keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 164/25.06.2002 privind obligaţiile şi responsabilităţile concrete ce revin instituţiilor publice, agenţilor economici, celorlalte persoane juridice şi cetăţenilor, pentru gospodărirea Municipiului Timişoara

25.06.2002

Hotararea Consiliului Local 164/25.06.2002
privind obligaţiile şi responsabilităţile concrete ce revin instituţiilor publice, agenţilor economici, celorlalte persoane juridice şi cetăţenilor, pentru gospodărirea Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2002 -9676/2002 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 21/2002 - privind gospodărirea localităţilor urbane şi rurale;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(f) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;



HOTARASTE

Art.1: Se aprobă obligaţiile şi responsabilităţile concrete ce revin instituţiilor publice, agenţilor economici, celorlalte persoane juridice precum şi cetăţenilor, pentru gospodărirea Municipiului Timişoara, prevăzute în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică, Direcţia Patrimoniu, Direcţia Urbanism şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara,
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Mass - media locale;



Presedinte de sedinta
VLADIMIR CULEA
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI