keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 239/31.07.2007 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi a obiectivelor de performanţă ale S.C. "HORTICULTURA" S.A. Timişoara pe anul 2007

31.07.2007

Hotararea Consiliului Local 239/31.07.2007
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi a obiectivelor de performanţă ale S.C. "HORTICULTURA" S.A. Timişoara pe anul 2007


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2007-11504 din 18.05.2007 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de întocmire a bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
Având în vedere prevederile Legii nr.486/27.12.2006 a bugetului de Stat pe anul 2007;
Având în vedere prevederile art.4 alin.3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2001 privind întărirea disciplinei economico-financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar;
Având în vedere Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. b) din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al S.C. "HORTICULTURA" S.A. Timişoara, în conformitate cu Anexa 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pe anul 2007 ale S.C. "HORTICULTURA" S.A. Timişoara prevăzute în Anexa 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se va limita la maximum 110%.

Art.4: Prezenta hotărâre conţine formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă în Anexa 3 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara precum şi S.C. "HORTICULTURA" SA Timişoara.

Art.6: Prezenta hotărâre se comunică:
Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
Primarului Municipiului Timişoara;
Direcţiei Economice;
Direcţiei de Mediu;
Direcţiei Fiscale;
Direcţiei Patrimoniu;
Direcţiei Edilitare;
Direcţiei Urbanism;
Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
Direcţiei Comunicare;
Direcţiei de Dezvoltare;
Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
Serviciului Juridic;
S.C. "HORTICULTURA" S.A. Timişoara;
Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
HOREA BĂCANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: BVC_an_2007_HORTICULTURA_AUGUST_2007.pdf

1

PRIMARIA MUN.TIMISOARA S.C. HORTICULTURA S.A. TIMISOARA Str. Avram Imbroane nr.66

CIF RO 1816890 BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI pe anul 2007

- RON - INDICATORI Nr.

Rd. BVC Aprobat 2006

Prevederi An 2007

Procent %

(col.3/col.2) 0 1 2 3 4 I.VENITURI TOTALE, din care: (rd.02 + rd.12 + rd.13)

01 3.210.000

4.076.873 127

1.Venituri din exploatare, din care: 02 3.188.400 4.059.873 127 a) Venituri din activitatea de baza 03 3.038.400 3.889.873 128 b) Venituri din alte activitati, productie neterminata 04 150.000 170.000 113 c)Venituri din surse bugetare din care:

05 -

- -

- subventii de produse si activitati 06 - - - - subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif

07 -

- -

- transferuri 08 - - - - prime acordate de la bugetul statului 09 - - - - alte sume primite de la bugetul de stat* 10 - - - d) Venituri din fonduri speciale* 11 - - - 2. Venituri financiare 12 12.000 10.000 0,83 3.Venituri exceptionale 13 9.600 7.000 0,73 II. CHELTUIELI TOTALE, din care: (rd.15 + rd.35+rd.36)

14 3.178.800

4.030.473 126

1.Cheltuieli pentru exploatare total, din care 15 3.163.600 4.014.473 126 a) Cheltuieli materiale 16 1.000.000 1.337.558 133 b) Cheltuieli cu personalul,din care: 17 1.700.000 2.444.915 143

2

- salarii brute 18 1.273.200 1.917.580 150 - contributie asigurari sociale de stat 19 271.000 373.928 138 - ajutor somaj 20 57.700 38.352 0,66 - contributie asig.soc.pt.sanatate, conf. Legii 145/1997 21 98.100 115.055 117 - alte cheltuieli cu personalul, din care: 22 - - - fond special de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap, conform O.U.G. nr.102/1999

23 - - -

- fond special de sustinere a invatamintului de stat, conform O.G. nr.75/1999

24 -

- -

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea si provizioanele

25 130.000 80.000 0,61

b) Cheltuieli prevazute de art.26 din Legea bugetului de stat nr.216/2001 din care:

26 -

- -

- transferuri sau subventii** 27 - - - c) Cheltuieli de protocol 28 2.500 1.000 0,40 f) Cheltuieli reclama si publicitate 29 1.500 800 0,53 g) Cheltuieli cu sponsorizarea 30 500 200 0,40 h) Tichete de masa 31 100.000 150.000 150 i) Alte cheltuieli, din care: 32 - - - - taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale

33 - - -

- redeventa din concesionarea bunurilor publice 34 - - - 2.Cheltuieli financiare 35 4.500 5.000 111 3. Cheltuieli exceptionale 36 10.700 11.000 102 III.REZULTAT BRUT- (profit/pierdere) 37 31.200 46.400 148 IV.ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII, din care:

38 - - -

- fond de rezerva*** 39 - - - V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI

40 - - -

VI. IMPOZIT PE PROFIT 41 5.000 7.424 148 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT (potrivit OG.nr.64/2001) din care:

42 26.200 38.976 148

a) Rezerve legale 43 23.580 35.078 148 b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti 44 - - - c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finantare, aferente, profitului rezultat din vinzari active, respectiv aferente facilitatilot fiscale la impozitul pe profit

45 - - -

d) Alte repartizari prevazute de lege* 46 - - - e) Pina la 10% pentru participarea salariatilor la profit 47 2.620 3.898 148 f) Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local, in cazul regiilor autonome, ori dividende in cazul societatilor nationale, companiilor nationale si societatilor cu capital integral sau majoritar de stat

48 - - -

g) Profitul nerepartizat pe destinatiile prevazute la lit.a)-f) 49 - - - VIII. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care:

50 - - -

3

1.Surse proprii 51 23.580 35.078 148 2.Alocatii de la buget 52 - - - 3.Credite bancare 53 - - - - interne 54 - - - - externe 55 - - - 4.Alte surse* 56 - - - IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care 57 - - - 1.Investitii, inclusiv investitii in curs la finele anului 58 - - - 2.Rambursari rate aferente creditelor pentru investitii 59 - - - - interne 60 - - - - externe 61 - - - X. REZERVE, din care: 62 - - - I. Rezerve legale 63 - - - II. Rezerve statutare 64 - - - III. Alte rezerve**** 65 - - - XI. DATE DE FUNDAMENTARE 66 - - - 1. Venituri totale 67 3.210.000 4.076.873 127 2. Costuri aferente volumului de activitate 68 3.178.800 4.076.409 128 3. Nr. Prognozat de personal la finele anului 69 172 190 110 4. Nr. Mediu personal total, din care: 70 172 190 110 5.Fond de salarii, din care: 71 1.273.200 1.917.580 150 a) fondul de salarii aferent posturilor blocate 72 - - - b) fond de salarii aferent conducatorului agentului economic potrivit art.7(1) din OUG nr.79/2001, din care:

73 65.000 65.000 100

- sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de natura salariala, potrivit art.7(2) din OUG nr.79/2001

74 16.500 16.500 100

- premiu anual, potrivit art.7(4) din OUG nr.79/2001 75 33.000 2.750 0,97 c) fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract individual de munca

76 1.273.200 1.917.580 150

6.Cistigul mediu lunar pe salariat ***** 77 700 841 120 7.Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/persoana) (rd.67/rd.70) – in preturi curente

78 18.600

21.457 115

8.Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/persoana) (rd.67/rd.70) –in preturi comparabile

79 - - -

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu (unitati fizice/nr.pers.)

80 - - -

10.Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale 81 99.100 99.988 101 - cheltuieli totale x 1000 venituri totale

99.100 99.988 101

10.Plati restante – total ****** 82 - - - - preturi curente 83 - - - - preturi comparabile (rd.83 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

84 - - -

11.Creante restante – total ****** 85 - - - - preturi curente - preturi comparabile (rd.86 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

86 87

- - -

4

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007 se cuprind si: - suma de 44.064 lei reprezentind indemnizatiile membrilor consiliului de administratie + cenzori; - suma de 65.000 lei reprezentind drepturile banesti ale directorului general. - suma de - lei, reprezentind drepturile banesti ale persoanelor angajate pe baza de conventii civile de prestari servicii:

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU VASILE CIUPA

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA Se aprobă, JUDEŢUL TIMIŞ Primar, MUNICIPIUL TIMIŞOARA dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU PRIMĂRIA DIRECŢIA DE MEDIU Serviciul Spaţii Verzi Nr. _________________

REFERAT

Cu privire la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, criteriile şi obiectivele de performanţă a SC HORTICULTURA SA Timişoara pentru anul 2007

Având în vedere adresa SC HORTICULTURA SA Timişoara, cu nr.RE2006 – 001001/17 mai 2007, prin care se înaintează bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007, criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2007 a SC HORTICULTURA SA aprobate în şedinţa Consiliului de administraţie al S.C. HORTICULTURA S.A., din data de 14 mai 2007.

