Hotararea Consiliului Local 204/23.11.2012 privind alocarea sumei de 100.000 lei în vederea continuării lucrărilor de construcţii începute la ansamblul bisericesc Biserica Studenţilor corpurile B,C şi D Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul cu nr. SC 2012-26613/07.11.2012, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicole Robu; Având în vedere adresa nr. DP2012-007091/06.11.2012, a Parohiei Ortodoxe Române Biserica Studenţilor din Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului si patrimoniu şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată; În temeiul art. 2 alin. (1) si (2) din Hotărârea de Guvern nr.1273 din 18 octombrie 2005 pentru aprobarea Programului naţional "Lăcaşuri de cult - centre spirituale ale comunităţii"; În conformitate cu prevederile art. 3 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase cunoscute din România; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (6) lit. c), din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă alocarea sumei de 100.000 lei din bugetul local cap.67.02 "Cultură, recreere şi religie", pentru continuarea lucrărilor de construcţii la ansamblul bisericesc Biserica Studenţilor corpurile B,C şi D. Art. 2: Suma alocată va fi utilizată pentru continuarea lucrărilor de construcţii la ansamblul bisericesc Biserica Studenţilor corpurile B,C şi realizarea corpului D. Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de realizarea acestor lucrări se vor face numai pe baza de acte doveditoare, conform legii. Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Patrimoniu şi Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei de Mediu; - Serviciului Juridic; - Serviciului Audit Public Intern ; - Biroului Managementul Calităţii - Compartimentului Control Intern; - Parohiei Biserica Studenţilor din Timişoara; - Mass-media locale.
|