keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 118/19.03.2019 privind aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara

19.03.2019

Hotararea Consiliului Local 118/19.03.2019
privind aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Avand in vedere Expunerea de motive nr. 3306/12.03.2019 pentru Proiectul de hotarare privind aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, a Primarului Municipiului Timisoara- domnul Nicolae Robu;
Avand in vedere Raportul de specialitate nr. 2207/12.03.2019 al Serviciului Administrativ din cadrul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara privind aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara;
Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 13.03.2019 - Aanexa la raportul de specialitate nr. 2207/12.03.2019 privind aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara;
Avand in vedere prevederile Ordonantei de Guvern nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Avand in vedere prevederile pct.1 din Legea nr. 258/2015 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice;
Avand in vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
Avand in vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
In conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
In temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;



HOTARASTE

Art.1: (1) Se aproba cota de combustibil, pentru fiecare autoturism aflat in dotarea Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, conform Anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.
(2) Nu se considera depasiri ale cotei de combustibil, astfel cum este stabilit la alin. (1), consumul care, la nivelul anului, se incadreaza in limita combustibilului aprobat in raport cu numarul total de autoturisme aflate in dotarea Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara.

Art.2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara.

Art.3: Prezenta hotarare se publica in Buletinul Informativ al Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Urbanism;
- Directiei Generala Drumuri, Poduri, Parcaje si Retele de Utilitati;
- Directiei Economice;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Dezvoltare;
- Directiei Comunicare - Relationare;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I EST;
- Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II VEST;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Corpului de Control si Antifrauda al Primarului;
- Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
ELENA SIPOS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRAGOI

Atasament: Raport_specialitate.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

APROBAT DIRECTOR GENERAL Nr. / .2019 JR. RODICA SURDUCAN

Raport de specialitate

Privind aprobarea cotei de combustibil

pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

1. Serviciul Administrativ, cu sediul în Timișoara, Bulevardul 16 Decembrie 1989 nr. 15, este înființat și administrat de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.

Scopul Serviciului Administrativ constă în realizarea activităţilor administrative şi de

întreţinere pentru toate sediile și structurile aflate în subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara.

Serviciul Administrativ are următoarele atribuții: a) Asigură întreţinerea curentă a tuturor clădirilor/spațiilor în care îşi desfăşoară

activitatea Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara; b) Se îngrijeşte de buna funcţionare a tuturor dotărilor Direcției de Asistență Socială a

Municipiului Timișoara, precum și a centrelor sociale organizate în subordine, asigurându-le cu materiale de întreţinere, bunuri, piese și echipamente de schimb, alimente, produse igienico- sanitare, medicamente, materiale educative etc., în vederea asigurării bunei funcționări a entității;

c) Distribuie necesarul de materiale către toate centrele Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara şi efectuează deplasări pentru reparaţii curente ale aparaturii și echipamentelor din dotare;

d) Efectuează deplasări în vederea asigurării necesarului de componente consumabile şi asigură serviciile de service și mentenanță în timp util, tuturor utilajelor folosite la nivelul centrelor sociale precum și ale Direcției de Asistență Socială;

e) Efectuează deplasări în vederea prospectării pe piaţa ofertanţilor de utilaje, echipamente, bunuri, mijloace fixe, etc., în vederea achiziţionării lor;

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

f) Asigură aprovizionarea curentă cu alimente şi produse de întreţinere pentru toate structurile din cadrul instituției, a produselor comandate în cantităţile, calitate şi preţul stabilit pe SEAP;

g) Efectuează deplasări în vederea asigurării întreţinerii curente a tuturor clădirilor în care îşi desfăşoară activitatea Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;

h) Efectuează activități de deplasare la domiciliu, în vederea asigurării aprovizionării cu produse alimentare şi produse de întreţinere pentru persoanele care nu se pot deplasa, la solicitările înaintate către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;

i) În complementar efectuează activități aferente Programului Operaţional de Ajutorare a persoanelor Defavorizate (P.O.A.D.)

Pentru a facilita optimizarea, eficientizarea și buna desfășurare a activitățiilor specifice, Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a pus la dispoziția Serviciului Administrativ, Autoturismul Dacia Logan TM 17 ZTY. La planificarea desfășurării activității curente, se ține cont de identificarea rutei optime astfel încât să se asigure rezolvarea solicitărilor, ținând cont de cota mică de combustibil, aprobată prin HCLMT. Cu toate acestea, cota de 125 litri / lună, pentru toate centrele Direcției de Asistență Socială deservite de către Serviciul Administrativ, nu este suficientă pentru a asigura deplasarea, în urma solicitărilor centrelor, în vederea rezolvării celor necesare.

În conformitate cu HCLMT nr. 381/17.10.2017, Anexa nr. 2 – Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, s-a stabilit, pentru Autoturismul Dacia Logan TM 17 ZTY, un consum lunar de 125 litri.

Drept urmare, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 20% pentru Autoturismul Dacia Logan TM 17 ZTY tip: SD/4SDE3/4SDE34/LOGAN, număr omologare: AADA165T11W16E6/2016, număr identificare: UU14SDE3455723773.

2. Serviciul Contabilitate, Buget, Finanțe cu sediul în Timișoara, Str. Plavoșin nr. 21, este înființat și administrat de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.

Scopul principal al Serviciului Contabilitate, Buget, Finanțe constă în asigurarea

managementului financiar – contabil la nivelul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara.

Serviciul Contabilitate, Buget, Finanțe are următoarele atribuții interinstituționale ce necesită deplasări în afara sediului social al Direcției de Asistenţă Socială:

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

a) Deplasări la instituțiile bancare în vederea desfăşurării, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, a activității specifice serviciului;

b) Deplasări la Primăria Municipiului Timișoara în vederea desfăşurării, în conformitate cu preverile legale în vigoare, a activitatii specifice serviciului;

c) Deplasări la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara, în vederea desfăşurării, în conformitate cu preverile legale în vigoare, a activitatii specifice serviciului;

d) Deplasări la Trezoreria Timiș, în vederea desfăşurării, în conformitate cu preverile legale în vigoare, a activitatii specifice serviciului;

e) Deplasări la centre de Medicina muncii în vederea desfăşurării, în conformitate cu preverile legale în vigoare, a activitatii specifice serviciului;

f) Deplasări la Direcția de Sănătate Publică Timiș în vederea desfăşurării, în conformitate cu preverile legale în vigoare, a activitatii specifice serviciului;

g) Deplasări la centrele din subordinea Direcției de Asistență Socială în vederea desfăşurării, în conformitate cu preverile legale în vigoare, a activitatii specifice serviciului;

Pentru a facilita optimizarea, eficientizarea și buna desfășurare a activitățiilor specifice, Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a pus la dispoziția Serviciului Contabilitate, Buget, Finanțe Autoturismul M1 Dacia AA BERLINA TM 17 ZTZ. La planificarea desfășurării activității curente, se ține cont de identificarea rutei optime astfel încât să se asigure rezolvarea atribuțiilor specifice serviciului, ținând cont de cota mică de combustibil, aprobată prin HCLMT. Cu toate acestea cota de 125 litri / lună, pentru toate deplasările necesare în vederea realizării activitățiilor specifice serviciului Contabilitate, Buget, Finanțe, nu este suficientă.

În conformitate cu HCLMT nr. 381/17.10.2017, Anexa nr. 2 – Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, s-a stabilit, pentru Autoturismul M1 Dacia AA BERLINA TM 17 ZTZ, un consum lunar de 125 litri.

Drept urmare, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 25% pentru Autoturismul M1 Dacia AA BERLINA TM 17 ZTZ tip: SD/4SDE3/4SDE34/LOGAN, nr. omologare: AADA165T11W16E6/2016, număr identificare: UU14SDE3455723776.

3. Complexul de servicii “Sf. Francisc”, cu sediul în Timișoara, Str. Telegrafului nr. 8, este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Complexul de servicii “Sf. Francisc” are în organizare Centrul pentru Persoane fără

Adăpost – serviciu social Licențiat – cod serviciu social 8790 CR-PFA-I

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

Scopul serviciului social Centrul pentru Persoane fără Adăpost din cadrul Complexului de servicii “Sf. Francisc” este de a furniza servicii sociale pentru prevenirea situațiilor de risc, a unor situații de dificultate, vulnerabilitate ori dependență, generatoare de marginalizare sau excluziune socială, în scopul menținerii, refacerii sau dezvoltării capacităților individuale, pentru depășirea unei situații de nevoie socială și a creșterii calității vieții și promovării integrării sociale a persoanelor adulte care trăiesc în stradă.

Beneficiarii serviciilor sociale, acordate în serviciul social Centrul pentru Persoane fără Adăpost din cadrul Complexului de servicii “Sf. Francisc”, sunt persoane adulte cu vârsta peste 18 ani, care se află în una dintre situațiile de mai jos:

- persoane care ți-au pierdut locuința din diverse motive și nu au resursele materiale necesare asigurării unei locuințe și nici nu sunt beneficiari ale unor alte servicii sociale, care acordă găzduire;

- persoane singure ori familii care, din motive singulare sau cumulate de ordin social, medical, financiar - economic, juridic ori din cauza unor situații de forță majoră, traiesc în stradă, locuiesc temporar la prieteni sau cunoscuți, se află în incapacitate de a susține o locuință în regim de închiriere ori sunt în risc de evacuare, se află în instituții sau penitenciare de unde urmează ca, în termen de 2 luni, să fie externate, respectiv eliberate și nu au domiciliu ori reședință;

- orice altă persoană care necesită adăpost de urgență până la soluționarea situației sociale.

Activitățiile desfășurate, în cadrul Centrului pentru Persoane Fără Adăpost, sunt:

1. Acompanierea beneficiarilor și deplasarea în interesul acestora, în vederea găsirii unui loc de muncă; 2. Acompanierea beneficiarilor și deplasarea în interesul acestora, în vederea găsirii unei soluții de locuire; 3. Deplasări în vederea desfășurării activitățiilor de dezvoltare a deprinderilor de viață independente, cu beneficiarii; 4. Deplasări în vederea desfășurării, cu beneficiarii, a activitățiilor de socializare si petrecere a timpului liber; 5. Deplasări în vederea (re)inserției sociale a beneficiarilor; 6. Deplasări în vederea monitorizării post-intervenție; 7. Deplasări în vederea furnizării de servicii sociale pentru persoanlele aflate în dificultate, de pe raza Municipiului Timișoara; 8. Deplasări necesare îndeplinirii și realizării, în condiții optime a activităților specifice acestui centru, pentru beneficiari.

Pentru a facilita furnizarea de servicii sociale pentru persoanele aflate în dificultate, de pe raza Municipiului Timișoara, Direcția de Asistență Socială a pus la dispoziția Centrului pentru Persoane Fără Adăpost, Autoutilitara Dacia Duster TM 20 GZK.

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

La planificarea deplasărilor, se ține cont de identificarea rutei optime, astfel încât să se asigure transportul beneficiarilor ținând cont de cota mică de combustibil, aprobată prin HCLMT. Cu toate acestea cota de 125 litri / lună, nu poate asigura transportul beneficiarilor Centrului pentru Persoane Fără Adăpost.

În conformitate cu HCLMT nr. 365/06.07.2018, Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, s-a stabilit pentru Autoutilitara Dacia Duster TM 20 GZK un consum lunar de 125 litri pe lună.

Drept urmare, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 30% pentru Autoutilitara Dacia Duster TM 20 GZK tip: SR/DHD4/AB6BE00N0000, număr omologare e2*2007/46*0013*14, număr identificare VF1HJD40859798332.

4. Complexul de servicii “Sf. Francisc”, cu sediul în Timișoara, Str. Telegrafului nr. 8, este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Complexul de servicii “Sf. Francisc” are în organizare Centrul pentru Persoane fără

Adăpost – serviciu social Licențiat – cod serviciu social 8790 CR-PFA-I Scopul serviciului social Centrul pentru Persoane fără Adăpost din cadrul

Complexului de servicii “Sf. Francisc” este de a furniza servicii sociale pentru prevenirea situațiilor de risc, a unor situații de dificultate, vulnerabilitate ori dependență, generatoare de marginalizare sau excluziune socială, în scopul menținerii, refacerii sau dezvoltării capacităților individuale, pentru depășirea unei situații de nevoie socială și a creșterii calității vieții și promovării integrării sociale a persoanelor adulte care trăiesc în stradă.

Beneficiarii serviciilor sociale, acordate în serviciul social Centrul pentru Persoane fără Adăpost din cadrul Complexului de servicii “Sf. Francisc”, sunt persoane adulte cu vârsta peste 18 ani, care se află în una dintre situațiile de mai jos:

- persoane care ți-au pierdut locuința din diverse motive și nu au resursele materiale necesare asigurării unei locuințe și nici nu sunt beneficiari ale unor alte servicii sociale, care acordă găzduire;

- persoane singure ori familii care, din motive singulare sau cumulate de ordin social, medical, financiar - economic, juridic ori din cauza unor situații de forță majoră, traiesc în stradă, locuiesc temporar la prieteni sau cunoscuți, se află în incapacitate de a susține o locuință în regim de închiriere ori sunt în risc de evacuare, se află în instituții sau penitenciare de unde urmează ca, în termen de 2 luni, să fie externate, respectiv eliberate și nu au domiciliu ori reședință;

- orice altă persoană care necesită adăpost de urgență până la soluționarea situației sociale.

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

Activitățiile desfășurate, în cadrul Centrului pentru Persoane Fără Adăpost, sunt:

1. Acompanierea beneficiarilor și deplasarea în interesul acestora, în vederea găsirii unui loc de muncă; 2. Acompanierea beneficiarilor și deplasarea în interesul acestora, în vederea găsirii unei soluții de locuire; 3. Deplasări în vederea desfășurării activitățiilor de dezvoltare a deprinderilor de viață independente, cu beneficiarii; 4. Deplasări în vederea desfășurării, cu beneficiarii, a activitățiilor de socializare si petrecere a timpului liber; 5. Deplasări în vederea (re)inserției sociale a beneficiarilor; 6. Deplasări în vederea monitorizării post-intervenție; 7. Deplasări în vederea furnizării de servicii sociale pentru persoanele aflate în dificultate, de pe raza Municipiului Timișoara; 8. Deplasări necesare îndeplinirii și realizării, în condiții optime a activităților specifice acestui centru, pentru beneficiari.

Centrul de primire în regim de urgență este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Cod serviciu social: 8899 CZ-PN-II – Centre de suport pentru situații de urgență/de criză

Beneficiarii Centrului de primire în regim de urgență sunt persoanele adulte fără adăpost, atribuțiile generale constând în:

- Deplasare în vederea sprijinirii beneficiarilor pentru obținerea actelor de identitate și altor acte de stare civilă

- Deplasare în vederea acordării beneficiarilor a unei mese pe zi - Deplasare cu beneficiarii în vederea socializării de tip centre de zi si petrecere a timpului

liber - Distribuire de alimente si ajutoare materiale pentru beneficiari - Transportul beneficiarilor în vederea cazării temporare.

Pentru a facilita furnizarea de servicii sociale pentru persoanele aflate în dificultate, de pe

raza Municipiului Timișoara, Direcția de Asistență Socială a pus la dispoziția Centrului pentru Persoane Fără Adăpost, Centrului de primire în regim de urgență și Adăpostul de urgență pentru sezonul rece Autoturismul Citroen Jumpy TM 17 JEJ.

La planificarea deplasărilor, se ține cont de identificarea rutei optime, astfel încât să se

asigure transportul beneficiarilor ținând cont de cota mică de combustibil, aprobată prin HCLMT. Cu toate acestea cota de 125 litri / lună, nu poate asigura transportul beneficiarilor

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

Centrului pentru Persoane Fără Adăpost și Centrului de primire în regim de urgență și Adăpostul de urgență pentru sezonul rece.

În conformitate cu HCLMT nr. 381/17.10.2017, Anexa nr. 2 – Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, s-a stabilit pentru Autoturismul Citroen Jumpy TM 17 JEJ un consum lunar de 125 litri pe lună.

Drept urmare, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 30% pentru Autoturismul Citroen Jumpy TM 17 JEJ tip X/DAHZ/JUMPY, număr omologare AF172H1G11C25E5/2015, număr identificare VF7XDAHZ4FZ002478.

5. Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile cu sediul în Timișoara,

Str. Martir Cernăianu nr. 31, este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Centrul de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile este un serviciu social

Licențiat – cod serviciu social 8899 CZ- PN-V – Servicii de asistenţă comunitară. Beneficiarii Centrului de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile sunt persoane

vulnerabile cu risc de marginalizare și excluziune socială: a) persoane și familii fără venituri sau cu venituri reduse, b) persoane private de libertate, c) persoane cu diferite adicții (consum de alcool și alte substanțe toxice), d) persoane cu afecțiuni psihice/persoane cu dizabilități neinstituționalizate, e) tinerii care părăsesc sistemul de protecție a copilului, f) persoane vârstnice care locuiesc singure şi/sau dependente de sprijin, g) persoane care trăiesc în comunități marginalizate, h) alte persoane adulte aflate în diferite situații de dificultate.

Atributiile generale ale Centrului de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile reprezintă:

- Deplasări în vederea desfășurării de activități de evaluare / reevaluare psihosocială a nevoilor beneficiarilor aflați în situații de dificultate care se efectuează cu acordul şi implicarea acestora și este realizată de personalul de strictă specialitate.

- Identifică persoanele din comunitate aparținând grupului vulnerabil, pentru care intervine în vederea stabilirii nevoilor și referirea acestora către servicii/compartimente/centre și alte instiuții publice și private;

- Furnizează servicii în comunitate, prin asigurarea activităţilor de evaluare iniţială, elaborare şi aplicare a planului de intervenţie în funcţie de nevoile identificate ale grupului ţintă

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

- Deplasări în vederea desfășurării de activități de mediere pe piața muncii prin facilitarea accesului pe piața muncii: suport pentru obţinerea unui loc de muncă şi menţinerea pe piaţa muncii, medierea relatiei cu angajatorul, facilitarea accesului la servicii de formare şi reconversie profesională, orientare vocaţională. Toate acestea au rolul de a face legatura intre locurile disponibile pe piata si persoanele care sunt in cautarea unui loc de munca si care au ca scop final angajarea unei persoane, asadar, implicit, ocuparea unui loc de munca. - Contribuie la crearea rețelei de furnizori a serviciilor sociale, educaționale, profesionale din comunitate, pentru asigurarea accesului persoanelor din grupurile vulnerabile la servicii integrate în comunitate;

- Deplasări în vederea evaluării condițiilor de viață ale persoanelor evacuate din imobilele redobândite de foștii proprietari și/sau a persoanelor care se încadrează pentru a se înscriere pe listele de priorități în vederea repartizării locuințelor sociale;

- Realizează măsuri de acompaniere pentru persoanele din grupurile vulnerabile, la solicitarea întreprinderilor de economie socială din comunitate;

- Participă la campaniile organizate în comunitate pentru: promovarea unei societăți inclusive în comunitate privind persoanele din grupurile vulnerabile, inclusiv cele de etnie romă; promovare și consiliere de specialitate contra fraudelor și înșelătoriei persoanelor din grupul vulnerabil.

- Realizeaza activitati de evaluare si consiliere psihologica, educatie extracurriculara, facilitatrea accesului la o locuinta, promovarea unui stil de viata sanatos si activ.

Pentru a facilita furnizarea de servicii sociale pentru persoanele aflate în dificultate,

Direcția de Asistență Socială a pus la dispoziția Centrului de Incluziune Socială și Relația cu Minoritățile Autoturismul Dacia Logan TM 23 PMT.

În conformitate cu HCLMT nr. 381/17.10.2017, Anexa nr. 2 – Cota de combustibil

privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, s-a stabilit, pentru Autoturismul Dacia Logan TM 23 PMT, un consum lunar de 125 litri pe lună.

Având în vedere creșterea numărului de intervenții compelxe în teren, solicitările

persoanelor ce întâmpină dificutăți majore în gestionarea activitățiilor zilnice și a problemelor medicale și sociale, necesitatea unor intervenții urgente, cu scopul de a diminua riscul excluziunii sociale, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 20%, pentru Autoturismul Dacia Logan TM 23 PMT tip SD/LSDJK, număr omologare e2*2001/116*0314*07, număr identificare UU1LSDJKH38356829.

6. Serviciul social „Căminul pentru Persoane Vârstnice Inocențiu M. Klein“, cu

sediul în Timișoara, str. Inocențiu M. Klein nr. 29, este înființat și administrat de

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, acreditat conform Certificatului de acreditare seria AF nr. 003748 din data de 24.08.2017.

Serviciul social „Căminul pentru Persoane Vârstnice Inocențiu M. Klein“ este un serviciu social Licențiat – cod serviciu social 8730 CR-V-I.

Scopul serviciului social Căminul pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein“ este

îngrijirea persoanelor vârstnice în concordanță cu gradul de dependență în care se află, a nevoilor individuale de ajutor, a situației familiale precum și în funcție de situația personală de natură socio-economică de care dispun.

Serviciile sociale de îngrijire în sistem rezidențial se acordă în vederea prevenirii, limitării sau înlăturării efectelor temporare sau permanente ale unor situații ce pot afecta viața persoanei vârstnice sau pot genera riscul de excluziune socială.

Beneficiarii serviciilor sociale acordate în „Căminul pentru Persoane Vârstnice Inocențiu M. Klein“ sunt:

- Persoane vârstnice, care au împlinit vârsta legală de pensionare; - Persoane vârstnice care se regăsesc în una din următorele situaţii:

a) Nu au familie și nici venituri suficiente pentru a-și asigura nevoile individuale; b) Au familie dar aceștia nu pot să-i asigure parțial sau integral, îngrijirea și

întreținerea; c) Nu se află în întreţinerea unei sau unor persoane obligate la aceasta, potrivit

dispoziţilor legale în vigoare; d) Nu au locuinţă şi nici posibilitatea de a-şi asigura condiţile de locuit pe baza

resurselor proprii, e) Nu realizează venituri proprii sau acestea nu sunt suficente pentru asigurarea

îngrijirii necesare, f) Nu se pot gospodării singure sau necesită îngrijire specializată, g) Se află în imposibilitatea de a-şi asigura nevoile sociomedicale, datorită bolii

ori stării fizice sau psihice, fiindu-le stabilite gradul de dependență.

Căminul pentru Persoane Vârstnice “Inocențiu M. Klein” asigură servicii persoanelor vârstnice din comunitate în vederea prevenirii şi/sau limitării unor situaţii de dificultate şi vulnerabilitate, care pot duce la marginalizare sau excluziune socială, promovând participarea persoanelor vârstnice la viaţa socială şi cultivarea relaţiilor interumane prin ansamblul de

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

activități realizate pentru a răspunde nevoilor sociale, precum şi celor speciale, individuale, familiale sau de grup, prin următoarele activități/servicii:

 Îngrijire persoanală 1. Centrul oferă condiţii adecvate pentru realizare igienei personale, 2. Centrul asigură asistenţă calificată pentru menţinerea igienei personale a beneficiarilor aflaţi în situaţie de dependenţă, 3. Centrul asigură asistenţa necesară beneficiarilor aflaţi în situaţie de dependenţă, pentru realizarea activităţilor vieţii zilnice, 4. Centrul dispune de dotările necesare pentru realizarea îngrijirii personale a beneficiarilor,

 Asistență pentru sănătate 1. Centrul asigură sau, după caz, facilitează, accesul fiecărui beneficiar la asistenţă medicală, 2. Centrul asigură monitorizarea în scop preventiv şi terapeutic a stării de sănătate a beneficiarilor şi adaptează regimul de viaţă şi cel alimentar conform indicaţiilor specialiştilor,

 Recuperare/Reabilitare funcțională 1. Centrul asigură terapii de recuperare/reabilitare funcţională conform planului individualizat de asistenţă şi îngrijire prin care beneficiarii îşi menţin sau ameliorează capacităţile fizice(kinetoterapie), psihice (consiliere psihologică) care să le permită o viaţă cât mai autonomă.

