keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 19/14.01.2020 privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici faza DTAC+PTh şi a Devizului General pentru obiectivul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 "

14.01.2020

Hotararea Consiliului Local 19/14.01.2020
privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici faza DTAC+PTh şi a Devizului General pentru obiectivul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 "


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr SC2019 - 30058 / 22.11.2019 - privind oportunitatea Proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2019 - 30061 / 22.11.2019 al Biroului Construcţii -Instalaţii din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 14.01.2020, Anexă la Raportul de specialitate nr. SC2019 - 30061/22.11.2019;
Având în vedere Adresa Direcţiei Economice nr. SC2019 - 30061/22.11.2019;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având in vedere Programul de Dezvoltare 2019 , investiţii , cap 51.02.01.03 - Autorităţi executive;
În baza prevederilor Legii 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
În baza prevederilor O.U.G. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene;
Având în vedere HCL nr. 218 /28.11.2016 privind aprobarea "D.A.L.I", revizuit Nov. 2016, pentru obiectivul de investitii "D.A.L.I. + P.T. + A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara" din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1;
În conformitate cu prevederile art.129 alin.(2), lit.b) şi alin. (4) lit.d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
În temeiul art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă Guvrnului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă actualizarea indicatorilor tehnico-economici -faza DTAC+PTh şi a Devizului General pentru obiectivul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1" prevazuţi în Anexa 1, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă devizul general actualizat, pentru proiectul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1", prevazută în Anexa 2, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Construcţii Instalaţii din cadrul Primariei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Generală Urbanism;
- Direcţiei Generală Drumuri, Poduri, Parcaje şi Reţele de Utilităţi;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse I Est;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse II Vest;
- Serviciului Şcoli, Spitale şi Baze Sportive;
- Direcţiei Comunicare - Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
GABRIELA POPOVICI
Contrasemneaza
SECRETAR GENERAL CAIUS SULI

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXĂ 1 LA PROIECTUL de HOTĂRÂRE NR………………….

PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO – ECONOMICI AI INVESTITIEI „Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul

Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1

Deviz General, revizuit Nov. 2019, pentru obiectivului de investitie „Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara” din Municipiul Timisoara, B-dul. C.D.Loga, nr. 1, întocmit de S.C. «PRODAO-ING» S.R.L., cu principalii indicatori tehnico-economici ai investitiei :

Valoarea totală estimată a investiţiei conform devizului general actualizat: 1.455.902,54 lei inclusiv TVA

din care valoarea totala a investitiei C+M: 1.237.060,13 lei inclusiv TVA; Capacitati fizice si functionale:

- Nivel parter (cota +/- 0.00) Capacitati fizice cota +/- 0.00

Arie utila parter: 194.30 mp, din care: Arie la cota +/- 0.00 : 207.00 mp Arie utila birouri parter: 140.35 mp Arhiva parter: 7.10 mp Circulatii parter: 46.85 mp

Capacitate functionala:

- 21 posturi de lucru + arhiva + 1 post informare - 9 posturi de comunicare cu publicul (ghisee)

- Nivel supanta: o Capacitati fizice supanta: Arie construita supanta: 175.40 mp Arie utila supanta: 158.60 mp, din care:

Birouri supanta: 117.90 mp Arhiva parter: 7.10 mp Circulatii parter: 33.60 mp

Capacitate functionala: + 20 posturi de lucru + arhiva 9 posturi de comunicare cu publicul (ghisee)

Suprafata totala utila finala ( parter + supanta): 352.90 mp Durata de realizare a investitiei se va face pe parcursul a 8 luni

Intocmit, Cosmin Preda

Red.: P.C. Dact.: P.C.

Ex.: 2

Atasament: Raport_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA BIROU CONSTRUCȚII INSTALAȚII Nr.

RAPORT DE SPECIALITATE

privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici faza DTAC+PTh și a Devizului General pentru obiectivul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului

Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ”;

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. , a Primarului Municipiului Timișoara și Proiectul de

hotărâre privind obiectivul de investiții ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ”, prin care se propune actualizarea indicatorilor tehnico-economici (Anexa 1) și a Devizului General (Anexa 2). Conform Referatului de aprobare a proiectului de hotărâre. Ansamblul actual al Cladirii Primariei Timisoara formeaza o constructie unitara Sp+P+2E+Mp, cu un volum inchegat desfasurat in forrma de " L" cu front stradal compact pe strada C.D.LOGA si 20 Decembrie 1989, bine incadrat in contextul urban. Camera 30, cu caracter actual de sala, se afla in aripa est, spre curtea ansamblului istoric de corpuri cu front la strazile 20 Decembrie 1989 si curtea primariei. Aripa respectiva are un regim de inaltime P+2E, cu parterul sub forma de sala, cu inaltimea de 5.52m fara compartimentari. Accesul se face din curte printr-un hol aflat la cota salii si sub nivelul genaral al cotei parterului al cladirii principale. Holul este legat prin intermediul unui coridor de restul spatiilor primariei si are o usa de 1.80x 2.75m spre sala. Cota salii, considerata in documentatia întocmită cota ±0.00, se afla la 5-10 cm peste cota terenului sitematizat al curtii.Interventiile propuse vor afecta o suprafata contruita actuala de 262 mp, la suprafata utila existenta de 200.85mp (207mp incluzand nisele de ferestre) si un volum interior de 1142 mc. Suprafata utila actuala a salii de 207mp se va reamenaja integral. Având în vedere că indicatorii tehnico economici la faza D.A.L.I. au fost estimați la nivelul anului 2016 iar proiectul tehnic a fost realizat în anul 2016, este necesară actualizarea unor categorii de prețuri de la materiale,dotări, echipamente și manoperă la nivelul acestui an Realizarea investiției ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ” presupune o serie de lucrări de construire noi. Prin HCL nr 218/ /2016 s-au aprobat indicatori tehnico economici la faza D.A.L.I din documentația nr.443/2015 ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ” în anexa la HCL fiind aprobate următoarele : Valoarea totală a investiţiei: 717.529,00 lei inclusiv TVA din care valoarea totala a investitiei C+M: 549.864,00 lei inclusiv TVA, În urma actualizării documentației economice (aprobate în data de 28.11.2016) de către S.C. PRODAO-ING S.R.L. și transmisă alături de nota justificativă la 15.11.2019 în baza solicitării nr.UR.2019 – 017758/08.11.2019 s-a ajuns la valoarea investiției de 1.455.902,54 lei (inclusiv TVA). Majorarea sumei bugetate față de documentația economică aprobată în Hotărârea nr.218 din data 28.11.2016, în valoare de 717.529,00 lei (inclusiv TVA), se datorează

următorilor factori : 1) În varianta inițială valoarea bugetată a fost 1.263.074,00 lei (inclusiv TVA), din care construcții-montaj C+M 1.074.296,00 lei (inclusiv TVA), dar prin Hotărârea nr.125 din data 10.05.2016 se respinge ‚D.A.L.I.’ pentru obiectivul de investiții „D.A.L.I.”+P.T.+A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timișoara” din Municipiul Timișoara,B-dul. C.D.Loga, nr.1 întocmit de către S.C. PRODAO-ING S.R.L.

Deasemenea și documentația economică redepusă prin Hotărârea nr.42 din data 29.07.2016, se respinge ‚D.A.L.I.’ pentru obiectivul de investiții „D.A.L.I.”+P.T.+A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timișoara” din Municipiul Timișoara,B-dul. C.D.Loga, nr.1 întocmit de către S.C. PRODAO-ING S.R.L., cu caracteristicile principale și următorii indicatori tehnico-economici ai investiției:-Valoarea totală a investiției 1.263.074,00 lei (inclusiv TVA), din care construcții-montaj C+M 1.074.296,00 lei (inclusiv TVA).

