie RATT – 3, 42……………………………………..2 buc. 16. Parcul Doina ……………………………………………………………...2 buc. 17. Parc zona Blaşcovici………………………………………………………2 buc. 18. Scuar Constructorului - bdv. Eroilor………………………………………2 buc. 19.Scuar str. Adolescenţei……………………………………………………..2 buc. 20. Parc Piaţa Bihor - RATT - 6, 8……………………………………………2 buc. 21. Scuar Calea Aradului/Calea Sever Bocu…………………………………..2 buc. 22. Staţia Timişoara Nord RATT – 1, 3, 8, 11………………………………...2 buc. 23. Ştrandul Tineretului RATT – 11…………………………………………..2 buc. 24. str. Gheorghe Adam RATT - 1, 2………………………………………….2 buc. 25. Calea Buziaşului / Administraţia Financiară……………………………….3 buc. 26. Spl.Titulescu/Parcare Elba………………………………………………….2 buc. 27. Biserica Mehala……………………………………………………………..2 buc. 28. Parcul Bucovinei…………………………………………………………….2 buc. 29. Scuar zona Bucovina…………………………………………………………2 buc. 30. str.Andrei Şaguna RATT – 1, 2, 43………………………………………….2 buc. 31. Str. Mocioni –Poliţie – Evidenţa populaţiei………………………………….2 buc. 32. Parcul Poporului……………………………………………………………...2 buc. 33. P-ţa Dacia – parcare…………………………………………………………..2 buc. 34. Parc str.Prezan………………………………………………………………..4 buc. 35. Parc str.Cugir…………………………………………………………………2 buc. 36. Parc str. Remus Radulet………………………………………………………2 buc. 37. Parc Inocenţiu Klein…………………………………………………………..2 buc.

38. Scuar Arcidava………………………………………………………….2 buc. 39. Parcul Sf. Nicolae………………………………………………………2 buc. 40.Parc Central……………………………………………………………...4 buc. 41. str. Traian Grozăvescu……………………………………………..……2 buc 42. Parc spl. Griviţa…………………………………………………………2 buc 43. Loc joacă str. Macilor/C. Bogdăneştilor………………………………...2 buc 44. Calea Sever Bocu/str. Armoniei RATT - 14 ……………………………2 buc 45. Parcul Uzinei………………………………………………………...…..4 buc 46. Parcul Sf. Arhangheli Mihail şi Gavril (str.Lisabona/Măslinului)……….2 buc

VICEPRIMAR DIRECTOR Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin. Miuţ ŞEF SERVICIU

Ing. Otilia Sîrca

Atasament: anexa_hcl_243.pdf

1

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA APROBAT, DIRECŢIA PATRIMONIU PRIMAR SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI Dr.Ing.GHEORGHE CIUHANDU Nr.SC 2009-10977/25.05.2009

CAIET DE SARCINI privind achiziţia serviciului

“Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”

1. OBIECTUL ACHIZIŢIEI Închirierea şi întreţinerea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara în

locaţiile cuprinse în anexa 1 a prezentului caiet de sarcini. Numărul de toalete ecologice care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de

minim 101 bucăţi/lună , acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maxim de 155 bucăţi/lună pe perioada contractului.

Serviciile de întreţinere de la un minim de 31.512 servicii la un maxim de 70.922 servicii pe perioada acordului cadru. Autoritatea contractantă doreşte închirierea de cabine de toalete ecologice precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi la care Municipiul Timişoara este organizator, coorganizator sau partener la organizarea de evenimente.

2.CANTITATEA PRESTAŢIEI 2.1 Pentru asigurarea condiţiilor zilnice de igienă în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini

publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, trebuiesc instalate, puse în funcţiune, întreţinute şi curăţate de trei ori pe săptămână cabinele de toalete ecologice.

2.2 Locaţiile cabinelor de toaletă ecologice sunt stabilite în anexa 1 prin ordinele de lucru emise de achizitor, în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din municipiul Timişoara. Numărul acestor locaţii, poate fi majorat la solicitarea achizitorului, scrisă sau telefonică, după necesităţi, ori de câte ori este cazul. 2.2 Montarea cabinelor se va face de către prestator pe cheltuiala sa, în punctele stabilite de

achizitor. 2.3 Cabinele de toalete ecologice vor fi instalate pe tot parcursul anului, cu precădere în

sezonul cald sau în perioadele cu festivităţi şi vor fi menţinute în stare de igienă de către prestator.

2.4 În funcţie de bugetul alocat de evenimentele care pot apărea, sau de necesităţile din teren, achizitorul poate solicita prestatorului schimbarea locaţiei şi a numărului de cabine de toaletă instalate faţă de cel specificat mai sus la punctul 1 (amplasarea unui număr diferit de cabine de toaletă în anumite perioade).

2.5 Vidanjarea, întreţinerea şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă de către prestator se va face de trei ori pe săptămână, la fiecare cabină de toaletă, de la data instalării acestora, iar în anumite perioade şi pentru anumite locaţii specificate, la solicitarea achizitorului, aceste operaţii pot fi suplimentate.