În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr.616/04.05.2000,

pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici şi a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2001, privind întărirea disciplinei economico-financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar,

supunem atenţiei Consiliului Local al municipiului Timişoara şi propunem

aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a următoarelor documente:

1. Bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 al S.C. HORTICULTURA

S.A. Timişoara; 2. Criteriile şi obiectivele de performanţă pe anul 2007 ale

S.C. HORTICULTURA S.A. Timişoara precum şi formulele de calcul ale Criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2007.

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, CONSILIER, VASILE CIUPA DOINA MĂESCU

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA 2

CRITERII PERFORMANTA ALE SC HORTICULTURA SA 2007

Nr. Denumirea UN Prevederi Realizări Grad de Coef.de Grad de Crt. criteriului de îndeplinire ponderare îndeplinire Performanţă ponderat a % criteriilor 1. Rentabilitatea în funcţie de cheltuieli totale % min. 5% 0,15 2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii % 100,43 0,15 3. Productivitatea mii muncii lei/pers. 91 0,15 4.Ponderea chelt. Cu salariile in Chelt. Exploatare % 58% 0,15 5.Indicele de crestere Venituri raportat la chelt. min. 1,04 0,15 6. Solvabilitate patrimoniala % min. 50% 0,05 7. Grad indatorare % max. 100% 0,05 8. Per.recup. creante zile 30 0,05 9. Per.ramburs.datorii zile 30 0,05 10. Lichiditate % min. 15% 0,05 Grad global de indeplinire a criteriilor de performantă DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

OBIECTIVE DE PERFORMANTA ALE SC HORTICULTURA SA 2007

Nr. Crt.

Denumirea obiectivului de performanta

U.M. Prevederi Realizari Grad de indeplinire (%)

Coeficient de pondere

Grad de indeplinire a criteriilor

0 1 2 3 4 5 6 7 1. Gradul de indeplinire a

crit. de performanta % 100 0,35

2. Achitarea obligatiilor in termenele legale

% 100 0,10

3. Imbunatatirea calitatii serviciilor prestate

% 100 0,30

4. Repararea defectiunilor Constatate in perioada de gratie

% 100 0,25

Gradul de indeplinire a obiectivelor de performanta DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Atasament: Anexa_3.pdf

ANEXA 3

FORMULE DE CALCUL ALE CRITERIILOR DE PERFORMANŢĂ SC HORTICULTURA SA

1. Rentabilitate în funcţie de cheltuielile totale

100 ..

..Pr ×=

totaleCheltuieli netofitR

2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii

100 ..

.... ×= totaleCheltuieli propriiVenituriacopG

3. Productivitatea muncii

În unităţi monetare Wm = 100 .

.... ×

SalariatiNr afacerideCifra

Privită ca şi ritm anual de creştere. 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuielile de exploatare

= 100 exp......

.... ×

loataredecheltuieliTotal salariilecuCheltuieli

5. Indicele de creştere venituri raportat la cheltuieli

1 0

0 1/

Ch Ch

V VCtIVt ×=

V1 = veniturile perioadei realizate V0 = veniturile perioadei anterioare celei realizate Sau

01 01/ ChtCht VVCtIVt

− −

=

Ch1 = cheltuielile perioadei analizate Ch0 = cheltuielile perioadei anterioare acelei analizate

6. Solvabilitate patrimonială

100 ....

)varRe..(.. ×

+ +

= crediteTotalpropriuCapital

ezersocialCapitalpropriuCapitalS

7. Grad de îndatorare

100 ..

... ×= activeTotal totaleDatoriiindG

8. Perioada de recuperare a creanţelor = zilenr Venit Creante .×

9. Perioada de rambursare a datoriilor = ziledenr Venit Datorii ..×

10. Lichiditate

100 )........(........

...... ×

− =

anundemicimaiscurttermenpedatoriiTotal materialeStocuricirculanteactiveTotalL

FORMULE DE CALCUL ALE OBIECTIVELOR DE PERFORMANŢĂ

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă. 2. Achitarea în termen a obligaţiilor legale

Achitarea obligaţiilor = 100 .............

.... ×

specialefondurisibugetedefataobligatiiTotal penalitatisiMajorari

3. Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate

Îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate = 100 ...

..... ×

receptiitotalNr obiectiunifarareceptiiNr

4. Repararea defecţiunilor constatate în perioada de garanţie

Reparare defecţiuni = 100 .....

............. ×

lucraridetotalNr garantiedeperioadaindefectiunifaralucrariNr

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA