Hotararea Consiliului Local 133/03.04.2018 privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotărâre, nr. SC2018- 4010/20.02.2018 - a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere Raportul de Specialitate al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara nr. IF2018-011941 / 20.02.2018; Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane al aparatului de specialitate al Primarului, nr. SC2018 -4016/20.03.2018; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.03.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. IF2018 - 011941/20.02.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile art. 107 alin.(2), lit. b) din Legea nr.188/1999 (r2) privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare; În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(2), lit.a) si alin. (3), lit.b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, conform Anexei I,care face parte integranta din prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Fiscala a Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara; - Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare - Relaţionare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|