keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 184/15.11.2016 privind aprobarea caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara"

15.11.2016

Hotararea Consiliului Local 184/15.11.2016
privind aprobarea caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2016 - 26915/03.11.2016 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.7, 71-75 şi 114-119 din Legea 98/2016 privind achziţiile publice;
În conformitate cu prevederile art.58, şi 117-111 din HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
În conformitate cu prevederile art.36 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, şi amplasamentele pentru toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 : Se aprobă Acordul cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 : La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local cu nr. 185/10.05.2016 privind amplasamentele toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara.

Art 4 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică şi Serviciul de Achiziţii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Sport-Cultură;
- Biroului Şcoli-Spitale,
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2016- NICOLAE ROBU

REFERAT

Pentru aprobarea caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor

ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.

În scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate), de-a lungul pistelor de biciclişti în cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi la evenimentele culturale organizate de Primăria Municipiului şi datorită faptului că la data de 26.06.2016 a expirat contractul anterior, propunem aprobarea prin hotărâre a Consiliului local a Caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”. Prezenta achiziţie este cuprinsă la poziţia 55- Contracte servicii din Programul anual de Achizititii Publice, în baza referatului de necesitate cu nr. SC2016-16440/06.07.2016, sursa de finanţare fiind aprobată prin buget local- “Alte servicii în domeniul locuinţei, serviciilor…”- la capitolul 70.02.50.20.30.30, propunere + angajament nr.361F//16.08.2016. OBIECTUL ACHIZIŢIEI

1.1 Închirierea şi întreţinerea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara respectiv minim 27 bucăţi în locaţiile cuprinse în anexa 1 a caietului de sarcini, unde poziţiile 23-25 au caracter sezonier, numărul de locaţii putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maxim de 40 bucăţi pe perioada acordului-cadru

1.2 Servicii de întreţinere pentru toaletele ecologice aflate in proprietatea autoritatii

contractante, achizitionate prin programul „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega” în locaţiile cuprinse în anexa 2 a caietului de sarcini.

Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic. Durata acordului cadru: 24 luni În baza acordului-cadru şi a contractelor subsecvente vor fi prestate serviciile de închiriere şi întreţinere a toaletelor ecologice pe raza Municipiului Timişoara, în conformitate cu cerinţele impuse în Caietul de sarcini. Cantităţi minime şi maxime aferente acordului-cadru: Închirierea de toalete ecologice pentru: - cantitate minimă =27 bucăţi; - cantitate maximă = 40 bucăţi. Servicii de întreţinere: - cantitate minimă = 11.336 servicii de întreţinere; - cantitate maximă = 20.916 servicii de întreţinere

Menţionăm că urmare a schimbării legislaţiei privind achiziţiile publice, în conformitate cu prevederile art.238 din Legea 98/2016 care abrogă OUG 34/2006, caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara” aprobat prin Hotărârea Consiliului Local cu nr. 185/10.05.2016, nu-şi mai poate produce efecte. VICEPRIMAR, DIRECTOR, Imre Farkas Mihai Boncea DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ Şef Birou, Steliana Stanciu Otilia Sîrca SERVICIUL JURIDIC Întocmit Gabriela Iova Victor Potop

