keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 100/30.03.2004 privind numirea a doi reprezentanţi ai Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "V.Babeş"

30.03.2004

Hotararea Consiliului Local 100/30.03.2004
privind numirea a doi reprezentanţi ai Consiliului Local al Municipiului Timişoara, în Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "V.Babeş"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2004-5101/19.03.2004 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere dispoziţiile art.25 din Legea spitalelor nr.270/2003 ;
Având în vedere solicitarea Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "V.Babeş" nr.SC2004-1117/19.02.2004 ;
În conformitate cu prevederile art. 38, alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală;


HOTARASTE



Art.1: Se numeşte în Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie "V.Babeş" din partea Consiliului Local, următoarele persoane :
- Nicuşor C-tin Miuţ - director Direcţia Patrimoniu.
- Emilian Mateş - şef Serviciul Tehnic-Edilitate ;

Art.2 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara ;
Art.3 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului de Audit Public Intern;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Membrilor Consiliului de Administraţie ;
- Spitalului Clinic "V.Babeş" ;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
IULIANA FLORESCU
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Referat_teren_agricol.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ VIZAT MUN. TIMIŞOARA PRIMAR CONSILIUL LOCAL NR………………….. GHEORGHE CIUHANDU REFERAT privind interzicerea păşunatului, plimbarea şi staţionarea animalelor pe terenurile agricole cultivate Pe raza municipiului Timişoara, în repetate rânduri au loc acţiuni de nerespectare a dispoziţiilor legale în vigoare, prin activităţi de :păşunat, mişcarea şi staţionarea animalelor domestice pe terenurile agricole cultivate, activităţi prin care se degradează terenurile agricole şi se distrug culturile agricole. Având în vedere faptul că, deseori crescătorii de animale, în special cei de ovine produc pagube prin păşunatul culturilor agricole cu animalele, având în vedere adresa Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală Timiş, cu nr. 448/04.02.2004, înregistrată la Primăria Mun. Timişoara sub nr.SC2004 – 002543/12.02.2004, va rugăm a fi de acord cu următoarele propuneri:

1) Interzicerea păşunatului, plimbarea (mişcarea) şi staţionarea animalelor domestice (ovine, caprine, bovine, cabaline, porcine etc.), pe terenurile agricole cultivate de pe raza Mun. Timişoara, în scopul prevenirii degradării terenurilor agricole, a împrejmuirilor acestora, distrugerii şi degradării culturilor agricole şi a lucrărilor de îmbunătăţiri funciare.

2) Stabilirea locurilor privind plimbarea şi staţionarea animalelor pe perioada de stabulaţie, după cum urmează:

- În zona Ciarda Roşie – parcela A1499/1/2 şi A9559/1/1; - În zona Mehala, - parcelele A6666, A664, A663, Pş.661, Pş.660 şi Pş659,

parcele cuprinse între : HCN -670, DE – 623 la Nord, HCN – 644 la Sud, Pş - 626 la Est, DF -750 la Vest.

3) De a stabili amenzi contravenţionale, în limita competenţei Consiliului Local, pentru cei care produc pagube la culturile agricole, prin păşunat cu animalele, între 5.000.000- 25.000.000 lei, iar aceste amenzi să constituie venit la bugetul local. 4) De a aproba modelul Procesului verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, anexat la adresa cu nr. SC2004 – 002543/12.02.2004.

AVIZAT DIRECTOR ECONOMIC SERVICIUL

SECRETAR JURIDIC IOAN COJOCARI ADRIAN BODO MIRELA LASUSCHEVICI ŞEF SERVICIU CONSILIERI ADMINISTRARE FOND FUNCIAR NINA CARACOANCEA EDITH SAS GHEORGHE DUMITRESCU