Pentru a se încadra în suma propusă de către consilierii din Consiliul Local, proiectantul S.C. PRODAO-ING S.R.L. a redus valoarea documentației economice de la 1.263.074,00 lei (inclusiv TVA) la valoarea de 717.529,00 lei (inclusiv TVA), prin reducerea calității materialelor, în special pentru finisaje. Această valoare de 717.529,00 lei (inclusiv TVA) a fost aprobată prin Hotărârea nr.218 din data 28.11.2016 cu aprobarea ‚ D.A.L.I.’ revizuit Nov. 2016, pentru obiectivul de investiții „D.A.L.I.”+P.T.+A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timișoara” din Municipiul Timișoara,B-dul. C.D.Loga, nr.1 întocmit de către S.C. PRODAO-ING S.R.L.

2) Tariful manoperei s-a majorat cu 95,5% față de anul 2016, întrucât s-a actualizat conform creșterii salariului de bază minim brut stabilit în sectorul construcțiilor, conform OUG nr.114/2018; Conform H.G. nr. 1017/2015- începând cu data de 1 mai 2016 salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată era stabilit la 1250 lei lunar, iar conform OUG nr.114/2018-de la 1 ianuarie 2019, în sectorul construcțiilor salariul de bază minim brut pe țară garantat se stabilește la suma de 3000 lei lunar. 3) Prin actualizarea prețurilor materialelor și a echipamentelor s-a majorat valoarea materialelor,din care amintim câteva materiale de bază :

 prețul unitar la oțel beton se majorează de la 2,45lei/kg la 3,24 lei/kg;  prețul unitar la beton clasa C30/25 se majorează de la 250lei/mc la 350lei/mc;  prețul unitar la pietriș/nisip se majorează de la 45lei/mc la 55lei/mc;  prețul unitar la profile metalice-stâlpi se majorează de la 3,8lei/kg la 5,6 lei/kg;  prețul unitar la structura metalică gata confecționată se majorează de la

2,411lei/kg la 12,6 lei/kg. Materialele enumerate mai sus reprezintă materialele de bază privind executarea structurii supantei, pe lânga acestea se enumera și alte materiale ce au adus la majorarea valorii investiției. Față de anul 2016 valoarea materialelor s-a majorat cu 54,36%. Prețul utilajelor/echipamentelor s-a majorat față de anul 2016 cu ~30%, întrucât furnizorii de echipamente nu mai pot produce anumite echipamente stabilite cu acele

caracteristici, astfel a necesitat actualizarea acestora, conform normelor și normativelor în vigoare. 4) Pentru eliberarea autorizaţiei de construire pentru investiţia în cauză a fost necesar obţinerea avizului de securitate la incendiu pentru întreaga clădire a Primăriei Municipiului Timişoara, conform adresei nr. UR 2017-014011/06.09.2017-DIRECȚIA GENERALĂ de URBANISM și DEZVOLTARE URBANĂ;SERVICIUL CERTIFICĂRI și AUTORIZĂRI. Astfel pentru obținerea acestui aviz s-a depus documentația pentru "Modernizare și securizare în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu", pentru întreaga clădire și s-a obținut avizul ISU nr.320/19/SU-TM din 28.10.2019, ce include și Camera 30 din clădirea primăriei Timișoara. Conform acestui aviz a fost necesară recalcularea devizelor instalatiilor PSI ,rezultând o majorare de cca.15%. În concluzie, prin actualizarea Devizului General la categorii de prețuri de la materiale,dotări, echipamente și a modificarilor legislative in conformitate cu art.71 din OUG 114/2018 cu privire la majorarea salariului minim in constructii, precum și conformarea cu OMAI nr.129 din 25.08.2016 pentru securitatea la incendiu s-au stabilit următoarele: Valoarea totală estimată a investiţiei conform devizului general actualizat, ca fiind de 1.455.902,54 lei inclusiv TVA din care valoarea totala a investitiei C+M: 1.237.060,13 lei inclusiv TVA; Având în vedere prevederile legale expuse în prezentul raport, respectiv H.G. nr. 907/29.11.2016, apreciem că proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici – Anexa 1 și a Devizului General actualizat – Anexa 2, pentru proiectul ,,Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ”, îndeplinește condițiile tehnice pentru a fi supus dezbaterii și aprobării plenului Consiliului Local.

