keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 152/28.09.2012 privind transmiterea Căminului Internat I al Colegiul Tehnic "Regele Ferdinand I" situat în Timişoara, str. Renaşterii 24, înscris în CF nr.407030, cu nr cad. 407030, top nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş

28.09.2012

Hotararea Consiliului Local 152/28.09.2012
privind transmiterea Căminului Internat I al Colegiul Tehnic "Regele Ferdinand I" situat în Timişoara, str. Renaşterii 24, înscris în CF nr.407030, cu nr cad. 407030, top nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-23082/28.09.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 110 alin. 3 din Legea nr. 1/2011 a educaţiei naţionale;
În conformitate cu prevederile art.867 şi art. 868 din Codul Civil;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.2 lit.(c) şi art 123 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
În temeiul art.45 alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;



HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului Judeţean Timiş, a Căminului Internat I cu S+P+3E al Colegiul Tehnic "Regele Ferdinand I" din Timişoara, str. Renaşterii nr. 24A, înscris în CF nr.407030 Timişoara, cu nr cad. 407030- C10, top nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, pe o perioadă de 49 de ani, în vederea desfăşurării activităţii unităţilor de învăţământ special - Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă "D. Ciumăgeanu" şi Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa", a căror finanţare se asigură din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.

Art. 2: Darea în administrare produce efecte juridice de la data semnării contractului de administrare, de către Municipiul Timişoara în calitate de proprietar şi Consiliul Judeţean Timiş în calitate de administrator, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze contractul de administrare.

Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarâri se încredintează Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara.

Art. 5: Prezenta hotarâre se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Directiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Comunicare
- Directiei de Mediu;
- Directiei Politiei Locale;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Compartimentului Control Intern
- Consiliului Judeţean Timiş;
-Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş;
-Colegiului Tehnic " Regele Ferdinand I;
-Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa nr.1 la HCL……… ROMĂNIA CONSILIUL JUDEŢEAN TIMIŞ JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA NR………………………………… NR. ………………………………….

CONTRACT DE ADMINISTRARE

I. PĂRŢILE CONTRACTANTE

Municipiul Timişoara cu sediul în Timişoara, Bv. C.D. Loga nr.1, cod fiscal…….........reprezentată

prin …………………………………………………...............................................................................

……………………………………………………………………………………………………………,

în calitate de proprietar

şi

Consiliul Judeţean Timiş cu sediul în Timişoara, Bv. Revoluţiei din 1989 nr.17, cod fiscal………...

reprezentat prin………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………,

în calitate de administrator

II. BAZA LEGALA

2.1. Baza legală încheieri prezentului contract este Hotărârea nr………………………a Consiliului

Local al Municipiului Timişoara.

III. OBIECTUL CONTRACTULUI

3.1. Obiectul prezentului contract este imobilul construcţie – Căminul Internat I al Colegiul Tehnic

„ Regele Ferdinand I” situat în Timişoara, str. Renaşteri 24A, înscris în CF nr.407030, cu nr.

cad. 407030-C10 , top vechi nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara

IV. DESTINATIA BUNURILOR DATE IN ADMINISTRARE

4.1. Bunul prevăzut la punctul 3.1 este dat în administrare în vederea desfăşurării activităţii

unităţilor de învăţământ special - Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „ D. Ciumăgeanu” şi

Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa, a căror finanţare se asigură din sumele

defalcate din unele venituri ale bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.

V. DURATA CONTRACTULUI

5.1. Prezentul contract se încheie pentru o perioadă de ………….ani începând cu data semnării

acestuia de către ambele părţi.

VI. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

6.1. Drepturile şi obligaţiile proprietarului

a) de a preda administratorului bunul prevăzut la punctul 3.1 pe bază de proces verbal de predare

primire;

b)de a verifica periodic dacă administratorul foloseşte bunul potrivit destinaţiei sale şi nu-l

deteriorează;

6.2. Administratorul are următoarele drepturi:

a) de a primi in administrare bunul prevăzut la punctul 3.1

b) de a folosi bunul primit in administrare potrivit destinaţiei prevăzută la punctul 4.1;

6.3. Administratorul are următoarele obligaţii

a) de a menţine destinaţia imobilului pe toată perioada administrării;

b) de a realiza lucrările de construcţii ce se necesită pentru desfăşurarea actului de învăţământ

precum şi lucrările de separare a utilităţilor, energie electrică , energie termică, apă – canal etc, din

bugetul propriu;

c) după amenajarea construcţiei pentru spaţiul de învăţământ, administratorul va preda

proprietarului spaţiul cu alta destinaţie decât aceea de locuinţă din căminul nr.2 al Colegiului Tehnic

"Ferdinand I" situat in Timişoara str.Renaşterii nr.24A, format din 11 incaperi la parter, 6 incaperi la

etajul I si 3 incaperi la Etajul II, in suprafata de 848.11 mp, atribuit în folosinţă gratuită prin HCLnr.

63/03.08.2012 modificată prin HCL nr. 92/14.09.2012

d) de a conserva şi utiliza bunul primit in administrare asemeni unui bun proprietar;

e) de a suporta din bugetul propriu cheltuielile ocazionate de remedierea deteriorărilor produse

bunului ;

f) de a permite proprietarului verificarea periodica a bunului primit in administrare;

g) de a transmite proprietarului procesele verbale de recepţie a lucrărilor de construcţii cu valoarea

acestora, în vederea operării în fişa mijlocului fix.

h) de a efectua inventarierea anuală a bunul primit în administrare.

i) să solicite aprobarea proprietarului pentru executarea unor lucrări de reparaţii sau investiţii la

bunurile administrate;

VII. INCETAREA CONTRACTULUI DE ADMINISTRARE

7.1 Prezentul contract încetează sa mai producă efecte juridice in următoarele situaţii:

a) bunul ce formează obiectul prezentului contract încetează sa mai existe;

b) administratorul schimba destinaţia bunurilor primite in administrare fără aprobarea Consiliului

Local al Municipiului Timişoara;

c) administratorul nu executa obligaţiile stabilite in sarcina sa prin prezentul contract.

