Hotararea Consiliului Local 223/22.04.2008 privind sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol pe perioada 2007 - 2011 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul cu nr. SC2008 - 6676/28.03.2008 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Gheorghe Ciuhandu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, spnătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consilului Local al Municipiului Timişoara ; Având în vedere art.8, alin.1 din Ordonanţa Guvernului României nr.1/1992, privind Registrul agricol ; Luând în considerare prevederile pct.7 din Normele tehnice privind modul de completare a Registrului agricol pentru perioada 2007 - 2011, aprobate prin Ordinul nr.344/239/742/2007 ; În conformitate cu art. 36 alin. 9 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată ; În temeiul art.45 alin.1 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată ; HOTARASTE Art.1: În perioada 2007 - 2011, sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din Registrul agricol, la nivelul Municipiului Timişoara, revine persoanelor din cadrul Serviciului Administrare Fond Funciar, cuprinse în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Se revocă Hotărârea Consiliului Local nr.277/31.07.2007 - privind sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor în Registrul agricol, la nivelul Municipiului Timişoara în perioada 2007 - 2011. Art. 3 : Cu aducerea la îndelinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu ; - Direcţiei Edilitare ; - Direcţiei Urbanism ; - Direcţiei Patrimoniu ; - Direcţiei Poliţia Comunitară ; - Direcţiei Comunicare ; - Direcţiei Dezvoltare ; - Serviciul Juridic ; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii ; - Mass - media locală.
|