keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 151/24.03.2009 privind cofinanţarea de către Consiliului Local al Municipiului Timişoara în calitate de solicitant al finanţării Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" în cadrul Programului Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative", Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de intervenţie 2.2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor"

24.03.2009

Hotararea Consiliului Local 151/24.03.2009
privind cofinanţarea de către Consiliului Local al Municipiului Timişoara în calitate de solicitant al finanţării Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" în cadrul Programului Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative", Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de intervenţie 2.2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatele nr. SC2009-3804/13.03.2009 şi SC2009-5667/23.03.2009 ale Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi problemele minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Ghidul Solicitantului - Cererea de proiecte nr. 3/2009 - Programul Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative";
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit.b), alin. (4) lit. a), e) şi f) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 alin.(2) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă depunerea cererii de finanţare de către Consiliului Local al Municipiului Timişoara în calitate de solicitant al finanţării Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" în cadrul Programului Operaţional DCA "Dezvoltarea Capacităţii Administrative", Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de intervenţie 2.2 "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor".

Art.2: Se aprobă co-finanţarea de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de minim 2% din valoarea eligibilă a Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara" cu suma de 5.000 lei - reprezentând cheltuieli eligibile, la care se adaugă T.V.A. aferentă şi suma aferentă cheltuielilor neeligibile existente în proiect.

Art.3: Se aprobă împuternicirea domnului GHEORGHE CIUHANDU în calitate de Primar al Municipiului Timişoara în vederea semnării tuturor documentelor cererii de finanţare şi documentelor Proiectului "Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara".

Art.4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Mediu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Serviciul Audit Public Intern;
- Biroului Control Intern şi Managementului Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
VALENTIN MOLDOVAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01, Ver.1

ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ P R I M A R, MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA DE MEDIU Dr. Ing. GHEORGHE CIUHANDU SC2009- /23.03.2009.

REFERAT Prin Programul Operaţional DCA „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”, Cererea de proiecte nr.3/2009, pentru Axa prioritară 2 „Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare”, Domeniul major de intervenţie 2.2 „Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor. Introducerea şi menţinerea în funcţiune a sistemelor de management, inclusiv ISO şi EMAS” se propun proiecte, la care pot depune cereri şi autorităţile administraţiei publice locale, durata de derulare a proiectelor fiind cuprinsă între 6 luni şi 24 luni, iar valoarea proiectelor cuprinsă între minim 220.000 lei şi maxim 500.000 lei. Valoarea finanţării acordate este de maxim 98% din totalul cheltuielilor eligibile, solicitantul trebuind să contribuie cu un procent de 2% din valoarea proiectului, plus cheltuielile neeligibile. În scopul îmbunătăţirii întregii performanţe privind mediul, realizarea unui control mai facil, reducerea costurilor şi îmbunătăţirea imaginii publice, propunem depunerea cererii de finanţare pentru Proiectul de „Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara”. Se estimează că valoarea cererii de finanţare a proiectului să fie de 250.000 lei fără TVA, astfel încât, cofinanţarea de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de minim 2% din valoarea eligibilă a proiectului este de 5.000 lei, la care se adaugă T.V.A. aferentă şi suma aferentă cheltuielilor neeligibile existente în proiect (inclusiv cheltuielile privind certificarea). Propunem în acest sens: 1. Aprobarea includerii în bugetul local a sumelor reprezentând obligaţiile financiare privind implementarea proiectului (urmând ca, pentru cheltuielile eligibile efectuate în cadrul proiectului să se formuleze cereri de rambursare) precum şi aprobarea cofinanţării de la Bugetul Local a contribuţiei financiare proprii de minim 2% din valoarea eligibilă a proiectului - de 5.000 lei - reprezentând cheltuieli eligibile, la care se adaugă T.V.A. aferentă şi suma aferentă cheltuielilor neeligibile existente în proiect. 2. Împuternicirea domnului Gheorghe CIUHANDU în calitate de Primar al Municipiului Timişoara în vederea semnării tuturor documentelor cererii de finanţare şi documentelor Proiectului de „Implementarea Sistemului de management de mediu conform ISO 14001 în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara”. VICEPRIMAR, DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, ADRIAN ORZA VASILE CIUPA

ŞEF SERVICIU PROTECŢIA MEDIULUI, AVIZAT JURIDIC, ŞEF SERVICIU JURIDIC, ADRIAN BERE – SEMEREDI MIRELA LASUSCHEVICI

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ,

Red. BSA, Dact: BSI SMARANDA HARACICU

FP 53-01, Ver.1

FP 53-01, Ver.1