keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 195/08.05.2015 privind modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si Regulamentului de Organizare si Functionare ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara

08.05.2015

Hotararea Consiliului Local 195/08.05.2015
privind modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si Regulamentului de Organizare si Functionare ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF 2015-134779/17.04.2015 al Directiei Fiscale a Municipiului Timiosoara, aprobat de Primarul Municipiului Timisoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere Referatul nr. SC2015-7706/21.04.2015 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 125 / 2007 privind înfiintarea Serviciului public cu personalitate juridica - Directia Fiscală a Municipiului Timisoara aflat in subordinea Primarului Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timiţoara nr. 498/ 2014 privind modificarea si aprobarea Statului de Functii al Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Luând în considerare prevederile art. 107 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188 / 1999 (r2) - privind Statutul functionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere avizul A.N.F.P. Nr. 40671/2014 conexat cu nr. 37322/2014;
Având în vedere promovarea in gradul profesional imediat superior celui detinut a unui numar de 27 de functionari publici de executie;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si Regulamentului de Organizare si Functionare ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform Anexelor I, II si III care fac parte integranta din prezenta hotarare.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredintează Directia Fiscală a Municipiului Timisoara.

Art 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Institutiei Prefectului Judetului Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara,
- Directiei Economice;
- Directiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroului Audit
- Biroului Managementul Calitătii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_III_ROF.pdf

Atasament: Anexa_II_Stat_de_functii.pdf

Atasament: Anexa_I_Organigrama.pdf

Atasament: Referat.pdf