keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 19/13.07.2012 privind aderarea Municipiului Timişoara la Asociaţia "Atletic Club Sportiv Recas", modificarea statutului asociaţiei redenumită "ACS Poli Timişoara" si aprobarea cotizatiei anuale catre "ACS Poli Timişoara"

13.07.2012

Hotararea Consiliului Local 19/13.07.2012
privind aderarea Municipiului Timişoara la Asociaţia "Atletic Club Sportiv Recas", modificarea statutului asociaţiei redenumită "ACS Poli Timişoara" si aprobarea cotizatiei anuale catre "ACS Poli Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-15960 /10.07.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa nr.SC 2012-15960/04.07.2012 a Asociatiei "Atletic Club Sportiv Recas";
Tinand cont de Statutul Asociatiei "Atletic Club Sportiv Recas" si de prevederile Ordonanţei Guvernului nr.26/2000, cu privire la asociatii si fundatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
În baza prevederilor art.12, aliniatul (2) şi Titlul XI din Legea nr.69/2000 privind educatia fizica si sportul, modificata si completata;
Având in vedere prevederile Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale, modificata si completata;
Tinand cont de prevederile Hotărârii de Guvern .nr.1447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportiva, modificata si completata;
În conformitate cu prevederile art.11 alin.4, art.36 alin. (2) lit. b) si e), alin.(7) lit. a) din Legea 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată modificată şi completată;
In temeiul art. 45 alin.(2) din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, modificată şi completată;


HOTARASTE

Art.1.(1) Se aprobă aderarea Municipiului Timisoara prin Consiliul Local Timisoara, alaturi de Consiliul Judetean Timis si Universitatea "Politehnica" Timisoara la Asociatia "Atletic Club Sportiv Recas", cu modificarea şi completarea corespunzătoare a statutului asociaţiei.
Noua denumire va fi "ACS Poli Timişoara", conform Statutului în formă actualizată prezentat în Anexa 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.
(2) Actul constitutiv al asociatiei se va modifica in conformitate cu prevederile Statutului modificat si completat prin prezenta hotarare.

Art.2. Se imputerniceste Primarul Municipiului Timisoara, sa semneze din partea Consiliului Local al Municipiului Timisoara, Statutul asociatiei, modificat şi completat, si daca va fi cazul si actul constitutiv .

Art.3. (1) Din partea Municipiului Timisoara se aproba o cotizatie anuala către "ACS Poli Timişoara" in suma de 4.000.000 lei, din capitolul 67.02. "Cultură, recreere şi religie", subcap.67.02.05.01-Sport;
(2) Contributia financiara cu titlu de cotizatie către "ACS Poli Timişoara", pentru perioada ramasa din anul 2012 este de 2000.000 lei, care va fi achitata trimestrial, cate 1.000.000 lei pentru fiecare trimestru;
(3) Pentru trimestrul al III- lea 2012 se aproba cotizaţia în suma de 1.000.0000 lei către "ACS Poli Timişoara", urmand ca pentru trimestrul al IV-lea sa se propuna aprobarea diferentei de 1.000.000 lei;
(4) Contributia financiara din partea Municipiului Timisoara va fi utilizata de catre Asociatie, in conformitate cu hotărârile Adunării Generale a Asociaţiei si cu prevederile legale in vigoare;
(5) Contributia financiara se efectueaza pentru activitatea sportiva cuprinsa in calendarele competitionale ale echipelor de fotbal ale "ACS Poli Timişoara", in conformitate cu calendarul Federatiei Romane de Fotbal, din editia 2012-2013.
(6) Distribuirea cotizatiei cade in sarcina Adunarii Generale si a Consiliului Director care raspund, conform prevederilor legale de modul de utilizare a sumelor alocate;
(7) In situatia in care se constata ca sumele alocate din bugetul local nu au fost utilizate in scopul pentru care a fost constituita asociatia si nu au fost utilizate conform prevederilor legale, acestea vor fi recuperate de la persoanele care se fac vinovate din cadrul asociatiei.

Art.4. Municipiul Timisoara va efectua plata contributiei financiare astfel:
1. Va achita un avans de maxim 30% din contributia financiara aprobata si prevazuta la art.3,
alin.(3), in limita bugetului disponibil si a disponibilului in cont, in baza referatului transmis de catre clubul sportiv;
2. Va efectua platile pentru contributia financiara , in transe pe durata trimestriala, in limita bugetului disponibil si a disponibilului in cont la data solicitarii de plata, pe masura prezentarii si aprobarii documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate.
3. Platile aprobate se vor efectua pentru cheltuielile justificate prin documentele emise in perioada cuprinsa de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari si pana la data de 31.12.2012, aferente activitatii sportive derulate in aceasta perioada.

Art.5.(1) Activitatea financiară a asociatiei, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlata de catre o comisie numita prin Dispozitia Primarului Municipiului Timisoara.
(2) În acest sens, asociatia va pune la dispoziţia Municipiului Timisoara, toate documentele legate de sumele alocate. Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de calendarul competitional al echipelor de fotbal se va realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii.

Art.6:(1) Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Patrimoniu si Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.7: (1) Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judetul Timis;
- Consiliului Judetean Timis ;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Economice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Universitatii "Politehnica" Timisoara;
- Asociatiei "Atletic Club Sportiv Recas"
- "ACS Poli Timişoara";
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

1 cod FP 53-01,ver.1

ROMANIA APROBAT JUDETUL TIMIS PRIMAR, MUNICIPIUL TIMISOARA DIRECTIA PATRIMONIU NICOLAE ROBU SC2012-15960/10.07.2012 R E F E R A T privind aderarea Municipiului Timişoara la Asociatia ’’Atletic Club Sportiv Recas’’, modificarea statutului asociaţiei, numirea reprezentantilor in Adunarea Generala si Consiliul Director ale asociatiei redenumită “ACS Poli Timişoara” si aprobarea cotizatiei anuale catre “ACS Poli Timişoara” In perioada 2007-2011, Municipiul Timisoara a sustinut si influentat dezvoltarea sportului de performanta timisorean, alocand anual din bugetul local contributii financiare prin contractele de asociere incheiate cu structuri sportive cu echipe de jocuri sportive si sectii de discipline sportive individuale. Fotbalul ca ramura sportiva reprezinta un joc sportiv clasificat in prima categorie de importanta in strategia sportiva locala, tinand cont de istoric, traditie si palmares, si avand un mare impact la publicul timisorean. In ultimii ani s-a asigurat continuitatea finantarii activitatii de fotbal de performanta, la nivel de copii si juniori cat si la cel mai inalt nivel de performanta reprezentat de echipa fanion a Timisoarei din Liga I, Fotbal Club Timisoara. Avand in vedere contextul economic si social , consideram ca implicarea Municipiului Timisoara in finantarea cluburilor cu echipe de fotbal a fost necesara si oportuna, asigurand premizele obtinerii unor rezultate sportive de exceptie, chiar unice :

- in anul 2011, la Campionatele Nationale de juniori: 3 titluri nationale ( FC Timisoara juniori A ; LPS Banatul- juniori B ; selectionata judeteana Timis-Under 16 ani) ; 2 locuri 3 : FC Poli 2002- juniori A ; FC Timisoara-juniori D.

- in perioada 2007-2011 echipa de seniori FC Timisoara, in Liga I de fotbal : 2 locuri 2 ; 2 finale de Cupa Romaniei ; participari in fiecare an in cupele europene( in grupele preliminarii ale Ligii Campionilor Europeni, grupele Europa League). Aceste performante deosebite mentionate sintetic au determinat un interes deosebit in randul populatiei, atragand un numar mare de spectatori la meciurile de fotbal desfasurate in Timisoara si au avut ca efect cresterea numarului de copii practicanti ai fotbalului la nivel de performanta, dar si a numarului de practicanti ai fotbalului ca sport recreativ. In contextul celor prezentate, consideram ca prin atributiile pe care le are ca autoritate publica locala, Municipiul Timisoara trebuie sa sprijine continuu activitatea sportiva , prin finantari si prin infrastructura bazelor sportive gestionate, incluzand toate disciplinele sportive de impact local, care cuprind si jocurile sportive, implicit fotbalul, de prim interes in comunitate. Avand in vedere situatia dificila in care se afla echipa fanion a Timisoarei si Banatului, F.C.Timisoara( avand istoricul si palmaresul sub denumirea F.C. Politehnica) din punct de vedere financiar si al managementului sportiv, a fost propusa solutia asocierii intre Municipiul Timisoara, Consiliul Judetean Timis si Universitatea ’’Politehnica’’ Timisoara, prin aderarea la Asociatia Atletic Club Sportiv Recas (ACS Recas). Prin Adresa nr. 69A/13.06.2012(SC2012- 15960/04.07.2012), Asociatia Atletic Club Sportiv Recas a propus realizarea unui parteneriat intre aceasta si Primaria Municipiului Timisoara, prin care sa se sustina echipa ACS Recas, incepand cu sezonul competitional 2012-2013, cand echipa va activa in Liga 2 de fotbal. Reprezentantii Municipiului Timisoara si ai Consiliului Judetean Timis au evaluat mai multe variante si s-a optat pentru aderarea la asociatia existenta ’’Asociatia Atletic Club Recas’’. Acceptul de principiu privind propunerea unui parteneriat a fost formulat de conducerea executiva a Municipiului Timisoara prin Adresa nr.SC 2012 -15960/04.07.2012.

2 cod FP 53-01,ver.1

In contextul prezentat este fundamentata motivatia propunerii de a dezvolta activitatea de fotbal intr-o noua structura a organizatiei, prin care sa se creeze cadrul organizational si resursele pentru obtinerea unor performante sportive de exceptie, prin implicarea directa a autoritatilor locale.

Aderarea la Asociatie a Municipiului Timisoara prin Consiliul Local Timisoara, se va realiza in conditiile modificarii si completarii Statutului Asociatiei, potrivit Anexei 1, care face parte integranta din hotararea de consiliu. Din cuprinsul Anexei1 mentionam sintetic urmatoarele: 1.- Asociaţia are denumirea Club Sportiv Poli Timişoara. Referirile ulterioare la această asociaţie în prezentul act şi în relaţiile cu terţii se pot face cu abrevierea „ACS Poli” sau „asociaţia”; 2.- (1) Sediul central al asociaţiei este în Municipiul Timişoara, în imobilul Casa Politehnicii nr.1 ,aparţinând Universităţii „Politehnica” din Timişoara, înscris în CF nr. 404970 şi are adresa Bulevardul Ferdinand I, nr.2, cod 300006, localitatea Timişoara, judeţul Timiş. (2) Asociaţia are o sucursală în oraşul Recaş, teren sport, judeţul Timiş, imobil înscris în CF. nr. 5969 Recaş. (3) Jocurile echipei din postura de gazdă se desfăşoară în Timişoara, pe stadionul „Dan Păltinişanu”, respectiv, când se consideră oportun, pe Baza Sportivă nr. 1, a Universităţii „Politehnica” din Timişoara. (4) Asociaţia va evolua în spiritul tradiţional al fotbalului timişorean, aşa cum s-a făcut el cunoscut în lungul timpului sub diverse sigle : „Politehnica”, „Ştiinţa”, etc., asigurând un filon de continuitate întru acest spirit, fără ca acest lucru să incumbe vreo legătură juridică între structurile juridice anterioare şi asociaţie. 3.- (1) Asociaţia funcţionează în temeiul OG. nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii ca o persoană juridică de drept privat fără scop patrimonial şi a Legii educaţiei fizice şi a sportului nr. 69/2000 ca structură sportivă, monosportivă, club sportiv de drept privat, persoană juridică nonprofit fără scop lucrativ. (2) Asociaţia a fost înfiinţată prin voinţa membrilor fondatori, consimţită prin semnăturile private ale acestora în Actul constitutiv; (3)Durata de funcţionare a ACS Poli Timişoara este nelimitată, cu începere de la data înregistrării în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor, aflat la grefa Judecătoriei Timişoara. 4.- (1) Scopul asociaţiei îl constituie desfăşurarea de activităţi sportive fotbalistice, respectiv selecţionarea, iniţierea şi pregătirea de sportivi în domeniu, participarea la competiţiile interne şi internaţionale, precum şi la alte activităţi conexe acestora. (2) Prin realizarea scopului asociaţia îşi propune să contribuie la dezvoltarea fotbalului , în plan local si naţional. 5. - Obiectivele asociaţiei se circumscriu realizării scopului şi decurg din reglementările Federaţiei Române de Fotbal şi Ligii Profesioniste, precum şi din statutele şi regulamentele Federaţiei Internaţionale de Fotbal Asociaţie şi Uniunii Europeană de Fotbal Asociaţie; 6.- (1) Patrimoniul este format din drepturile şi obligaţiile patrimoniale dobândite în condiţiile legii;(2) Patrimoniul iniţial este de 500 lei, compus integral din numerar, suma avansată de membrii fondatori; 7.- Membrii asociaţiei sunt: membrii fondatori, membrii activi şi membrii de onoare; 8.- Obligaţiile membrilor sunt următoarele: a) să participe la activităţile organizate de Asociaţie; b) să achite cotizaţia anuală, în funcţie de posibilităţile financiare; c) să recunoască şi să respecte Statutul Asociaţiei şi să acţioneze pentru creşterea prestigiului acesteia; d) să contribuie la atragerea de noi membrii, sponsori, parteneri şi colaboratori pentru întărirea capacităţii financiare şi economice a Asociaţiei; e) să nu întreprindă acţiuni în defavoarea Asociaţiei şi să nu transmită informaţii confidenţiale către terţi care ar putea prejudicia imaginea şi interesele Asociaţiei.” 9.- Finanţarea activităţii Asociaţiei se face în condiţiile şi cu respectarea prevederilor Titlului XI din Legea educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, cu modificările şi completările ulterioare;

3 cod FP 53-01,ver.1

10.-(1) Veniturile şi cheltuielile sunt cuprinse în bugetul Asociaţiei. (2) Aprobarea şi rectificarea bugetului se fac de către Adunarea Generală la propunerea Consiliului Director; 11.-(1) Adunarea Generală este organul de conducere al Asociaţiei fiind alcătuită din totalitatea membrilor activi cu drept de vot si cotizatia platita; (2) Persoanele juridice participă la lucrările Adunării Generale prin reprezentanţii săi legali sau persoanele desemnate de aceştia cu mandat special; 12.-1) Consiliul Director este format din preşedintele şi vicepreşedintele Asociaţiei şi trei membri;.

