keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 127/03.07.2003 privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi

03.07.2003

Hotararea Consiliului Local 127/03.07.2003
privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, turism, sport şi culte, Comisiei pentru sănătate, muncă şi protecţie socială, ecologie şi protecţia mediului din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.XVI- Titlul III din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei;
În conformitate cu prevederile art. 38 lit. (e) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii la Serviciul Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Prezenta hotărâre intră în vigoare începând cu data de 01.07.2003 şi modifică în mod corespunzător hotărârile anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Timişoara.

Art.3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Juridice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Control şi Audit Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Resurse Umane;
- Serviciului Public de Administrare Locuinţe şi Utilităţi;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION SURDAN
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI