keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 157/28.04.2009 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2009 al S.C. COLTERM S.A.

28.04.2009

Hotararea Consiliului Local 157/28.04.2009
privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2009 al S.C. COLTERM S.A.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. RE2009 - 1323/15.04.2009 al Primarului Municipiului Timisoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe,Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale,Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultura, stiinta, învatamânt, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie , sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere solicitarea S.C. Colterm SA nr. RE2009 - 1323/08.04.2009 privind proiectul Bugetului de venituri si cheltuieli al societatii pe anul 2009;
În conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.79/ 2001 privind întărirea disciplinei economico-financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar ;
Având în vedere prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi b) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2009 al S.C. COLTERM S.A. Timişoara, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredinteaza Directia Edilitara si Directia Economica din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- SC COLTERM SA;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: ANEXA.pdf

Anexa la HCL nr.

SC COLTERM SA TIMISOARA

-lei-

Prevederi Realizari Prevederi an an an

2008 2008 2009 0 1 2 3 4

b) Venituri din alte activitati-703,706,707,708,722 04 23.378.497 5.824.047 9.501.515

- transferuri 08

e) Alte venituri din exploatare -754,758,781 12 6.600.000 2.871.038 6.330.000

a) Cheltuieli materiale 16 184.379.881 150.769.201 161.039.990

- salarii brute (641) 18 36.776.700 36.776.144 40.718.000 -colaboratori (621) 19

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2 0 0 9

259.125

224.040.434

217.067.141

33.167.345

34.148.407

213.516.905

213.257.780

137.246.943

67.315.752

54.451.76549.153.267

7.406.955

436.977

2.009.112

8.815.447

305.385

2.117.336

550.500

238.358.515

232.753.515

30.547.647

44.574.558

238.858.515

238.308.015

147.354.295

75.122.205

- contributie la asigurarile sociale de sanatate,conform OG 226/2008 6453 22

13

II. CHELTUIELI TOTALE, din care: (rd. 15 + rd. 37) 14

1. Cheltuieli pentru exploatare - total,din care: 15

I. VENITURI TOTALE, din care:(rd. 02 + rd. 13) 01

1. Venituri din exploatare,din care: 02

- subventii pentru produse si activitati 06

- subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si de tarif ( exclusiv TVA)-741

a) Venituri din activitatea de baza-704(exclusiv subventii) 03

c) Venituri din surse bugetare,din care: 05

Indicatori

07

- prime acordate de la bugetul statului 09

- alte sume primite de la bugetul de stat (OG 36/2006, Dec ANRSC 297/2008, compens. comb 60,40 lei/gcal fara TVA)

10

d) Venituri din fonduri speciale 11

2. Venituri financiare

- ajutor de somaj (6452)( 0,5%+0.25%2009) 21

b) Cheltuieli cu personalul,din care: 17

- contributie la asigurarile sociale de stat (6451)(18.5% 20,8%+0.85% in 2009) 20

38.877.571

251.020.000

49.299.585

7.484.058

459.709

Nr.

2.022.719

36.228.401

2.175.000

257.520.000

258.020.000

255.845.000

150.760.531

75.105.972

Prevederi Realizari Prevederi an an an

2008 2008 2009 0 1 2 3 4

Indicatori Nr.

-alte cheltuieli cu personalul din care: 23 2.556.400 2.524.079 2.495.597 -fond special de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap,conform O.U.G. nr 102/1999 ( 635-004 )

24 125.000 121.124 134.000

-fond initial pt.funct.sist.de asig.pt.accidente de munca si boli profesionale conf. HG 2269/2004 (din 6451) ( 0,306%2009)

25 278.400 278.041 124.597

-Tichete de masa (642) 26 2.153.000 2.124.914 2.237.000

d) Cheltuieli prevăzute de Codul muncii ( actiuni social culturale) din care: 28 735.534 865.125 814.360

-transferuri sau subvenţii 29 e) Cheltuieli de protocol (623) 30 35.000 23.260 23.000 f) Cheltuieli reclamă şi publicitate(623) 31 10.000 210 200 g) Alte cheltuieli (635,612),din care: 32 2.835.000 1.390.205 1.565.000 - taxa pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale 33

- redevenţa din concesionarea bunurilor publice 34 662.806 664.833 691.064 i) Comisioane şi onorarii ( 622 ) 35 500.000 421.485 705.000 j) Alte cheltuieli de exploatare (exceptionale)- 658,654 36 500.000 410.931 276.000

2. Cheltuieli financiare (665,666, 668) 37 6.500.000 6.973.293 5.605.000 III. REZULTAT BRUT - profit (pierdere) 38 500.000 -10.523.529 500.000

-fond de rezervă 40 V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENTI 41

VI. IMPOZIT PE PROFIT 42 80.000 80.000 VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT(), din care: 43 420.000 -10.523.529 420.000 a) Rezerve legale 44 25.000 25.000

b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 45 395.000 395.000

c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finanţare,aferente profitului rezultat din vânzări active,respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit

46

d) Alte repartizări prevăzute de lege 47 e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 48

13.878.20014.033.457

2.009.112 2.117.336sanatate,conform OG 226/2008 6453 (5,2%2009)

22

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea si provizioanele (681) 27 12.725.000

IV. ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE POTRIVIT LEGII,din care: 39

2.022.719

Prevederi Realizari Prevederi an an an

2008 2008 2009 0 1 2 3 4

Indicatori Nr.

f) Minim 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local,în cazul regiilor autonome,ori dividende în cazul societăţilor naţionale,companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat

49

d) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit.a-f) 50

VIII. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR, din care: 51 41.625.000 36.536.181 31.366.200

1. Surse proprii din care: 52 11.625.000 14.033.457 13.878.200 ~amortizare 11.425.000 14.033.457 13.878.200 ~fond dezvoltare 200.000 ~fonduri proprii 2. Alocatii de la bugetul de stat si local ( 4* ) 53 20.000.000 21.360.339 16.000.000 3. Credite bancare(credit furnizori) 54 398.276 1.000.000 -interne 55 -externe 56 398.276 1.000.000 4. Alte surse 57 10.000.000 744.109 488.000

IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care: 58 25.911.000 50.763.838 31.366.200

1. Investitii, inclusiv investitii in curs la finele anului 59 24.611.000 49.466.062 30.066.200 2. Rambursari de rate aferente creditelor pentru investitii: 60 1.300.000 1.297.776 1.300.000

- interne 61 1.300.000 1.297.776 1.300.000 - externe 62 X. REZERVE, din care: 63 I. Rezerve legale 64 II. Rezerve statutare 65 III. Alte rezerve 66 XI. DATE DE FUNDAMENTARE 67 1.Venituri totale 68 258.020.000 213.516.905 238.858.515 2. Costuri aferente volumului de activitate 69 257.520.000 224.040.434 238.358.515 3.Nr.prognozat de personal la finele anului 70 1.228 1.244 1.218 din care: activ baza 1.163 1.194 1.170 alte activitati 65 50 48 4. Nr mediu personal total 71 1.197 1.205 1.180 din care: activ baza 1.137 1.159 1.136 alte activitati 60 46 44 5. Fond salarii brut, din care: 72 36.776.700 36.776.144 40.718.000 a) fondul de salarii aferent posturilor blocate 73 b) fondul de salarii aferent conducătorului agentului economic potrivit art.7(1)din OUG nr.79/2001, din care:

74 142.114 107.307 131.376

Prevederi Realizari Prevederi an an an

2008 2008 2009 0 1 2 3 4

Indicatori Nr.

