keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 174/25.05.2010 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2010 la SC PIEŢE SA

25.05.2010

Hotararea Consiliului Local 174/25.05.2010
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2010 la SC PIEŢE SA


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. TH 2010 - 002848/06.05.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
În baza Hotărârii Consiliului de Administraţie al S.C. Pieţe S.A. Timişoara nr.2 din 17.03.2010;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de întocmire a bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 11/26 ianuarie 2010, a bugetului de Stat pe 2010;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2) lit. a) şi b) şi alin. (4) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 la S.C. "PIEŢE" S.A. Timişoara, în conformitate cu ANEXA I care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pe anul 2010 ale S.C. "PIEŢE" S.A. Timişoara, prevăzute în ANEXA II care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din ANEXA II se va face în funcţie de realizările efective.

Art. 4: Prezenta hotărâre conţine formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă în ANEXA III care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică şi Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. "PIEŢE" S.A. Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Fiscale;
- Direcţiei Drumuri şi Transport;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Dezvoltare;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- S.C. "PIEŢE" S.A. Timişoara;
- Mass- media locale.


Presedinte de sedinta
OVIDIU CIUHANDU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_III.pdf

ANEXA III

FORMULE DE CALCUL ALE CRITERIILOR DE PERFORMANTA 1. Rentabilitatea in functie de cheltuielile totale Profit net R= ---------------------------- * 100 Cheltuieli totale 2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii Venituri proprii Gacop = --------------------------- * 100 Cheltuieli Totale 3. Productivitatea muncii Cifra de afaceri In unitati monetare Wm = ---------------------------- Nr.salariati 4. Ponderea cheltuielilor cu salariile in cheltuielile de exploatare Cheltuieli cu personalul -------------------------------- * 100 Total cheltuieli de exploatare 5. Indicele de crestere venituri raportat la cheltuieli V1 Cht 0 IVt/ Ct = --------- * ---------- V0 Cht 1 unde: V1 – veniturile perioadei realizate V2 - veniturile perioadei anterioare celei realizate Sau V1- V0 IVt/ Ct = -------------------- Cht 1- Cht 0 unde : Cht 1 – cheltuielile perioadei analizate Cht 0 - cheltuielile perioadei anterioare acelei analizate

6. Solvabilitate patrimoniala Capital propriu (capital social + rezerve) S = ------------------------------------------- * 100 Capital propriu + total credite 7. Grad de indatorare Datorii totale Gind = ------------------------ * 100 Total active 8. Perioada de recuperare 9. Perioada de rambursare a datoriilor 10. Lichiditate Total activitate circulante – Stocuri materiale L = ----------------------------------------------- * 100 Total datorii pe termen scurt ( < 1 an) FORMULE DE CALCUL ALE OBIECTIVELOR DE PERFORMANTA

1. Gradul de indeplinire a criteriilor de performanta 2. Achitarea in termen a obligatiilor legale

Total obligatii – Majorari si penalitati Achitarea obligatiilor = --------------------------------------------------- * 100 Total obligatii fata de bugete si fonduri speciale

3. Imbunatatirea calitatii serviciilor prestate Nr. controale fara sanctiuni Imbunatatirea calit.serv. prest. = ---------------------------------- * 100 Nr. controale efectuate

4. Ponderea investitiilor in repartizarea venitului net Investitii Pondere invest. = ---------------- * 100 Profit net DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Atasament: Anexa_II.pdf

ANEXA II

Criterii de performanţă ale S.C. PIEŢE S.A.

2010

Nr. crt.

Denumire criteriu de performanţă

U.M.

Propuneri

2010

Coef. de ponde-

rare 0 1 2 3 4

1. Rentabilitatea in funcţie de cheltuielile totale

% 9 0,15

2. Grad de acoperire a cheltuielilor din venituri proprii

% 110 0,15

3. Productivitatea muncii mii lei/pers

109 0,15

4. Ponderea cheltuielilor cu salariile in cheltuielile de exploatare

% 25 0,15

5. Indicele de crestere venituri raportat la cheltuieli

% MIN. 1 0,15

6. Solvabilitate patrimonială % MIN. 80 0,05 7. Grad de îndatorare % MAX. 30 0,05 8. Perioada de recuparare a creanţelor % MAX. 15 0,05 9. Perioada de rambursare a datoriilor % MAX. 40 0,05 10. Lichiditate % MIN. 300 0,05

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Obiective de performanţă ale S.C. PIEŢE S.A. 2010

Nr. crt.

