keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 190/12.05.2017 privind aprobarea finanţării din bugetul local al Municipiului Timişoara, a proiectului sportiv ’’Cupa Timisoara - Centre de Juniori’, turneu international de fotbal

12.05.2017

Hotararea Consiliului Local 190/12.05.2017
privind aprobarea finanţării din bugetul local al Municipiului Timişoara, a proiectului sportiv ’’Cupa Timisoara - Centre de Juniori’, turneu international de fotbal


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2017- 11425 /09.05.2017, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Ţinând seama de documentele depuse de către Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara, înregistrate cu nr.SC2017- 011140/ 05.05.2017 , pentru finanţarea proiectului de sport ’’Cupa Timisoara - Centre de Juniori’’, din cadrul Programului national de utilitate publică ,,Promovarea Sportului de performanţă";
Având în vedere H.C.L.M.T. nr.100/31.03.2017 privind aprobarea bugetului local al Municipiului Timisoara pe anul 2017;
În conformitate cu prevederile art.3 alin. (1), art. 12 alin (1), art. 69 alin (1), (2) si (3) si art.71 alin.(1) lit. a, din Legea 69 din 2000 a educaţiei fizice şi sportului, actualizată;
În conformitate cu prevederile art.36 , alin (4) lit a, alin (6) lit. a-pct. 6 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se repartizeaza suma de 35.000 lei, din bugetul local pe anul 2017, aprobat prin H.C.L.M.T. nr. 100/31.03.2017, cap.67.02 "Cultură, recreere si religie", subcapitolul 67.02.05.01 "Servicii recreative şi sportive - Sport", Liceului cu Program Sportiv Banatul Timisoara, pentru proiectul sportiv ’’Cupa Timisoara - Centre de Juniori’’, turneu international de fotbal.

Art.2: Se aprobă contractul de finanţare nerambursabilă cu Anexele nr.1 si nr.2, Anexă la prezenta hotărâre de consiliu local.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Sport-Cultură şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotarâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Economice;
- Biroul Sport-Cultură;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Liceului cu Program Sportiv Banatul Timisoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
GABRIELA POPOVICI
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

1 COD FO 53 – 01 ver.2

ROMĂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA BIROUL SPORT-CULTURĂ

SC2017-.....................................

APROBAT, PRIMAR, NICOLAE ROBU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.300; internet: www.primariatm.ro

REFERAT privind aprobarea finanţării din bugetul local al Municipiului Timişoara, a proiectului sportiv „Cupa Timisoara – Centre de Juniori”, turneu international de fotbal

Liceul cu Program Sportiv Banatul Timișoara a organizat in parteneriat cu Municipiul Timisoara si FR Fotbal, in perioada 18-21.Aprilie.2016, Turneul international de fotbal pentru centre de excelenta “Cupa Timisoara” – Editia I, cu participarea echipelor cu sportivi nascuti in anul 2000 de la urmatoarele cluburi :Steaua Rosie Belgrad – Serbia;Vojvodina Novi Sad – Serbia;Selectionata Osjiek – Croatia; Academia “Dani Coman” Pitesti;Centrul de Excelenta “Tricolorii” Targu Mures si Centrul de Excelenta “Tricolorii” Timisoara.

Liceul cu Program Sportiv Banatul Timișoara, a depus către Municipiul Timişoara documente privind fundamentarea proiectului de sport ’’Cupa Timisoara – Centre de Juniori’’ editia a II-a 2017, care se va desfasura in orasul Timisoara, in perioada 22.05-25.05.2017.

Documentele de sustinere a proiectului au fost înregistrate cu nr. SC2017- 011140/ 05.05.2017 şi cuprind descrierea proiectului şi solicitarea pentru finanţarea proiectului de sport menţionat, care se încadrează în cadrul Programului national de utilitate publică ,,Promovarea Sportului de performanţă”.

Totodata, Federatia Romana de Fotbal a inaintat Adresa nr. SC2017- 011142/05.05.2017, in calitate de coorganizator al Cupei Timisoara, prin care solicita Municipiului Timisoara sa acorde sprijinin financiar Liceului cu Program Sportiv Banatul, pentru organizarea in conditii optime a turneului de fotbal, editia a II-a.

