Hotararea Consiliului Local 11/29.01.2001 privind privind prelungirea contractelor de închiriere pentru unele spaţii cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă deţinute de C.A.R.P. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.PA8X -4078 /15.01.2001 al Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ , Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.204/13.07.1999 privind anularea Protocolului încheiat între Consiliul Local al Municipiului Timişoara şi Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor din Timişoara, la data de 18 iulie 1994 şi prelungirea contractelor de închiriere pentru spaţiile cu altă destinaţie decît aceea de locuinţă deţinute de C.A.R.P.; În baza Hotărârii Consiliului Local nr.34/1998 - privind utilizarea spaţiilor cu altă destinaţie decăt aceea de locuinţă aflate în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere Procesul - Verbal din 04.12.2000 al Comisiei de aplicare a Hotărârii nr.34/1998; În conformitate cu prevederilor art.20 lit.g din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; În temeiul art.28 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată; HOTARASTE Art.1: Se prelungesc contractele de închiriere încheiate între Primăria Municipiului Timişoara şi Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor , pentru o perioadă de 5 ani, pentru următoarele spaţii cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă: - Bv. 16 Decembrie 1989, nr.5, în suprafaţă de 29,25 mp. cu destinaţia de depozit; - Bv. 16 Decembrie 1989 nr.5, în suprafaţă de 51,52 mp. cu destinaţia de pizzerie; - Str. C. Porumbescu nr.32, în suprafaţă de 21,76 mp. cu destinaţia de magazin alimentar Art.2: Veniturile realizate din exploatarea spaţiilor menţionate la art.1 se evidenţiază în contabilitatea CARP, Primăria Municipiului Timişoara rezervându-şi dreptul de control asupra acestora. În cazul în care se constată nereguli se reziliază contractul. Art.3:Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism - Direcţiei Administrative; - Serviciului Juridic; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Biroului Corp Control Primar; - Casei de Ajutor Reciproc a Pensionarilor; - Mass-media locală.
|