7.2 Prezentul contract încetează odată cu încetarea dreptului de proprietate publică sau prin actul de

revocare emis, în condiţiile legii, dacă interesul public o impune, de organul care la

constituit,potrivit art. 869 din Codul civil.

VIII. FORŢA MAJORĂ

8.1 Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea în termen sau/şi de

executarea în mod necorespunzător total sau/şi parţial a oricărei obligaţii care îi revine, în baza

prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei

respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.

8.2 Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice în scris celeilalte părţi în termen de 3 zile

producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.

8.3 Dacă în termen de 3 zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-

şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-

interese.

XI. MODIFICAREA CONTRACTULUI

9.1 Prevederile prezentului contract pot fi modificate, după o prealabilă notificare scrisă, cu acordul

ambelor părţi, prin act adiţional.

9.2 Prezentul contract va fi adaptat corespunzător reglementărilor legale ulterioare încheierii acestuia,

care îi sunt aplicabile.

X.LITIGII

10.1 Părţile au convenit ca toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate

din interpretarea, executarea sau încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă.

11.2 În cazul în care rezolvarea litigiilor nu este posibilă pe cale amiabilă, părţile se vor adresa

instanţelor judecătoreşti competente.

XI. DISPOZIŢII FINALE

11.1 Prezentul contract a fost încheiat in 4 exemplare , asigurându-se cate două pentru fiecare parte

contractanta.

PROPRIETAR ADMINISTRATOR

Atasament: Referat.pdf

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU Nicolae Robu BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE NrSC2012- REFERAT

privind transmiterea Căminului Internat I al Colegiul Tehnic „ Regele Ferdinand I” situat în Timişoara, str. Renaştri 24A, înscris în CF nr.407030, cu nr cad. 407030-C10,

top vechi nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Consiliului

Judeţean Timiş

Colegiul Tehnic „ Regele Ferdinand I” fost Grup Şcolar Energetic funcţionează în

imobile din str. Renaşteri 24A, înscrise CF nr.407030 Timişoara , cu nr cad. 407030, top

nr.4545/1/1/1/3/1/2 şi în imobilele din str. Lorena nr. 35 situate pe parcela de teren nr. top

4545/1/1/1/2/2/2, 4545/1/1/1/3/2/2/2, 4545/1/1/1/3/2/1/2/1, înscrisă în CF nr.405298, imobile care fac

parte din domeniul public al Municipiului Timişoara.

Prin adresa nr. 8382/20.07.2012, înregistrată la noi sub nr. DP2012-4462/20.07.2012,

Consiliul Judeţean Timiş a solicitat să se analizeze posibilitatea dării în administrare a căminului

internat I, situat în str. Lorena nr. 35, în vederea mutării Centrului Şcolar pentru Educaţie

Incluzivă „ D. Ciumăgeanu”, din imobilul situat în Bv. Gen. Dragalina 2 aflat în proprietatea publică

a municipiului Timişoara, imobil care face obiectul unui schimb de proprietăţii cu Ordinul

Călugăriţelor de la „Notre -Dame” şi a Centrului de Resurse şi Asistenţă Educaţională „Speranţa”,

care funcţionează în clădirea Grădiniţei cu program prelungit nr.45, clădire aflată în reabilitare.

După ce a fost analizată situaţia construcţiilor în teren, de reprezentanţii instituţiei noastre s-a

constatat că în prezent Căminul internat I în regim de înălţime S+P+3E nu mai este utilizat ca spaţiu

de cazare şi este disponibil pentru a fi transmis în administrarea consiliului Judeţean Timiş

Având în vedere cele de mai sus,

Propunem:

Emiterea unei H.C.L. care să aprobe:

1. Transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea

Consiliului Judeţean Timiş, a Căminului Internat I cu S+P+3E al Colegiul Tehnic „ Regele

Ferdinand I” din Timişoara, str. Renaşteri nr. 24, înscris în CF nr. 407030 Timişoara, cu nr. cad.

407030- C10, top vechi nr.4545/1/1/1/3/1/2, proprietatea publică a municipiului Timişoara, pe o

perioadă de 49 de ani, în vederea desfăşurării activităţii unităţilor de învăţământ special - Centrul

Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „ D. Ciumăgeanu” şi Centrul de Resurse şi Asistenţă

Cod.FP 53-01,Ver.1

Educaţională „Speranţa, a căror finanţare se asigură din sumele defalcate din unele venituri ale

bugetului de stat prin bugetul local al Consiliului Judeţean.

2. Darea în administrare produce efecte juridice de la data semnării contractului de administrare, de

către Municipiul Timişoara în calitate de proprietar şi Consiliul Judeţean Timiş în calitate de

administrator, contract care face parte integrantă din hotărârea de consiliu.

3. Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara să semneze contractul de administrare.

VICEPRIMAR, DIRECTOR, Dan Diaconu Martin Staia ŞEF BIROU, Călin Pîrva

AVIZAT, Serviciul Juridic

Cod.FP 53-01,Ver.1