(2) Preşedintele, vicepreşedintele şi membrii sunt aleşi de Adunarea Generală pentru un mandat de doi ani care poate fi prelungit succesiv cu alte mandate de doi ani;

13.-Preşedintele Asociaţiei este şi Preşedintele Consiliului Director; 14.- În situaţia în care Asociaţia va participa la constituirea unei societăţi comerciale sportive pe acţiuni aportul membrilor activi cu titlu de cotizaţie va fi luat în considerare în stabilirea participării la capitalul social al societăţii comerciale.” In conditiile aratate, urmeaza sa se stabileasca urmatoarele: a.(1) Se va supune aprobării Consiliului Local aderarea Municipiului Timisoara prin Consiliul Local Timisoara, alaturi de Consiliul Judetean Timis si Universitatea’’Politehnica’’ Timisoara la Asociatia’’Atletic Club Sportiv Recas’’, cu modificarea şi completarea corespunzătoare a statutului asociaţiei, care va avea denumirea de „ACS Poli Timişoara”, potrivit Anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare. (2) Actul constitutiv al asociatiei se va modifica in conformitate cu prevederile Statutului modificat si completat prin hotararea de consiliu local; b.- se vor numi din partea Consiliului Local al Municipiului Timisoara, in Adunarea Generala a ’’ACS Poli Timisoara’’: unul sau mai multi reprezentanti; c.- se vor numi din partea Consiliului Local al Municipiului Timisoara in Consiliul Director al ’’ACS Poli Timisoara”: unul sau mai multi reprezentanti; d.-se va imputernici Primarul Municipiului Timisoara sa semneze din partea Consiliului Local al Municipiului Timisoara, Statutul asociatiei, modificat şi completat, si daca va fi cazul si actul constitutiv ; e. cotizatia pe anul 2012 din partea Municipiului Timisoara, care se va achita Asociatiei. Precizam ca potrivit prevederilor art.12 pct.B din Statutul Asociatiei, membrii sunt obligati sa achite o cotizatie anuala, in functie de posibilitatile financiare. Contributia financiara cu titlu de cotizatie anuala a Municipiului Timisoara pentru ACS Poli Timisoara se va aproba din bugetul local al Municipiului Timisoara, din cap.67.02, subcap.67.02.05.01-Sport.Valoarea propusa pentru cotizatia anuala este in suma de 4.000.000 lei. Contributia financiara cu titlu de cotizatie, pentru perioada ramasa din anul 2012 este de 2000.000 lei, care va fi achitata trimestrial, cate 1000.000 lei pentru fiecare trimestru. Pentru trimestrul al III-lea 2012 se aproba suma de 1.000.0000 lei, urmand ca pentru trimestrul al IV -lea sa se propuna aprobarea diferentei de 1.000.000 lei. Suma necesara din bugetul local pentru achitarea cotizatiei este disponibila in urma rectificarii de buget efectuate in trimestrul al III-lea, prin care se suplimenteaza cap.67.02.05.01-Sport cu suma de 1.000.000 lei. In acest sens Directia Patrimoniu a transmis referatul nr.SC2012- 15722/10.07.2012 Directiei Economice, prin care a solicitat suplimentarea bugetului activitatii sportive cu 1.000.000 lei, destinati pentru ACS Poli, urmand ca proiectul de hotarare pentru aprobarea cotizatiei sa fie supus aprobarii in aceeasi sedinta de plen a CLT in care se va supune aprobarii rectificarea bugetului local. Contributia financiara din partea Municipiului Timisoara va fi utilizata de catre Asociatie, in conformitate cu hotărârile Adunării Generale a Asociaţiei si cu prevederile legale in vigoare. Contributia financiara se efectueaza pentru activitatea sportiva cuprinsa in calendarele competitionale ale echipelor de fotbal ale ’’ ACS Poli Timisoara’’, in conformitate cu calendarul Federatiei Romane de Fotbal, din editia 2012-2013.

4 cod FP 53-01,ver.1

Distribuirea cotizatiei cade in sarcina Adunarii Generale si a Consiliului Director care raspund, conform prevederilor legale de modul de utilizare a sumelor alocate. In situatia in care se constata ca sumele alocate din bugetul local nu au fost utilizate in scopul pentru care a fost constituita asociatia si nu au fost utilizate conform prevederilor legale, acestea vor fi recuperate de la persoanele care se fac vinovate din cadrul asociatiei. Municipiul Timisoara va efectua plata contributiei financiare astfel: 1. Va achita un avans de maxim 30% din contributia financiara aprobata trimestrial, in limita bugetului disponibil si a disponibilului in cont, in baza referatului transmis de catre clubul sportiv; 2. Va efectua platile pentru contributia financiara , in transe pe durata trimestriala, in limita bugetului disponibil si a disponibilului in cont la data solicitarii de plata, pe masura prezentarii si aprobarii documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate. 3.Platile aprobate se vor efectua pentru cheltuielile justificate prin documentele emise in perioada cuprinsa de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari si pana la data de 31.12.2012, aferente activitatii sportive derulate in aceasta perioada. Activitatea financiară a ’’ACS Poli Timisoara’’, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlata de catre o comisie numita prin Dispozitia Primarului Municipiului Timisoara.În acest sens, ’’ACS Poli Timisoara’’ va pune la dispoziţia Municipiului Timisoara, toate documentele legate de sumele alocate. Justificarea şi decontarea cheltuielilor ocazionate de calendarul competitional al echipelor de fotbal se va realiza numai pe bază de acte doveditoare, conform legii. In concluzie, avand in vedere cele mentionate anterior, formula propusa privind conditiile de aderare a Municipiului Timisoara la ACS Recas, se incadreaza in prevederile legislatiei in vigoare care garanteaza pe de o parte libertatea de asociere sau aderare, inclusiv a institutiilor publice locale, cand scopul il constitue realizarea unui interes public si pe de alta parte stipuleaza obligatia institutiilor si autoritatilor publice de a sprijini manifestarile sportive si sportul de performanta. Potrivit prevederilor art. 11 alin. 4 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, pentru protectia si promovarea intereselor lor, unitatile administrativ- teritoriale au dreptul de a adera la asociatii nationale si internationale, in conditiile legii. Potrivit prevederilor art. 36 (2) lit. e) coroborat cu prevederile art. 36 (7) lit. a) din cuprinsul aceluiasi act normativ, Consiliul Local este investit cu atributii privind cooperarea interinstitutionala pe plan intern si extern, hotarand in conditiile legii asocierea cu persoane juridice romane sau straine, in vederea finantarii si realizarii in comun a unor actiuni, lucrari, servicii sau proiecte de interes public local.