ADMINISTRATOR PUBLIC ROBERT KRISTOF SEF BIROU, CONSTANTIN PASCU CONSILIER, COSMIN PREDA Cod FO53-01,Ver.1

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR Nr.

REFERAT DE APROBARE A PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre

Proiect de hotărâre privind actualizarea indicatorilor tehnico-economici faza DTAC+PTh și a Devizului General pentru obiectivul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b- dul C.D.Loga , nr.1 ”;

Sectiunea a 2 - a Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situaţiei actuale

Ansamblul actual al Cladirii Primariei Timisoara formeaza o constructie unitara Sp+P+2E+Mp, cu un volum inchegat desfasurat in forrma de " L" cu front stradal compact pe strada C.D.LOGA si 20 Decembrie 1989, bine incadrat in contextul urban. Camera 30, cu caracter actual de sala, se afla in aripa est, spre curtea ansamblului istoric de corpuri cu front la strazile 20 Decembrie 1989 si curtea primariei. Aripa respectiva are un regim de inaltime P+2E, cu parterul sub forma de sala, cu inaltimea de 5.52m fara compartimentari. Accesul se face din curte printr-un hol aflat la cota salii si sub nivelul genaral al cotei parterului al cladirii principale. Holul este legat prin intermediul unui coridor de restul spatiilor primariei si are o usa de 1.80x 2.75m spre sala. Cota salii, considerata in documentatia întocmită cota ±0.00, se afla la 5-10 cm peste cota terenului sitematizat al curtii. Interventiile propuse vor afecta o suprafata contruita actuala de 262 mp, la suprafata utila existenta de 200.85mp (207mp incluzand nisele de ferestre) si un volum interior de 1142 mc. Suprafata utila actuala a salii de 207mp se va reamenaja integral.

Având în vedere că indicatorii tehnico economici la faza D.A.L.I. au fost estimați la nivelul anului 2016 iar proiectul tehnic a fost realizat în anul 2016, este necesară actualizarea unor categorii de prețuri de la materiale,dotări, echipamente și manoperă la nivelul anului curent.

2. Schimbări preconizate și rezultate așteptate

Ca urmare a actualizării indicatorilor tehnico economici la faza DTAC+PTh, pentru obiectivul de investiții obiectivul ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ”, se va actualiza Devizul General cu

prețurile la diferitele dotări și echipamente specifice la nivelul anului 2020 precum și punerea în accord cu modificările prevăzute prin OUG 114/2018, art.71, privind instituirea unor măsuri în domeniul investiţiilor publice şi a unor măsuri fiscal bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene, cu aplicabilitate de la 01.01.2019. și conformarea cu OMAI nr.129 din 25.08.2016 pentru securitatea la incendiu

