keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 206/31.05.2011 privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a lucrărilor de intervenţie şi a Analizei cost- beneficiu elaborate de către SC Subcontrol SRL în vederea realizării obiectivului de investiţii "Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara"

31.05.2011

Hotararea Consiliului Local 206/31.05.2011
privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a lucrărilor de intervenţie şi a Analizei cost- beneficiu elaborate de către SC Subcontrol SRL în vederea realizării obiectivului de investiţii "Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2011- 10745/20.05.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa nr. SC2011-010655/19.05.2011 a SC Subcontrol SRL, prin care s-a transmis Documentaţia de Avizare a lucrărilor de intervenţie nr. 1536.07.01/ 04.2011 şi a analizei cost-beneficiu în vederea realizării obiectivului de investiţii "Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara" şi principalii indicatori tehnico-economici ai investiţiei;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 137/27.04.2010 privind aprobarea "Planului Integrat de Dezvoltare al Polului de Creştere Timişoara" şi Lista proiectelor prioritare, avizată de Comitetul de Management pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale prin Decizia nr. 7/17.05.2010;
Având în vedere Decizia nr. 233/ 24.11.2009 a Comisiei de Acreditare a Furnizorilor de Servicii Sociale Timiş;
Având în vedere Ordinul 25/2004 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind centrele de zi pentru copii cu dizabilităţi;
Având în vedere prevederile Hotărârii de Guvern nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţie şi Ordinului nr. 863/2008 pentru aprobarea "Instrucţiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii";
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. 2, lit.(b), alin. 4, lit. (d) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001- privind administraţia publică locală,republicată şi modificată,


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Documentaţia de Avizare a lucrărilor de intervenţie nr. 1536.07.01/ 04.2011 şi a Analizei cost- beneficiu elaborate de către SC Subcontrol SRL în vederea realizării obiectivului de investiţii "Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara", cu principalii indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Asistenţă Socială Timişoara;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Poliţia Locală;
- Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi "Podul Lung";
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, Ver. 1 1

Municipiului Timişoara Primăria Se aprobă Direcţia Dezvoltare PRIMAR Serviciul Investiţii SC2011 – Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

Referat

privind aprobarea Documentaţiei de Avizare a lucrărilor de intervenţie nr. 1536.07.01/ 04.2011 şi a Analizei cost- beneficiu " elaborate de către SC Subcontrol SRL în vederea realizării obiectivului de investiţii “Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara" Serviciul Centrul de zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung funcţionează în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara în baza Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 298/27.06.2006, începând cu data de 01.08.2006, prin reorganizarea Centrului de Zi Podul Lung, iar prin Decizia nr. 233/24.11.2009, Comisia de Acreditare a Furnizorilor de Servicii sociale Timiş a acreditat Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară – Serviciul Centrul de Zi pentru Copii cu dizabilităţi Podul Lung pe tipul de servicii. Serviciul funcţionează pe str. Cornelia Sălceanu nr. 17, într-o clădire construită de către Trustul de Construcţii şi Montaj Timişoara în anul 1973, cu destinaţia de creşă, în regie proprie, clădire în care au început să funcţioneze ulterior patru instituţii: Societatea Română Speranţa, Grădiniţa nr. 45 PP, Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională Speranţa şi începând cu anul 1992, instituţia subordonată în prezent Consiliului Local – Serviciul Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung. De-a lungul timpului s-a constatat o nevoie crescută de servicii de zi pentru copiii cu dizabilităţi având domiciliul în municipiul Timişoara, Serviciul Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi, Podul Lung fiind singura instituţie de acest gen a autorităţilor locale. Cerinţele rigide ale învăţământului românesc, intoleranţa comunităţii faţă de semenii care sunt altfel decât majoritatea şi nevoia copiilor cu dizabilităţi de colectivitate şi servicii destinate limitării handicapului lor, stau la baza necesităţii de extindere a serviciilor oferite în prezent. Scopul Serviciului Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung, ca serviciu primar, îl constituie prevenirea sau limitarea unor situaţii de dificultate ori vulnerabilitate, care pot duce la marginalizare sau excluziune socială, conform OG nr. 68/2003 privind serviciile sociale. Astfel, Centrul identifică şi evaluează situaţiile care impun acordarea de servicii şi pentru prevenirea separării copilului de familia sa, elaborează documentaţia necesară pentru acordarea serviciilor şi acordă aceste servicii în condiţiile legii, asigura şi urmăreşte aplicarea măsurilor de prevenire şi combatere a violenţei în familie. În prezent, Serviciul Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung se confruntă cu problema spaţiului insuficient pentru desfăşurarea activităţilor din grupe şi a terapiilor individuale. Existenţa unei dizabilităţi în cazul fiecărui beneficiar al centrului impune asistarea atentă şi supravegherea din partea adultului, ceea ce înseamnă de cele mai multe ori munca individuală a unui adult la un copil. De asemenea, dependenţa multora dintre copii de un fotoliu rulant solicită spaţiu suplimentar care trebuie alocat copilului cu dizabilităţi în cadrul centrului. În acest sens se consideră necesare şi oportune lucrări vizând reabilitarea spaţiului existent, modernizarea şi echiparea infrastructurii clădirii în care îşi desfăşoară activitatea Serviciul