Avand in vedere ca initiativa proiectului provine din sfera societatii civile, interesul public al proiectului este deplin asigurat implicarea autoritatii publice locale fiind justificata si din acest punct de vedere.

Deasemenea, in conformitate cu prevederile art. 1(1) si art. 2 din Ordonanta nr. 26/ 2001 privind asociatiile si fundatiile, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele juridice care urmaresc desfasurarea unor activitati de interes general sau in interesul unor colectivitati pot constitui asociatii avand drept scop urmarirea realizarii acestui interes, scopul fiind, potrivit legii, si facilitarea accesului asociatiei la resurse private si publice precum si parteneriatul dintre autoritatile publice si persoanele juridice de drept privat fara scop patrimonial.

Dispozitiile art. 4 din Ordonanta nr. 26/ 2001 privind asociatiile si fundatiile, reglementeaza strict constituirea subiectului de drept al asociatiei din trei sau mai multe persoane care de comun acord asigura contributia materiala cunostintele sau aportul lor in munca pentru realizarea unor activitati de interes al unor colectivitati.

5 cod FP 53-01,ver.1

Avand in vedere considerentele expuse apare oportuna aderarea Municipiului

Timisoara prin Consiliul Local Timisoara la ACS Recas, in calitate de membru asociat activ. Drept pentru care propunem comisiilor de specialitate din Consiliul Local analiza si avizarea oportunitatii de aderare, respectiv discutarea in plen a proiectului de hotarare pentru aprobarea aderarii Municipiului Timisoara prin Consiliul Local Timisoara la ACS Recas, modificarea statutului asociaţiei, numirea reprezentantilor in Adunarea Generala si Consiliul Director ale asociatiei redenumită “ACS Poli Timişoara” si aprobarea cotizatiei anuale catre “ACS Poli Timişoara”. Alăturat anexăm toate documentele depuse pentru susţinerea proiectului de hotărâre de consiliu.

Viceprimar, Dan Diaconu

Director Directia Economica, Director Directia Patrimoniu, Smaranda Haracicu Martin Staia Sef serviciu SAP-BS, Ioan Mihai Costa Avizat Juridic, Alina Jenariu Vesna Nestorovici

Atasament: ANEXA_1_POLI.pdf

ANEXA 1 fa HA nik 19 Jlot op. STATUTUL ASOCIAŢIEI „ACS Poli Timişoara” ACTUALIZAT CONFORM MODIFICĂRILOR REALIZATE Membrii Asociaţiei: 1. MICULAS IOAN, cetătean român, nascut in 14.01.1973, domiciliat în loc. Timisoara, str. Intr. Lugojului, nr. 12, et.2, ap. 7, judet Timiş, identificat cu Cl seria TM nr. 593275, eliberat de SPCLEP Timisoara la data de 25.04.2007, CNP 1730114301015 2. SCHIOPU MIRCEA CONSTANTIN, cetătean român, nascut in 17.09.1983, domiciliat în loc. Timisoara, B-dul Revolutiei, nr. 24, et.2, ap. 5, judet Timiş, identificat cu Cl seria TM nr. 653497, eliberat de SPCLEP Timisoara la data de 30.11.2008, CNP 1830917252081 3. CIOBANU IOAN, cetăţean român, nascut in 30.11.1962, domiciliat în com. Recas, str. Florilor, nr. 34, jud. Timiş, identificat cu Cl seria TM, nr. 756869, eliberat de SPCLEP Recaş, la data de 13.07.2009, CNP 1821 130354777 Membri activi, persoane juridice 4. Consiliul Local Timişoara, cu sediul în Timişoara, str. B-dul C.D, Loga, nr. 1, judeţul Timiş, tel/fax. 0256 22 03 11, CIF 14756536, E-mail cabinetprimarGprimariatm.ro, reprezentată prin dl. Prof.univ.dr.ing. Nicolae ROBU, având funcţia de primar, prin împuternicit Vasile RUŞEŢ, 5. Consiliul Judeţean Timiş, cu sediul în Timişoara, str ..... MT. oii , judeţul Timiş, tel/fax. ...... CIF iii. „ reprezentată prin di. ...... „având funcţia de preşedinte, prin împuternicit ............ ; 6. Universitatea “Politehnica"din Timişoara cu sediul în Timişoara P-ţa Victoriei nr.2, Jud. Timiş, telefon 0256/403000 CIF 4269282, reprezentata legal prin Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel ŞERBAN, în calitate de Rector, în mod liber şi de comun acord am convenit la actualizarea prezentului Statut al Asociatiei „ACS Poli Timişoara”, avand in vedere prevederile hotararii adunarii generale a asociatilor nr. ...... Bee „ respectiv modificările realizate prin actele adiţionale nr. 1 şi 2 la prezentul statut. Întelegem sa actualizăm statutul asociatiei, în conformitate cu modificările realizate, dupa cum urmeaza: CAPITOLUL |. DENUMIREA ŞI SEDIUL ASOCIAŢIEI Art. 1 DENUMIREA ASOCIAŢIEI | Denumirea Asociaţiei este ACS Poli Timişoara, conform dovezii de disponibilitate a denumirii cu numărul 113952 din 05.07.2012, eliberată de către Ministerul Justiţiei, Asociaţia se identifică şi sub abrevierea (acronimul) „ACS Poli”, acronim ce poate fi utilizat în siglă, antet, corespondenţă, anunţuri, publicaţii. Referirile ulterioare la această asociaţie în prezentul act şi în relaţiile cu terţii se pot face şi cu abrevierea „ACS Poli” sau „asociaţia”; Art. 2 SEDIUL ŞI SUCURSALELE ASOCIA ŢIEI (1) Sediul central al asociaţiei este în municipiul Timişoara, în imobilul Casa Politehnicii nr. 1, aparţinând Universităţii "Politehnica” din Timişoara, înscris în CF nr. ! 404970 şi are adresa B-dul Ferdinand |, Nr. 2, Cod 300008, localitatea Timişoara, judeţul Timiş.

