keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 197/22.04.2008 privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

22.04.2008

Hotararea Consiliului Local 197/22.04.2008
privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2008-7895/11.04.2008 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ şi Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza prevederilor art.36 alin.2 lit. (a) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată.


HOTARASTE

Art.1 : Se aprobă Organigrama şi Statul de Funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, conform Anexelor nr.1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu, Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Resurse Umane;
- Biroului Control Intern;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Poliţia Comunitară;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Mass-mediei locale.



Presedinte de sedinta
EUGENIA TONENCHI
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA LaH.C.L. nr. 1 APROBAT PRIMAR Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu în + Vp TITI Birou Sala Polivalenta C-tin. Jude (Olimpia) s+e+r Compartiment a Compartimeni Complex + Terenuri de 1 rt Bega + Spoi 8 + COMPARTIMENT 11 MUNCITORI CTT COMPARTIMENT ADMINISTRARE CIMITIRE ȘI POMPE FUNEBRE CONSILIUL LOCAL PRIMAR DIRECTIA PATRIMONIU | man nd Y SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE 1 _ LOCUINTE SI UTILITATI + 10 3 4 3 4 SERVICIU BIROUL l BIROU | 1 SERVICIUL 1 COMPARTIMENT ADMINISTRARE LOCUINTE | + CHIRIE | + ADMINISTRATIV + UTILITATI n BAZE SPORTIVE 7 7 8 COMPARTIMENT COSERIT 23 Cod FP53-01 ver.1

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE LOCUINŢE ŞI UTILITĂŢI Aprobat: Nr. __________________________________ P R I M A R, Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT privind modificarea Organigramei şi Statului de funcţii al

Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

Prin H.C.L.M.T. nr.21/26.02.2002 s-a înfiinţat Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi şi ca anexă a acestei hotărâri a fost aprobată Organigrama şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a acestuia, iar prin H.C.L.M.T. nr.335/10.12.2002, HCLMT nr.62/27.03.2007 şi H.C.L.M.T. nr.454/18.12.2007 s-a modificat H.C.L.M.T. nr.21/2002.

Prin H.C.L.M.T. nr.335/10.12.2002, HCLMT nr.62/27.03.2007 au fost preluaţi de la Direcţia de Sport Judeţului Timiş angajaţii Sălii Constantin Jude (Olimpia) şi ai Sălii de Sport nr.2, aşa cum au fost cuprinşi în statul de funcţii al acestei direcţii. Ca urmare a analizării activităţii Biroului Administrare Baze Sportive nou constituit şi a faptului că Sala de Sport nr.2 a fost predată prin H.C.L. nr.65/26.02.2008 Teatrului Naţional iar angajaţii care deserveau acest ultim obiectiv au rămas angajaţii Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi, se impune reorganizarea activităţii Biroului Administrare Baze Sportive şi modificarea Organigramei Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi. Motivăm acesta şi prin faptul că Primăria Municipiului Timişoara a amenajat 17 terenuri de sport pe raza municipiului, care necesită întreţinere, verificare permanentă şi reparaţii curente. Luând în considerare cele de mai sus şi faptul că activitatea de administrare a bazelor sportive se desfăşoară în diferite locaţii se impune crearea Serviciului Administrare Baze Sportive, care va avea în subordine Biroul Sală Polivalentă Constantin Jude (Olimpia), Compartiment Terenuri de Sport şi Compartiment Complex Bega şi odată cu aceasta se impune suplimentarea numărului de posturi ale Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi.

Astfel, propunem modificarea Organigramei şi a Statului de Funcţii a Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi prin crearea Serviciului Administrare Baze Sportive şi suplimentarea numărului de posturi cu 1 post, respectiv şef Serviciu Administrare Baze Sportive.

Ca urmare a modificării Organigramei şi a Statului de Funcţii al Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi prin reorganizarea activităţii de administrare Baze Sportive, acesta se va numi Serviciul Administrare Baze Sportive şi va avea următoarea componenţă:

SERVICIUL ADMINISTRARE BAZE SPORTIVE - 1 şef serviciu – inspector specialitate IA – studii superioare de lungă durată - 1 inspector de specialitate I – studii superioare de lungă durată - 1 referent MI - 1 casier I - 3 muncitor calificat I - 1 muncitor calificat III - 1 muncitor calificat V BIROU SALĂ POLIVALENTĂ CONSTANTIN JUDE (Olimpia), fost Birou Baze Sportive - 1 şef birou – inspector de specialitate IA – studii superioare de lungă durată - 1 casier I

Cod FP53-01 ver.1

1

- 2 paznic I - 1 magazioner I - 5 îngrijitor - 2 muncitor calificat I COMPARTIMENT COMPLEX BEGA: - 1 administrator I - 5 îngrijitor - 2 muncitor calificat I - 1 paznic I COMPARTIMENT TERENURI DE SPORT: - 1 inspector de specialitate I – studii superioare de lungă durată Totodată propunem prin reorganizare ca 8 posturi de muncitor calificat II şi 2 post de

muncitor calificat III să fie transformate în îngrijitor I, conform atribuţiilor care le revin. Ca urmare a celor arătate mai sus propunem reorganizarea activităţii de administrare baze sportive şi aprobarea prin H.C.L. a organigramei Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi conform Anexei 1 şi a Statului de Funcţii conform Anexei 2, la prezentul referat. V I C E P R I M A R, D I R E C T O R, Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin Miuţ ŞEF SERVICIU,

Ing. Otilia Sîrca ŞEF SERVICIU RESURSE UMANE,

Rodica Driha Avizat Juridic, Jur. Mirela Lasuschevici

Cod FP53-01 ver.1

2

Atasament: Anexa_2.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUN. TIMISOARA SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE LOCUINTE SI UTILITATI Anexa nr.2 la HCL ar. din STAT DE FUNCŢII Gheorghe: tuharidti APROBAT PRIMAK | 2a] Muncitor necalificat | __||Total personal contractuat [1 | [ musa LI Nr. Denumirea funcției Nivel studii Functii de specialitate | ri Nr.posturi TE orci ŢI] | e [zl Şef birou Ss 3 |_____B Functii de executie - personal contractual | a] Inspector de specialitate IA" al Inspector de specialitate I | _S|[nspector de speciatitate [| SI l II | _s[[lnspector de specialitate] s | ___u | 1 sso | 2 | _slmspector 7 M | | | 7 MI 6 | | 1ofinspector TH MI 3 I | 1fReferent M_I] 2 12 M ! II 13 M 3 Tm 14| Administrator I 15||Magaziner M 1 pt FM 1 m 18||Ingrijitor M 36 I 19[[Paznic M 5 I 71 5 2 |Muneitor calificat 7 1 8 I 2o[Muncitor catiticat | |. 3) Spate te ŢI 1 15 131 Număr total posturi |__din care i) 1 2. Personal contractual - de conducere 6 - de execuţie si de deservire 126 SEF SERVICIU RESURSE UMANE Rodica Driha - Zi 132