CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMISOARA
Nr. posturi
Clasa Grad
1 Director executiv S 1 II 2 Director executiv adjunct S 3 II 3 Sef serviciu S 9 II 4 Şef birou S 9 II
22
5 Auditor S 2 I superior 6 Auditor S 0 I principal 7 Consilier S 8 I superior 8 Consilier S 9 I principal 9 Consilier S 6 I asistent
10 Consilier S 0 I debutant 11 Consilier juridic S 2 I superior 12 Consilier juridic S 1 I principal 13 Consilier juridic S 0 I asistent 14 Consilier juridic S 0 I debutant 15 Politist local S 14 I superior 16 Politist local S 21 I principal 17 Politist local S 63 I asistent 18 Politist local S 6 I debutant 19 Politist local SSD 1 II superior
20 Referent M 4 III superior 21 Referent M 0 III principal 22 Referent M 0 III asistent 23 Referent M 0 III debutant 24 Politist local M 72 III superior 25 Politist local M 25 III principal 26 Politist local M 32 III asistent 27 Politist local M 25 III debutant
291 313
C.1. Functii personal contractual conducere Grad 28 Sef serviciu S 1 II
C.2. Functii personal contractual executie Treapta 29 Referent M 2 IA 30 Inspector de specialitate S 2 I A 31 Guard GM 49 32 Secretar - dactilograf M 1 IA 33 Arhivar M 1
34 Muncitor calificat (mecanic) GM 1 I 35 Ingrijitor GM 2
59 372 372
Număr total posturi 372
1. Funcţii publice 313 - de conducere 22 - de execuţie 291 2. Personal contractual 59 - de conducere 1 - de execuţie 55 - de deservire 3
Director Executiv Adjunct, Jr. Ec. DOREL COJAN
TOTAL FUNCTII PUBLICE
din care:
Total functii publice de executie
C.3. Functii contractuale de deservire
TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL D.TOTAL DIRECTIA POLITIEI LOCALE TIMISOARA
TOTAL GENERAL
DIRECTIA POLITIEI LOCALE A . Functii publice de conducere
Total functii publice de conducere B. Functii publice de executie
Directia Politiei Locale Timisoara
APROB,
PRIMAR
Anexa la H.C.L. Nr. .............. din ......................
STAT DE FUNCŢII
NICOLAE ROBU
Nr. crt
Denumirea funcţiei Nivel studii
Funcţii publice/ Posturi contractuale
prevazute
ROMÂNIA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TIMIŞOARA DIRECŢIA POLIŢIEI LOCALE
Număr operator de date cu caracter personal: 5082 Str. Avram Imbroane, nr. 54, 300129 Timişoara; C.I.F. 27872311
Tel./Fax: +40-256-246112; E-mail : [email protected] Web : www.polcomtim.ro
Nr. ………… din ....................... APROBAT, PRIMAR NICOLAE ROBU
REFERAT
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcția Poliţiei Locale Timişoara
Având în vedere prevederile art. 63 şi art. 68 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul
funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în carieră, funcţionarul
public poate promova în funcţia publică, în condiţiile legii, iar promovarea în clasă nu este
condiţionată de existenţa unui post vacant. În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel
superior, funcţionarii publici de execuţie au dreptul să participe la examenul organizat pentru
ocuparea unei funcţii publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadraţi, dacă studiile
absolvite sunt în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia
publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfăşurarea activităţii.
În temeiul art. 14 alin. (1) din Ordinul nr. 1.932/2009 pentru aprobarea Regulamentului
privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă a funcţionarilor publici,
” Promovarea funcţionarilor publici care au fost admişi la examenul de promovare în clasă
se face prin transformarea postului pe care sunt încadraţi într-o funcţie publică de execuţie de grad
profesional asistent din clasa corespunzătoare studiilor absolvite, cu stabilirea salariului în
condiţiile prevăzute de Legea-cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri
publice nr. 284/2010, cu modificările ulterioare.”