(2) Sucursalele asociaţiei: a. Pentru realizarea scopului si obiectivelor asociatiei, aceasta poate infiinta sucursale, ca structuri teritoriale fara personalitate juridica, conform art. 13*1 din OG nr. 26/2000. b. Conducerea sucursalelor este asigurata de organele de conducere ale asociatiei, in conditiile prezentului statut. c. Sucursala asociatiei, este în oraşul Recaş, teren sport, judeţul Timiş, imobil inscris în CF nr. 5969 Recaş. Aceasta va desfasura activităţi sportive, conform prezentului statut şi conform hotărârilor organelor de conducere ale asociaţiei. (3) Jocurile echipei din postura de gazdă se desfăşoară în Timişoara, pe stadionul "Dan Păltinişanu”, respectiv, când se consideră oportun, pe Baza Sportivă nr. 1 a Universităţii Politehnica” din Timişoara. (4) Asociaţia va evolua în spiritul tradițional al fotbalului timişorean aşa cum s-a făcut el cunoscut în lungul timpului sub diverse sigle: „Politehnica”, "Ştiinţa”, etc., asigurând un filon de continuitate întru acest spirit, fără ca acest lucru să incumbe vreo legătură juridică — fiind exclusă orice legătură juridică - între structurile juridice anterioare şi asociaţie. CAPITOLUL II. FORMA JURIDICĂ ŞI DURATA DE FUNCŢIONARE A ASOCIAŢIEI Art. 3 FORMA JURIDICĂ (1) Asociaţia funcţionează în temeiul OG. nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundații ca o persoană juridică de drept privat fără scop patrimonial şi a Legii educaţiei fizice şi a sportului nr. 69/2000 ca structură sportivă monosportivă, club_sportiv de drept privat, persoană juridică nonprofit fără scop lucrativ. (2) Asociaţia a fost înfiinţată prin voinţa membrilor fondatori, consimţită prin semnăturile private ale acestora în Actul constitutiv (3) Asociaţia poate semna, în nume propriu, acorduri neguvernamentale, protocoale de intenţie şi alte documente de cooperare pentru promovarea şi dezvoltarea relaţiilor cu organizaţii similare din diferite țări şi cu organizaţii multinaţionale similare. ” Art. 4 DURATA DE FUNCŢIONARE Durata de funcţionare a ACS Poli Timişoara este nelimitată, cu începere de la data înregistrării în registrul Asociaţiilor şi Fundațiilor, aflat la grefa Judecătoriei Timişoara. CAPITOLUL III. SCOPUL ŞI OBIECTIVELE ASOCIAŢIEI Art, 5 SCOPUL ASOCIAŢIEI (1) Scopul asociaţiei îl constituie desfăşurarea de activităţi sportive fotbalistice, respectiv selecţionarea, iniţierea şi pregătirea de sportivi în domeniu, participarea la competiţiile interne şi internaţionale, precum şi la alte activităţi conexe acestora. (2) Prin realizarea scopului asociaţia îşi propune să contribuie la dezvoltarea fotbalului în plan local şi naţional” Art. 6 OBIECTIVELE ASOCIAŢIEI Obiectivele asociaţiei se circumscriu realizării scopului şi decurg din reglementările Federaţiei Române de Fotbal şi Ligii Profesioniste de Fotbal, precum şi din statutele şi regulamentele Federaţiei Internaţionale de Fotbal Asociaţie şi Uniunii Europene de Fotbal Asociaţie”

CAPITOLUL IV. OBIECTUL DE ACTIVITATE ŞI PATRIMONIUL ASOCIAŢIEI Art. 7 PATRIMONIUL ASOCIAŢIEI (1) Patrimoniul social al asociaţiei este de 500 lei, compus integral din numerar, sumă avansată de membrii fondatori. (11) Patrimoniul este format din drepturile şi obligaţiile patrimoniale dobândite în condiţiile legii. (2) abrogat (3) Completarea ulterioară a patrimoniului asociaţiei se va face pe baza deciziei luate de către Consiliul Director. CAPITOLUL V. MEMBRII ASOCIAŢIEI Art.8 Membrii asociaţiei sunt: membri fondatori, membri activi şi membri de onoare. Art. 8 Membrii fondatori sunt persoanele fizice care au format colectivul de iniţiativă şi au participat la constituirea asociaţiei şi au drept de vot deliberativ şi pot fi aleşi în organele de conducere ale asociaţiei” Art. 10 (1) Membrii activi sunt persoanele fizice sau juridice acceptate drept membri în asociaţie care şi-au achitat cotizaţia şi au drept de vot deliberativ şi pot fi aleşi în organele de conducere ale asociaţiei” (2) Cererile de înscriere în Asociaţie se adresează Preşedintelui Asociaţiei şi se aprobă de Consiliul Director. (3) În cazul respingerii cererii de înscriere, decizia Consiliului Director va fi comunicată fără motivare persoanei care a formulat cererea. Art. 11 Membrii de onoare sunt persoane care prin activitatea lor au adus servicii deosebite Asociaţiei. Calitatea de membru de onoare se conferă prin hotărârea Adunării Generale la propunerea Consiliului Director. Membrii de onoare nu au drept de vot şi nu pot fi aleşi în organele de conducere, cu excepţia cazurilor în care au şi calitatea de membri activi” CAPITOLUL VI. DREPTURILE ŞI ÎNDATORIRILE MEMBRILOR ASOCIAŢIEI Art. 12 — Drepturile şi obligaţiile membrilor sunt următoarele: A) Drepturi: a) să aleagă şi să fie aleşi în organele de conducere, în cazul membrilor fondatori şi membrilor activi; b) să participe şi să-şi exprime opţiunile şi poziţia în toate problemele privind activitatea asociaţiei; c) să beneficieze de acţiunile şi activităţile organizate de asociaţie; d) să fie desemnaţi în calitate de reprezentanţi ai asociaţiei la acţiunile şi manifestările interne şi internaţionale; e) să fie declarați membri de onoare şi să fie recompensaţi pentru activitatea desfăşurată potrivit hotărârii Adunării Generale. B) Obligaţii: a) să participe la activităţile organizate de Asociaţie; b) să achite cotizaţia anuală, în funcţie de posibilităţile financiare; Cc) să recunoască şi să respecte Statutul Asociaţiei şi să acţioneze pentru creşterea prestigiului acesteia; d) să contribuie la atragerea de noi membri, sponsori, parteneri şi colaboratori pentru întărirea capacității financiare şi economice a Asociaţiei; e) să nu întreprindă acţiuni în defavoarea Asociaţiei şi să nu transmită informații confidențiale către terţi care ar putea prejudicia imaginea şi interesele Asociaţiei.”

Art. 13 - Recompense şi sancţiuni pentru membrii clubului. a. recompensele materiale şi morale pe care le poate acorda clubul se stabilesc de către Consiliul Director în limita disponibilităţilor materiale şi se atribuie pentru activitățile sau Membru de Onoare se acordă numai de către Adunarea Generală. b. Încălcările statutului sau ale regulamentelor interioare, litigiile de natură tehnică, administrativă sau financiară, orice cauză derivând sau în legătură cu activitatea clubului se vor rezolva de către Consiliul Director. c. În cazul săvârşirii unor abateri de la Statut, regulamentele interne de funcţionare sau hotărârile Consiliului Director, acesta poate dispune, în raport cu gravitatea faptei, următoarele sancţiuni: - mustrare; - avertisment; limitat de până la un an - excluderea din club d. decizia de sancţionare va purta semnătura preşedintelui şi se vor menţiona căile de atac împotriva acesteia. e. orice membru al clubului poate adresa reclamaţii cu privire la problemele pe care le consideră demne a fi aduse la cunoştinţa Consiliului Director. Reclamaţiile trebuie să cuprindă: numele, prenumele, obiectivul cererii cu intenţia clară a motivelor de fapt şi de— drept cât şi a probelor pe care se întemeiază reclamația. Reclamaţiile se adresează Preşedintelui şi se analizează în cadrul şedinţelor consiliului director. Rezolvarea unei cauze va fi adusă la cunoştinţa părţilor în scris în decurs de cel mult 30 de zile de la semnalarea ei. î. contestaţiile la adresa sancţiunilor sau a rezolvării cauzelor pot fi făcute în termen de cel mult 20 de zile de la data luării la cunoştinţă şi se adresează Comisiei de Apel. Aceasta va analiza cazul şi şi va pronunţa hotărârea în termen de maximum 30 de zile. Comisia de Apel va fi formată din preşedinte şi 2 membri aleşi de Adunarea Generală, pentru o perioadă de 4 ani, cu posibilitatea reînnoiri mandatului. membrii Consiliului Director nu pot face parte din Comisia de Apel. În toate cazurile, instanţa supremă de recure este Adunarea Generală care va fi convocată conform prevederilor din statut. În cazul în care acţiunile s-au soldat cu pagube materiale în dauna Clubului, Adunarea generală sau Consiliul Director pot hotărî acţionarea în justiție a vinovatului pentru recuperarea pagubelor. CAPITOLUL VII. PIERDEREA CALITĂŢII DE MEMBRU Art. 14, Calitatea de membru al asociaţiei se pierde: a. prin retragere: Membrii Asociaţiei se pot retrage din asociaţie anunţând în scris Preşedintele asupra deciziei de retragere. Membrii retraşi sunt obligaţi să predea legitimaţia de membru în vederea eliminării din baza de date a asociaţiei. b. prin excludere Excluderea operează în următoarele condiţii:

1. producerea de prejudicii materiale sau morale asociaţiei, prin activitatea proprie desfăşurată execuţie ale asociaţiei; 3. angajarea persoanei fizice sau juridice respective în activităţi contrare legii ;i ordinii de drept. 4. rezilierea contractului de sportiv 5. neplata cotizației timp de un an C. prin deces. Art. 15 Consiliul Director, poate, fără îndeplinirea vreunei proceduri speciale, să elimine din evidenţa asociaţiei, membrii care: a. timp de un anu nu şi-au plătit cotizaţiiel b. au pierdut calitatea de membru în urma săvârşirii unor abateri grave care contravin regulilor deontologice ale asociaţiei. Art. 16 Consiliul Director hotărăşte asupra propunerilor de excludere şi eliminare din baza de date a asociaţiei cu majoritatea a 2/3 din voturile membrilor prezenți. Impotriva hotărârii de excludere se poate face contestaţie la Adunarea generală întrunită în şedinţa ordinară. CAPITOLUL VIII. FNANŢAREA ACTIVITĂŢII ASOCIAŢIEI Art. 17 — Finanţarea activităţii Asociaţiei se face în condiţiile şi cu respectarea prevederilor Titlului XI din Legea educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, cu modificările şi completările ulterioare" Art-18 (1) Veniturile şi cheltuielile sunt cuprinse în bugetul Asociaţiei. (2) Aprobarea şi rectificarea bugetului se fac de către Adunarea Generală la propunerea Consiliului Director” Art. 19 — (1) Veniturile Asociaţiei se compun din: a) cotizațiile şi contribuţiile băneşti şi în natură ale membrilor şi, după caz, terţelor persoane fizice şi juridice; b) dobânzile rezultate din plasarea sumelor disponibile, în condiţiile prevăzute de lege; c) resursele obţinute de la bugetul de stat şi/sau bugetele locale, precum şi de la Federaţia Română de Fotbal şi Liga Profesionistă; d) donațiile, legatele, sponsorizările şi alte liberalităţi de la persoanele fizice şi juridice din ţară şi străinătate; e) veniturile obţinute din reclamă şi publicitate, organizarea de meciuri şi transmisiile TV; f) venituri obţinute din activităţi economice şi din valorificarea bunurilor aflate în patrimoniu; 9) venituri obţinute din transferurile sportive; h) alte venituri obţinute în condiţiile legii, (2) Constituie cotizaţie şi contribuţii băneşti şi în natură, în accepțiunea alin (1) lit. a), inclusiv darea în folosinţă a unor bunuri, prestarea unor servicii şi asigurarea unor utilităţi în mod gratuit către Asociaţie. (3) Veniturile se vor folosi exclusiv pentru realizarea scopului şi obiectivelor Asociaţiei” Art. 20 — (1) Liberalităţile se pot accepta de către Consiliul Director numai dacă nu sunt însoțite de sarcini sau condiţii incompatibile cu scopul şi obiectivele Asociaţiei” Art. 21— (1) Asociaţia îşi organizează activitatea economico-financiară şi contabilă în condiţiile legii. (2) Exerciţiul financiar începe pe 1 ianuarie şi se finalizează la 31 decembrie a fiecărui an”

CAPITOLUL IX. ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA ASOCIAŢIEI Art. 22 Organele de conducere, execuţie şi control ale asociaţiei sunt următoarele: a. Adunarea generală b. Consiliul Director c. Preşedintele d. Cenzorul ADUNAREA GENERALĂ Art. 23 — (1) Adunarea Generală este organul de conducere al Asociaţiei fiind alcătuită din totalitatea membrilor activi cu drept de vot si cotizatia platita. (2) Persoanele juridice participă la lucrările Adunării Generale prin reprezentanții lor legali sau persoanele desemnate de aceştia cu mandat special.” Art. 24 — (1) Adunările generale sunt ordinare sau extraordinare. (2) Adunările generale ordinare sunt convocate cel putţn o dată pe an, iar cele extraordinare ori de câte ori este nevoie. (3) Convocarea Adunărilor generale sau extraordinare se face de către Preşedinte din proprie iniţiativă sau la cererea a cel puţin unei treimi din numărul membrilor activi. (4) Convocarea se face în scris, cu cel puţin 15 zile înaintea şedinţelor ordinare şi cu cel puţin 10 zile înaintea şedinţelor extraodinare. (5) În invitaţia la sedinţă se vor preciza data, ora, locul desfăşurării şi ordinea de | zi, Art. 25 — (1) Şedinţele Adunării generale ordinare sau extraordinare sunt legal constituite dacă sunt prezenţi majoritatea membrilor activi ai Asociaţiei. (2) Şedintele sunt conduse de Preşedinte sau în lipsa acestuia de către vicepreşedinte. Art. 26 — Adunarea Generală are următoarele atribuţii: a) hotărăşte cu privire la strategia şi programul general de acţiune ale Asociaţiei; b) alege şi revocă membrii Consiliului Director, inclusiv preşedintele şi vicepreşedintele Asociaţiei; c) controlează activitatea şi gestiunea Consiliului Director; d) aprobă bilanţul şi contul de gestiune anual şi descărcarea de gestiune a Consiliului Director; e) aprobă bugetul Asociaţiei şi modificările bugetului; f) aprobă organizarea de societăţi comerciale legate de scopul Asociaţiei în vederea susţinerii financiare a acesteia; g) hotărăşte modificarea şi completarea prevederilor Statutului şi constituirea de sucursale ale Asociaţiei; h) hotărăşte dizolvarea şi lichidarea Asociaţiei, precum şi stabilirea destinaţiei bunurilor rămase după lichidare, în conformitate cu prevederile legale; i) îndeplineşte şi alte atribţii prevăzute de lege.” Art. 27 — (1) În exercitarea atribuţiilor Adunarea Generală adoptă hotărâri cu votul majorităţii membrilor activi. (2) Hotărârile se semnează de către Preşedinte sau în lipsa acestuia de către Vicepreşedinte şi se comunică persoanelor fizice şi juridice interesate.” Art. 28 — Adunarea Generală poate stabili că unele hotărâri să fie luate prin vot secret. Hotărârile cu caracter individual cu privire la persoane vor fi luate prin vot secret”

Art. 29 — (1) Hotărârile Adunării Generale sunt obligatorii şi pentru membrii Asociaţiei care nu au participat la şedinţele AG sau au votat împotrivă, (2) Hotărârile Adunării Generale contrare legii, Statutului şi Actului Constitutiv al Asociaţiei pot fi atacate în justiţie de membrii care nu au participat la şedinţe sau de către cei care au votat împotrivă şi au solicitat să se consemneze votul şi poziţia în procesul- verbal de şedintă, în termen de 15 zile de la data luării la cunoştintă sau de la data şedinţei, după caz” Art. 30 — (1) Nu poate lua parte la deliberare şi vot asociatul persoană fizică în situaţia în care fie personal, fie prin soţ, soţie, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv, are un interes patrimonial în problema supusă dezbaterii Adunării Generale. (2) Nu poate lua parte la deliberare şi vot nici asociatul persoana juridică în situaţia în care este interesată personal sau face parte din grupul celor interesaţi în problema supusă dezbaterii Adunării Generale. (3) Persoanele aflate în situaţiile prevăzute la alin (1) şi (2) vor anunţa în prealabil Adunarea Generală. În cazul omisiunii anunțării vor răspunde pentru prejudiciile cauzate Asociaţiei” Art. 31 — abrogat Art. 32— abrogat CONSILIUL DIRECTOR Art. 33 Consiliul Director al Asociaţiei este organul de conducere şi de administrare al acesteia care asigură realizarea scopului şi obiectivelor asociaţiei. Consiliut Director îşi asigură punerea în executare a hotărârilor Adunării Generale——— Art. 34 — (1) Consiliul Director este format din preşedintele şi vicepreşedintele Asociaţiei şi trei membri. (2) Preşedintele, vicepreşedintele şi membrii sunt aleşi de Adunarea Generală pentru un mandat de doi ani care poate fi prelungit succesiv cu alte mandate de doi ani.” Art. 35 — (1) Consiliul Director se întruneşte în şedinte ordinare în fiecare lună sau în şedinţe extraordinare ori de câte ori este nevoie. (2) Şedintele se convoacă de preşedinte sau în lipsa acestuia de către vicepreşedintele cu cel puţin trei zile înaintea şedinţelor ordinare şi 24 ore înaintea şedinţelor extraordinare.” Art. 36 — (1) Şedinţele sunt legal constituite în prezenţa preşedintelui sau în lipsa acestuia a vicepreşedintelui şi a cel puţin doi membri. (2) Şedinţele sunt conduse de preşedinte sau în lipsa acestuia de către vicepreşedinte" Art. 37 — (1) În exercitarea atribuţiilor Consiliul Director emite decizii cu votul obligatoriu a preşedintelui sau în lipsa a vicepreşedintelui şi a cel puţin doi membri. (2) Dezbaterile şi modul de exprimare a votului se consemnează în procesul-verbal al şedinţei. (3) Deciziile emise se semnează de preşedinte sau în lipsa acestuia de vicepreşedinte.” Art. 38 — Consiliul Director exercită următoarele atribuţii: a) propune Adunării Generale strategia şi programul general de acţiune ale Asociaţiei; b) propune Adunării Generale proiectul de buget al Asociaţiei şi, după caz, propunerile de modificare a bugetului; c) prezintă Adunării Generale bilanţul şi contul de gestiune anual, precum şi documentele necesare descărcării de gestiune; d) numeşte şi revocă din funcţie cenzorul; e) încheie acte juridice în numele şi pe seama Asociaţiei; î) execută bugetul de venituri şi cheltuieli;

g) aprobă organigrama şi strategia de personal a Asociaţiei; h) aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare al Asociaţiei; i) îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de Adunarea Generală. Art. 39 — (1) Nu poate lua parte la deliberare şi vot membrul Consiliului Director care, fie personal, fie prin soţ, soţie, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv, au un interes patrimonial în problema supusă dezbaterii Consiliului Director, (2) Persoanele aflate în situaţia prevăzută la alin (1) vor anunţa în prealabil Consiliul Director. În cazul omisiunii anunțării vor răspunde pentru prejudiciile cauzate Asociaţiei” Art. 40 — (1) Deciziile Consiliului Director sunt obligatorii şi pentru membrii acestuia care nu au participat la şedinţe sau au votat împotrivă, (2) Membrii Consiliului Director care consideră că deciziile s-au emis cu încălcarea legii şi a Statutului Asociaţiei se vor adresa în scris în termen de 10 zile de la luarea la cunoştinţă Adunării Generale care în şedinţa extraordinară va hotărâ asupra modului de soluţionare. (3) Hotărârea Adunării Generale adoptată potrivit alin (2) poate fi atacată în justiţie.” Art. 41 — (1) Preşedintele Asociaţiei este şi Preşedintele Consiliului Director. (2) Preşedintele este ales de Adunarea Generală prin vot secret pentru un mandat de doi ani care poate fi prelungit succesiv cu alte mandate de doi ani.” Art. 42 — (1) Preşedintele exercită următoarele atribuţii: a) reprezintă Asociaţia în relaţiile interne şi internaţionale, precum şi în justiţie; b) conduce şedinţele Adunării Generale şi Consiliului Director şi semnează hotărârile adoptate, respectiv deciziile emise; c) exercită conducerea activităţii personalului Asociaţiei; d) numeşte şi eliberează din funcţie personalul asociaţiei, în condițiile _şi cu respectarea legii; e) aplică personalului sancţiunile disciplinare, în condiţiile şi cu respectarea legii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Asociaţiei; î) propune Consiliului Director spre aprobare Regulamentul de organizare şi funcţionare a Asociaţiei; g) îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de Adunarea Generală şi Consiliul Director. (2) În exercitarea atribuţiilor sale Preşedintele emite decizii care se comunică persoanelor interesate." Art. 43 — (1) Vicepreşedintele este ales de Adunarea Generală prin vot secret pentru un mandat de doi ani care poate fi prelungit succesiv cu alte mandate de doi ani. (2) În cazurile de absenţă a preşedintelui atribuţiile sale vor fi exercitate în numele acestuia către vicepreşedinte.” Art. 44 — abrogat Art. 45 Cenzorul asigură controlul financiar intern al Asociaţiei. Art. 46. În realizarea competenţei sale, cenzorul îndeplineşte următoarele atribuţii: 1. verifică modul în care este administrat patrimoniul Asociaţiei 2. Întocmeşte rapoarte şi le prezintă Adunării Generale 3. Poate participa la şedinţele Consiliului Director fără drept de vot. CAPITOLUL X. MODUL DE DIZOLVARE ŞI LICHIDARE A ASOCIAŢIEI Art. 47. Asociaţia se dizolvă: a. de drept b. prin hotărârea judecătoriei Cc. prin hotărârea Adunării Generale.