3.Alte informatii Majorarea sumei bugetate față de documentația economică aprobată în Hotărârea nr.218 din data 28.11.2016, în valoare de 717.529,00 lei (inclusiv TVA) din care valoarea totala a investitiei C+M: 549.864,00 lei inclusiv TVA, se datorează următorilor factori : 1) În varianta inițială valoarea bugetată a fost 1.263.074,00 lei (inclusiv TVA), din care construcții-montaj C+M 1.074.296,00 lei (inclusiv TVA), dar prin Hotărârea nr.125 din data 10.05.2016 se respinge ‚D.A.L.I.’ pentru obiectivul de investiții „D.A.L.I.”+P.T.+A.C. Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timișoara” din Municipiul Timișoara,B-dul. C.D.Loga, nr.1 întocmit de către S.C. PRODAO-ING S.R.L. Deasemenea și documentația economică redepusă prin Hotărârea nr.42 din data 29.07.2016, se respinge ‚D.A.L.I.’ Pentru a se încadra în suma propusă de către consilierii din Consiliul Local, proiectantul S.C. PRODAO-ING S.R.L. a redus valoarea documentației economice de la 1.263.074,00 lei (inclusiv TVA) la valoarea de 717.529,00 lei (inclusiv TVA), prin reducerea calității materialelor, în special pentru finisaje. Această valoare de 717.529,00 lei (inclusiv TVA) a fost aprobată prin Hotărârea nr.218 din data 28.11.2016 cu aprobarea ‚ D.A.L.I.’ revizuit 2) Tariful manoperei s-a majorat cu 95,5% față de anul 2016, întrucât s-a actualizat conform creșterii salariului de bază minim brut stabilit în sectorul construcțiilor, conform OUG nr.114/2018; Conform H.G. nr. 1017/2015- începând cu data de 1 mai 2016 salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată era stabilit la 1250 lei lunar, iar conform OUG nr.114/2018-de la 1 ianuarie 2019, în sectorul construcțiilor salariul de bază minim brut pe țară garantat se stabilește la suma de 3000 lei lunar. 3) Față de anul 2016 valoarea materialelor s-a majorat cu 54,36%. Prețul utilajelor/echipamentelor s-a majorat față de anul 2016 cu ~30%, întrucât furnizorii de echipamente nu mai pot produce anumite echipamente stabilite cu acele caracteristici, astfel a necesitat actualizarea acestora, conform normelor și normativelor în vigoare. 4) Pentru eliberarea autorizaţiei de construire pentru investiţia în cauză a fost necesar obţinerea avizului de securitate la incendiu pentru întreaga clădire a Primăriei Municipiului Timişoara, conform adresei nr. UR 2017-014011/06.09.2017.Astfel pentru obținerea acestui aviz s-a depus documentația pentru "Modernizare și securizare în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu", pentru întreaga clădire și s-a obținut avizul ISU nr.320/19/SU-TM din 28.10.2019, ce include și Camera 30 din clădirea primăriei Timișoara. Conform acestui aviz a fost necesară recalcularea devizelor instalatiilor PSI ,rezultând o majorare de cca.15%.

4.Concluzii În concluzie, prin actualizarea Devizului General la categorii de prețuri de la materiale,dotări, echipamente și a modificarilor legislative in conformitate cu art.71 din OUG 114/2018 cu privire la majorarea salariului minim in constructii, precum și conformarea cu OMAI nr.129 din 25.08.2016 pentru securitatea la incendiu s-au stabilit următoarele: Valoarea totală estimată a investiţiei conform devizului general actualizat, ca fiind de 1.455.902,54 lei inclusiv TVA din care valoarea totala a investitiei C+M: 1.237.060,13 lei inclusiv TVA; Durata de realizare a investitiei este de 8 luni. Urmare a celor prezentate mai sus, considerăm oportună aprobarea prin HCL a indicatorilor tehnico-economici actualizați, prevăzuți in Anexa 1 și Devizului General actualizat prevazut în Anexa 2, pentru obiectivul de investitii ,, Reamenajare camera 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara , b-dul C.D.Loga , nr.1 ” PRIMAR NICOLAE ROBU

