Număr | 184 |
---|---|
An | 2016 |
Data emiterii | 15.11.2016 |
Link oficial | Primăria Timisoara |
Proces verbal | PV din 15.11.2016 |
Hotararea Consiliului Local 184/15.11.2016 privind aprobarea caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2016 - 26915/03.11.2016 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În conformitate cu prevederile art.7, 71-75 şi 114-119 din Legea 98/2016 privind achziţiile publice; În conformitate cu prevederile art.58, şi 117-111 din HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice; În conformitate cu prevederile art.36 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, şi amplasamentele pentru toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2 : Se aprobă Acordul cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.3 : La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local cu nr. 185/10.05.2016 privind amplasamentele toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara. Art 4 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică şi Serviciul de Achiziţii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.5 : Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Biroului Sport-Cultură; - Biroului Şcoli-Spitale, - Direcţiei Comunicare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|
MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2016- NICOLAE ROBU
REFERAT
Pentru aprobarea caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor
ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.
În scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate), de-a lungul pistelor de biciclişti în cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi la evenimentele culturale organizate de Primăria Municipiului şi datorită faptului că la data de 26.06.2016 a expirat contractul anterior, propunem aprobarea prin hotărâre a Consiliului local a Caietului de sarcini şi a acordului cadru de servicii în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”. Prezenta achiziţie este cuprinsă la poziţia 55- Contracte servicii din Programul anual de Achizititii Publice, în baza referatului de necesitate cu nr. SC2016-16440/06.07.2016, sursa de finanţare fiind aprobată prin buget local- “Alte servicii în domeniul locuinţei, serviciilor…”- la capitolul 70.02.50.20.30.30, propunere + angajament nr.361F//16.08.2016. OBIECTUL ACHIZIŢIEI
1.1 Închirierea şi întreţinerea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara respectiv minim 27 bucăţi în locaţiile cuprinse în anexa 1 a caietului de sarcini, unde poziţiile 23-25 au caracter sezonier, numărul de locaţii putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maxim de 40 bucăţi pe perioada acordului-cadru
1.2 Servicii de întreţinere pentru toaletele ecologice aflate in proprietatea autoritatii
contractante, achizitionate prin programul „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega” în locaţiile cuprinse în anexa 2 a caietului de sarcini.
Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic. Durata acordului cadru: 24 luni În baza acordului-cadru şi a contractelor subsecvente vor fi prestate serviciile de închiriere şi întreţinere a toaletelor ecologice pe raza Municipiului Timişoara, în conformitate cu cerinţele impuse în Caietul de sarcini. Cantităţi minime şi maxime aferente acordului-cadru: Închirierea de toalete ecologice pentru: - cantitate minimă =27 bucăţi; - cantitate maximă = 40 bucăţi. Servicii de întreţinere: - cantitate minimă = 11.336 servicii de întreţinere; - cantitate maximă = 20.916 servicii de întreţinere
Menţionăm că urmare a schimbării legislaţiei privind achiziţiile publice, în conformitate cu prevederile art.238 din Legea 98/2016 care abrogă OUG 34/2006, caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara” aprobat prin Hotărârea Consiliului Local cu nr. 185/10.05.2016, nu-şi mai poate produce efecte. VICEPRIMAR, DIRECTOR, Imre Farkas Mihai Boncea DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ Şef Birou, Steliana Stanciu Otilia Sîrca SERVICIUL JURIDIC Întocmit Gabriela Iova Victor Potop
ACORD-CADRU DE SERVICII nr. ________ data ___________
În temeiul L 98/2016 privind achiziţiile publice şi a HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, se încheie prezentul acord- cadru, între:
MUNICIPIUL TIMISOARA prin Primar, cu sediul în Timişoara, Bv.C.D.Loga nr.1 telefon 0256-408300, fax 0256-490635,cod fiscal 14756536, reprezentată prin Nicolae Robu -Primar şi Steliana Stanciu-Director Direcţia Economică, în calitate de promitent-achizitor, pe de o parte, şi S.C….SRL, cu sediul în………………………………. , telefon/fax ................................, număr de înmatriculare ........................,cod fiscal...................,cont banca......................................................, reprezentată prin ..................................-funcţia ................., în calitate de promitent-prestator, pe de alta parte, a intervenit prezentul acord-cadru în condiţiile în care părţile promitente rămân neschimbate pe toată durata de desfăşurare. 2. Documentele acordului-cadru 2.1 Documentele sunt anexe ale acordului-cadru şi constituie parte componentă a acestuia: a) Caietul de sarcini b) Propunerea tehnica şi financiară înregistrată cu nr. c) Garantie de buna executie 3. Preţul unitar al serviciilor 3.1. - Tarifele unitare ale serviciilor/lucrărilor, sunt prevăzute în oferta financiară înregistrată cu nr..............., anexă la acordul-cadru. 4. Cantitatea previzionată 4.1. Cantitatea previzionată de servicii ce vor fi prestate în baza acordului cadru, respectiv a tuturor contractelor subsecvente este: Închiriere de cabine ecologice : o Minim : 27 buc. o Maxim : 40 buc. Servicii de întreţinere: o Minim: 11.336 servicii o Maxim : 20.916 servicii 5. Durata acordului-cadru 5.1. - Durata prezentului acord-cadru este de 24 luni, începând de la data emiterii ordinului de începere a primului contract subsecvent. Acordul cadru se consideră finalizat fie la epuizarea valorii acordului cadru, fie la expirarea duratei acestuia. 5.2. - Prezentul acord-cadru încetează să producă efecte la data expirării perioadei menţionate la punctul 5.1. 6. Obligaţiile promitentului-prestator 6.1. – (1) Promitentul-prestator se obligă ca, în baza contractelor subsecvente încheiate cu promitentul-achizitor, să presteze serviciile de întreţinere şi închiriere toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timisoara în condiţiile convenite în prezentul acord-cadru şi în conformitate cu specificaţiile caietului de sarcini.
COD. C.P.V.: 90000000-7 ”Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deşeurilor, de igienizare şi servicii privind mediul”. Cod CPV : 90600000 – 3 ,, Servicii de curăţenie şi igienizare în mediul urban sau rural şi servicii conexe”, dupa cum urmeaza : Închiriere de cabine ecologice : o Minim : 27 buc. o Maxim : 40 buc. Servicii de întreţinere: o Minim: 11.336 servicii o Maxim : 20.916 servicii
6.2. - Promitentul-prestator se obligă ca serviciile prestate să respecte cel puţin calitatea prevăzută în propunerea tehnică, anexă la prezentul acord-cadru. 6.3. - Promitentul-prestator se obligă să presteze serviciile mai sus mentionate în termenele asumate, în caz contrar urmând să achite achizitorului contravaloarea prejudiciului suferit de acesta. Prejudiciul estimat de achizitor prin neîndeplinirea obligaţiilor acordului cadru pe întreaga sa durată se ridică la valoarea maximă a serviciilor rămase de executat. 7. Obligaţiile promitentului-achizitor 7.1. - Promitentul-achizitor se obligă ca, în baza contractelor subsecvente atribuite promitentului-prestator, să achiziţioneze si respectiv sa receptioneze serviciile de întreţinere şi închiriere toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timisoara ,în condiţiile convenite în prezentul acord-cadru. COD. C.P.V. : 90000000-7 ”Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deşeurilor, de igienizare şi servicii privind mediul” Cod CPV : 90600000 – 3 ,, Servicii de curăţenie şi igienizare în mediul urban sau rural şi servicii conexe” 7.2. - Promitentul-achizitor se obligă să nu iniţieze, pe durata prezentului acord-cadru, o nouă procedură de atribuire, atunci când intenţionează să achiziţioneze servicii care fac obiectul prezentului acord-cadru, cu excepţia cazului în care promitentul-prestator declară că nu mai are capacitatea de a le presta. 8. Ajustarea preţului 8.1. – Pentru serviciile prestate, plăţile datorate de către promitent-achizitor, promitentului-prestator, se determină pe baza preţurilor unitare ale serviciilor pe fiecare prestaţie declarate în propunerea financiară , anexă la acordul – cadru. Nu se acceptă ajustarea tarifelor unitare specificate în anexă. 9. Comunicări 9.1. - (1) Orice comunicare între părţi, referitoare la îndeplinirea prezentului acord-cadru, trebuie sa fie transmisă în scris. (2) Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât şi în momentul primirii. 9.2. - Comunicările între părţi se pot face şi prin fax sau e-mail, cu condiţia confirmării în scris a primirii comunicării. Părţile au înţeles să încheie astăzi, ..............., prezentul acord-cadru, în trei exemplare, câte unul pentru fiecare parte. PROMITENT-ACHIZITOR, PROMITENT-PRESTATOR,