Art. 48 Asociaţia se dizolvă de drept: a. reducerea numărului de asociaţi sub limita fixată de lege dacă aceasta nu a fost completat timp de 6 luni b. în caz de nerealizare sau imposibilitate de realizare a scopului pentru care a fost constituită dacă în termen de trei luni de la constatarea unui astfel de fapt nu se produce schimbarea acestui scop; c. în situaţia imposibilităţii constituirii Adunării Generale sau a Consiliului Director în conformitate cu prevederile prezentului Act Constitutiv, dacă această situaţie durează mai mult de un an de la data la care trebuia constituită Adunarea Generală sau Consiliul Director. Constatarea dizolvării se realizează prin hotărârea Judecătoriei Timişoara, în a cărei circumscripție se află sediul Asociaţiei, la cererea oricărei persoane interesate. Art. 49 Asociaţia se dizolva, prin hotărâre judecătorească, la cererea oricărei persoane interesate: a) când scopul sau activitatea Asociaţiei a devenit ilicită sau contrară ordinii publice; b) când realizarea scopului este urmărită prin mijloace ilicite sau contrare ordinii publice; c) când Asociaţia urmăreşte un alt scop decât cel pentru care s-a constituit; d) când Asociaţia a devenit insolvabilă; Dizolvarea asociaţiei se constată de către Judecătoria Timişoara în a cărei rază teritoriala îşi are sediul asociaţia. Art. 50 Asociaţia se poate dizolva şi prin hotărâre a Adunării Generale Extraordinare. in termen de 15 zile de la data şedinţei de dizolvare, procesul-verbal, în forma autentică, se va depune la Judecătoria Timişoara pentru _a fi înscrisîn Registrul-Aseciaţiilorşi—— Fundațiilor. Art. 51 În cazul dizolvării asociaţiei, bunurile rămase în urma lichidării pot fi transmise către persoane juridice de drept privat sau public cu scop identic sau asemănător. data transmiterii bunurilor este data întocmirii procesului-verbal de predare-preluare. CAPITOLUL XI. CONTROLUL GESTIUNII Art. 82 — abrogat Art. 53 — abrogat Art. 54 — abrogat CAPITOLUL XIII. DISPOZIŢII FINALE Art. 55 Asociaţia poate înfiinţa activităţi comerciale, care pot realiza venituri ce vor fi reinvestite în activitatea sportivă sau vor fi întrebuinţate obligatoriu în folosul clubului pentru realizarea obiectului de activitate conform art. 47 şi 48 din OG nr. 26/2000 În situaţia în care Asociaţia va participa la constituirea unei societăţi comerciale sportive pe acţiuni aportul membrilor activi cu titlu de cotizaţie va fi luat în considerare în stabilirea participării la capitalul social al societăţii comerciale.” Art. 56 Prezentul statut a fost citit, discutat şi aprobat de toţi membrii care l-au stipulat în Actul de Constituire al Clubului, semnat de aceştia în unanimitate. Art. 57 După înregistrarea în Registrul asociaţiilor şi fundațiilor, clubul se va afilia la Federaţia Română de Fotbal, precum şi la alte federaţii şi se poate înscrie în concursurile din Campionatele Naţionale ale Federaţiei.

modificările şi completările ulterioare. Art. 60 DISPOZIŢII TRANZITORII ŞI FINALE Părţile convin ca noile organe de conducere, administrare şi control vor fi stabilite nominal în prima sedinţă a Adunării Generale a Asociaţiei, ce va avea loc în condiţiile şi în conformitate cu modificările operate la prezentul statut. Prezentul statut este actualizat în conformitate cu modificările operate prin actele adiţionale anterioare, la Timişoara în data de Prezentul statut actualizat, a fost citit, discutat şi aprobat de toţi membrii asociaţiei şi semnat de către aceştia în unanimitate. Încheiat azi, , în 7 (şapte) exemplare originale, a câte 12 (doisprezece) pagini fiecare, dintre care s-au eliberat părţilor 6 (şase) exemplare, azi , data autentificării. SEMNĂTURI Membri fondatori Semnătura MICULAS IOAN SCHIOPU MIRCEA CONSTANTIN CIOBANU IOAN Membri activi persoane juridice Consiliul Local Timişoara — Primar / împuternicit Nicolae ROBU / Vasile RUŞEŢ L Consiliul Judeţean Timiş — Preşedinte/fimputernicit Universitatea “Politehnica”din Timişoara — Rector Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel ŞERBAN L 10

Atasament: Anexe.pdf

SE ZolR | oh. 07 Pol 69A / 13.06.2012 Către, Primăria Municipiului Timişoara După cum cunoaşteţi, echipa de fotbal ACS Recaş, cu sediul în orașul Recaş, str. Gării, nr. 1, jud. Timiş a promovat, pe baza performanțelor sportive obținute în sezonul competițional 2011/2012, în Liga 2. Consiatăm, însă, că, în plan local, nici administrația publică (Primăria Recaş), nici mediul privat nu au capabilitatea de a susține echipa din punct de vedere financiar pentru aducerea stadionului din Recaş la parametri corespunzători standardelor de Liga 2 şi pentru acoperirea celorlalte cheltuieli aferente unei prestații în Liga 2. În acest coniexi, cunoscând interesul dovedit în timp de Primăria Municipiului Timişoara de a susține sportul în general, vă facem propunerea unui parteneriat prin care să susţinem împreună echipa ACS Recaş, începând cu sezonul competițional 2012 / 2013, când echipa activează, aşa cum am menționat, în Liga 2. Aşteptând cu interes răspunsul dv., vă asigurăm de întreaga noastră considerație, PREȘEDINTE, LS 412 DST mA | ASOCIAȚIA i ATLETIC i JB SPORTIV Î

AC PRIVIT IUN) EXEMPLAR TOI | II ROMÂNIA m JUDEȚUL TIMIŞ VO MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SC (5560 cil Bd, C.D. Loga nr.1, 300030 Timişoara, Tel: 0040 256 490 363, Fax: 0040 256 490 635, E-mail: cabinetprimarBprimariarm.ro Către, ACS Recaş Ca răspuns la adresa dv. nr. 69A / 13.06.2012, prin care ne-ați propus un parteneriat în susţinerea împreună a echipei ACS Recaş, începând cu sezonul competițional 2012 / 2013, când echipa activează în Liga 2, vă comunicăm că suntem de acord cu propunerea dv., cu următoarele condiții: I. activitatea echipei să se desfăşoare în municipiul Timişoara, în speță cu prestarea jocurilor din postura de gazdă pe stadionul „Dan Păltinişanu” 2 ipei să ÎI i ji Timişoara 3. accepiarea Consiliului Local Timişoara ca membru în Asociaţie În speranța că veți accepta condițiile noastre, vă asigurăm de întreaga disponibilitate de a colabora pe subiectul în speță. PRIMAR, ___ SECRETAR, Nicolae ROBU A Ioan COJOCARI [ id i f j V | A —— tt a