 Viață activă și contacte sociale 1.Centrul se asigură că beneficiarii trăiesc într-un mediu de viaţă prietenos care promovează iniţiativa proprie şi răspunde dorinţelor şi aşteptărilor fiecărui, viața activă, sprijină beneficiarii pentru a menţine relaţii cu familia şi prietenii. 2.Centrul este deschis spre comunitate şi facilitează vizitele şi comunicarea beneficiarilor cu membrii acesteia. 3.Centrul facilitează participarea beneficiarilor la activităţi de socializare şi de petrecere a timpului liber.

 Integrare/Reintegrare socială 1.Centrul rezidenţial promovează integrarea/reintegrarea socială a beneficiarilor 2.Beneficiarii sunt încurajaţi şi sprijiniţi să-şi menţină contactele sociale sau, după caz, să revină în familie şi în comunitate

 Asistență în caz de deces 1.Centrul rezidenţial asigură asistenţa beneficiarilor aflaţi în stare terminală şi în caz de deces.

Beneficiarii Căminului pentru Persoane Vârstnice ”Inocențiu M. Klein“ se pot afla

datorită bolii ori stării fizice sau psihice, întruna dintre următoarele grade de dependență: - gradul I A - persoanele care și-au pierdut autonomia mentală, corporală, locomotorie,

socială și pentru care este necesară prezența continuă a personalului de îngrijire ori;

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

- gradul I B - persoanele grabatare, lucide sau ale căror funcții mentale nu sunt în totalitate alterate și care necesită supraveghere și îngrijire medicală pentru marea majoritate a activităților vieții curente, noapte și zi. Aceste persoane nu își pot efectua singure activitățile de bază de zi cu zi;

- gradul II A - persoanele care și-au conservat autonomia mentală și parțial autonomia locomotorie, dar care necesită ajutor zilnic pentru unele dintre activitățile de bază ale vieții de zi cu zi;

- gradul II B - persoanele care nu se pot mobiliza singure din poziția culcat în picioare, dar care, o dată ridicate, se pot deplasa în interiorul camerei de locuit și necesită ajutor parțial pentru unele dintre activitățile de bază ale vieții de zi cu zi;

- gradul II C - persoanele care nu au probleme locomotorii, dar care trebuie să fie ajutate pentru activitățile de igienă corporală și pentru activitățile instrumentale;

- gradul III A - persoanele care se deplasează singure în interiorul locuinţei, se alimentează şi se îmbracă singure, dar care necesită un ajutor regulat pentru activităţile instrumentale ale vieţii de zi cu zi; în situaţia în care aceste persoane sunt găzduite într-un cămin pentru persoane vârstnice ele sunt considerate independente;

- gradul III B - persoanele care nu şi-au pierdut autonomia şi pot efectua singure activităţile vieţii cotidiene.

Pentru a facilita accesul persoanelor vârstnice cu diverse probleme de sănătate la

controale de specialitate recomandate de medicul instituției și de medicul de familie, la diverse acțiuni în comunitate, spectacole, excursii, Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a pus la dispoziția Căminului pentru Persoane Vârstnice „Inocențiu M. Klein”, Autoturismul Renault Expace TM 20 XKL și solicităm aprobarea cotei de combustibil de 145 litri/lună, pentru Autoturismul Renault Expace TM 20 XKL cu număr omologare e2*98/14*0265*16, număr de identificare VF1JK0GA635247183.

7. Complexul de servicii pentru persoane vârstnice ”Sf. Arhangheli Mihail și

Gavril” cu sediul în Timișoara, Str. Calea Sever Bocu nr. 44 A, este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Complexul de servicii pentru persoane vârstnice ”Sf.Arh.Mihail și Gavril” din cadrul

Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, are în componență două compartimente: Centrul de zi pentru bătrâni și Compartimentul de Îngrijire la domiciliu.

Centrul de zi pentru bătrâni este un serviciu social Licențiat – cod serviciu social 8810CZ-V-I- centru de zi de asistență și recuperare, având licența de funcționare seria LF nr.

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

0005966 eliberată de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice la data de 26.04.2018.

Scopul serviciului social „Centrul de Zi pentru Bătrâni” este de prevenire şi/sau limitare a unor situaţii de dificultate şi vulnerabilitate, care pot duce la marginalizare sau excluziune socială, promovând participarea persoanelor vârstnice la viaţa socială şi cultivarea relaţiilor interumane.

Beneficiarii serviciului social „Centrul de Zi pentru Bătrâni” sunt persoane vârstnice, care au împlinită vârsta legală de pensionare conform legii, cu domiciliul/reședința în municipiul Timișoara și care se află în risc de marginalizare și excluziune socială ca urmare a limitării fiziologice și fragilității caracteristice fenomenului de îmbătrânire.

Ansamblul de activităţi realizate pentru a răspunde nevoilor sociale, precum şi celor speciale, individuale, familiale sau de grup, sunt următoarele: Programele de asistență pentru integrare/reintegrare socială:

1. Activităţi pentru prevenirea marginalizării sociale şi sprijinirea pentru integrare /reintegrarea social; 2. Servicii de consiliere, informare socială şi îndrumare socio-administrativă; 3. Consiliere juridică la cerere.

Programele de recuperare/reabilitare funcțională: 1. Servicii de consiliere psihologică (recuperare / reabilitare psihică); 2. Servicii de readaptare a capacităţilor fizice – kinetoterapie (recuperare / reabilitare fizică).

Programele de supraveghere și menținerea sănătății funcționale: 1. Servicii de îndrumare medicală și consultații asigurate de două ori/săptămână de către medic; 2. Servicii de supraveghere și monitorizare medicală asigurate de către un asistent medical.

