keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 142/30.11.2004 privind susţinerea proiectului "Serviciul de urgenţe sociale - Centrul de Zi pentru persoanele fără adăpost" al Fundaţiei Timişoara 89 şi alocarea sumei de 60.000.000 lei

30.11.2004

Hotararea Consiliului Local 142/30.11.2004
privind susţinerea proiectului "Serviciul de urgenţe sociale - Centrul de Zi pentru persoanele fără adăpost" al Fundaţiei Timişoara 89 şi alocarea sumei de 60.000.000 lei


Consiliul Local al Municipiului Timisoara


Având în vedere Referatul nr. SC2004 -18259/18.10.2004 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit.(d) , (s) şi (x) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă susţinerea financiară de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara, a proiectului "Serviciul de urgenţe sociale - Centrul de Zi pentru persoanele fără adăpost" al Fundaţiei Timişoara 89, prin alocarea sumei de 60.000.000 lei , din bugetul local, Cap.60.02.50, reprezentând cheltuielile de întreţinere pentru ultimul trimestru al anului 2004.

Art.2: Se aprobă Acordul de parteneriat nr. SC2004 - 19688 încheiat la data de 12.11.2004 între Consiliul Local Timişoara şi Fundaţia Timişoara 89, care constituie Anexă la prezenta hotărâre.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Consiliului Judeţean Timiş
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Juridic
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Fundaţiei Timişoara 89;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CONSTANTIN CATANĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat_Timisoara_89.pdf

Red 3 ex. A.B.

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA BIROUL RELAŢII PUBLICE SC 2004 – 18259 / 18.10.2004

Se aprobă Primar Gheorghe CIUHANDU

Bd. C.D. Loga nr. 1, Timişoara, tel/fax: +40 256 204886, e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

Referat

Cu privire la susţinerea proiectului Serviciul de urgenţe social - Centrul de zi pentru

persoanele fără adăpost al Fundaţiei Timişoara 89, prin aprobarea sumei de 60.000.000 lei care reprezintă cheltuielilor de întreţinere pentru ultimul trimestru al anului 2004

Fundaţia „Timişoara 89” este prima organizaţie umanitară apărută în România postrevoluţionară cu scopul de a sprijini persoanele vulnerabile aflate în criză. Cel mai important program social al fundaţiei, aflat în permanentă dezvoltare, este Serviciul de urgenţe sociale pentru persoane fără adăpost (adulţi şi copii ai străzii,vagabonzi, cerşetori, muncitori zilieri itineranţi, adolescenţi proveniţi din casele de copii, persoane care şi-au pierdut locuinţa în urma evacuărilor), program desfăşurat în parteneriat cu Primăria Municipiului Timişoara (care acordă şi în prezent 15 porţii de hrană de la Cantina de ajutor social şi asigură prezenţa a doi gardieni publici în zona Gării de Nord). Prin referatul nr. SC 2003 – 009054/ 13.07.2004 al Direcţiei de Patrimoniu semnat de domnul consilier Sergiu Ştirbu preşedintele comisiei V a Consiliului Local şi prin adresa Fundaţiei Timişoara 89 nr. 603/ 13.07.2004 se solicită alocarea lunar a sumei de 20.000.000 lei cheltuieli de întreţinere pentru Serviciul de Urgenţe sociale şi centrul de zi – consiliere şi mediere a Fundaţiei Timişoara 89. Prin Acordul de Parteneriat nr. SC 2004 – 19688 / 12.11.2004 încheiat între Consiliul Local Timişoara şi Fundaţia Timişoara 89 sunt stabilite obligaţiile părţilor, acordul fiind valabil doar pentru ultimul trimestru al anului 2004. Prin HG 1436/ 23.09.2004, publicată în Monitorul Of. nr. 869, referitoare la atribuţiile şi regulamentul cadru de organizare a Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, începând cu 1 ianuarie 2005 se va înfiinţa această nouă direcţie în subordinea consiliului judeţean prin comasarea serviciului public de asistenţă socială şi a serviciului public pentru protecţia copilului. Una din atribuţiile acestei noi direcţii în conformitate cu art. 2, alin. 5 din HG 1436/ 23.09.2004 constă în „asigurarea măsurilor necesare pentru protecţia în regim de urgenţă a persoanei adulte aflate în nevoie, inclusiv prin organizarea şi asigurarea funcţionării în structura proprie a unor centre specializate”.

Red 3 ex. A.B.

Ca urmare, propunem susţinerea financiară a proiectului Serviciul de urgenţe social - Centrul de zi pentru persoanele fără adăpost al Fundaţiei Timişoara 89, prin aprobarea sumei de 60.000.000 lei care reprezintă cheltuielilor de întreţinere pentru ultimul trimestru al anului 2004, iar începând cu anul 2005 este recomandată adresarea unei solicitări la Consiliul Judeţean Timiş, în vederea alocării sumelor necesare în bugetul pe anul 2005. P/ Şef Birou Alina Coraş Consilier

Adrian Bodo Director Economic

Avizat Şef Birou Juridic

Mirela Lasuschevici

Maria Stoianov Şef Serviciu Public de Asistenţă Socială