keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 12/25.01.2011 privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Spitalului Clinic de Obstetrică-Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu" Timişoara a unor spaţii situate în imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22

25.01.2011

Hotararea Consiliului Local 12/25.01.2011
privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Spitalului Clinic de Obstetrică-Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu" Timişoara a unor spaţii situate în imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. DP2010-008801/10.01.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa cu numărul DP2010-8801/21.10.2010, a Spitalului Clinic de Obstetrică-Ginecologie "Dr. Dumitru Popescu" Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 12 din Legea nr. 213/1998 - privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, modificată;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit .c) şi art.123 alin (1) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(3) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Spitalului Clinic de Obstetrică - Ginecologie "Dr. Dumitru Popescu" Timişoara, pe perioada menţinerii afectaţiunii de unitate de sănătate publică, a următoarelor spaţii situate în imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22, aflate în domeniul public al Municipiului Timişoara:
- SAD nr. 4 - situat în corpul de clădire A cu D+P+1E, înscris în CF. nr. 402594-C1-U17 cu top nr. 17194/VIII;
- SAD nr. 1 - situat la parter în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U18 cu top nr. 17194/IX;
- SAD nr. 2 - situat la parter în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U19 cu top nr. 17194/X;
- SAD nr. 3 - situat la etajul I în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U20 cu top nr. 17194/XI.

Art. 2: Transmiterea dreptului de administrare a imobilelor menţionate la art. 1 se va face în condiţiile cuprinse în protocolul de predare - primire ce se va încheia între cele două părţi, conform modelului prevăzut în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Înscrierea în cartea funciară a prevederilor prezentei hotărâri cade în sarcina Spitalului Clinic de Obstetrică - Ginecologie "dr. Dumitru Popescu" Timişoara.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Consiliului Judeţean Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei de Mediu;
- Serviciului Juridic;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Spitalului Clinic de Obstetrică-Ginecologie "dr. Dumitru Popescu" Timişoara;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
PETRU EHEGARTNER
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexă la H.C.L. Nr…………. MUNICIPIULUI TIMIŞOARA SPITALUL CLINIC DE DIRECŢIA PATRIMONIU OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE SERVICIUL ADM. PATRIMONIU- BAZE SPORTIVE „Dr. DUMITRU POPESCU” BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE TIMIŞOARA Bv. 16 Decembrie nr. 22-24 Nr................................................. Nr…………………………………

P R O T O C OL de

predare –primire a spaţiilor situate în imobilului din în Timşoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22

Încheiat azi ___________ între :

A. MUNICIPIUL TIMIŞOARA în calitate de predător, reprezentat prin : - Viceprimar – - Director Direcţia Patrimoniu – - Şef Serviciu Administrare Patrimoniu- Baze Sportive - - Şef Birou Administrare Imobile – - Consilier Juridic -

şi B. SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE “Dr. DUMITRU POPESCU” Timişoara în calitate de primitor reprezentat prin: - Manager - - Director Finaciar Contabil - - Şef Serviciu Administrativ – - Consilier Juridic –

Art. I. BAZA LEGALĂ A ÎNCHEIERII PREZENTULUI PROTOCOL Prezentul protocol s-a încheiat în baza Hotărâri nr. ........................ a Consiliului Local al Municipiului Timişoara. Art. II. OBIECTUL PROTOCOLULUI Spaţiile situate în imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22, aflate în domeniul public al Municipiului Timişoara, după cum urmează: - SAD nr. 4 – situat în corpul de clădire A cu D+P+1E, înscris în CF. nr. 402594- C1-U17 cu top nr. 17194/VIII; - SAD nr.1 – situat la parter în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U18 cu top nr. 17194/IX; - SAD nr. 2 - situat la parter în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U19 cu top nr. 17194/X ; - SAD nr. 3- situat la etajul I în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U20 cu top nr. 17194/XI.