În solicitarea de finanţare depusă, Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara a prezentat proiectul , scopul şi obiectivele proiectului: - titlul:’’ Cupa Timisoara – Centre de Juniori”, turneu international de fotbal; - scopul şi obiectivele: Dezvoltarea relatiilor intre cluburi cu renume in Europa si schimbul de experienta in formarea si promovarea tinerelor talente; evaluarea jucatorilor din Centrul de Excelenta Timisoara, elevi ai Liceului cu Program Sportiv Banatul Timisoara, in comparatie cu jucatorii altor echipe puternice la nivel de juniori. - grupuri ţintă, beneficiari: sportivi de performanţă, jucători amatori, profesori si elevi din Timişoara pasionaţi de fotbal. - activităţile principale cuprind urmatoarele: 1. Trimiterea invitatiilor catre echipe si confirmarea participarii acestora la turneu; 2. Promovarea turneului; 3.Stabilirea programului de jocuri si tragerea la sorti; 4. Sosirea echipelor participante si desfasurarea competitiei; 4. Evaluarea Turneului. - rezultatele estimate: Accederea in finala competitiei, a echipei Centrului de Excelenta Timisoara si incercarea de pastrare a trofeului la Timisoara. Proiectul ’’Cupa Timisoara – Centre de Juniori’’ –editia a II-a 2017,cuprinde următoarele activităţi/acţiuni:

i SĂ

2 COD FO 53 – 01 ver.2

1. Trimiterea invitatiilor catre echipe si confirmarea participarii acestora: In perioada 15 februarie 2017 – 31 martie 2017 au fost trimise prin email invitatii de participare catre mai multe echipe din tara si strainatate urmand ca participarea la turneu sa fie in ordinea confirmarii prezentei acestora: Centrul de Excelenta Tricolorii Timisoara; Centrul de Excelenta Targu Mures; Vojvodina Novi Sad(Serbia); AS Trencin(Slovacia); Pelister Bitolja si Sloboda Tuzla (Macedonia); selectionata LPS Banatul Timisoara; Selectionata Republicii Moldova;

2. Promovarea turneului: Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara cat si Centrul de Excelenta Timisoara vor prezenta proiectul în conferințe de presă, comunicate de presă, interviuri în mass-media, prezentări în cadrul unor evenimente publice sau cu circuit închis. De asemenea, întreg programul turneului va fi făcut public pe pagina de Facebook și pe site-urile de sport din tara si din strainatate. 3. Stabilirea programului de jocuri si tragerea la sorti: In data de 20 aprilie s-au stabilit cele 8 echipe participante la cea de-a 2-a editie a „Cupei Timisoara – Centre de Juniori”: Centrul de Excelenta Tricolorii Targu Mures; Centrul de Excelenta Tricolorii Timisoara; Vojvodina Novi Sad; AS Trencin; Pelister Bitolja;Sloboda Tuzla; Selectionata Republicii Moldova; selectionata LPS Banatul Timisoara. 4. Sosirea echipelor participante si desfasurarea competitiei: In data de 22 mai sosesc toate echipele participante si are loc sedinta tehnica pentru prelucrarea regulamentului competitiei si stabilirea culorilor echipamentului de joc. In zilele de 23 si 24 mai 2017 au loc jocurile din cadrul celor 2 grupe, iar in data de 25 mai 2017 au loc jocurile pentru stabilirea finalistelor. Finala competitiei este urmata de festivitatea de premiere si decernare a premiilor. 5. Evaluarea turneului: Rezultatele turneului vor fi făcute publice pe pagina de Facebook și pe site-urile de sport din tara si din strainatate. Vor fi evidențiate performanța sportivă, proiectul avand expunere națională și internațională. Bugetul total al proiectului ,conform anexei atasate este estimat la valoarea de 47.500 lei, pe care, Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara l-a impartit pe surse de finantare astfel:

-contributia totala a beneficiarului este estimată în sumă de 12.500 lei si va fi acoperită de Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara si FR Fotbal;

-contribuţia financiară nerambursabilă de la bugetul local, solicitată, este estimată în sumă de 35.000 lei.

Având în vedere participarea internaţională in cadrul proiectului, considerăm că derularea acestuia şi acordarea unei finanţări-cota din bugetul total al proiectului, sunt importante pentru municipiul Timisoara, aducând o imagine pozitiva pe plan mondial. De aceea, propunem Consiliului Local să analizeze proiectul de hotarare pentru alocaraea unui sprijin financiar catre LPS Banatul materializat printr-un contract de finanţare nerambursabilă între părti.

Procedura de aprobare a finanţării din partea Municipiului Timişoara, care îşi asuma parteneriatul pentru organizarea şi derularea proiectului sportiv, are la baza prevederile Legii nr.69/ 2000, şi nu se supune selecţiei de proiecte în baza Regulamentului privind regimul finanţărilor nerambursabile din bugetul local-HCL nr.436/2015, în baza Legii 350/2005.

