keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 133/03.04.2018 privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

03.04.2018

Hotararea Consiliului Local 133/03.04.2018
privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Expunerea de motive privind oportunitatea proiectului de hotărâre, nr. SC2018- 4010/20.02.2018 - a Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere Raportul de Specialitate al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara nr. IF2018-011941 / 20.02.2018;
Având în vedere Avizul Serviciului Resurse Umane al aparatului de specialitate al Primarului, nr. SC2018 -4016/20.03.2018;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.03.2018 - Anexa la Raportul de specialitate nr. IF2018 - 011941/20.02.2018;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 107 alin.(2), lit. b) din Legea nr.188/1999 (r2) privind Statutul functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(2), lit.a) si alin. (3), lit.b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Statul de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, conform Anexei I,care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Directia Fiscala a Municipiului Timisoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Generale de Urbanism şi Dezvoltare Urbană;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare - Relaţionare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
LUMINIŢA ŢUNDREA
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Stat_de_functii.pdf

DIRECTIA FISCALA A MUNI Anexa | la HCL nr. CIPIULUI TIMISOARA APROBAT PRIMAR NICOLAE ROBU T DE FUNCŢII Nr.crt Denumirea funcţiei Mal studii A. Funcţii publice de conducere 1 _|Director executiv Ss 1 I 2 |Sef serviciu Ss 5 I 3 _|Şefbirou $ 4 I Total functii publice de condudere 10 B. Funcţii publice de execuţie 4 _|Consilier s 62 I superior S |Consilier s 46 I principal 6 |Consilier s 4 I asistent 7 _|Consilier s 6 I debutant 8 |Consilier juridic s 2 I superior 9 |Consilier juridic Ss 4 I principal 10 _|Consilier juridic Ss 0 I asistent 11 |Consilier juridic s 1 I debutant 12 |Referent M 12 II superior 13 _|Referent M 0 III principal 14 |Referent M 0 III asistent Total funcţii publice de execuţie 137 Total functii publice 147 Cl. Funcţii personal contractual conducere EEE |. 15 |$efbirou s I Lol Total personal contractual de țonducere 1 A ni C2 Funcţii personal contractual execuţie : 16 |Inspector de specialitate Ss 2 I 17 |Inspector de specialitate, s 1 II 18 [Referent M 2 I 19 |Referent M 2 II Total personal contractual de țxecuţie 1 Total personal contractual 8 TOTAL GENERAL 155 Număr total posturi [155 din care _: 1. Funcţii publice 147 - de conducere 10 - de execuţie 137 2. Personal contractua| 8 - de conducere 1 - de execuţie 1 DIRECTOR EXECUTIV COMP.R.U PAUN FLOARE CA ODO : AV

Atasament: Raport_de_specialitate.pdf

ROMÂNIA JUDETUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMISOARA PRIMĂRIA NR.IF2018-011941 /20.02.20 Proiectul de hotarâre p Di Având în vedere E Primarului Municipiului 1 pentru Directia Fiscala a M Direcţia Fiscală a N 2007, ca serviciu public ci constatarea, controlul, uri accesoriilor acestora, în procedură fiscală. Prin HCL. nr. 288 pentru Directia Fiscala a M Având în vedere fap executie; Luând in considerare normelor privind organizaţ ca: „Functiile publice ajui pot transforma, in conditi asistent, in functie de nece, RAPORT DE SPECIALITATE Vizând rivind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru ectia Fiscala a Municipiului Timisoara xpunerea de motive nr. 120-0 -2off a imişoara, privind modificarea si aprobarea Statului de functii unicipiului Timisoara; Municipiului Timişoara a fost înființată prin H.C.L. nr. 125 / personalitate juridică, având ca atribuţii principale stabilirea, mărirea şi încasarea impozitelor şi taxelor locale, inclusiv a conformitate cu prevederile Codului fiscal şi Codului de din 28.07.2017 a fost modificat şi aprobat Statul de funcţii unicipiului Timisoara. tul ca in cadrul institutiei s-au vacantat trei functii publice de prevederile art. 15 din H.G. nr. 611 / 2008, pentru aprobarea ea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, care stipuleaza se la gradul profesional superior (...) si care devin vacante se ile legii, în functii publice cu grad profesional debutant sau șitatile identificate în cadrul autoritatii ori institutiei publice. ” Având în vedere dispozitiile art. 107 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188 / 1999 (12) privind Statutul functiona dispun ca: „Autoritatile si de 10 zile lucratoare, A urmatoarele situatii: (...) rilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, care institutiile publice publice au obligatia de a instiinta, în termen gentia Nationala a Funtionarilor Publici in oricare dintre b) transformarea unei functii publice vacante intr-o functie publica cu o alta denumire sau intr-o functie publica de posturi aprobat pentr anuale alocate. ” Luând în considera! vacante din cadrul Directig e nivel inferior ori superior, cu incadrarea in numarul maxim autoritatea sau institutia publica si in fondurile bugetare e cele prezentate, propunem transformarea functiilor publice i Fiscale a Municipiului Timisoara astfel: Cod FOS53-01,Ver.1

- 2 (doua) functii publige de executie vacante de Consilier, clasa 1, gradul profesional Superior, la Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, vor fi transformate in 2 (doua) functii publice de executie vacante de: Consilier, clasa 1, gradul profesional Debutant, in cadrul aceluiasi serviciu; - 1 (una) functie publica de executie vacanta de Consilier, clasa 1, gradul profesional Principal, la Compartimentul Contabilitate, va fi transformata in functia publica de executie vacanta de: Consilier, clasa I, gradul profesional Debutant, in cadrul aceluiasi compartiment; Mentionam ca transformarea posturilor se face cu incadrarea in numarul maxim de posturi aprobate si cu incadrarea in bugetul alocat. Apreciem că proieqtul de hotărâre privind modificarea si aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, îndeplineşte condițiile pentru a fi m supus dezbaterii şi aprobării plenului consiliului local. Director Executiv, Adrian Bodo CL. Compartiment Resurse Umane, Paun Floare Vu WE Cod FO53-01,Ver.l

Atasament: expunere_de_motive.pdf