keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 112/18.10.2016 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara

18.10.2016

Hotararea Consiliului Local 112/18.10.2016
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

În baza Referatului nr. 6234/16.09.2016 al Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara - domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Conform prevederilor art. 63 şi art. 68 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art.14 alin.(1) din Ordinul nr. 1932/2009 - privind aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici;
Conform prevederilor art. 107 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza art. 36, alin (2), lit.a) şi alin (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Poliţiei Locale Timişoara, conform Anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Poliţiei Locale Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Sport - Cultură;
- Biroului Şcoli-Spitale;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
LUCIAN TAROPA
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA

Nr. posturi

Clasa Grad

1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 3 II 3 Sef serviciu S 9 II 4 Şef birou S 9 II

22

5 Auditor S 2 I superior 6 Auditor S 0 I principal 7 Consilier S 8 I superior 8 Consilier S 9 I principal 9 Consilier S 6 I asistent

10 Consilier S 0 I debutant 11 Consilier juridic S 2 I superior 12 Consilier juridic S 1 I principal 13 Consilier juridic S 0 I asistent 14 Consilier juridic S 0 I debutant 15 Politist local S 14 I superior 16 Politist local S 21 I principal 17 Politist local S 63 I asistent 18 Politist local S 6 I debutant 19 Politist local SSD 1 II superior

20 Referent M 4 III superior 21 Referent M 0 III principal 22 Referent M 0 III asistent 23 Referent M 0 III debutant 24 Politist local M 72 III superior 25 Politist local M 25 III principal 26 Politist local M 32 III asistent 27 Politist local M 25 III debutant

291 313

C.1. Functii personal contractual conducere Grad 28 Sef serviciu S 1 II

C.2. Functii personal contractual executie Treapta 29 Referent M 2 IA 30 Inspector de specialitate S 2 I A 31 Guard GM 49 32 Secretar - dactilograf M 1 IA 33 Arhivar M 1

34 Muncitor calificat (mecanic) GM 1 I 35 Ingrijitor GM 2

59 372 372

Număr total posturi 372

1. Funcţii publice 313 - de conducere 22 - de execuţie 291 2. Personal contractual 59 - de conducere 1 - de execuţie 55 - de deservire 3

Director Executiv Adjunct, Jr. Ec. DOREL COJAN

TOTAL FUNCTII PUBLICE

din care:

Total functii publice de executie

C.3. Functii contractuale de deservire

TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL D.TOTAL DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA

TOTAL GENERAL

DIRECTIA POLITIEI LOCALE A . Functii publice de conducere

Total functii publice de conducere B. Functii publice de executie

Directia Politiei Locale Timisoara

APROB,

PRIMAR

Anexa la H.C.L. Nr. .............. din ......................

STAT DE FUNCŢII

NICOLAE ROBU

Nr. crt

Denumirea funcţiei Nivel studii

Funcţii publice/ Posturi contractuale

prevazute

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA POLIŢIEI LOCALE

Număr operator de date cu caracter personal: 5082 Str. Avram Imbroane, nr. 54, 300129 Timişoara; C.I.F. 27872311

Tel./Fax: +40-256-246112; E-mail : [email protected] Web : www.polcomtim.ro

Nr. ………… din ....................... APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU

REFERAT

privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcția Poliţiei Locale Timişoara

Având în vedere prevederile art. 63 şi art. 68 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul

funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în carieră, funcţionarul

public poate promova în funcţia publică, în condiţiile legii, iar promovarea în clasă nu este

condiţionată de existenţa unui post vacant. În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel

superior, funcţionarii publici de execuţie au dreptul să participe la examenul organizat pentru

ocuparea unei funcţii publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadraţi, dacă studiile

absolvite sunt în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia

publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfăşurarea activităţii.

În temeiul art. 14 alin. (1) din Ordinul nr. 1.932/2009 pentru aprobarea Regulamentului

privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici,

” Promovarea funcţionarilor publici care au fost admişi la examenul de promovare în clasă

se face prin transformarea postului pe care sunt încadraţi într-o funcţie publică de execuţie de grad

profesional asistent din clasa corespunzătoare studiilor absolvite, cu stabilirea salariului în

condiţiile prevăzute de Legea-cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri

publice nr. 284/2010, cu modificările ulterioare.”