Menţionăm prevederile Legii nr.69/2000, actualizată: -art. 3, alin.(1):”(1) Autorităţile administraţiei publice, unităţile şi instituţiile de învăţământ, instituţiile sportive, precum şi organismele neguvernamentale de profil au obligaţia să sprijine

3 COD FO 53 – 01 ver.2

sportul pentru toţi şi sportul de performanţă şi să asigure condiţiile organizatorice şi materiale de practicare a educaţiei fizice şi sportului în comunităţile locale.” -art.12(alin1):” (1) Sportul de performanţă constituie un factor esenţial pentru dezvoltarea sportivă pe plan naţional, îndeplinind o importanta funcţie reprezentativă pentru România în competiţiile sportive oficiale cu caracter internaţional.” -art.69:”(1) Structurile sportive fără scop patrimonial şi Comitetul Olimpic Român, în condiţiile prezentei legi, pot beneficia de sume de la bugetul de stat şi de la bugetele locale pentru finanţarea de programe sportive. Aceste sume se asigură pe bază de contracte încheiate între structurile sportive respective şi organele administraţiei publice centrale sau locale, după caz. (2) Contractul va cuprinde prevederi cu privire la: obiectul şi volumul activităţilor specifice, parametrii sportivi de realizat, suma stabilită pentru finanţarea programelor, defalcată pe obiective, activităţi şi naturi de cheltuieli, obligaţiile şi responsabilităţile părţilor. Regimul de gestionare a sumelor astfel primite şi controlul financiar se fac în condiţiile legii. (3) Prevederile contractului au putere deplină pentru cele două părţi, constituindu-se în norme cu caracter tehnic, financiar şi administrativ.” Menţionăm că prin H.C.L.M.T. nr.100/31.03.2017 s-a aprobat bugetul local pe anul 2017, la sectiunea de functionare, cap.67.02 "Cultură, recreere si religie", subcapitolul 67.02.05.01 "Servicii recreative si sportive - Sport" fiind alocată suma de 6.000 mii lei.Din aceasta suma s-a repartizat pentru finantari proiecte de sport(alin 30.30) suma de 3.236,15 mii lei.

Derularea finanţării proiectului Cupa Timisoara se va realiza în baza contractului de finanţare nerambursabilă, anexă la hotarârea de consiliu, care cuprinde toate clauzele finanţării şi contribuţia părţilor contractante.

Având în vedere cele menţionate, analiza bugetului proiectului si resursele bugetare alocate, propunem aprobarea finanţării din bugetul local al Municipiului Timisoara, pentru proiectul sportiv ’’ Cupa Timisoara – Centre de Juniori’’ turneu international de fotbal, care se incadreaza in Programul national de utilitate publică ,,Promovarea Sportului de performanţă’’, în următoarele condiţii:

1. Se va repartiza suma de 35.000 lei, din bugetul local pe anul 2017, aprobat prin H.C.L.M.T. nr. 100/31.03.2017, cap.67.02 "Cultură, recreere si religie", subcapitolul 67.02.05.01 "Servicii recreative şi sportive - Sport", Liceului cu Program Sportiv Banatul Timisoara, pentru proiectul sportiv ’’ Cupa Timisoara – Centre de Juniori’’ turneu international de fotbal;

2. Municipiul Timişoara va încheia cu structura sportiva un contract de finanţare nerambursabilă, anexa la hotărârea de consiliu local, care va cuprinde toate aspectele legate de modul de derulare a contractului, pentru desfăşurarea proiectului sportiv.

Drept pentru care înaintăm pentru analiză, avizare şi aprobare proiectul de hotărâre alăturat.

Viceprimar, Biroul Sport Cultură, Dan Diaconu Ioan Mihai Costa Director Direcţia Economică, Compartiment Sport, Steliana Stanciu Tiberiu Stoia Serviciul Juridic, Daniela Ştefan

Atasament: Anexa_HCL_contract.pdf

Cod FO120-01 1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA BIROUL SPORT-CULTURA Nr.inregistrare____________

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 -408.300; internet: www.primariatm.ro

ANEXA la HCL nr. ________ / ____________

CONTRACT DE FINANTARE Cap.I. PĂRŢILE 1.1. MUNICIPIUL TIMIŞOARA, prin Consiliul Local al Municipiului Timişoara, reprezentat prin Primar- dl. Nicolae Robu, cu sediul în Bv. C.D. Loga nr.1, cod fiscal nr.14756536, şi 1.2. LICEUL CU PROGRAM SPORTIV BANATUL, cu sediul in Timisoara, str, FC Ripensia, nr.29, certificat de identitate sportiva TM/A1/00158/2001, cod fiscal nr. 4605528, cont bancar nr. RO69TREZ62121E330500XXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, reprezentat prin dl. Rosenblum Calin, în calitate de director, în temeiul dispozitiilor Legii nr. 69/2000, a educatiei si sportului au convenit încheierea prezentului contract. Cap.II. OBIECTUL ŞI VALOAREA CONTRACTULUI Art.1. Obiectul prezentului contract îl constituie finanţarea proiectului sportiv ’’Cupa Timisoara – Centre de Juniori’’, care se incadreaza in Programul national de utilitate publică ,,Promovarea Sportului de performanţă”; Art.2. Municipiul Timişoara repartizează Liceului cu Program Sportiv Banatul Timisoara suma de 35.000 lei, din bugetul local, din capitolul 67.02. „Cultura, recreere si religie”, subcapitolul 67.02.05.01-Sport, pentru finanţarea actiunilor / activitatilor proiectului sportiv ’’Cupa Timisoara – Centre de Juniori’’. Cap.III. DURATA CONTRACTULUI Art.3. Prezentul contract intră în vigoare de la data semnării lui de către părţi şi este valabil până la data de 15.07.2017. Cap.IV. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR Art.4. Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara are următoarele drepturi şi obligaţii: a) să utilizeze suma alocată din bugetul local prevăzută la art. 2, exclusiv pentru finanţarea cheltuielilor aferente actiunilor / activitatilor proiectului, conform Anexei 1, potrivit destinaţiei stabilite in Anexa 2 şi în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare; b) să realizeze acţiunile/activităţile prevazute in proiect, respectiv obiectivele şi indicatorii prevazuti, conform Anexei 1; c) să promoveze denumirea si imaginea Municipiului Timişoara in cadrul actiunilor/activitatilor proiectului, respectiv pe toate materialele promoţionale aferente proiectului sportiv şi evenimentele media; d) să permită persoanelor delegate de Municipiu să efectueze controlul privind modul de utilizare a sumei prevăzute la art.2; e) sa contribuie cu suma minima de 5.250 lei( 15%);

Cod FO120-01 2

f) să întocmească şi să transmită, către Municipiul Timişoara următoarele documente: - raportul financiar al proiectului, în termen de 30 de zile calendaristice de la data încheierii expediţiei, privind executia contributiei financiare. Raportul financiar va fi structurat conform bugetului de venituri şi cheltuieli-Anexa 2, în scopul verificării de către Primarie a încadrării în articolele/categoriile de cheltuieli. - raportul financiar va fi însoţit obligatoriu de documentele justificative, în copie, cu menţiunea’’conform cu originalul’’, inclusiv dovada plăţilor efectuate de beneficiar, în copie; la solicitarea Primăriei beneficiarul va prezenta documentele justificative şi în original; -raportul de evaluare privind realizarea acţiunilor/activităţilor prevazute in proiect, respectiv modul de indeplinire a obiectivelor şi indicatorilor prevazuti in Anexa 1; g) să restituie, în situaţia nerespectării dispoziţiilor legale şi a prevederilor prezentului contract, în termen de 15 zile de la data comunicării somaţiei de plată din partea organului de control din partea Primăriei, sumele primite, precum şi penalităţile aferente acestora, calculate potrivit dispoziţiilor legale în vigoare; h) să respecte prevederile actului constitutiv şi ale statutului propriu, precum şi statutul si regulamentele federaţiei sportive nationale la care este afiliat; i) să promoveze un climat de fair-play şi să facă o imagine pozitivă Municipiului Timişoara; Art.5. Municipiul Timişoara are următoarele drepturi şi obligaţii: a) Asigură o contribuţie financiară pe anul 2017, de la bugetul local al Municipiului Timişoara, din cap.67.02. "Cultură, recreere şi religie" (67.02.05.’’Servicii recreative şi sportive’’), în sumă de 35.000 lei, exclusiv pentru finanţarea cheltuielilor aferente actiunilor / activitatilor proiectului, conform Anexei 1, potrivit destinaţiei stabilite in Anexa 2 şi în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare; b) Categoriile de cheltuieli, care se pot suporta din bugetul local, aferente contribuţiei Municipiului Timişoara în cadrul finanţării, sunt precizate în Anexa 2, cu respectarea prevederilor Hotararii de Guvern. nr.1447/2007, privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă şi a Hotararii de Guvern nr.720/2016 privind modificarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă; c) să supravegheze şi să controleze modul de utilizare a sumelor alocate din bugetul local, precum şi modul de respectare a dispoziţiilor legale; d) să plătească suma prevăzută la art.2, astfel: - în avans, suma de 10.500 lei reprezentand 30 % din valoarea contractului; - în termen de 30 de zile calendaristice de la validarea documentelor justificative prevazute la art.4 lit.f), va efectua plata contributiei financiare, în limita bugetului disponibil şi a disponibilului în cont; e) activitatea financiară a structurii sportive, cu privire la modul de cheltuire a sumelor alocate din bugetul local, va fi controlată de către Comisia de analiza si control numită prin Dispozitia Primarului Municipiului Timişoara ; f) Biroul Audit din cadrul Primăriei şi Curtea de Conturi au dreptul de a exercita controlul financiar asupra derulării activităţii nonprofit finanţate conform prezentului contract; g) În situaţia în care se constată că structura sportiva nu respecta prevederile prezentului contract, Municipiul Timisoara are dreptul de a solicita restituirea sumelor acordate, precum si sistarea virarii sau diminuarea sumei repartizate, dupa caz.

Cod FO120-01 3

Cap.V. MODIFICAREA CONTRACTULUI Art.6. Nici o parte nu poate modifica unilateral prezentul contract. Modificarea contractului poate interveni numai prin acordul de vointa liber exprimat al partilor, prin act aditional. Cap.VI. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ Art.7. Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor asumate prin prezentul contract, partea în culpă răspunde în condiţiile prezentului contract şi ale dispoziţiilor legale în vigoare. Art.8. Forţa majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, în condiţiile legii. Cap.VII. LITIGII Art.9. Divergenţele care pot apărea între părţi pe parcursul derulării prezentului contract vor face obiectul unei concilieri pe cale amiabilă. În situaţia în care aceasta nu s-a realizat, partea nemulţumită se poate adresa instanţei de judecată competente, în condiţiile legii. Cap.VIII. DISPOZITII FINALE Art.10. Regimul de gestionare a sumei repartizate de Municipiul Timisoara şi controlul financiar se realizează în condiţiile legii. Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor efectuate de structura sportiva in baza prezentului contract se fac potrivit normelor privind finanţele publice. Art.11. Prevederile prezentului contract au putere deplină pentru părţi şi se constituie în norme cu caracter tehnic, financiar şi administrativ. Art.12. Anexele 1 si 2 fac parte integranta din prezentul contract. Art.13. Prezentul contract se încheie în 3 exemplare, dintre care două exemplare pentru Municipiul Timişoara şi un exemplar pentru structura sportivă. MUNICIPIUL TIMIŞOARA, LICEUL CU PROGRAM SPORTIV BANATUL PRIMAR, DIRECTOR

DIRECŢIA ECONOMICĂ , RESPONSABIL FINANCIAR,

BIROUL SPORT-CULTURĂ, SERVICIUL JURIDIC,

Atasament: Anexa_2_contract.pdf

1

ANEXA 2 LA CONTRACT NR._____________________

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL PROIECTULUI

”Cupa Timisoara – Centre De Juniori”

Nr. crt.

Denumire indicatori TOTAL TRIM I

TRIM II

TRIM III

TRIM IV

OBSERVAŢII1

I. VENITURI – TOTAL, din care:

47.500 47.500

1. Contribuţia beneficiarului (a+b+c+d)

12.500 12.500

a). contribuţie proprie 12.500 12.500

b). donaţii c). sponsorizări d). alte surse

2. Finanţare nerambursabila din bugetul local

35.000 35.000

II. CHELTUIELI – TOTAL, din care:

47.500 47.500

1. Închirieri baze sp,sali,spatii, aparatura,alte bunuri

2. Onorarii /fond premiere/ Consultanţă

3. Transport 4. Cazare şi masă 37.500 37.500 5. Consumabile 1.000 1.000 6. Echipamente 7. Servicii 8. Administrative 9. Tipărituri 10. Publicitate

11. Alte cheltuieli (se vor nominaliza)

Alimentatie de efort

Plata arbitri, medici si alte persoane

4.000 4.000

Asigurarea persoanelor, a materialelor si echipamentelor sportive si a altor bunuri

Achizitionarea de materiale si echipamente sportive

Medicale si pt. control doping Trofee sportive, cupe, medalii 2.000 2.000 Altele...

-refacere dupa efort, recuperare,igiena

2

-asig.serviciilor medicale,ordinii publice,a resp.normelor PSI

3.000 3.000

-achiz.panouri, materiale publicitare...

-cheltuieli pentru poavazare baze sportive

-taxe de inscriere/ participare la actiuni sportive, taxe de organizare

-consultanta in domeniul sportului

.....si alte cheltuieli( se vor nominaliza)

TOTAL 47.500 47.500 % 100

Detalierea cheltuielilor cu evidenţierea surselor de finanţare pe fiecare categorie de cheltuială:

Nr crt Categoria bugetara

Contribuţia finanţator

Contribuţia Beneficiarului Total buget Contribuţie

proprie Alte surse, donaţii, sponsorizări, etc

1. Închirieri baze sp,sali,spatii, aparatura,alte bunuri

2. Onorarii /fond premiere/ Consultanţă

3. Transport 4. Cazare şi masă 33.000 4.500 37.500 5. Consumabile 1.000 1.000 6. Echipamente 7. Servicii 8. Administrative 9. Tipărituri 10. Publicitate

11. Alte cheltuieli (se vor nominaliza)

Alimentatie de efort

Plata arbitri, medici si alte persoane

4.000 4.000

Asigurarea persoanelor, a materialelor si echipamentelor sportive si a altor bunuri

Achizitionarea de materiale si echipamente sportive

Medicale si pt. control doping

Trofee sportive,cupe, medalii 2000 2.000 Altele...

-refacere dupa efort, recuperare,igiena

3

-asig.serviciilor medicale,ordinii publice,a resp.normelor PSI

3.000 3.000

-achiz.panouri, materiale publicitare...

-cheltuieli pentru poavazare baze sportive

-taxe de inscriere/ participare la actiuni sportive, taxe de organizare

-consultanta in domeniul sportului

.....si alte cheltuieli( se vor nominaliza)

TOTAL 35.000 12.500 47.500 % 74% 26% 100

-Distributia in detaliu , in interiorul capitolelor/articolelor/ actiunilor/ activitatilor din Anexa 2, a sumelor alocate din bugetul local, cade in sarcina structurii sportive, potrivit hotararilor Adunarii Generale si deciziilor Consiliului Director ale asociatiei, care raspund de modul de utilizare a sumelor alocate, in conformitate cu scopul si obiectivele acesteia si prevederile legale in vigoare. -Modificarea repartitiei articolelor/naturilor de cheltuieli cuprinse in bugetul de venituri si cheltuieli din prezenta anexa, cu respectarea valorii finantarii aprobate, se poate face prin act aditional la contract semnat de reprezentantii legali ai partilor. Municipiul Timisoara Liceul cu Program Sportiv Banatul Biroul Sport-Cultura Reprezentanti legali

Data Ştampila

Atasament: Anexa_1_contract.pdf

Anexa 1 la contract nr.______________________ FISA PROIECT

I. Finanțarea este solicitată de: Liceul Cu Program Sportiv Banatul Timișoara Prescurtarea denumirii: LPS Banatul Timisoara

Adresa: str. FC Ripensia; nr. 29; Timișoara Certificat de identitate sportivă: TM/A1/00158/2001 Telefon: 0256/489153 Reprezentată de: Prof. Rosenblum Calin – Director, tel. 0748/115023 E-mail: [email protected] Web: www.lpsbanatul.ro

Denumirea bancii: Trezoreria Romana – Sucursala Timisoara Numarul de cont: RO69TREZ62121E330500XXXX Titular: LPS Banatul Timisoara Cod fiscal: 4605528

Responsabilul de proiect: Director – Prof. Rosenblum Calin, tel. 0748/115023, e-mail: [email protected]

II. Informații despre LPS Banatul Timisoara: LPS Banatul Timisoara are o vechime de 65 de ani, timp în care aici s-au format numeroase generaţii , din care s-au remarcat personalităţi sportive bine cunoscute pe plan naţional şi internaţional, campioni olimpici şi mondiali, precum şi tehnicieni de marcă în domeniul sportiv. Majoritatea absolvenţilor au urmat instituţii de învăţământ superior cu profil sportiv, integrându-se foarte bine în activităţile specifice de mare performanţă. În 1948 a fost înfiinţată Şcoala Medie Tehnică de cultură Fizică, care stă la originea liceului nostru. Pe măsura trecerii timpului, odată cu îmbogăţirea şi diversificarea activităţii, titulatura instituţiei a reflectat aceste schimbări calitative. Între anii 1948 – 1957, şcoala a avut numai clase de liceu, apoi din 1958 a funcţionat cu clasele V-XII, având secţiile de handbal, atletism şi gimnastică. Din anul 1973 au fost introduse clasele primare, precum şi o nouă secţie – fotbal. Numele actual al şcolii, Liceul cu Program Sportiv ,,Banatul”, datează din 1990. Cei 48400 mp – suprafaţa din patrimoniul propriu pe care sunt amplasate cele patru clădiri şi terenurile de sport, au o aşezare în cadrul oraşului, deosebit de favorabilă desfăşurării activităţilor sportive, fiind în vecinătatea Stadionului Municipal ,,Dan Păltinişanu”, a complexului sportiv ,,Olimpia” şi a altor numeroase baze sportive şi de agrement; accesul spre liceu este asigurat de un număr mare de mijloace de transport în comun.

