Hotararea Consiliului Local 231/23.04.2019 privind aprobarea cererii de finantare pentru proiectul ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III" si a cheltuielilor aferente Consiliul Local al Municipiului Timisoara PROIECT: ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III" Axa prioritara 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile; Prioritatea de Investitii 4e - Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, in special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile si a masurilor de adaptare relevante pentru atenuare; Obiectiv specific 4.1 - Reducerea emisiilor de carbon in municipiile resedinta de judet prin investitii bazate pe planurile de mobilitate urbana durabila; Apelul de proiecte nr. POR/2017/4/4.1/1 (Cod nr. POR/182/4); Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC2019 - 9717/17.04.2019 privind aprobarea cererii de finantare pentru proiectul ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III" si a cheltuielilor aferente - a domnului Nicolae Robu; Avand in vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 9717/ 17.04.2019, intocmit de catre Directia Generala D.P.P.R.U.; Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.04.2019 - Anexa la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 9717/17.04.2019; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu,Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale si Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; Avand in vedere prevederile Hotararii Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 488/20.12.2017 privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru achizitia de tramvaie noi si modernizarea depoului, modificat si completat prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Timisoara nr. 475/25.09.2018; In conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b) si d) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; In temeiul art. 45 alin. 2 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; HOTARASTE Art. 1: Se aproba cererea de finantare pentru proiectul ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III" finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 4, Prioritatea de investitii 4e, Obiectiv specific 4.1, apelul de proiecte nr. POR/2017/4/4.1/1 (Cod nr. POR/182/4). Art. 2: Se aproba cheltuielile aferente cererii de finantare ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III", dupa cum urmeaza: - Valoarea totala a proiectului in cuantum de 96.378.403,45 lei (inclusiv TVA); - Contributia proprie in proiect in cuantum de 16.989.984,32 lei, reprezentand achitarea tuturor cheltuielilor neeligibile ale proiectului, cat si contributia de 2% din valoarea eligibila a proiectului, in cuantum de 1.620.171,82 lei, reprezentand cofinantarea proiectului ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III". Art. 3: Sumele reprezentand cheltuieli conexe ce pot aparea pe durata implementarii in conditii optime a proiectului ,,Innoirea flotei de tramvaie - Etapa III", se vor asigura din bugetul local. Art. 4: Se vor asigura toate resursele financiare necesare implementarii proiectului in conditiile rambursarii/decontarii ulterioare a cheltuielilor din instrumente structurale. Art. 5: Se imputerniceste domnul Primar Nicolae Robu sa semneze toate actele necesare si contractul de finantare in numele UAT Municipiul Timisoara. Art. 6: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Generala D.P.P.R.U. si Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art. 7: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu, si totodata se comunica de catre secretarul municipiului: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Generala, Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati; - Directiei Economice; - Directiei Urbanism; - Directiei Dezvoltare; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I Est; - Directiei Cladiri Terenuri si Dotari Diverse II Vest; - Directiei de Mediu; - Directiei Comunicare-Relationare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Mass - media locale. Prezenta hotarare a fost adoptata astazi , 23.04.2019, cu un numar de 17 voturi pentru, voturi abtineri 0, voturi impotriva 0, din totalul de 18 consilieri prezenti.
|