* sporuri,adaosuri,premii şi alte drepturi de natura salarială,potrivit art.7(2) din OUG nr.79/2001 75 35.532 35.450 32.844

* premiul anual,potrivit art.7(4) din OUG nr.79/2001 76 35.532 0 32.844 c) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract de muncă 77 36.634.586 36.560.757 40.580.712

6.Câştigul mediu brut lunar pe salariat 78 2.543 2.528 2.866 7. Productivitatea muncii pe total personal ( lei/persoană)(rd.68/rd.71)-în preţuri curente 79 215.556 177.192 202.422

8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)(rd.68/71)-în preţuri comparabile 80

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu(unităţi fizice/nr.pers.) 81

10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale cheltuieli totale/venituri totale X1000 82 998 1.049 998

11. Plăţi restante-total 83 38.000.000 49.485.892 50.000.000 * preţuri curente 84 * preţuri comparabile (rd.84 x indicele de creştere a preţurilor prognozat) 85

12.Creanţe restante-total 86 40.000.000 29.948.337 30.000.000 * preţuri curente 87 NOTA :

DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC Dr.ing.Aurel Matei Ionel Buciu

4*)Rd.53 mentionarea in BVC a sumelor de investitii alocate Primariei de catre Consiliul Local respectiv de catre Guvern se face in conformitate cu procedura stabilita prin NOTA aferenta contractului de concesiune a serviciului 5)In cheltuielile cu salariile (rd.72) in anul 2008 s-a cuprins suma de 108,080 lei lei reprezentand indemnizatia membrilor consiliului de administratie. 6)Castigul mediu lunar pe salariat (rd.78 ) este calculat fara influenta sumelor prevazute pentru plata indemnizatiei consiliului de administratie si a conducatorului unitatii.

1)Prezentul BVC se poate rectifica in cursul anului 2009 de cate ori situatia o impune

3)Rd.52 fd de dezvoltare se foloseste de catre companie exclusiv pentru retelele termice

2)Rd. 52 amortismentele se vor folosi pentru efecuarea platilor restante la investitii precum si la rambursarea creditelor

Atasament: REFERAT.pdf

FP 53-01, Ver. 1

1

ROMÂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA GHEORGHE CIUHANDU PRIMĂRIA RE2009 - 1323/15.04.2009

REFERAT privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2009

al S.C. COLTERM S.A. Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al S .C. Colterm S.A. pentru anul 2009 a avut vedere realizările anului 2007 care sunt conform balantei de verificare provizorii incheiate la 31.12.2008. Pe anul 2008 s-a inregistrat o pierdere de 10.523.529 lei, pierdere care se datoreaza urmatoarelor cauze: nerealizarea productiei fizice de energie termica avuta in vedere la fundamentarea BVC pe anul 2008, modificarea structurii combustibilului utilizat pentru producerea energiei termice, cresterea dobanzilor la creditele contractate pe termen lung si termen scurt, cresterea cursului valutar. Pentru anul 2009 SC Colterm SA îşi propune realizarea unui profit brut de 500.000 lei, tinand cont de temperaturile medii exterioare din anul 2008, respectiv realizarea unei productii fizice de energie termica la acelasi nivel cu cel realizat in 2008 . Bugetul de venituri si cheltuieli anexat a fost aprobat in sedinta Consiliului de Administratie al SC COLTERM SA din data de 19.03.2009.

Având în vedere solicitarea SC COLTERM SA înregistrată cu nr. RE2009 - 1323/15.04.2009, Hotărârea Consiliului de Administraţie a SC COLTERM SA din data de 19.03.2009 şi atribuţiile Consiliului Local Timişoara în calitatea sa de acţionar unic al S.C.Colterm S.A, rezultate din actul constitutiv al societăţii şi al Legii nr 31/ 1990 privind societăţile comerciale,

PROPUNEM: 1. Aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pentru anul 2009 al SC ,,Colterm” SA , conform anexei la prezentul referat.

VICEPRIMAR SORIN GRINDEANU

DIRECTOR DIRECŢIA EDILITARĂ DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ MARIUS ONEŢIU SMARANDA HARACICU ŞEF SERVICIU ENERGETIC IOAN ZUBAŞCU AVIZAT JURIDIC

MIRELA LASUSCHEVICI RED. MM