Atasament: Anexa_1.pdf

MUNICIPIUL TIMIȘOARA DIRECȚIA CLADIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COȘERIT şi _. PRIMAR SPAȚII UTILITARE Nr.SC2016- 54703. i DE „NICOLAE ROBU CAIET DE SARCINI privind achiziția serviciului “Inchirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara” 1. OBIECȚUL ACHIZIȚIEI 1.1 Închirierea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara în locaţiile cuprinse în anexa 1 a prezentului caiet de sarcini şi sevicii de întreținere pentru acestea. 1.2 Servicii de întreţinere pentru toaletele ecologice din cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega” în locațiile cuprinse în anexa 2 a prezentului caiet de sarcini Numărul de toalete ecologice prevăzute la punctul 1.1 care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minim 27 bucăţi, acestea putând fi suplimentate în funcție de nevoile achizitorului, la un maxim de 40 bucăți pe perioada acordului-cadru. Numărul de toalete ecologice prevăzute la punctul 1.2 care face obiectul prezentei proceduri de achiziție este de 28 bucăţi pe perioada acordului-cadru. Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, Durata acordului cadru: 24 luni Cantități minime şi maxime aferente acordului-cadru: Închirierea de toalete ecologice pentru: - cantitate minimă =27 bucăţi; - cantitate maximă = 40 bucăţi. Servicii de întreținere: - cantitate minimă = 11.336 servicii de întreţinere; - cantitate maximă = 20.916 servicii de întreţinere În baza acordului-cadru se vor încheia două contracte subsecvente, fiecare pe o perioadă de un an. Cantități minime şi maxime aferente unui contract subsecvent: Închirierea de toalete ecologice pentru: - cantitate minimă = 27 bucăți; - cantitate maximă = 40 bucăţi, Servicii de întreţinere: - cantitate minimă = 4.160 servicii; - cantitate maximă = 10.952 servicii În baza acordului-cadru şi a contractelor subsecvente vor fi prestate serviciile de închiriere şi întreținere a toaletelor ecologice pe raza Municipiului Timişoara, în conformitate cu cerințele impuse în Caietul de sarcini. Serviciile prestate pe parcursul derulării acordului-cadru, se vor deconta la valoarea tarifelor unitare ofertate. Autoritatea contractantă doreşte închirierea de cabine de toalete ecologice precum şi a serviciilor de întreținere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivități la care Municipiul Timişoara este organizator, coorganizator sau partener la organizarea de evenimente, precum şi servicii de întreţinere la toaletele ecologice situate de-a lungul pistelor de biciclişti din cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”

2.-MODALITATEA de PRESTARE a SERVICIULUI 2.1 Pentru asigurarea condițiilor zilnice de igienă în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, trebuiesc instalate, puse în funcțiune, întreținute şi curățate de trei ori pe săptămână cabinele de toalete ecologice. Locaţiile în care pot fi amplasate cabinele de toalete ecologice sunt stabilite în anexa 1 a prezentului caiet sarcini iar prin ordinele de lucru. emise de achizitor se stabileşte numărul de cabine care trebuiesc instalate, în limita numărului maxim de toalete ecologice, așa cum sunt prevăzute la punctul 1. 2.2 Pentru asigurarea condițiilor zilnice de igienă a toaletele ecologice situate de-a lungul pistelor de biciclişti din cadrul programului „Reabilitarea infrasttucturii publice urbane a malurilor Canalului Bega”, întreținerea şi curățarea acestora se va face o dată pe săptămână, iar în perioadele cu temperaturi ridicate de maxim trei ori pe săptămână. Locaţiile în care sunt amplasate cabinele de toalete ecologice sunt stabilite în anexa 2 a prezentului caiet sarcini iar prin ordinele de lucru emise de achizitor se stabileşte frecvența serviciilor de întreţinere care trebuiesc efectuate, în limita numărului maxim de servicii, aşa cum sunt prevăzute la punctul 1. 2.3 Montarea cabinelor prevăzute la punctul 1.1 se va face de către prestator pe cheltuiala sa, în punctele stabilite de achizitor. Cabinele de toalete ecologice vor fi instalate pe tot parcursul anului şi vor fi menținute În stare de igienă de către prestator. 24 Vidanjarea, întreținerea şi asigurarea condițiilor de igienă a cabinelor de toaletă prevăzute la punctul 1.1 se va face către prestator de trei ori pe săptămână, iar la cele prevăzute la punctul 1.2 o dată pe săptămână la fiecare cabină de toaletă, de la data instalării acestora, iar în anumite perioade ale anului și pentru anumite locaţii specificate, la solicitarea achizitorului, aceste operaţii pot fi suplimentate. 23 Operațiunile de întreţinere şi asigurarea condițiilor de igienă a cabinelor de toaletă presupun efectuarea următoarelor acţiuni: - vidanjare rezervor dejecţii - înlocuire substanță activă parfumată care dezinfectează, descompune şi macerează materiile fecale - spălare interioară cu jet de înaltă presiune - ştergere interior cabină - spălare pisoar - parfumare pereți cabină - înlocuire hârtie igienică. 3.SPECIFICAȚII ŢEHNICE 3.1 Primăria Municipiului Timişoara doreşte amplasarea de toalete ecologice cu îndeplinirea următoarelelor condiții : - cabina de toaletă trebuie să fie dotată cu: o uşă cu încuietoare cu semn alternativ ocupat/liber (sau similar) o bazin pentru colectarea, tratarea şi evacuarea dejecțiilor şi apelor uzate astfel încât să nu polueze solul, apele, sau aerul o dispozitiv de separare acționat cu mâner sau pedală, care să impiedice contactul vizual cu rezervorul de dejecţii, să nu permită materiilor fecale să sară din bazinul de stocare a dejecțiilor în timpul utilizării bazin pentru spălarea şi curățarea dispozitivului de separare sistem de aerisire suport pentru hârtie igienică scaun toaletă cu capac rabatabil o podea antiderapantă - cabina de toaletă nu trebuie să fie dependentă de sistemul de canalizare și alimentare cu apă al oraşului; - cabinele de toaletă să fie noi, solid ancorate; - obiectele sanitare vor fi menținute în permanentă stare de funcţionare, luându-se toate măsurile în acest sens ; - se va efectua dezinsecție profilactică ;

- cabinele de toaletă vor avea dotarea specifică prevăzută în normele de proiectare - cabina de toaletă trebuie să fie confecţionată din materiale ecologice, materiale rezistente, uşor de întreţinut (spălare, dezinfectare), cu suprafețe netede și colțuri rotunjite pentru evifarea eventualelor accidente; - cabina de toaletă va trebui să asigure o astfel de utilizare încât să nu producă disconfort (miros, vectori, estetic) ; - cabinele vor fi semnalizate adecvat - cabinele vor fi amplasate în locurile indicate de achizitor - cabinele vor fi de culoare verde - amplasarea, montarea şi întreținerea cabinelor de toaletă se va face fără distrugerea pavimentului. Dimensiuni minime : - Lăţime interior : minim 1,00 x 1,00 m - Înălţime în interior : minim 2,20 m - Capacitate rezervor dejecţii : minim 200 litri Condiții de calitate : - Cabinele ecologice prevăzute la punctul 1.1 trebuie să fie menținute zilnic complete, fără elemente lipsă şi să nu fie degradate şi vor fi întreținute conform contractului, - Se vor respecta întocmai toate tehnologiile de execuție pentru acest tip de prestație, pentru fiecare tip de cabină folosită, în scopul asigurării condițiilor de igienă, sănătate şi de protecție a mediului pe toată durata închirierii cabinelor de toalete ecologice. - Vor fi utilizate materiale dezinfectante; deodorante, biodegradabile şi diferite nuanțe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale, având avizul sanitar al Ministerului Sănătăţii. Se vor menționa în ofertă materialele dezinfectante (deodorante, biodegradabile şi diferite nuanțe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale) care vor fi utilizate pentru prestarea serviciului, avizele sanitare aferente acestora urmând a fi prezentate spre verificare achizitorului, inainte de a incepe prestarea acestuia, - Cabinele trebuie să aiba uşa, pereții, planșeul şi platformele curate, spălate şi dezinfectate la interior şi la exterior - În exteriorul cabinelor, la loc vizibil, prestatorul va lipi autocolante cu numărul de inventar al platformei, numele prestatorului şi telefoanele non-stop ale dispeceratului propriu, pentru a prelua eventualele sesizări ale populației sau ale achizitorului. - În cazul deteriorării sau dispariției unor părţi componente ale toaletelor, prestatorul va lua măsuri de refacere / înlocuire a acestora pe propria cheltuială. 3.2 Prestatorul va trebui să facă dovada că toaletele ce se vor monta sunt noi. În acest sens, vor fi prezentate în ofertă orice tip de documente din care să reiasă faptul că numărul maxim de toalete care vor fi puse în operă în cadrul serviciului prestat vor fi noi, urmând ca acestea să fie verificate fizic de către reprezentanții achizitorului, înainte de montare. 3.3 Prestatorul trebuie să dețină şi să prezinte în ofertă: - acordul Regiei Judeţene de Apă pentru deversarea dejecțiilor - acordul Agenției Judeţene de Mediu pentru utilizarea substanțelor biodegradabile. 3.4 Prestatorului îi revine întreaga responsabilitate privind prestarea serviciului care face obiectul prezentului caiet de sarcini în condițiile impuse de legislația specifică în vigoare (autorizații de mediu, avize, etc) OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI Obligațiile prestatorului sunt: a) Să pună la dispoziția achizitorului numărul de cabine de toalete ecologice solicitate, dotate calitativ şi în perfectă stare de funcţionare b) Să asigure transportul și instalarea în locurile stabilite de achizitor a cabinelor de toalete ecologice prevăzute la punctul 1.1 c) Să asigure conform prevederilor de la punctul 2.4 vidanjarea, întreținerea, spălarea și dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă pe întreaga perioada contractată. Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează d) Să asigure prestația cu respectarea tuturor dispozițiilor legale în vigoare pentru activitățile specifice serviciului contractat (a normelor sanitare, de mediu etc.). e) Să reînnoiască orice autorizație sau document în termenul legal .

f) Să asigure zilnic - în sezonul cald precum şi în zilele cu festivități efectuarea de servicii (de vidanjare, întreținere, spălare şi dezinfectare) pentru cabinele de toalete ecologice stabilite de achizitor. 8) Să aibă capacitatea de a deține, instala şi de a întreține, la ordinul de lucru al achizitorului, în orice lună a anului, un număr suplimentar de 40 de cabine de toalete ecologice, față de numărul minim menționat la punctul la prezentului caiet de sarcini. h) Să instaleze în locaţiile indicate prin ordinul de lucru al achizitorului, numărul complet de cabine de toalete solicitate, în termen de maxim 8 ore de la primirea ordinului de lucru. i) Să prezinte achizitorului, în baza contractului, situaţii de plată lunare în baza procesului verbal de recepție lunar (Tabel verificare toalete ecologice) încheiat între părți, precum și orice alte acte necesare justificative cerute de achizitor. 4. ALTE CLAUZE 31 52 53 un in nun Prestatorul va desemna şi va aduce la cunoştinţa achizitorului persoanele de contact din cadrul societății sale care coordonează efectuarea prestației in municipiul Timişoara, precum și persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale (Tabel cu graficul de întreținere toalete ecologice) şi situaţiile de plată. De asemenea, prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului numerele de telefon la care pot fi contactate, non-stop, aceste persoane desemnate. Prestatorul va asigura prin persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale efectuarea controalelor împreună cu reprezentantul achizitorului privind calitatea serviciilor prestate, precum şi modul de rezolvare a reclamaţiilor, dacă acestea există. Nu se va percepe taxă de utilizare a toaletelor, Prestatorul trebuie să aibă capacitatea de a instala în termen de maxim 24 ore de la comanda achizitorului un număr de 30 de cabine de toalete ecologice la care să asigure întreținerea. Să instaleze în locaţiile indicate de către achizitor, numărul de cabine de toalete solicitate. Să intervină în termen de maxim 4 ore de la primirea oricărei reclamaţii sau sesizări, telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizări la cabinele de toalete ecologice. S TERMENUL DE EXECUȚIE Serviciul se va presta pe o perioadă de 24 luni de la semnarea acordului-cadru. VICEPRIMAR, pentru DIRECTOR , Imre Farkas Mihai Boncea ȘEF BIROU Qtilia Sîrea RT ÎNTOCMIT Victor Potop

ANEXA 1 la CAIETUL DE SARCINI privind achiziționarea serviciului “Inchirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”. Locaţiile unde pot fi amplasate WC-uri ecologice sunt: Nr. LOCAŢIE Bucăţi Crt. Ol Parc str,Cugir 1 02 Parcul Bucovinei 1 03 Piata Dacia/parcare 1 04 Biserica Mehala 1 05 Loc joacă str. Macilor/Bogdăneştilor 1 06 Parc zona Blaşcovici 1 07 Parc str.Lisabona/Măslinului 1 08 Parc Sf, Nicolae 1 09 Parc Central 2 10 Cimitir Calea $agului/str. Vulturilor 1 Il Cimitir Calea Şagului/str.Clăbucet 1 12 Parc Petofi/RATT l 13 Parcul Poporului 1 14 Parc Piaţa Bihor 1 13 Bd. Sudului/parc 1 16 str Prezan/parc 2 | 17 zona Steaua/loc joacă 2 18 Parcul Catedralei 2 19 Statia Timişoara Nord 2 20 Calea Aradului/Institutul Agronomic 1 21 Str, Albăstrelelor 1 22 Calea Sever Bocu/ str. Câmpina 1 23 Piaţa volantă Stadion 2 24 Piaţa volantă Calea Lipovei 2 25 Str. Învăţătorului/adăpost 2 Pentru DIRECTOR Mihai Boncea i ŞEF BIROU

ANEXA 2 la CAIETUL DE SARCINI Toalete ecologice montate in cadrul obiectivului de investiție “Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega” Nr. LOCAŢIE Bucăţi Crt. Ol Mal Nord — Piata Petru Maior 2 02 Mal Nord — intersectie Str. Samuil Micu cu Splaiul Penes Curcanul | 2 03 Mal Nord — Podul Dacilor 2 04 Mal Nord — Splaiul P.M. Draghici 2 05 Mal Nord — Parcul Mocioni 2 06 Mal Nord — intersectie Spalaiul Nicolae Titulescu cu Str Nufarul 2 07 Mal Nord — langa terasa Banateana 2 08 Mal Sud — Podul Traian 2 09 Mal Sud — Podul de Fier 2 10 Mal Sud — Podul Stefan cel Mare 2 11 Mal Sud- intersectie Splaiul Tudor Vladimirescu cu Str. Mangalia 2 12 Mal Sud - intersectie Splaiul Tudor Vladimirescu cu Str. Vulturilor | 2 13 Mal Sud - intersectie Splaiul Sofocle cu Str. Maramures 2 4 Mal Sud — Podul Modos 2 Pentru DIRECTOR ŞEF BIROU Mihai Boncea Oţilia Sîrca A

Atasament: Anexa2.ACORD_CADRU_TOALETE.pdf

ACORD-CADRU DE SERVICII nr. ________ data ___________

În temeiul L 98/2016 privind achiziţiile publice şi a HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, se încheie prezentul acord- cadru, între:

MUNICIPIUL TIMISOARA prin Primar, cu sediul în Timişoara, Bv.C.D.Loga nr.1 telefon 0256-408300, fax 0256-490635,cod fiscal 14756536, reprezentată prin Nicolae Robu -Primar şi Steliana Stanciu-Director Direcţia Economică, în calitate de promitent-achizitor, pe de o parte, şi S.C….SRL, cu sediul în………………………………. , telefon/fax ................................, număr de înmatriculare ........................,cod fiscal...................,cont banca......................................................, reprezentată prin ..................................-funcţia ................., în calitate de promitent-prestator, pe de alta parte, a intervenit prezentul acord-cadru în condiţiile în care părţile promitente rămân neschimbate pe toată durata de desfăşurare. 2. Documentele acordului-cadru 2.1 Documentele sunt anexe ale acordului-cadru şi constituie parte componentă a acestuia: a) Caietul de sarcini b) Propunerea tehnica şi financiară înregistrată cu nr. c) Garantie de buna executie 3. Preţul unitar al serviciilor 3.1. - Tarifele unitare ale serviciilor/lucrărilor, sunt prevăzute în oferta financiară înregistrată cu nr..............., anexă la acordul-cadru. 4. Cantitatea previzionată 4.1. Cantitatea previzionată de servicii ce vor fi prestate în baza acordului cadru, respectiv a tuturor contractelor subsecvente este: Închiriere de cabine ecologice : o Minim : 27 buc. o Maxim : 40 buc. Servicii de întreţinere: o Minim: 11.336 servicii o Maxim : 20.916 servicii 5. Durata acordului-cadru 5.1. - Durata prezentului acord-cadru este de 24 luni, începând de la data emiterii ordinului de începere a primului contract subsecvent. Acordul cadru se consideră finalizat fie la epuizarea valorii acordului cadru, fie la expirarea duratei acestuia. 5.2. - Prezentul acord-cadru încetează să producă efecte la data expirării perioadei menţionate la punctul 5.1. 6. Obligaţiile promitentului-prestator 6.1. – (1) Promitentul-prestator se obligă ca, în baza contractelor subsecvente încheiate cu promitentul-achizitor, să presteze serviciile de întreţinere şi închiriere toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timisoara în condiţiile convenite în prezentul acord-cadru şi în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini.

COD. C.P.V.: 90000000-7 ”Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deşeurilor, de igienizare şi servicii privind mediul”. Cod CPV : 90600000 – 3 ,, Servicii de curăţenie şi igienizare în mediul urban sau rural şi servicii conexe”, dupa cum urmeaza : Închiriere de cabine ecologice : o Minim : 27 buc. o Maxim : 40 buc. Servicii de întreţinere: o Minim: 11.336 servicii o Maxim : 20.916 servicii

6.2. - Promitentul-prestator se obligă ca serviciile prestate să respecte cel puţin calitatea prevăzută în propunerea tehnică, anexă la prezentul acord-cadru. 6.3. - Promitentul-prestator se obligă să presteze serviciile mai sus mentionate în termenele asumate, în caz contrar urmând să achite achizitorului contravaloarea prejudiciului suferit de acesta. Prejudiciul estimat de achizitor prin neîndeplinirea obligaţiilor acordului cadru pe întreaga sa durată se ridică la valoarea maximă a serviciilor rămase de executat. 7. Obligaţiile promitentului-achizitor 7.1. - Promitentul-achizitor se obligă ca, în baza contractelor subsecvente atribuite promitentului-prestator, să achiziţioneze si respectiv sa receptioneze serviciile de întreţinere şi închiriere toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timisoara ,în condiţiile convenite în prezentul acord-cadru. COD. C.P.V. : 90000000-7 ”Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deşeurilor, de igienizare şi servicii privind mediul” Cod CPV : 90600000 – 3 ,, Servicii de curăţenie şi igienizare în mediul urban sau rural şi servicii conexe” 7.2. - Promitentul-achizitor se obligă să nu iniţieze, pe durata prezentului acord-cadru, o nouă procedură de atribuire, atunci când intenţionează să achiziţioneze servicii care fac obiectul prezentului acord-cadru, cu excepţia cazului în care promitentul-prestator declară că nu mai are capacitatea de a le presta. 8. Ajustarea preţului 8.1. – Pentru serviciile prestate, plăţile datorate de către promitent-achizitor, promitentului-prestator, se determină pe baza preţurilor unitare ale serviciilor pe fiecare prestaţie declarate în propunerea financiară , anexă la acordul – cadru. Nu se acceptă ajustarea tarifelor unitare specificate în anexă. 9. Comunicări 9.1. - (1) Orice comunicare între părţi, referitoare la îndeplinirea prezentului acord-cadru, trebuie sa fie transmisă în scris. (2) Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât şi în momentul primirii. 9.2. - Comunicările între părţi se pot face şi prin fax sau e-mail, cu condiţia confirmării în scris a primirii comunicării. Părţile au înţeles să încheie astăzi, ..............., prezentul acord-cadru, în trei exemplare, câte unul pentru fiecare parte. PROMITENT-ACHIZITOR, PROMITENT-PRESTATOR,