Având în vedere rezultatele examenului de promovare în clasă organizat în data de
22.08.2016 – proba scrisă şi 24.08.2016 – interviul, pentru funcționarii publici din cadrul Direcției
Poliției Locale Timișoara, încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o
formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă în specialitatea în care
îşi desfăşoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituţia publică apreciază că studiile absolvite
sunt utile pentru desfăşurarea activităţii.
ISLE TANDA ET Sie] RIS veti
Cod FO 53-01, ver. 3
Conform Anexei nr. 1 – reglementări specifice functionarilor publici, Cap. I, lit. B, art. 5
alin. (1) şi (2) din Legea – cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din
fonduri publice,
”(1) Funcţionarii publici care absolvă studii universitare de licenţă în domeniul de
activitate al autorităţii sau instituţiei publice, încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior,
se numesc, în condiţiile legii, într-o funcţie publică de execuţie cu gradul profesional de asistent din
clasa corespunzătoare studiilor absolvite.
(2) În situaţia în care salariul de bază stabilit în condiţiile alin. (1) este mai mic decât cel
avut anterior promovării, funcţionarul public îşi menţine salariul de bază avut anterior promovării
în clasă.”
În baza art. 12, Anexei I, Cap. I, A. Salarizarea functionarilor publici din Legea nr. 284/2010
lege – cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, coroborat cu art. 14
din Legea nr. 285/2010, privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fonduri publice.
Potrivit prevederilor Cap. I – Salarizarea în anul 2016 a personalului plătit din fonduri
publice din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57 din 09.12.2015 privind salarizarea
personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum și unele
măsuri fiscal-bugetare, coroborat cu art. I, pct. 1, art. 31 din O.U.G. nr. 20/2016 pentru modificarea
şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului
plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-
bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Luând în considerare cele de mai sus,
PROPUNEM: Modificări în structura de funcții publice respectiv transformarea unor posturi, după cum
urmează:
1. Transformarea următoarelor posturi – funcții publice, ca urmare a rezultatelor
examenului de promovare în clasă:
- 3 posturi de POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional principal în 3 posturi de POLITIST
LOCAL, clasa I, gradul profesional asistent.
- 6 posturi de POLITIST LOCAL, clasa a III-a, gradul profesional superior în 6 posturi de POLITIST
LOCAL, clasa I, gradul profesional asistent.
- 1 post de REFERENT, clasa a III-a, gradul profesional superior în 1 post de CONSILIER, clasa I,
gradul profesional asistent.
2. Transformarea unui post vacant de consilier, clasa I, grad profesional principal, din
cadrul Serviciului Resurse Umane, într-un post vacant de consilier, clasa I, grad profesional
Cod FO 53-01, ver. 3
asistent, în cadrul Serviciului Resurse Umane, întrucât la cele două concursuri organizate în anul
2016 pentru ocuparea acestui post vacant nu s-au înscris candidați.
3. Transformarea a două posturi vacante de polițist local, clasa I, grad profesional
asistent, din cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul Ordine Publică, în două posturi vacante
de polițist local, clasa I, grad profesional debutant, în cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul
Ordine Publică.
4. Transformarea unui post vacant de polițist local, clasa III, grad profesional superior,
din cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul Ordine Publică, într-un post vacant de polițist
local, clasa III, grad profesional debutant, în cadrul Biroului Ordine Publică – Serviciul Ordine
Publică.
Menționăm că modificările propuse nu impun creșterea numărului de posturi în organigrama
instituției.
Precizăm că în bugetul instituției sunt prevăzute și aprobate cheltuieli de personal pentru
posturile transformate, conform prevederilor legale.
Având în vedere aspectele prezentate, propunem aprobarea Statului de funcții, conform
anexei, parte integrantă la prezentul referat.
Director Executiv Adjunct, Jr. Ec. DOREL COJAN Șef Serviciu Resurse Umane, Jr. IOAN HADA Șef Birou Juridic, C.j. MARIN BLAJIN
Consilier, VIOLANDA NICOLAE
Red.: N.V.