PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI Aprobat: Nr. __________________________________ P R I M A R, Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU
REFERAT privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al
Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi
Prin H.C.L.M.T. nr.21/26.02.2002 s-a înfiinţat Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi ca anexă a acestei hotărâri a fost aprobată Organigrama şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a acestuia, iar prin H.C.L.M.T. nr.335/10.12.2002, HCLMT nr.62/27.03.2007 şi H.C.L.M.T. nr.454/18.12.2007 s-a modificat H.C.L.M.T. nr.21/2002.
Prin H.C.L.M.T. nr.335/10.12.2002, HCLMT nr.62/27.03.2007 au fost preluaţi de la Direcţia de Sport Judeţului Timiş angajaţii Sălii Constantin Jude (Olimpia) şi ai Sălii de Sport nr.2, aşa cum au fost cuprinşi în statul de funcţii al acestei direcţii. Ca urmare a analizării activităţii Biroului Administrare Baze Sportive nou constituit şi a faptului că Sala de Sport nr.2 a fost predată prin H.C.L. nr.65/26.02.2008 Teatrului Naţional iar angajaţii care deserveau acest ultim obiectiv au rămas angajaţii Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, se impune reorganizarea activităţii Biroului Administrare Baze Sportive şi modificarea Organigramei Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi. Motivăm acesta şi prin faptul că Primăria Municipiului Timişoara a amenajat 17 terenuri de sport pe raza municipiului, care necesită întreţinere, verificare permanentă şi reparaţii curente. Luând în considerare cele de mai sus şi faptul că activitatea de administrare a bazelor sportive se desfăşoară în diferite locaţii se impune crearea Serviciului Administrare Baze Sportive, care va avea în subordine Biroul Sală Polivalentă Constantin Jude (Olimpia), Compartiment Terenuri de Sport şi Compartiment Complex Bega şi odată cu aceasta se impune suplimentarea numărului de posturi ale Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.
Astfel, propunem modificarea Organigramei şi a Statului de Funcţii a Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi prin crearea Serviciului Administrare Baze Sportive şi suplimentarea numărului de posturi cu 1 post, respectiv şef Serviciu Administrare Baze Sportive.
Ca urmare a modificării Organigramei şi a Statului de Funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi prin reorganizarea activităţii de administrare Baze Sportive, acesta se va numi Serviciul Administrare Baze Sportive şi va avea următoarea componenţă:
SERVICIUL ADMINISTRARE BAZE SPORTIVE - 1 şef serviciu – inspector specialitate IA – studii superioare de lungă durată - 1 inspector de specialitate I – studii superioare de lungă durată - 1 referent MI - 1 casier I - 3 muncitor calificat I - 1 muncitor calificat III - 1 muncitor calificat V BIROU SALĂ POLIVALENTĂ CONSTANTIN JUDE (Olimpia), fost Birou Baze Sportive - 1 şef birou – inspector de specialitate IA – studii superioare de lungă durată - 1 casier I
Cod FP53-01 ver.1
1
- 2 paznic I - 1 magazioner I - 5 îngrijitor - 2 muncitor calificat I COMPARTIMENT COMPLEX BEGA: - 1 administrator I - 5 îngrijitor - 2 muncitor calificat I - 1 paznic I COMPARTIMENT TERENURI DE SPORT: - 1 inspector de specialitate I – studii superioare de lungă durată Totodată propunem prin reorganizare ca 8 posturi de muncitor calificat II şi 2 post de
muncitor calificat III să fie transformate în îngrijitor I, conform atribuţiilor care le revin. Ca urmare a celor arătate mai sus propunem reorganizarea activităţii de administrare baze sportive şi aprobarea prin H.C.L. a organigramei Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi conform Anexei 1 şi a Statului de Funcţii conform Anexei 2, la prezentul referat. V I C E P R I M A R, D I R E C T O R, Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin Miuţ ŞEF SERVICIU,
Ing. Otilia Sîrca ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE,
Rodica Driha Avizat Juridic, Jur. Mirela Lasuschevici
Cod FP53-01 ver.1
2