ADMINISTRATOR PUBLIC ROBERT KRISTOF

ȘEF BIROU CONSTRUCȚII INSTALAȚII CONSTANTIN PASCU

Cod FO53-03,Ver.1

Atasament: Anexa_2_HCL_-_cam.30-_PMT.pdf

ANEXĂ 2 LA PROIECTUL de HOTĂRÂRE NR........ ere Deviz general privind cheltuilile necesara realizarii obiectivului de investitie REAMENAJARE CAMERA 30-faza DTAC+ PTh în mii lei/mii euro la cursul BNR lei/EURO 4,7626 lei/EURO (din 06.11.2019) Nr 1 Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli n Valoara( fara TVA, TVA, Valoare (inclusiv TVA) ] [ lei [euro lei lei [ euro [100] 200 I 3.00 [40 5.00 5.00 [0 [CAPITOLUL 1Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarsa terenului [1-1 ȚObtinerea tersnului Ţ 0.00] 000 0,00 0,00 000] [1.2 ȚAmenajarea fersnului [ 0.00] 0.00 0.00 0.00 0.00 [1.3 JAmenajari pentru protectia mediului si aducersa [a sfarsa înitiala | 0.00] 0.00 0.00 0.00 0.00 [TOTAL CAPITOL 1 [ 0.00| 0,00 0.00] 0,00 0,00 CAPITOLUL 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului [2 ]Utilitati I I Ţ | 2.1. Cheltuiefi pentru asigurarea uiiltatilor ] 0.00] 0.00] 0.00] 0,00, 0.00 [TOTAL CAPITOL 2 | 0.00[ 0,09] 0.00] 0.00 0.00 [CAPITOL 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica [3-1 [Studii de teren 0.00] 0.00 0.00 0.00 000 [3.2 [Taxe pentru obtinerea de avize. acorduri si autorizatii 3400.00 1973.71 1786.00 11186.00 2348.72 [3.3 ȚProiectare si înginerie 30964.75 8501.55 5883.30 36848.06 7736.36 [3.4 ȚOrganizarsa procedurilor de achizitie 0.00 0.00 0.30 0.00 000 [3.5 [Consultanta 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 [3.5 ȚAsistenta tennica 15482.38 3250.82 2941.55 13424.03 3868, 18 3.6.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de |. axecutie 4644.71 975.25 382.50 5527.21 1160.54 3.5.2 Plata dirgintilor de santier 10837.57 2275.58 2059.15 12896.32 270754 [TOTAL CAPITOL 3 55847,14 11726,19 10610.36 56458.09 13954,15 [CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza [4.1 ȚConstructii si instalatii 1032158,58| 215721.56[ 196710.13 1228268.71 257398.73 | [1.1007 LUCRARI DE ARHITECTURA 372805.00| 78277.82 70832.95 443637,95 33150.37 | ]4.1.002 LUCRARI STRUCTURA DE REZISTENTA 277905.57 58351.55 52802.06 330707,53 59438.46 4.1003 LUCRARI DE INSTALATII 321363.43 87475.47 51059.05 38242249 80297,00 41.004 LUCRARI TRATARE DE UMIDITATE 50084.57 12615.92 11415.07 71500.54 15012.94 4.2 Montaj utilaj tehnologic 0.00 0.90 0.00 000 000 [4.3 [Utilaje, schipamente tennologice si functionale cu montăj 0.00 000 0.00 0.00 0.00 [44 Utilaje fara montaj si echipamente de fransport 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 [4.5 [Dotari 0.00] 0.00 0.00 0.00 0.00 [4.8 [Active necorporale 0.00] 0.00 0.00 0.00 0.00 [TOTAL CAPITOL 4 1228268.71 257398,73 [CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli 5.1 [Organizare de santier 20790,93 4365.46 3950. 28| 24741,20 5194.89 ETA de constructie si instalatii afersnte organizarii de uri TESTE EA STIA, EM 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santisrului 13403,13 2814.25 2546.50 15949.78 3348.96 Wu, ÎI DEEE TEZE ZE nantare 11435.01 2401,00 2172.85 13607,66 2857,19 Comisia Banca finantatoare 0.00 030 0.00 0.00 000 Taxa inspectie Control calitate 1039.55 218.27 197.51 1237.06 259,74 Taxa pentru inspectie in constructii 5197.73 1091.36 387.57 5185.30 1298.72 Contributia pt Casa Sociala a Constructiilor 5197.73 1091.36 387.57 5185.30 1298.72 Primele de asigurare 0,00 0.00 0.00 0.00 0.00 Alte cheltuieli 0.00 0.00 0.00 0.00 000 5.2.2 Costul orsditului 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 5.3 |Chettuieli diverse si neprsvazule 103215.36 21672.17 19611.01 12282587 25789.38 TOTAL CAPITOL 5 135441,79 28438,52 25733.94 151175,74 33841,96 CAPITOL 5 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la bensficiar 5.1 ȚPregatirea personalului de sxploatars. 000 000 000] 0.00 000 5.2 [Probe tehnologice si teste 0.00 0.00 0.00 0.30 0.00 TOTAL CAPITOL 6 0.00 0.00 0.00 0.00 0,00 TOTAL GENERAL 1223447,51 256885,47|_232455,03 1455902,54 305694,30 Din cars C+M 1039545.33 1237060,13 25974471 Responsabil CPC Sef proiect Îng. Proiectant