Pentru a facilita accesul persoanelor vârstnice cu diverse probleme de sănătate, Direcția

de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a pus la dispoziția Centrului de zi pentru bătrâni și a Centrului de asistență si recuperare pentru persoane aflate în dificultate, Autoturismul M1 Mercedes-Benz TM 30 PMT.

Persoanele vârstnice pentru care se asigură transportul au recomandarea medicului instituției și există o planificare pe cele două centre pe zile. Beneficiarii de transport (de acasă la centru și de la centru- acasa) locuiesc în Timișoara în diverse zone. La planificarea rutelor de transport se ține cont de identificarea rutei optime astfel încât să se asigure transportul

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

beneficiarilor ținând cont de cota mică de combustibil, aprobată prin HCLMT. Cu toate acestea cota de 125 litri / lună, pentru cele două centre nu poate asigura transportul beneficiarilor în ultima săptămână din fiecare lună.

Neasigurarea transportului pentru beneficiarii care au recomandare medicală duce la nefrecventarea centrului de zi de către aceștia . În prezent este vorba de 18 beneficiari pentru ambele centre.

În conformitate cu HCLMT nr. 381/17.10.2017, Anexa nr. 2 – Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, s-a stabilit pentru Autoturismul M1 Mercedes-Benz TM 30 PMT un consum lunar de 125 litri pe lună.

Drept urmare, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 15%, pentru Autoturismul M1 Mercedes-Benz TM 30 PMT tip 639/ZK2HM/VITO111CDI, număr omologare AKJ7131111T47E3/2006, număr de identificare WDF63970313249278.

8. Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilităţi „Podul Lung” cu sediul în Timișoara, Str. Cornelia Sălceanu nr. 17, este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilităţi „Podul Lung” este un serviciu

social Licențiat – cod serviciu social 8891CZ-C III. Beneficiarii Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilităţi „Podul Lung” sunt: a) copii cu dizabilități cu vârste cuprinse între 3 și 18 ani; b) părinții copiilor cu dizabilități și alți aparținători ai copilului cu dizabilități. Potrivit prevederilor art. 120 din Legea nr. 272/2004, republicată, cu modificările şi

completările ulterioare și a Hotărârii nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, centrele de zi de recuperare se adresează copiilor aflaţi în situaţii de risc de separare de părinți.

Numărul total al beneficiarilor în cadrul Centrului de Recuperare pentru Copii cu

Dizabilităţi „Podul Lung” este 71, dintre care 34 frecventează programul educaţional şi de recuperare psiho-motorie din cadrul grupelor.

Beneficiarii centrului sunt copii cu dizabilităţi diverse: retard mintal de diferite grade– mediu, sever şi profund, deficienţe motorii, tulburări senzoriale.

Copii au vârste cuprinse între 3 şi 18 ani, având diferite diagnostice și boli neuropsihice : paralizie cerebrală, tetrapareză spastică, autism, tulburare Asperger, sindromul Langdon-Down, epilepsie, ADHD (hiperactivitate si deficit de atentie), tulburări de comportament.

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

Efectele handicapului neuropsihic și locomotor sunt multiple şi de aceea nevoile beneficiarilor centrului de recuperare sunt complexe.

Transportul zilnic al copiilor de acasă la centru şi de la centru acasă reprezintă nevoia de bază a acestora pentru a fi prezenţi la activităţile zilnice din centru şi a-şi realiza programul de recuperare psiho-motor şi educaţional atât de important pentru dezvoltarea fiecărui copil în parte.

Deplasarea copiilor cu mijloacele de transport în comun este imposibil de realizat pentru cei care se află în cărucioare speciale şi pentru cei cu tulburări grave de comportament şi autism.

Transportul copiilor se realizează zilnic- dimineața și după-masa, copiii fiind însoțiți pe mașină de către unul sau doi educatori/instructor ergoterapie împreună cu șoferul mașinii. Atât însoțitorii de tură cât și șoferul coboară/ urcă copiii din/în mașină ocupându-se de siguranța acestora pe tot parcursul traseului.

Având în vedere retardul profund şi sever asociat cu diagnostice locomotorii grave şi cu

tulburări de comportament, 21 copii beneficiază de transport de acasă la centru şi de la centru acasă, astfel:

- Microbuz Iveco TM 09 YWY, deserveşte un număr de 11 copii pe traseul Calea Buziaşului-Calea Girocului – Cala Şagului – zona Freidorf

- Microbuz Mercedes-Benz TM 15 HCO deserveşte un număr de 10 copii pe traseul Plopi – Pădurea Verde – Calea Lipovei, Calea Torontalului – str. Gheorghe Lazăr

- Microbuz Mercedes-Benz TM 13 HJV, deserveşte ocazional un număr de 10-11 copii, pe cele două trasee descrise mai sus.

În conformitate cu HCLMT nr. 381/17.10.2017, Anexa nr. 2 – Cota de combustibil

privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara, s-a stabilit pentru Microbuz Iveco TM 09 YWY un consum lunar de 125 litri pe lună, iar pentru Microbuz Mercedes-Benz TM 15 HCO un consum lunar de 125 litri pe lună.

În conformitate cu HCLMT nr. 433/21.11.2017, Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, s-a stabilit pentru Microbuz Mercedes-Benz TM 13 HJV un consum lunar de 125 litri pe lună.

Având în vedere creşterea numărului de copii în cadrul grupelor şi al solicitărilor pentru transport, solicităm suplimentarea cotei lunare de COMBUSTIBIL cu 15% pentru maşinile instituţiei care deservesc transportul copiilor beneficiari al Centrului de Recuperare pentru Copii cu Dizabilităţi „Podul Lung”:

- Microbuz Iveco TM 09 YWY tip 50C13/DAILY, număr omologare B0VE3A0011T4BR3/2004, număr de identificare ZCFC5090005512892

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

- Microbuz Mercedes-Benz TM 15 HCO tip Sprinter 311 CDI VCG014, număr omologare BOJ73C1111A54R3/2005, număr de identificare WDB9036631R772694

- Microbuz Mercedes-Benz TM 13 HJV tip Sprinter 311 CDI 906KA35, număr omologare G3MG1Z2411B19R4, număr de identificare WDF9066338A999451. 9. Coordonarea, verificarea și îndrumarea activitățiilor Centrelor sociale din

cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

Misiunea Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara este de a servi interesul comunității prin realizarea, la nivelul Municipiului, a măsurilor de asistență socială în domeniul protecției copilului, familiei, persoanelor vârstnice, persoanelor cu handicap și altor persoane, grupuri sau comunități aflate în nevoie socială.

