Hotararea Consiliului Local 124/18.10.2016 privind majorarea impozitului pe teren cu 500% pentru terenul agricol nelucrat timp de 2 ani consecutiv, începand cu al treilea an Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. SC2016-25064/13.10.2016 al Primarului Municipiului Timişoara, Domnul Nicolae Robu; Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu şi Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederilor art. 489 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi normele de aplicare; Având în vedere prevederile art. 36 alin. (2) lit. b) şi alin. (4) lit. c) din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: (1) Pentru terenul agricol nelucrat timp de 2 ani consecutiv, impozitul pe teren se majorează cu 500%, începând cu al treilea an, în condiţiile stabilite prin Anexa nr. 1. (2) Terenurile care intra sub incidenţa alin. (1), se vor stabili prin hotărâre a consiliului local conform elementelor de identificare. (3) Hotărârea prevăzută la alin. (2) va avea caracter individual şi va cuprinde materia impozabilă şi datele de identificare ale contribuabilului persoană fizică sau juridică, fiind emisă în urma întocmirii proceselor-verbale de constatare de către persoanele împuternicite prin dispoziţie de către Primarul Municipiului Timişoara. (4) Se majorează impozitul pe teren pentru contribuabilii cărora pe parcursul a doi ani consecutivi li s-au transmis procesele-verbale prevăzute la alin. (3). Majorarea impozitului se aplică pentru anul fiscal următor celui în care se adoptă hotărârea consiliului local prevăzută la alin. (2). (5) Organul fiscal local va opera majorarea în evidenţele fiscale, va emite şi va comunica actul administrativ fiscal în baza hotărârii prevazută la alin. (2). Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează: Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara şi Compartimentul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare; - Serviciului Avize Mediu; - Biroului Salubrizare; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Compartimentului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă; - Direcţiei Poliţia Locală Timişoara; - Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara; - Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara; - Compartimentului Administrare Fond Funciar; - Mass - media locale.
|