La data predări – primiri, spaţiile menţionate mai sus sunt utilizate faptic de Spitalul Clinic de Obstetrică – Ginecologie “Dr. Dumitru Popescu” Timişoara. Valoarea de inventar a spaţiilor care fac obiectul prezentului protocol este de ............................lei, valoare care se va înregistra în evidenţele contabile ale Spitalului Clinic de Obstetrică – Ginecologie “Dr. Dumitru Popescu” Timişoara. Art. III.OBLIGATIILE PĂRŢILOR Pct. III.1. OBLIGAŢILE ADMINISTRATORULUI Titularul dreptului de administrare poate să posede, să folosească spaţiile şi să dispună de acestea, în următoarele conditii: a. Să menţină destinaţia actuală a imobilelor, ca instituţie pentru desfăşurarea activităţii de sănătate publică. Neîndeplinirea acestei obligaţii poate atrage revocarea dreptului de administrare. b. Să obţină toate avizele prevăzute de lege şi normele în vigoare, pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii proprii. c. Să asigure paza imobilului, pe cheltuiala proprie şi să întreţină permanent spaţiile exterioare. d. Să răspundă de pagubele pricinuite bunurilor de eventuale incendii, dacă nu va dovedi că incendiul a provenit din caz fortuit, forţă majoră sau prin comunicarea focului de la o casă vecină (art. 1435 C. civ.). e. Să achite cheltuielile ce-i revin pentru consumul propriu de utilităţi: apă, canal, energie electrică, gaz, telefon, evacuarea deşeurilor de orice fel, întreţinerea curăţeniei, cheltuieli colaterale, dezinfecţie, dezinsecţie, deratizare etc. f. Lucrările de intervenţie la construcţiile existente se vor efectua numai cu acordul proprietarului şi cu respectarea prevederilor legale; g. Să anunţe proprietarul de eventualele deteriorări la elementele de rezistenţă şi alte deteriorări constructive ce periclitează siguranţa construcţiei. h. Să sesizeze, în termen de 24 de ore, proprietarul cât şi Inspecţia de stat în construcţii, lucrări publice, urbanism şi amenajarea teritoriului, în cazul unor accidente tehnice la construcţiile în exploatare. i. Să execute pe cheltuiala sa toate lucrările care asigură utilizarea imobilului în condiţiile impuse de normele tehnice şi sanitare în vigoare (utilităţi, instalaţii, dotări, etc), asigurând condiţii optime pentru desfăşurarea activităţii de sănătate. j. Să întreprindă demersuri pentru atragerea de finanţări în vederea modernizării imobilului, în scopul asigurării standardelor corespunzătoare desfăşurări activităţii de sănătate. k. Să intreprindă demersuri pentru atragerea de finanţări în vederea executării lucrărilor de conservare a imobilul (zugrăveli, tencuieli, reparaţii instalaţii sanitare, termice, electrice şi de orice altă natură). l. Să transmită proprietarului procesele verbale de recepţie cu valoarea lucrărilor de construcţii executate din alte fonduri decât ale proprietarului în vederea măririi valori de inventar a imobilului. m. In litigiile privitoare la dreptul de administrare, în instanţă titularul acestui drept va sta in nume propriu. In litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra bunului, titularul dreptului de administrare are obligaţia să arate instanţei cine este titularul dreptului de proprietate, potrivit prevederilor Codului de procedura civila. Titularul

dreptului de administrare raspunde, in condiţiile legii, pentru prejudiciile cauzate ca urmare a neindeplinirii acestei obligatii. De asemenea, neindeplinirea acestei obligatii poate atrage revocarea dreptului de administrare. Pct. III. 2. OBLIGAŢILE PROPRIETARULUI a. Să asigure sumele necesare pentru cheltuielile de intreţinere şi gospodarire, reparatii, consolidare, extindere şi modernizare a unităţilor sanitare publice, in limita creditelor bugetare aprobate cu aceasta destinatie in bugetele locale; b. Să efectueze, după caz, lucrări de reconstruire, consolidare, transformare, desfiinţare parţială, precum şi lucrări de reparaţii ale construcţiei numai pe baza de proiecte întocmite de către persoane fizice sau persoane juridice autorizate şi verificate potrivit legii. c. Să nu împedice desfăşurarea activităţilor de sănătate efectuată de administrator. Art. IV. Prezentul protocol s-a întocmit în 4 (patru) exemplare, câte două pentru fiecare parte. Art. V . Se anexează în copie la prezentul protocol: - Hotărârea nr. ..........................................Consiliului al Municipiului Timişoara; - Extrase CF - Copie după fişa mijlocului fix. PREDĂTOR, PRIMITOR, MUNICIPIULUI TIMIŞOARA SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICĂ - GINECOLOGIE “Dr. Dumitru Popescu”

Viceprimar, Manager,

Director Director Direcţia Patrimoniu, Finaciar Contabil,

Şef Serviciu Şef Serviciu Administrativ, Adm. Patrimoniu- Baze Sportive, Şef Birou Consilier Juridic, Administrare Imobile, Consilier Juridic,

Red:4 ex. I.C.