Pentru îndeplinirea misiunii sale, Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

a pus la dispoziție Autoturismul Dacia Logan TM 18 HTW, în vederea acordării de beneficii și servicii sociale persoanelor eligibile, elaborării de politici şi strategii, derulării de proiecte de dezvoltare comunitară și colaborării cu organizații ale societății civile și alte entități din comunitate.

În desfășurarea activității sale, Direcția de Asistență Socială a municipiului Timișoara

respectă parteneriatul cu Autorităţile publice centrale şi locale, Instituţiile publice şi private, Organizaţiile neguvernamentale, Instituţiile de cult recunoscute de lege, precum şi membrii comunităţii și stabilesc obiective comune, conlucrează şi mobilizează toate resursele necesare pentru asigurarea unor condiţii de viaţă decente şi demne pentru persoanele vulnerabile.

Prin această activitate se asigură conducerea, coordonarea şi controlul activitățiilor

centrelor specializate din structura Direcției de Asistență Socială, în vederea bunei organizări și funcționări, monitorizându-se permanent serviciile sociale furnizate, în vederea respectării standardelor de calitate și a păstrării licențelor de funcționare, drept pentru care asigură suport informațional și logistic.

Se acordă, de asemenea, îndrumare metodologică pentru conceperea documentației centrelor în vederea implementării, monitorizării și evaluării sistemului de controlul intern managerial, planificându-se și realizând activitățile de informare, formare și îndrumare metodologică, în vederea creșterii performaneței personalului care acordă servicii sociale în cadrul centrelor specializate din structura Direcției de Asistență Socială.

Având în vedere aceste deplasări, solicităm suplimentarea cotei lunare de combustibil

cu 25%, pentru Autoturismul Dacia Logan TM 18 HTW, tip SD/7SDAG/7SDAG4/LOGAN, număr omologare ACDA1G7511WB4E5/2014, număr de identificare UU17SDAG451665952.

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

10. Complexul de servicii pentru persoane adulte cu dizabilități cu sediul în

Timișoara, Bulevardul Regele Carol nr. 10, este înființat și administrat de către Direcția de Asisteță Socială a Municipiului Timișoara, prin Hotărârea Coniliului Local a Municipiului Timișoara nr. 218 din 27.06.2017.

Complexul de servicii pentru persoane adulte cu dizabilități este un serviciu social

Licențiat și are în componență două compartimente:   - Centrul de Asistență în Comunitate – cod serviciu social 8899 SC-D-I - Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu prin Asistent Personal – cod serviciu social 8810 ID IV Beneficiarii Complexului de servicii pentru persoane adulte cu dizabilități sunt persoane

minore și adulte cu dizabilități și familiile acestora. Atributiile generale ale Complexului de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati

sunt următoarele: 1. Compartimentul de Îngrijire la Domiciliu prin Asistent Personal

a. Deplasări în vederea sprijinirii persoanelor aflate în dificultate, pentru menținerea acestora în comunitate, prin promovarea alternativelor de tip familial de protecție a persoanelor cu dizabilități;

b. Deplasări în vederea monitorizării şi verificării activităţii desfăşurate de către asistenţii personali;

2. Centrul de Asistență în Comunitate c. Deplasări în vederea identificării nevoilor sociale individuale și familiale

pentru persoanele încadrate în grad de handicap, asigurând pentru persoanele încadrate în grad de handicap grav servicii de consiliere socială și pshiologică;

d. Acționeaza și ia măsuri de conștientizare și sensibilizare socială; e. Deplasări în vederea evaluării statusului psiho-social, prin anchetă socială, a

persoanelor adulte cu dizabilități; f. Facilitarea accesului la alte tipuri de servicii care necesită transport adaptat; g. Facilitare pentru integrarea pe piața muncii, ocupare în muncă; h. Deplasări în vederea furnizării de servicii sociale în comunitate.

Pentru a facilita sprijinirea persoanelor adulte cu dizabilități, Direcția de Asistență Socială

a Municipiului Timișoara a pus la dispoziția Complexului de Servicii pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati, Autoturismul Volkswagen Golf TM 04 PMT.

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

În conformitate cu HCLMT nr. 433/21.11.2017, Cota de combustibil privind consumul lunar de carburanți pentru autovehiculele aparținând Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, s-a stabilit pentru Autoturismul Volkswagen Golf TM 04 PMT un consum lunar de 125 litri pe lună.

Prin prezenta, solicităm suplimentarea cotei de combustibil cu 15%, pentru

Autoturismul Volkswagen Golf TM 04 PMT tip: AU/GAC4CLHAX0/ FM5FM5A4051N7MJON1VL00VR2/ GOLF, număr omologare: AC11555411WB4E5/2015, număr de identificare WVWZZZAUZFP064365.

Tabel centralizator la Raportului de specialitate privind suplimentarea cotei de combustibil

Nr. crt. Nr.

înmatriculare

Suplimentare Cotă

combustibil (%)

Suplimentare combustibil

(Litri)

Total cotă combustibil / lună (Litri)

1 TM 17 ZTY 20% 25 150

2 TM 17 ZTZ 25% 32 157

3 TM 20 GZK 30% 38 163

4 TM 17 JEJ 30% 38 163

5 TM 23 PMT 20% 25 150

6 TM 30 PMT 15% 19 144

7 TM 09 YWY 15% 19 144

8 TM 15 HCO 15%  19 144

9 TM 13 HJV 15%  19 144

10 TM 18 HTW 25% 32 157

11 TM 04 PMT 15% 19 144

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

Serviciul Administrativ

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  e-mail: [email protected]

 

Tabel centralizator la Raportului de specialitate privind acordarea cotei de combustibil

Nr. crt. Nr.

