keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 239/29.05.2012 privind respingerea modificării Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara

29.05.2012

Hotararea Consiliului Local 239/29.05.2012
privind respingerea modificării Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF 2012 - 006599/10.05.2012, al Primarului Municipiului Timisoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniului, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sănătate, protectie socială, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 125/2007 privind înfiintarea Serviciului public cu personalitate juridica - Directia Fiscală a Municipiului Timisoara aflat in subordinea Primarului Municipiului Timisoara,
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publică locală, republicată si modificată;
În temeiul art. 45 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publică locală, republicată si modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se respinge modificarea Organigramei (Anexa I) si a Statului de Functii (Anexa II) ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, prevăzută în Anexele I şi II care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredintează Directia Fiscală a Municipiului Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Comunicare;
- Directiei Dezvoltare;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calitătii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

Cod FP 53 – 01 ver. 1

1

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul M. Eminescu nr. 2B, C.I.F. 21666630, Tel. 0256-408100/Fax 0256-408191, www.dfmt.ro

Nr. IF 2012 –006599/10.05.2012

APROBAT PRIMAR

DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU

R E F E R A T

privind modificarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei Fiscale a

Municipiului Timisoara

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara a fost înfiinţată prin HCL nr. 125/2007, ca serviciu public cu personalitate juridică, aflat sub autoritatea Primarului Municipiului Timişoara, având ca atribuţie principala, administrarea impozitelor şi taxelor locale, în temeiul prevederilor Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, şi a OG nr. 92/2003 privind codul de procedură fiscală. Potrivit prevederilor art. 2 din HCL nr. 125/2007, Direcţia Fiscală a Municipiului Timisoara are ca obiect de activitate stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea şi încasarea impozitelor si taxelor locale, inclusiv a dobânzilor, majorărilor şi a penalităţilor de întârziere, executarea silită a creanţelor bugetare, soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva actelor administrative fiscale, consilierea fiscală, în conformitate cu prevederile Codului fiscal, ale Codului de procedură fiscală şi a celorlalte acte normative în materie, adoptate de către autorităţile centrale sau locale.

Avand in vedere necesitatea transformarii postului de consilier juridic asistent, functie publica vacanta, in consilier juridic debutant la Biroul Solutionari Contestatii si Metodologie;

In temeiul art. 107 alin. (2) , litera b) din Legea 188/1999, republicata si actualizata, conform caruia nu se solicita avizul prealabil al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, urmand ca dupa aprobarea Proiectului de Hotarare, aceasta institutie sa fie instiintata cu privire la transformarea unei funcţii publice intr-o alta functie publica;

PROPUNEM:

Modificarea Organigramei (Anexa I) si a Statului de Functii (Anexa II) ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform anexelor I si II care fac parte integranta din prezentul referat. DIRECTOR EXECUTIV, COMPARTIMENT RESURSE UMANE, EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE

AVIZAT JURIDIC, C.J. CHIRA SORIN

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa I la HCL nr……...din………….

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV

B IR

O U

L EV

ID EN

TA C

O N

TR IB

U A

B IL

I SI

IN C

A SA

R I B

U G

ET A

R EE

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

I

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

P ER

SO A

N E

JU R

ID IC

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

IM PO

ZI TE

TA

X E

SI A

M EN

ZI

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

II

B IR

O U

C O

N SI

LI ER

E C

ET Ă ŢE

N I

SI

R EG

IS TR

A TU

R Ă

C O

M PA

R TI

M EN

T A

C H

IZ IŢ

II

PU B

LI C

E

C O

M PA

R TI

M EN

T C

O N

TA B

IL IT

A TE

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

IM PU

N ER

I M

IJ LO

A C

E D

E TR

A N

SP O

R T

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SI JU

R ID

IC E

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

R ES

U R

SE

U M

A N

E

B IR

O U

L C

O N

TE N

C IO

S

B IR

O U

L SO

LU ŢI

O N Ă

R I

C O

N TE

ST A ŢI

I Ş I M

ET O

D O

LO G

IE

10 1 3 10 4 1 + 5 1 + 5 1 +12 1 + 23 1 + 12 1 + 15 1 + 15 1 + 23

TOTAL PERSONAL: 155 DIN CARE: TOTAL FUNCTII PUBLICE 147 FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 9 FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE: 138 TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL: 8 PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE: 1 PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE: 7

C O

M PA

R TI

M EN

T A

D M

IN IS

TR A

TI V

S I A

R H

IV A

1 + 5

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

C O

M PA

R TI

M EN

T EV

ID EN

TA S

I U

R M

A R

IR E

V EN

IT U

R I

N EF

IS C

A LE

2

Atasament: Anexa_2.pdf

Nr. posturi Clasa Grad

1 Director executiv S 1 I 2 Sef serviciu S 5 I 3 Şef birou S 3 I

9

4 Consilier S 31 I superior 5 Consilier S 37 I principal 6 Consilier S 25 I asistent 7 Consilier juridic S 1 I superior 8 Consilier juridic S 2 I principal 9 Consilier juridic S 2 I asistent

10 Consilier juridic S 1 I debutant 11 Referent M 27 III superior 12 Referent M 10 III principal 13 Referent M 2 III asistent

138 Total functii publice 147

C.1. Funcţii personal contractual conducere Grad 14 Şef birou S 1 I

1 C.2 Funcţii personal contractual execuţie Treapta

15 Inspector de specialitate S 2 I 16 Inspector de specialitate S 1 II 17 Referent M 2 I 18 Referent M 2 II

7 8

155

Număr total posturi 155

1. Funcţii publice 147 - de conducere 9 - de execuţie 138 2. Personal contractual 8 - de conducere 1 - de execuţie 7

Total personal contractual de execuţie

Nr.crt

STAT DE FUNCŢII

A . Funcţii publice de conducere

B. Funcţii publice de execuţie

Total funcţii publice de execuţie

Total personal contractual TOTAL GENERAL

Total functii publice de conducere

Total personal contractual de conducere

Ec. PAUN FLOARE

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa II la HCL nr……….

Denumirea funcţiei Nivel studii

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

APROBAT

din care :

COMPARTIMENT RESURSE UMANE