FP 53-01, Ver. 1 2

Centrul de Zi pentru copii cu dizabilităţi Podul Lung, lucrări ce presupun o alocare importantă de fonduri.

În acest context, în urma procedurii legale, a fost atribuită elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii “Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara" către firma S.C. Subcontrol S.R.L, în baza contractului de prestări servicii nr. 136/30.07.2010.

Contractul a fost încheiat în vederea elaborării unei documentaţii care să stea la baza

accesării de fonduri nerambursabile în cadrul POR 2007-2013, Axa prioritară 1 – „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor poli urbani de creştere” Domeniul major de intervenţie 1.1 – „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: „Poli de creştere” pentru realizarea, iar prestaţia constă din: a) Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie; b) Analiza cost beneficiu; c)Cerere de finanţare; d) Proiect tehnic şi e) Detalii de execuţie.

Având în vedere cele expuse mai sus, şi cunoscând faptul că documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii împreună cu analiza cost beneficiu elaborate de către S.C. Subcontrol SRL, în baza Contractului de Prestare de Servicii nr. 136/30.07.2010, constituie etapa primordială în derularea investiţiei,

PROPUNEM spre aprobare:

- aprobarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie şi Analizei cost – beneficiu elaborate de către S.C. Subcontrol S.R.L. în vederea realizării obiectivului de investiţii “Reabilitarea Centrului de Zi pentru Copii cu Dizabilităţi Podul Lung Timişoara", cu principalii indicatori tehnico-economici prevăzuţi în Anexa. Director executiv Direcţia Dezvoltare Arh. Aurelia Junie Şef Serviciul Investiţii Ing. Gabriela Bica Avizat juridic Cons. Juridic Mirela Lasuschevici Redactat cons. Maria Telbis

Atasament: Anexa.pdf

Anexa nr. 1

INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTIŢIEI “REABILITAREA, CENTRULUI DE ZI PENTRU COPII CU DIZABILITĂŢI ,,PODUL LUNG”str. Cornelia Salcianu nr.17, TIMIŞOARA ”– Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii - elaborată de către S.C. SUBCONTROL S.R.L., în cadrul contractului de prestare de servicii nr. 136/30.07.2010

AMPLASAMENT: str. Cornelia Salcianu nr.17, Timişoara VALOAREA TOTALA a investiţiei (TVA inclus) = 5176,979 mii lei / 1263,406 mii euro

C+M (TVA inclus) = 3806,233 mii lei / 927,127 mii euro 1 euro= 4,1054 lei DURATA DE REALIZARE A INVESTIŢIEI: 12 luni

DATE TEHNICE ALE CONSTRUCŢIEI EXISTENTE:

• Regimul de înălţime: Spartial+P+1E • Suprafaţa construita: 995,25 mp • Suprafaţa desfăşurata: 2046,32 mp • Suprafaţa utilă: 1627,11 mp • POT = 20,17% • CUT = 0,41

LUCRĂRI DE INTERVENŢII PROPUSE: - consolidarea structurii de rezistenţă - reabilitarea termica a anvelopei clădirii - igienizarea subsolului - recompartimentarea funcţională - înlocuirea tâmplăriei exterioare şi interioare - refacerea finisajelor clădirii - refacerea sistematizării exterioare - refacerea instalaţiilor clădirii – sanitare, încălzire, incendiu, electrice

SURSE DE FINANŢARE:

- Finanţare nerambursabilă (FEDR + Bugetul de stat) prin Programul Operaţional Regional 2007- 2013, Axa prioritară 1 – în proporţie de 98 % din valoarea eligibilă a proiectului - Finanţare de la bugetul local al Municipiului Timişoara – în proporţie de 2% din valoarea eligibilă a proiectului - Cheltuielile legate de plata TVA aferentă cheltuielilor eligibile se vor recupera prin cereri de rambursare de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei în calitate de Autoritate de Management a Programului Operaţional Regional.

DIRECTOR DIRECŢIA DEZVOLTARE ŞEF SERVICIUL INVESTIŢII

Arh. Aurelia JUNIE Ing. Gabriela BICA