înmatriculare

Total cotă combustibil / lună (Litri)

1 TM 20 XKL 145

Având în vedere cele de mai sus,

Propunem

Aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul Auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

Director General Adjunct Șef Serviciu Administrativ

Florin Voichescu Cosmin Dumitrescu

— ES e romania201%.ei Profoanța lo porto
NL

Atasament: Expunere_motive.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  il d i i @ il

Nr.3306/12.03.2019

EXPUNERE DE MOTIVE PRIVIND OPORTUNITATEA PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE

Sectiunea 1 Titlul proiectului de hotărâre

Proiect de hotărâre Privind aprobarea cotei de combustibil

pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

Sectiunea a 2 - a Motivul emiterii proiectului de hotărâre

1. Descrierea situatiei actuale

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, este un serviciu public, subordonat Consiliului Local al Municipiului Timișoara cf. HCLMT nr. 500/24.10.2018 privind modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și Regulamentului de organizare și funcționare ale Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Timisoara precum și aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare ale serviciilor specializate la domiciliu destinate persoanelor adulte cu dizabilități; Prin Ordonanța Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare, s-au stabilit normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, indiferent de modul de finanțare a activității acestora. Potrivit art 1 alin (2) din ordonanța de guvern, la nivelul consiliilor județene s- au stabilit normative de cheltuieli pentru acțiuni de protocol, precum cheltuieli privind dotarea și consumul de carburanți. În conformitate cu dispozițiile art 1 alin (5) din aceeași ordonanță, astfel cum a fost modificată și completată, “unitățile administrativ-teritoriale stabilesc normativele proprii de cheltuieli, de natura celor care fac obiectul prezentei ordonanțe, prin hotărâre a consiliului local, respectiv hotărâre a consiliului județean.”

Prin adoptarea Legii nr. 258/2015 pentru modificarea și completarea Ordonanței de Guvern nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice, s-a realizat eliminarea plafonării cantității de combustibil, stabilindu-se ca unitățile administrativ- teritoriale să aprobe normative proprii de cheltuieli, de natura celor care fac obiectul Ordonanței de Guvern nr. 80/2001, cu modificările și completările ulterioare, prin hotărâri ale autorităților deliberative.

De asemenea, necesitatea majorării consumului de carburant/autoturism/lună este justificată și prin prisma faptului că, autoturismele aflate în dotare circulă în zone urbane, cu trafic intens, iar în lunile de vară, acestea au instalația de climatizare în funcțiune, aspecte ce necesită drept consecință, majorarea consumului de carburant/autoturism/lună.

— SI m romania2019.eu Roton lo Cefa Tuniur Suporta
N

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  il d i i @ il

Având în vedere faptul că consumul normat/autoturism/lună este variabil de la lună la lună, potrivit complexității activităților desfășurate, la nivelul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, se propune a nu se considera depășiri la consumul de carburanți normat pe autoturism consumul care, la nivelul anului, se încadrează în limita combustibilului normat în raport cu numărul total de autoturisme aprobat fiecărei instituții.

2. Schimbari preconizate și rezultate așteptate: Prin acordarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului

Timișoara se va asigura buna organizare și funcționare a activităților structurilor specializate din cadrul Direcției de

Asistență Socială a Municipiului Timișoara;

3. Alte informatii - nu este cazul

4. Concluzii

Propunem aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

PRIMAR VICEPRIMAR

NICOLAE ROBU FARKAS IMRE

DIRECTOR GENERAL,

jr.RODICA SURDUCAN

— SI m romania2019.eu Roton lo Cefa Tuniur Suporta
N

Atasament: Aviz_juridic.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ A MUNICIPIULUI TIMIȘOARA

,,În slujba oamenilor”

*Sediu administrativ: Str. Ioan Plavosin Nr. 21 Tel: 0356/416050 Fax: 0356/416049

Sediu social: Bulevardul Regele Carol I, nr.10 Tel/fax 0256/220583  il d i i @ il

Anexă la raportul de specialitate nr. 3307/12.03.2019

AVIZ la raportul de specialitate privind aprobarea cotei de combustibil

pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

Constatând din examinarea urmatoarelor: raportul de specialitate cu privire la aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;

Având în vedere: Prevederile O.G. nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile

administrației publice și instituțiile publice, cu modificările şi completările ulterioare; Prevederile pct.1 din Legea nr. 258/2015 pentru modificarea şi completarea Ordonanței Guvernului nr.

80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice;

Prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare; Dispozițiile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative; Se avizează favorabil raportul de specialitate înregistrat cu nr. 3307/12.03.2019 al Serviciului Administrativ din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara cu privire la aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara Menționăm că prezentul aviz nu privește necesitatea și oportunitatea demersului cu privire la aprobarea cotei de combustibil pentru Parcul auto al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

De asemenea, avizul nu privește aspectele tehnice, de specialitate ale documentației, nu obligă la emiterea actelor administrative ulterioare, nu înlocuiește obligația structurilor competente de a analiza documentația din punct de vedere al atribuțiilor ce le incumbă și nu se substituie avizului acordat conform Legii nr. 215/2001 din partea secretarului. CONSILIER JURIDIC, Erceanu Ciprian

Cod FO53-13,Ver.1

— SI m romania2019.eu Roton lo Cefa Tuniur Suporta
N

Atasament: ANEXA.pdf

ANEXA la H.C.L.M.T. nr.______________________

Nr. crt. Nr.

înmatriculare

Total cotă combustibil litri/ lună

1. TM 17 ZTY 150

2. TM 17 ZTZ 157

3. TM 20 GZK 163

4. TM 17 JEJ 163

5. TM 23 PMT 150

6. TM 30 PMT 144

7. TM 09 YWY 144

8. TM 15 HCO 144

9. TM 13 HJV 144

10. TM 18 HTW 157

11. TM 04 PMT 144

12. TM 20 XKL 145

Șef Serviciu Administrativ,

Cosmin Dumitrescu