Hotararea Consiliului Local 173/29.07.2003 privind constituirea şi utilizarea fondurilor de stimulente acordate personalului din aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara care contribuie la atragerea sumelor la bugetul local Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2003 - 10179/11.06.2003 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere Referatul Serviciului Energetic din cadrul Direcţiei Edilitare, de completare a Referatului nr. 10179/11.06.2003; Având în vedere Referatul nr. SC2003 - 13178/24.07.2003 al Serviciului Administrare Fond Funciar; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art.210 din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2003 - privind procedurile de administrare a creanţelor bugetelor locale; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 90/2002 - pentru aprobarea Normelor Metodologice privind constituirea şi utilizarea fondurilor destinate stimulării personalului implicat în activitatea de stabilire, constatare , control, încasare şi urmărire a impozitelor şi taxelor locale, a majorărilor de întârziere şi amenzilor , soluţionarea obiecţiunilor, contestaţiilor şi plângerilor formulate la actele de control sau impunere, precum şi executarea creanţelor bugetare; În conformitate cu prevederile Legii nr.189/1998 privind finanţele publice locale, modificată; În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(d) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Normele Metodologice privind constituirea şi utilizarea fondurilor destinate stimulării personalului implicat în activitatea de stabilire , constatare, control, încasare şi urmărire a impozitelor şi taxelor locale, a majorărilor de întârziere şi amenzilor, executarea creanţelor bugetare, soluţionarea obiecţiunilor, contestaţiilor şi plângerilor formulate la actele de control sau de impunere, precum şi personalului auxiliar care deserveşte buna desfăşurare a activităţilor amintite din cadrul Primăriei municipiului Timişoara, cuprinse în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local nr. 90/2002 - pentru aprobarea Normelor Metodologice privind constituirea şi utilizarea fondurilor destinate stimulării personalului implicat în activitatea de stabilire, constatare , control, încasare şi urmărire a impozitelor şi taxelor locale, a majorărilor de întârziere şi amenzilor , soluţionarea obiecţiunilor, contestaţiilor şi plângerilor formulate la actele de control sau impunere, precum şi executarea creanţelor bugetare, cu modificările şi completările ulterioare; Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Edilitară, Direcţia Urbanism, Direcţia Patrimoniu, Serviciul Juridic şi Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Biroului Resurse Umane; - Mass - media locale.
|