III. Informații despre proiectul pentru care se solicită finanțarea: Titlul proiectului: Turneu International de Fotbal – „Cupa Timisoara – Centre de Juniori” – Editia II Încadrare pentru linii de finanțare: ,,Promovarea Sportului de Performanță’’ Obiectivele și scopul: Dezvoltarea relatiilor intre cluburi cu renume in Europa si schimbul de experienta in formarea si promovarea tinerelor talente. Evaluarea jucatorilor din Centrul de Excelenta Timisoara elevi ai LPS Banatul Timisoara in comparatie cu jucatorii altor echipe puternice la nivel de juniori. Obiective specifice: Accederea in finalele competitiei de catre echipa Centrul de Excelenta Timisoara si incercarea de pastrarea a trofeului la Timisoara. Mediatizarea jucatorilor din Centrul de Excelenta Timisoara si a rezultatelor acestora.

Beneficiari și grupuri țintă: Jucatorii vor fi încurajați să munceasca in continuare pana la promovarea la echipe de top internaționale și să întărească reputația sportivă a României. Timișoara va avea în Centrul de Excelenta Timisoara si in LPS Banatul Timisoara un simbol al sportului de performanță, va avea recunoaștere internațională. România și românii vor avea un model de sportiv și o emblemă din fotbalul juvenil românesc care să crească atașamentul față de țară. LPS Banatul prin sportivii sai si prin jucatorii Centrului de Excelenta Timisoara poate fi un ambasador al programului Timișoara Capitală Europeană a Culturii în 2021, astfel un catalizator – prin rezultatele sale și reputația sa – pentru oraș. Etapele proiectului. Turneul „Cupa Timisoara” este încadrată în 5 etape de activități. 1. Trimiterea invitatiilor catre echipe si confirmarea participarii acestora la turneu. 2. Promovarea turneului. 3. Stabilirea programului de jocuri si tragerea la sorti. 4. Sosirea echipelor participante si desfasurarea competitiei 5. Evaluarea turneului. Rezultat estimat: Accederea in finala competitiei a uneia dintre echipe: Centrul de Excelenta Timisoara sau echipa LPS Banatul, ceea ce inseamna ca se va putea pastra trofeul din editia I la Timisoara. IV. Descrierea etapelor proiectului: Trimiterea invitatiilor catre echipe si confirmarea participarii acestora: In perioada 15 februarie 2017 – 31 martie 2017 au fost trimise prin email invitatii de participare catre mai multe echipe din tara si strainatate urmand ca participarea la turneu sa fie in ordinea confirmarii prezentei acestora. Au fost trimise invitatii urmatoarelor cluburi: Centrul de Excelenta Tricolorii Timisoara; Centrul de Excelenta Targu Mures;; Vojvodina Novi Sad; AS Trencin; Pelister Bitolja; Sloboda Tuzla; Selectionata LPS Banatul Timisoara; Selectionata Republicii Moldova; etc. Promovarea turneului: Liceul cu Program Sportiv Banatul Timisoara cat si Centrul de Excelenta Timisoara vor prezenta proiectul în conferințe de presă, comunicate de presă, interviuri în mass-media, prezentări în cadrul unor evenimente publice sau cu circuit închis. De asemenea, întreg programul turneului va fi făcut public pe pagina de Facebook și pe site-urile de sport din tara si din strainatate. Stabilirea programului de jocuri si tragerea la sorti: In data de 20 aprilie s-au stabilit cele 8 echipe participante la cea de-a 2-a editie a „Cupei Timisoara – Centre De Juniori”: Centrul de Excelenta Tricolorii Targu Mures; Centrul de Excelenta Tricolorii Timisoara; Vojvodina Novi Sad; AS Trencin; Pelister Bitolja;Sloboda Tuzla; Selectionata Republicii Moldova; selectionata LPS Banatul Timisoara. Sosirea echipelor participante si desfasurarea competitiei. In data de 22 mai sosesc toate echipele participante si are loc sedinta tehnica pentru prelucrarea regulamentului competitiei si stabilirea culorilor echipamentului de joc. In zilele de 23 si 24 mai 2017 au loc jocurile din cadrul celor 2 (doua) grupe iar in data de 25 mai 2017 au loc jocurile pentru stabilirea locurilor finale si Finala competitiei care este binenteles urmata de festivitatea de premiere si decernare a premiilor. Evaluarea turneului: Rezultatele turneului vor fi făcute publice pe pagina de Facebook și pe site-urile de sport din tara si din strainatate. Vor fi evidențiate performanța sportivă, proiectul avand expunere națională și internațională. Locul desfăşurării proiectului (localitate): Timisoara - România Durata proiectului: de la 15 februarie până la 25 mai 2017

Defalcarea derulării pe activități: Pregătirea turneului; 15 februarie 2017 – 20 aprilie 2017 Desfasurarea Competitiei: 22 mai 2017 – 25 mai 2017 Promovarea proiectului 26 mai 2017 – 31 decembrie 2017.

Cine participă în proiect/activități: Pe întreaga perioadă a proiectului, persoane implicate in desfasurarea proiectului sunt Director LPS Banatul – prof. Rosenblum Calin, Manager Dezvoltare FRF – Puscas Marcel, Contabil Sef LPS Banatul Timisoara – Ec. Cuciula Sorin, Organizator Competitii LPS Banatul – Prof. Harasim Wiliam cat si staful si jucatorii Centrului de Excelenta Timisoara. Pentrubuna desfasurare a comptitiei vor fi prezenti arbitrii delagati de catre CJA Timis cat si Ambulanta de la Crucea Rosie Timisoara dar si alte persoane, reprezentanții altor cluburi sportive, din alte țări care participa la turneu. Justificarea proiectului în programul Sportul de Performanță: Castigarea Competitiei de catre elevii LPS Banatul Timisoara, componenti ai Centrului de Excelenta Timisoara si promovarea rezultatelor meritorii ale acestora si ale sportului timisean. V. Echipa proiectului Coordonator: Director – prof. Rosenblum Calin Responsabil financiar: Contabil Sef – Ec. Cuciula Sorin Responsabil cu probleme tehnice: Organizator Competitii – prof. Harasim Wiliam Manager implementare și promovare: prof. Rosenblum Calin. VII. Obiectivele și indicatorii proiectului Obiectivele generale ale proiectului sunt: - imbunatatirea calendarului sportiv al Centrului de Excelenta de juniori-Tricolorii Timisoara, care functioneaza de 2 ani; -dezvoltarea relatiilor intre cluburi locale cu parteneri cu renume in Europa si schimbul de experienta in formarea si promovarea tinerelor talente; -promovarea imaginii municipiului Timişoara în plan naţional şi internaţional și promovarea “Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2021”. Obiectivele specifice ale proiectului sunt: -asigurarea continuitatii organizarii Cupei Timisoara-Centre de juniori, o compeitie importanta pentru calendarul sportive al Centrului de Excelenta de juniori-Tricolorii Timisoara; -evaluarea jucatorilor din Centrul de Excelenta Timisoara, din echipa LPS Banatul Timisoara, in comparatie cu jucatorii altor echipe puternice la nivel de juniori; -mediatizarea jucatorilor din Centrul de Excelenta Timisoara si echipa LPS Banatul Timisoara, respective a rezultatelor acestora. -promovarea sportivilor români şi timişoreni, îmbunătăţirea pregătirii lor sportive prin participarea alături de sportivi de valoare din lume într-o competiţie internaţională; -promovarea imaginii municipiului Timişoara în plan internaţional; -creșterea numărului de sportivi legitimați la cluburile din Timișoara. Indicatorii fizici sunt: -asigurarea organizarii competitiei, conform regulamentelor specifice de desfasurare a competitiilor de fotbal ale FR Fotbal ; -participarea a 8 echipe în competiție;

Indicatorii de rezultat sunt: -participarea echipelor Centrului de Excelenta de juniori-Tricolorii Timisoara si LPS Banatul Timisoara la toate meciurile turneului, pana in faza in care sunt calificate; -accederea in finala competitiei a uneia dintre echipe: Centrul de Excelenta Timisoara sau echipa LPS Banatul, ceea ce inseamna ca se va putea pastra trofeul din editia I la Timisoara;

Municipiul Timisoara, Liceul cu Program Sportiv Banatul, Biroul Sport-Cultura, Reprezentanti legali,