Hotararea Consiliului Local 142/28.09.2012 privind modificarea reprezentantului Municipiului Timişoara pentru semnarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiectul: "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş" Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2012-022344/20.09.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Luând în considerare Hotărârea Consiliului Local nr. 208/24.04.2012 prvind aprobarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiect cu privire la Contractul de împrumut ce se va încheia între S.C. AQUATIM S.A., şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare pentru co-finanţarea Proiectului "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş". Având în vedere Contractul de Finanţare Nr. 120834/24.02.2011 încheiat între Ministerul Mediului şi Pădurilor şi SC AQUATIM SA, în baza Deciziei de Aprobare nr C(2011)104 din data de 14.01.2011 a Comisiei Europene precum şi Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 846/03.02.2011; În conformitate cu prevederile art.36 alin. (3) lit. c) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara, dl. Nicolae Robu, să negocieze şi să semneze în numele Municipiului Timişoara Contractul de Asistenţă pentru Proiect cu S.C. AQUATIM S.A. şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, precum şi orice alte modificări şi completări convenite de către părţile contractante sau alte documente referitoare la derularea Contractului de Asistenţă pentru Proiect. Art. 2: La data emiterii prezentei hotărâri se revocă art. 3 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 208/24.04.2012 privind aprobarea Contractului de Asistenţă Tehnică pentru Proiect cu privire la Contractul de împrumut ce se va încheia între S.C. AQUATIM S.A.,şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare pentru co-finanţarea Proiectului "Extinderea şi modernizarea sistemului de alimentare cu apă şi canalizare în judeţul Timiş". Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. AQUATIM S.A Timişoara. Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare ; - Direcţiei Dezvoltare ; - Directiei de Mediu; - Direcţiei Poliţiei Locale; - Serviciului Juridic; - Serviciului Audit Public Intern ; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - S.C. AQUATIM S.A.Timişoara; - Mass - media locale.
|