2

2.6 Operaţiunile de întreţinere şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă presupun efectuarea următoarelor acţiuni:

- vidanjare rezervor dejecţii - înlocuire substanţă activă parfumată care dezinfectează, descompune şi

macerează materiile fecale - spălare interioară cu jet de înaltă presiune - ştergere interior cabină - spălare pisoar - parfumare pereţi cabină - înlocuire pastile dezodorizante - înlocuire hârtie igienică.

3.SPECIFICAŢII TEHNICE 3.1 Primăria Municipiului Timişoara doreşte amplasarea de toalete ecologice cu îndeplinirea următoarelelor condiţii :

- cabina de toaletă trebuie să fie dotată : o uşă cu încuietoare cu semn alternativ ocupat/liber (sau similar) o pisoar o cu pompe recirculabile o cu sistem de aerisire ;

- cabina de toaletă nu trebuie să fie dependentă de sistemul de canalizare şi alimentare cu apă al oraşului ;

- cabinele de toaletă vor fi dotate cu instalaţii proprii pentru colectarea, tratarea şi evacuarea apelor uzate astfel încât să nu polueze solul, apele, sau aerul;

- cabinele de toaletă să fie noi, solid ancorate; - cabina de toaletă trebuie să impiedice contactul vizual cu rezervorul de dejecţii, să nu

permită tegumentelor să sară din bazinul de stocare a dejecţiilor în timpul utilizării ; - suport pentru hârtie igienică ; - scaunul toaletei să fie prevăzut cu capac rabatabil; - podea antiderapantă ; - obiectele sanitare vor fi menţinute în permanentă stare de funcţionare, luându-se toate

măsurile în acest sens ; - se va efectua dezinsecţie profilactică ; - cabinele de toaletă vor avea dotarea specifică prevăzută în normele de proiectare - cabina de toaletă trebuie să fie confecţionată din materiale ecologice, materiale

rezistente, uşor de întreţinut (spălare, dezinfectare) , cu suprafeţe netede şi colţuri rotunjite pentru evitarea eventualelor accidente ;

- cabina de toaletă va trebui să asigure o astfel de utilizare încât să nu producă disconfort (miros, vectori, estetic) ;

- cabinele vor fi semnalizate adecvat - cabinele vor fi retrase de la trotuar ; - acolo unde se impune se vor asigura de către prestator alei de acces şi platforme de

amplasare pentru cabine ; - se interzice amplasarea cabinelor de toaletă în zona fronturilor vizibile ale clădirilor

declarate monumente istorice sau de arhitectură - amplasarea, montarea şi întreţinerea cabinelor de toaletă se va face fără distrugerea

pavimentului. Dimensiuni minime : - Lăţime interior : 1,00 x 1,00 m - Inălţime în interior : 2,20 m - Capacitate rezervor dejecţii : 200 litri

3

3.2 Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează. Condiţii de calitate :

- Cabinele ecologice trebuie să fie menţinute zilnic complete, fără elemente lipsă - Se vor respecta întocmai toate tehnologiile de execuţie pentru acest tip de prestaţie,

pentru fiecare tip de cabină folosită, în scopul asigurării condiţiilor de igienă, sănătate şi de protecţie a mediului pe toată durata închirierii cabinelor de toalete ecologice.

- Vor fi utilizate materiale dezinfectante; deodorante, biodegradabile şi diferite nuanţe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale, având avizul sanitar al Ministerului Sănătăţii.

- Cabinele trebuie să aiba uşa, pereţii, planşeul şi platformele curate, spălate şi dezinfectate la interior şi la exterior

- În exteriorul cabinelor, la loc vizibil, prestatorul va lipi autocolante cu numărul de inventar al platformei, numele prestatorului şi telefoanele non-stop ale dispeceratului propriu, pentru a prelua eventualele sesizări ale populaţiei sau ale achizitorului.

- În cazul deteriorării sau dispariţiei unor părţi componente ale toaletelor, prestatorul va lua măsuri de refacere / înlocuire a acestora pe propria cheltuială.

3.3 Prestatorul va trebui să facă dovada că acest gen de toalete are acordul Ministerului Sănătăţii şi Direcţiei de Sănătate Publică. 3.4 Prestatorul trebuie să aibă acordul Regiei Judeţene de Apă pentru deversarea dejecţiilor, precum şi acordul Agenţiei Judeţene de Mediu pentru utilizarea substanţelor biodegradabile. 3.5 Prestatorul va trebui să facă dovada că toaletele ce se vor monta sunt noi. OBLIGAŢIILE PRESTATORULUI Obligaţiile prestatorului sunt:

b) Să pună la dispoziţia achizitorului numărul de cabine de toalete ecologice solicitate, dotate calitativ şi în perfectă stare de funcţionare

c) Să asigure transportul şi instalarea în locurile stabilite de achizitor a cabinelor de toalete ecologice.

d) Să asigure de trei ori pe săptămână, vidanjarea, întreţinerea, spălarea şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă pe întreaga perioada contractată, sau zilnic la solicitarea beneficiarului.

e) Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează. f) Să asigure prestaţia cu respectarea tuturor dispoziţiilor legale în vigoare pentru

activităţile specifice serviciului contractat (a normelor sanitare, de mediu etc.). g) Să reînnoiască orice autorizaţie sau document până la termenul legal de expirare al

acestora. h) Să asigure zilnic - în sezonul cald precum şi în zilele cu festivităţi efectuarea de

servicii zilnice (de vidanjare, întreţinere, spălare şi dezinfectare) pentru cabinele de toalete ecologice stabilite de achizitor.

i) Să aibă capacitatea de a deţine, instala şi de a întreţine, la ordinul de lucru al achizitorului, în orice lună a anului, un număr suplimentar de 30 de cabine de toalete ecologice, faţă de numărul menţionat în anexa la prezentul caiet de sarcini.

j) Să instaleze în locaţiile indicate prin ordinul de lucru al achizitorului, numărul complet de cabine de toalete solicitate, în termen de maxim 8 ore de la primirea ordinului de lucru.

k) Să prezinte achizitorului, în baza contractului, situaţii de plată lunare în baza procesului verbal de recepţie lunar (Tabel verificare toalete ecologice) încheiat între părţí, precum şi orice alte acte necesare justificative cerute de achizitor.

4. PENALITĂŢI. CLAUZE DE REZILIERE

4

4.1 Pentru fiecare obligaţie nerespectată şi în fiecare zi de constatare se aplică prestatorului penalitatea de 0.1% din valoarea situaţiei de plată lunare. 4.2 În cazul în care în procesul verbal lunar se consemnează de către achizitor, mai mult de 6 puncte de penalitate din cauza exclusivă a prestatorului, pentru nerespectarea obligaţiilor menţionate mai sus la punctul 2.3 sau stabilite prin caietul de sarcini şi contract, achizitorul va aplica procedurile legale pentru rezilierea în cel mai scurt termen a contractului cu prestatorul. 1 punct de penalitate constă 2 reclamaţii întemeiate într-o perioadă de o lună. 5. ALTE CLAUZE 5.1 Prestatorul va desemna şi va aduce la cunoştinţa achizitorului persoanele de contact din

cadrul societăţii sale care coordonează efectuarea prestaţiei in municipiul Timişoara, precum şi persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale (Tabel verificare toalete ecologice) şi situaţiile de plată. De asemenea, prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului numerele de telefon la care pot fi contactate, non-stop, aceste persoane desemnate.

5.2 Prestatorul va asigura pe cheltuiala sa mascarea toaletetelor ecologice prin garduri vii, rasteluri de lemn sau grilaje ornamentale în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate), pentru locaţiile situate în zonele afectate de prevederile legii 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, precum şi zonele de protecţie a acestora, aceste locaţii fiind stabilite de achizitor.

5.3 Amplasarea efectivă a toaletelor ecologice mobile se va face doar în locaţiile avizate de către Direcţia de Urbanism, ţinând cont de spaţiul urban în care urmează a fi amplasate.

5.4 Nu se va percepe taxă de utilizare a toaletelor. 5.5 Prestatorul trebuie să aibă capacitatea de a instala în termen de maxim 6 ore de la comanda

achizitorului un număr de 30 de cabine de toalete ecologice la care să asigure întreţinerea. 5.6 Să instaleze în locaţiile indicate de către achizitor, numărul de cabine de toalete

solicitate.Să intervină în termen de maxim 4 ore de la primirea oricărei reclamaţii sau sesizări, telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizăni la cabinele de toalete ecologice.

6 TERMENUL DE EXECUŢIE Serviciul se va presta pe o perioadă de 24 luni de la semnarea contractului.

VICEPRIMAR , DIRECTOR , Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin Miuţ ŞEF SERVICIU ing. Otilia Sîrca

Întocmit,

5

Victor Potop

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU Aprobat, SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE P R I M A R LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI Nr.SC2009- Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU

R E F E R A T

Privind aprobarea caietului de sarcini pentru achiziţia serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului

Timişoara”.

Ca urmare a impactului favorabil asupra populaţiei şi imaginii oraşului în urma iniţiativei Primăriei Municipiului Timişoara de a amplasa toalete ecologice pe domeniul public, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi, în zone pietonale de trafic intens, conform solicitărilor venite din partea cetăţenilor, a Consiliilor consultative de cartier, a Direcţiei de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi a altor instituţii publice ale statului, şi datorită faptului că la data de 15.08.2009 expiră contractul anterior, propunem aprobarea prin Hotărâre de Consiliu Local a caietului de sarcini în vederea achiziţionării prin licitaţie publică a serviciului “Închirierea şi întreţinerea toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.

VICEPRIMAR DIRECTOR Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin. Miuţ ŞEF SERVICIU Ing. Otilia Sîrca AVIZAT JURIDIC Întocmit jurist Mirela Lasuschevici Victor Potop Cod FP 53-01 ver.