keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 110/28.09.2012 privind modificarea si aprobarea Organigramei si Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara

28.09.2012

Hotararea Consiliului Local 110/28.09.2012
privind modificarea si aprobarea Organigramei si Statului de functii ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. IF 2012 - 009630/16.07.2012, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 125/2007 privind înfiinţarea Serviciului public cu personalitate juridica - Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara aflat in subordinea Primarului Municipiului Timisoara;
Avand in vedere Sentinta Civila nr. 1461/22.11.2011 pronuntata de Tribunalul Timis, definitiva si irevocabila prin Decizia Civila nr. 1614/12.06.2012 pronuntata de Curtea de Apel Timisoara, prin care instanta de judecata a dispus anularea Deciziei nr. 472/22.10.2010 privind eliberarea din functia publica a doamnei Daniluc Lia (consilier, clasa I, gradul profesional principal) repunerea in situatia anterioara si reintegrarea in functia detinuta de reclamanta.
Luand in considerare prevederile art. 107 alin. (1) din Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici;
Avand in vedere avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 1651891 conexat cu 1647572 din 06.09.2012;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată si modificata;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată si modificata;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifica si se aproba Organigrama (Anexa I) si Statul de Functii (Anexa II) ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform Anexelor I si II care fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţia Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Compartimentului Control Intern;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_2.pdf

Nr. posturi Clasa Grad

1 Director executiv S 1 I 2 Sef serviciu S 5 I 3 Şef birou S 3 I

9

4 Consilier S 31 I superior 5 Consilier S 38 I principal 6 Consilier S 25 I asistent 7 Consilier juridic S 1 I superior 8 Consilier juridic S 2 I principal 9 Consilier juridic S 2 I asistent

10 Consilier juridic S 1 I debutant 11 Referent M 27 III superior 12 Referent M 10 III principal 13 Referent M 2 III asistent

139 Total functii publice 148

C.1. Funcţii personal contractual conducere Grad 14 Şef birou S 1 I

1 C.2 Funcţii personal contractual execuţie Treapta

15 Inspector de specialitate S 2 I 16 Inspector de specialitate S 1 II 17 Referent M 2 I 18 Referent M 2 II

7 8

156

Număr total posturi 156

1. Funcţii publice 148 - de conducere 9 - de execuţie 139 2. Personal contractual 8 - de conducere 1 - de execuţie 7

Total personal contractual de execuţie

Nr.crt

STAT DE FUNCŢII

A . Funcţii publice de conducere

B. Funcţii publice de execuţie

Total funcţii publice de execuţie

Total personal contractual TOTAL GENERAL

Total functii publice de conducere

Total personal contractual de conducere

Ec. PAUN FLOARE

DIRECTIA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA Anexa II la HCL nr……….

Denumirea funcţiei Nivel studii

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

APROBAT

din care :

COMPARTIMENT RESURSE UMANE

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa I la HCL nr……...din………….

ORGANIGRAMA DIRECŢIEI FISCALE A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA

DIRECTOR EXECUTIV

B IR

O U

L EV

ID EN

TA C

O N

TR IB

U A

B IL

I SI

IN C

A SA

R I B

U G

ET A

R EE

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

I

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E FI

ZI C

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

P ER

SO A

N E

JU R

ID IC

E

SE R

V IC

IU L

C O

LE C

TA R

E ŞI

EX

EC U

TA R

E SI

LI TĂ

IM PO

ZI TE

TA

X E

SI A

M EN

ZI

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SE R

V IC

IU L

IM PO

ZI TE

Ş I T

A X

E PE

R SO

A N

E JU

R ID

IC E

II

B IR

O U

C O

N SI

LI ER

E C

ET Ă ŢE

N I

SI

R EG

IS TR

A TU

R Ă

C O

M PA

R TI

M EN

T A

C H

IZ IŢ

II

PU B

LI C

E

C O

M PA

R TI

M EN

T C

O N

TA B

IL IT

A TE

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

IM PU

N ER

I M

IJ LO

A C

E D

E TR

A N

SP O

R T

PE R

SO A

N E

FI ZI

C E

SI JU

R ID

IC E

C O

M PA

R TI

M EN

TU L

R ES

U R

SE

U M

A N

E

B IR

O U

L C

O N

TE N

C IO

S

B IR

O U

L SO

LU ŢI

O N Ă

R I

C O

N TE

ST A ŢI

I Ş I M

ET O

D O

LO G

IE

10 1 3 10 4 1 + 5 1 + 5 1 +13 1 + 23 1 + 12 1 + 15 1 + 15 1 + 23

TOTAL PERSONAL: 156 DIN CARE: TOTAL FUNCTII PUBLICE 148 FUNCŢII PUBLICE DE CONDUCERE 9 FUNCŢII PUBLICE DE EXECUŢIE: 139 TOTAL PERSONAL CONTRACTUAL: 8 PERSONAL CONTRACTUAL DE CONDUCERE: 1 PERSONAL CONTRACTUAL DE EXECUŢIE: 7

C O

M PA

R TI

M EN

T A

D M

IN IS

TR A

TI V

S I A

R H

IV A

1 + 5

DIRECTOR EXECUTIV EC. BODO ADRIAN

C O

M PA

R TI

M EN

T EV

ID EN

TA S

I U

R M

A R

IR E

V EN

IT U

R I

N EF

IS C

A LE

2

Atasament: Referat.pdf

Cod FP 53 – 01 ver. 1

1

R E F E R A T

privind modificarea si aprobarea Organigramei si a Statului de functii ale Directiei

Fiscale a Municipiului Timisoara

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara a fost înfiinţată prin HCL nr. 125/2007, ca serviciu public cu personalitate juridică, aflat sub autoritatea Primarului Municipiului Timişoara, având ca atribuţie principala, administrarea impozitelor şi taxelor locale, în temeiul prevederilor Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, şi a OG nr. 92/2003 privind codul de procedură fiscală;

Avand in vedere Sentinta Civila nr. 1461/22.11.2011 pronuntata de Tribunalul Timis, definitiva si irevocabila prin Decizia Civila nr. 1614 / 12.06.2012 pronuntata de Curtea de Apel Timisoara, prin care instanta de judecata a dispus anularea Deciziei nr. 472/22.10.2010 privind eliberarea din functia publica a doamnei Daniluc Lia (consilier, clasa I, gradul profesional principal) repunerea in situatia anterioara si reintegrarea in functia detinuta de reclamanta;

Luand in considerare prevederile art. 107 alin. (1) din Legea nr. 188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici;

Avand in vedere avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 1651891 conexat cu 1647572 din 06.09.2012;

PROPUNEM:

Aprobarea Organigramei (Anexa I) si a Statului de Functii (Anexa II) ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform anexelor I si II care fac parte integranta din prezentul referat. DIRECTOR EXECUTIV, COMPARTIMENT RESURSE UMANE, EC. BODO ADRIAN EC. PAUN FLOARE

AVIZAT JURIDIC, C.J. JENARIU ALINA

R O M Â N I A Judetul Timis

Municipiul Timisoara Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Timisoara, B-dul M. Eminescu nr. 2B, C.I.F. 21666630, Tel. 0256-408100/Fax 0256-408191, www.dfmt.ro

Nr. IF 2012 – 009630/16.07.2012

APROBAT PRIMAR

NICOLAE ROBU