Având în vedere rezultatele examenului de promovare în clasă organizat în data de

22.08.2016 – proba scrisă şi 24.08.2016 – interviul, pentru funcționarii publici din cadrul Direcției

Poliției Locale Timișoara, încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o

formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă în specialitatea în care

îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia publică apreciază că studiile absolvite

sunt utile pentru desfăşurarea activităţii.

ISLE TANDA ET Sie] RIS veti

Cod FO 53-01, ver. 3

Conform Anexei nr. 1 – reglementări specifice functionarilor publici, Cap. I, lit. B, art. 5

alin. (1) şi (2) din Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din

fonduri publice,

”(1) Funcţionarii publici care absolvă studii universitare de licenţă în domeniul de

activitate al autorităţii sau instituţiei publice, încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior,

se numesc, în condiţiile legii, într-o funcţie publică de execuţie cu gradul profesional de asistent din

clasa corespunzătoare studiilor absolvite.

(2) În situaţia în care salariul de bază stabilit în condiţiile alin. (1) este mai mic decât cel

avut anterior promovării, funcţionarul public îşi menţine salariul de bază avut anterior promovării

în clasă.”

În baza art. 12, Anexei I, Cap. I, A. Salarizarea functionarilor publici din Legea nr. 284/2010

lege – cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, coroborat cu art. 14

din Legea nr. 285/2010, privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fonduri publice.

Potrivit prevederilor Cap. I – Salarizarea în anul 2016 a personalului plătit din fonduri

publice din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57 din 09.12.2015 privind salarizarea

personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum și unele

măsuri fiscal-bugetare, coroborat cu art. I, pct. 1, art. 31 din O.U.G. nr. 20/2016 pentru modificarea

şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului

plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-

bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Luând în considerare cele de mai sus,

PROPUNEM: Modificări în structura de funcții publice respectiv transformarea unor posturi, după cum

urmează:

1. Transformarea următoarelor posturi – funcții publice, ca urmare a rezultatelor

examenului de promovare în clasă:

- 3 posturi de POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional principal în 3 posturi de POLITIST

LOCAL, clasa I, gradul profesional asistent.

- 6 posturi de POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional superior în 6 posturi de POLITIST

LOCAL, clasa I, gradul profesional asistent.

- 1 post de REFERENT, clasa a III-a, gradul profesional superior în 1 post de CONSILIER, clasa I,

gradul profesional asistent.

2. Transformarea unui post vacant de consilier, clasa I, grad profesional principal, din

cadrul Serviciului Resurse Umane, într-un post vacant de consilier, clasa I, grad profesional

Cod FO 53-01, ver. 3

asistent, în cadrul Serviciului Resurse Umane, întrucât la cele două concursuri organizate în anul

2016 pentru ocuparea acestui post vacant nu s-au înscris candidați.

3. Transformarea a două posturi vacante de polițist local, clasa I, grad profesional

asistent, din cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul Ordine Publică, în două posturi vacante

de polițist local, clasa I, grad profesional debutant, în cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul

Ordine Publică.

4. Transformarea unui post vacant de polițist local, clasa III, grad profesional superior,

din cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul Ordine Publică, într-un post vacant de polițist

local, clasa III, grad profesional debutant, în cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul Ordine

Publică.

Menționăm că modificările propuse nu impun creșterea numărului de posturi în organigrama

instituției.

Precizăm că în bugetul instituției sunt prevăzute și aprobate cheltuieli de personal pentru

posturile transformate, conform prevederilor legale.

Având în vedere aspectele prezentate, propunem aprobarea Statului de funcții, conform

anexei, parte integrantă la prezentul referat.

Director Executiv Adjunct, Jr. Ec. DOREL COJAN Șef Serviciu Resurse Umane, Jr. IOAN HADA Șef Birou Juridic, C.j. MARIN BLAJIN

Consilier, VIOLANDA NICOLAE

Red.: N.V.