Hotararea Consiliului Local 151/24.03.2009 privind cofinanţarea de către Consiliului Local al Municipiului Timişoara în calitate de solicitant al finanţării Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" în cadrul Programului Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative", Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de intervenţie 2.2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatele nr. SC2009-3804/13.03.2009 şi SC2009-5667/23.03.2009 ale Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Ghidul Solicitantului - Cererea de proiecte nr. 3/2009 - Programul Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative"; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit.b), alin. (4) lit. a), e) şi f) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.(2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă depunerea cererii de finanţare de către Consiliului Local al Municipiului Timişoara în calitate de solicitant al finanţării Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" în cadrul Programului Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative", Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de intervenţie 2.2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor". Art.2: Se aprobă co-finanţarea de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de minim 2% din valoarea eligibilă a Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" cu suma de 5.000 lei - reprezentând cheltuieli eligibile, la care se adaugă T.V.A. aferentă şi suma aferentă cheltuielilor neeligibile existente în proiect. Art.3: Se aprobă împuternicirea domnului GHEORGHE CIUHANDU în calitate de Primar al Municipiului Timişoara în vederea semnării tuturor documentelor cererii de finanţare şi documentelor Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara". Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.5: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Serviciul Audit Public Intern; - Biroului Control Intern şi Managementului Calităţii; - Mass - media locale.
|