keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 142/28.09.2012 privind modificarea reprezentantului Municipiului Timişoara pentru semnarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiectul: "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş"

28.09.2012

Hotararea Consiliului Local 142/28.09.2012
privind modificarea reprezentantului Municipiului Timişoara pentru semnarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiectul: "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-022344/20.09.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Luând în considerare Hotărârea Consiliului Local nr. 208/24.04.2012 prvind aprobarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiect cu privire la Contractul de împrumut ce se va încheia între S.C. AQUATIM S.A., şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare pentru co-finanţarea Proiectului "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş".
Având în vedere Contractul de Finanţare Nr. 120834/24.02.2011 încheiat între Ministerul Mediului şi Pădurilor şi SC AQUATIM SA, în baza Deciziei de Aprobare nr C(2011)104 din data de 14.01.2011 a Comisiei Europene precum şi Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 846/03.02.2011;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (3) lit. c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara, dl. Nicolae Robu, să negocieze şi să semneze în numele Municipiului Timişoara Contractul de Asistenţă pentru Proiect cu S.C. AQUATIM S.A. şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, precum şi orice alte modificări şi completări convenite de către părţile contractante sau alte documente referitoare la derularea Contractului de Asistenţă pentru Proiect.

Art. 2: La data emiterii prezentei hotărâri se revocă art. 3 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 208/24.04.2012 privind aprobarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiect cu privire la Contractul de împrumut ce se va încheia între S.C. AQUATIM S.A.,şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare pentru co-finanţarea Proiectului "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş".

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. AQUATIM S.A Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare ;
- Direcţiei Dezvoltare ;
- Directiei de Mediu;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern ;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- S.C. AQUATIM S.A.Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA NICOLAE ROBU PRIMĂRIA DIRECŢIA TEHNICĂ BIROUL HIDROTEHNIC Nr. SC 2012- 022344/20.09.2012

Referat

privind modificarea reprezentantului Municipiului Timişoara pentru semnarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiectul:

„Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş”

Operatorul Regional pentru serviciile de alimentare cu apă şi canalizare din judeţul Timiş, S.C. AQUATIM S.A. gestionează contractul de “Asistenţă tehnică pentru întărirea capacităţii instituţionale pentru regionalizarea serviciilor de apă şi canalizare, Timiş, România” în cadrul căruia se pregăteşte Aplicaţia pentru Fondul de Coeziune. Investiţiile prioritare aprobate au fost incluse în Studiul de Fezabilitate pentru „Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş” şi vor fi finanţate prin Programul Operaţional Sectorial de Mediu, care va sprijini investiţii în Municipiul Timişoara, 8 oraşe si 2 comune limitrofe Timişoarei. Toate lucrările de investiţii prevăzute a se realiza din Fondul de Coeziune vor aparţine domeniului public al localităţilor care fac parte din proiect. Studiul de Fezabilitate a fost aprobat de către Consiliul Local Timişoara prin H.C.L. nr. 363 din 28.09.2010. S-a semnat Contractul de Finanţare nr. 120834/24.02.2011 încheiat între Ministerul Mediului şi Pădurilor şi S.C. AQUATIM S.A. în baza Deciziei de Aprobare nr. C(2011)104 din data de 14.01.2011 a Comisiei Europene şi a Ordinului ministrului mediului şi pădurilor nr. 846/03.02.2011.Ca urmare a semnării Contractului de Finanţare şi a începerii derulării Proiectului în cadrul POS Mediu, în valoare de 118.871.000 euro, pentru a pentru a acoperi partea de cofinanţare a autorităţilor locale S.C. AQUATIM S.A. va contracta un împrumut în valoare de 15.510.000 euro de la BERD.

Ca o conditie a semnării acestui contract de credit, BERD a solicitat aprobarea de către Consiliul Local Timişoara a Contractului de Asistenţă pentru Proiectul „Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş” cu codul CCI Nr 2009RO161PR013 în valoare de 509.635.639 lei din care S.C. AQUATIM S.A. co-finanţează suma de 66.477.185 lei. Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 208 din data: 24.04.2012 s-a aprobat încheierea de către Municipiul Timişoara a Contractului de Asistenţă pentru Proiect „Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş” cu S.C. AQUATIM S.A. şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare ("Contractul de Asistenţă pentru Proiect"), precum şi împuternicirea primarului de a semna şi a negocia numele Municipiului Timişoara Contractul de Asistenţă pentru Proiect . Potrivit prevederilor art.68 alin.1 din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001, actualizată, „mandatul primarului este de 4 ani şi se exercită până la depunerea jurământului de către primarul nou-ales”. În urma scrutinului organizat în data de 10 iunie 2012 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, prin Încheierea civilă nr.15924/21.06.2012 proununţată de Judecătoria Timişoara în dosar nr.15812/325/2012 a fost validat în funcţia de Primar al Municipiului Timişoara domnul Nicolae Robu.

Prin adresa înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. SC2012-021838/13.09.2012 S.C. AQUATIM S.A. se impune desemnarea unui reprezentant din partea Municipiului Timişoara pentru semnarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiect;

În concluzie propunem, Împuternicirea Primarului Municipiului Timişoara, dl. Nicolae Robu să negocieze şi să semneze în numele

Municipiului Timişoara Contractul de Asistenţă pentru Proiect cu S.C. AQUATIM S.A. şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, precum şi orice alte modificări şi completări convenite de către părţile contractante sau alte documente referitoare la derularea Contractului de Asistenţă pentru Proiect. VICEPRIMAR, SORIN GRINDEANU DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ, ŞEF BIROUL HIDROTEHNIC, CHIŞ CULIŢĂ MARIUS ONEŢIU CONSILIER, AVIZAT JURIDIC, LUCUŢ MARINELA Red. / Dact. : ML. ; Ex:1 FP 53 – 01, Ver. 1