Denumire obiectiv de performanţă

U.M.

Propuneri

2010

Coef. de

ponde- rare

0 1 2 3 4

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă

% 100 0,35

2. Achitarea obligaţiilor in termenele legale % 100 0,10 3. Îmbunătăţirea calităţii serviciilor % 100 0,30 4. Ponderea investiţiilor in repartizarea

profitului net % Min. 45 0,25

Gradul de îndeplinire a obiectivelor de performanţă

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU,

VASILE CIUPA

Atasament: Anexa_I.pdf

Autoritatea administratiei publice locale Timisoara ANEXA I Agentul economic S.C. PIETE S.A. Adresa Timisoara, str. Lt. Ovidiu Balea, nr. 2 Cod fiscal RO 2487361

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2010

lei

INDICATORI Nr. rd.

BVC aprobat 2009

Prevederi an

2010

Proc. %

(col.3/ col.2)

0 1 2 3 4 I. VENITURI TOTALE, din care : (rd.02+ rd.12+ rd.13)

01 7000000 8400000 120

1. Venituri din exploatare din care : 02 6930000 8300000 120 a) Venituri din activitatea de baza 03 6880000 8200000 119 b) Venituri din alte activitati 04 50000 100000 200 c) Venituri din surse bugetare din care :

05 --- --- ---

- subventii pe produse si activitati 06 --- --- --- - subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif

07 --- --- ---

-transferuri 08 --- --- --- - prime acordate de la bugetul statului

09 --- --- ---

- alte sume primite de la bugetul de stat *

10 --- --- ---

d) Venituri din fonduri speciale * 11 --- --- --- 2. Venituri financiare 12 65000 100000 154 3. Venituri exceptionale 13 5000 --- --- II. CHELTUIELI TOTALE,din care: (rd.15 +rd.35 +rd.36)

14 6400000 7600000 119

1. Cheltuieli pentru exploatare total, din care :

15 6391000 7585000 119

a) Cheltuieli materiale 16 1500000 2000000 133 b) Cheltuieli cu personalul, din care : 17 1770426 2004600 113 - salarii brute 18 1400000 1560000 111 - contributii asigurari sociale de stat 19 259000 324480 125 - ajutor somaj 20 7000 7800 111

2

- contributie asig.soc.pt.sanatate, conform Legii nr.145/ 1997

21 72800 81120 111

- alte cheltuieli cu personalul, din care :

22 31626 31200 99

- fond special de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap, conform OUG nr.102/ 1999

23 14000 12000 86

- fond special de sustinere a invatamantului de stat, conform OG nr.75/ 1999

24

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea si provizioanele

25 250000 350000 140

d) Cheltuieli prevazute de art.26 din Legea bugetului de stat nr.216/ 2001 din care :

26 --- --- ---

- transferuri sau subventii ** 27 --- --- --- e) Cheltuieli de protocol 28 12000 16000 133 f) Cheltuieli reclama si publicitate 29 16000 20000 125 g) Cheltuieli cu sponsorizarea 30 21000 25000 119 h) Tichete de masa 31 170000 150000 88 i) Alte cheltuieli, din care : 32 2651574 3019400 114 - taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale

33 --- --- ---

- redevente din concesionarea bunurilor publice

34 350000 620000 177

2. Cheltuieli financiare 35 9000 10000 117 3. Cheltuieli exceptionale 36 --- 5000 --- III. REZULTAT BRUT- (profit /pierdere)

37 600000 800000 133

IV.ALTE SUME DEDUCTIBILESTABILITE POTRIVIT LEGII, din care :

38 --- --- ---

- fond de rezerva *** 39 --- --- --- V. ACOPRERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI

40 --- --- ---

VI. IMPOZIT PE PROFIT 41 96000 128000 133 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT 42 504000 672000 133

3

( potrivit OG nr.64/ 2001) din care : a) Rezerve legale 43 --- --- --- b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti

44 --- --- ---

c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finantare, aferente profitului rezultat din vanzari active, respectiv aferente facilitatilor fiscale la impozitul pe profit

45 --- --- ---

d)Alte repartizari prevazute de lege * 46 --- --- --- e) Pana la 10% pentru participarea salariatilor la profit

47 --- --- ---

f) Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local, in cazul regiilor autonome, ori dividende in cazul societatilor nationale, companiilor nationale si societatilor cu capital integral sau majoritar de stat

48 --- --- ---

g) Profitul nerepartizat pe destinatiile prevazute la lit.a)-f)

49 504000 672000 133

VIII. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care :

50 504000 672000 133

1. Surse proprii 51 504000 672000 133 2. Alocatii de la buget 52 --- --- --- 3. Credite bancare 53 --- --- --- - interne 54 --- --- --- - externe 55 --- --- --- 4. Alte surse * 56 --- --- --- IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care :

57 504000 672000 133

1. Investitii, inclusiv investitii in curs la finele anului

58 504000 672000 133

2. Rambursari rate aferente creditelor pentru investitii

59 --- --- ---

- interne 60 --- --- --- - externe 61 --- --- --- X. REZERVE, din care : 62 --- --- --- I. Rezerve legale 63 --- --- --- II. Rezerve statutare 64 --- --- ---

4

III. Alte rezerve **** 65 --- --- --- XI. DATE DE FUNDAMENTARE 66 --- --- --- 1. Venituri totale 67 7000000 8400000 120 2. Costuri aferente volumului de activitate

68 6400000 7600000 119

3. Nr. prognozat de personal la finele anului

69 78 77 99

4. Nr. mediu personal total, din care : 70 78 77 99 5. Fond de salarii, din care : 71 1400000 1560000 111 a) fondul de salarii aferent posturilor blocate

72 --- --- ---

b) fond de salarii aferent conducatorului agentului economic potrivit art.7(1) din OUG nr.79/ 2001, din care:

73 65688 65688 100

- sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de natura salariala, potrivit art.7(2) din OUG nr.79/ 2001

74 --- --- ---

- premiul anual, potrivit art.7(4) din OUG nr.79/ 2001

75 --- --- ---

c) fond de salarii aferent personalului angajat pe baza de contract individual de munca

76 14000000 1560000 111

6. Castigul mediu lunar pe salariat *****

77 17948 20259 112

7. Productivitatea muncii pe total personal mediu (mii lei/ persoana) (rd.67/ rd.70) – in preturi curente

78 89744 109091 122

8. Productivitatea muncii pe total personal mediu ( mii lei/ persoana) (rd.67/ rd.70) – in preturi comparabile,

79 75000 101299 135

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu ( unitati fizice/ nr.pers.)

80 X X X

9. Cheltuieli totale la 1000 lei – venituri totale cheltuieli totale x 1000 venituri totale

81 914 904 99

10. Plati restante – total ****** 82 --- --- --- - preturi curente 83 --- --- ---

5

- preturi comparabile ( rd.83 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

84 --- --- ---

11. Creante restante – total ****** 85 --- --- --- - preturi curente 86 --- --- --- - preturi comparabile ( rd.86 x indicele de crestere a preturilor prognozat)

87 --- --- ---

DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, VASILE CIUPA

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR, MUNICIPIUL TIMIŞOARA DR. ING. GHEORGHE CIUHANDU PRIMĂRIA TH2010 – 002848/__________

R E F E R A T cu privire la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, criteriilor şi obiectivelor de

performanţă pe anul 2010 - SC PIEŢE SA Timişoara

Având în vedere adresa SC PIEŢE SA Timişoara, cu nr. 569/28.04.2010 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. TH2010-002848/30.04.2010, prin care sunt propuse spre aprobare Consiliului Local, bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 (aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al SC Pieţe S.A. nr.2/ 17.03.2010), criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2010 ale SC PIEŢE SA. În conformitate cu dispoziţiile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţi economici;

PROPUNEM: 1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara, Bugetul

de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 al SC PIEŢE SA Timişoara; 2. Aprobarea prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, Criteriile

şi obiectivele de performanţă pe 2010 ale SC PIEŢE SA Timişoara precum şi Formule de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2010.

VICEPRIMAR, DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, ADRIAN ORZA VASILE CIUPA DIRECTOR ECONOMIC, ŞEF SERVICIU ADMIN. MEDIU, SMARANDA HARACICU CĂLIN VICTOR FIAT Avizat juridic, ŞEF BIROU ECOLOGIE URBANĂ, ŞEF SERVICIU, EUGENIA PANITI MIRELA LASUSCHEVICI

Cod FP 53 – 01, Ver.1 red.L.P. 2ex.