Atasament: Referat.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA PATRIMONIU SERVICIUL ADMINISTRARE PATRIMONIU – BAZE SPORTIVE BIROUL ADMINISTRARE IMOBILE Aprobat NR. DP2010-8801/10.01.2011 PRIMAR, dr.ing. Gheorghe Ciuhandu

R E F E R A T

Privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în administrarea Spitalului Clinic de Obstetrică - Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu” Timişoara

a unor spaţii situate în imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22

Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara,

materialul întocmit de Direcţia Patrimoniu, Biroul Administrare Imobile, urmare a adresei cu numărul

DP2010-8801/21.10.2010, a Spitalului Clinic de Obstetrică-Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu”

Timişoara prin care a solicitat transmiterea dreptului de administrarea a unor spaţii situate în

imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22.

Imobilul situat în Timişoara Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22. este compus din 2 corpuri de clădire

cu teren construit şi neconstruit în suprafaţă de 930 mp, având destinaţie mixtă şi anume:

- spaţii cu altă destinaţie aflate în domeniul public al Municipiului Timişoara şi în administrarea

Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

- apartamente cu destinaţia de locuinţe care au fost vândute locatarilor în baza Legii nr.

112/1995;

Acest imobil nu au fost revendicat în baza Legii nr. 10/2001 şi pe rolul instanţelor de judecată nu

sunt litigii cu privire la acest imobil, conform adresei DP2011-8801/10.01.2011 a Serviciului Juridic.

Spaţiile cu altă destinaţie, SAD nr. 4 – situat în corpul de clădire A cu D+P+1E, înscris în CF. nr.

402594-C1-U17 cu top nr. 17194/VIII, SAD nr.1 – situat la parter în corp de clădire B, înscris în

CF. nr. 402594-C1-U18 cu top nr. 17194/IX, SAD nr. 2 - situat la parter în corp de clădire B, înscris

în CF. nr. 402594-C1-U19 cu top nr. 17194/X şi SAD nr. 3- situat la etajul I în corp de clădire B,

înscris în CF. nr. 402594-C1-U20 cu top nr. 17194/XI, sunt utilizate de Spitalului Clinic de

Obstetrică - Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu” Timişoara, pentru desfăşurarea activităţii de sănătate,

fapt pentru care;

Propunem:

Emiterea unei Hotărâri a Consiliului Local care să aprobe:

1. Transmiterea din administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara în

administrarea Spitalului Clinic de Obstetrică - Ginecologie „Dr. Dumitru Popescu” Timişoara, pe

perioada menţinerii afectaţiunii de unitate de sănătate publică, a următoarelor spaţii, situate în

imobilul din Bv. 16 Decembrie 1989 nr. 22, aflate în domeniul public al Municipiului Timişoara:

Cod.FP53-01, ver1

- SAD nr. 4 – situat în corpul de clădire A cu D+P+1E, înscris în CF. nr. 402594-C1-U17 cu top

nr. 17194/VIII;

- SAD nr.1 – situat la parter în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U18 cu top nr.

17194/IX;

- SAD nr. 2 - situat la parter în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U19 cu top nr.

17194/X;

- SAD nr. 3- situat la etajul I în corp de clădire B, înscris în CF. nr. 402594-C1-U20 cu top nr.

17194/XI.

VICEPRIMAR, DIRECTOR,

Ing. Adrian Orza Ec. Nicuşor C-tin Miuţ

ŞEF SERVICIU,

Ec. Martin Staia

ŞEF BIROU,

Ing. Călin Pîrva

ÎNTOCMIT,

Ing. Ioana Ciucur

AVIZAT,

Serviciul Juridic

Jr. Mirela Lasuschevici

Cod.FP53-01, ver1