Hotararea Consiliului Local 164/15.04.2014 pentru demararea procedurilor privind stabilirea unui Imn al Municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC 2014 - 9663 /11.04.2014 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Adresa SC 2013 - 13336/15.05.2013, a dnei consilier local Adelina Tîrziu, iniţiator al proiectului Imnul Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; În temeiul art 18, alin. 2 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii; În conformitate cu prevederile art.36 şi alin. (6) lit.a) pct. 4 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă demararea procedurilor privind stabilirea printr-un concurs de soluţii, a unui Imn al Municipiului Timişoara. Art. 2: Regulamentul/documentaţia privind organizarea concursului de soluţii pentru selecţia textului şi a melodiei Imnului oficial al Municipiului Timişoara, care va sta la baza concursului de soluţii, va fi elaborată de către un juriu de specialitate, persoane fizice independente faţă de concurenţi, cu pregătire profesională şi experienţă relevantă în domeniu, precum şi cu probitate morală recunoscută, şi va fi supus aprobării Consiliului Local Timişoara. Regulamentul de concurs va fi elaborat în termen de 45 de zile de la adoptarea prezentei hotărâri. Art. 3: Juriul va fi format din 5 membri, preşedintele juriului va fi dl Ioan Coriolan Gârboni, directorul Filarmonicii Banatul Timişoara, iar ceilalţi 4 membri vor fi numiţi prin Dispoziţia Primarului Municipiului Timişoara, în termen de 45 de zile de la adoptarea prezentei hotărâri. Art. 4: Câştigătorul desemnat în urma acestui concurs va beneficia de un premiu de 25 000 Ron, sumă care va fi alocată de la bugetul local în cazul în care nu vor exista şi alte surse private de finanţare, cap. "Cultură, recreere şi religie" Cod indicator 67.02.. Câştigătorul va cesiona exclusiv drepturile patrimoniale/drepturile de autor asupra compoziţiei muzicale Consiliului Local şi Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Comunicare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi dl. Ioan Coriolan Gârboni, directorul Filarmonicii Banatul din Timişoara. Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judetul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotari Diverse; - Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei de Mediu ; - Direcţiei Comunicare ; - Direcţiei Dezvoltare ; - Direcţiei Fiscale; - Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara; - Biroului Managementul Calităţii; - Biroului Audit; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Casei de Cultura a Municipiului Timisoara; - Filarmonicii Banatul Timişoara; - Mass-media locale.
|