keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 97/28.11.2000 privind stabilirea funcţiilor publice de conducere şi de execuţie pentru aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara şi echivalarea funcţiilor de specialitate pe grade şi trepte profesionale prevăzute de O.U.G. nr.24/2000 cu funcţiile publice pe clase şi grade prevăzute de O.U.G. nr.82/2000

28.11.2000

Hotararea Consiliului Local 97/28.11.2000
privind stabilirea funcţiilor publice de conducere şi de execuţie pentru aparatul propriu al Primăriei Municipiului Timişoara şi echivalarea funcţiilor de specialitate pe grade şi trepte profesionale prevăzute de O.U.G. nr.24/2000 cu funcţiile publice pe clase şi grade prevăzute de O.U.G. nr.82/2000


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul SC2000- 15921/20.11.2000 al Biroului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică drepturile omului şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În baza prevederilor art. 22 (2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici şi a art.IV din Ordonanţa de Urgenţă nr.82/2000 privind modificarea şi completarea Legii nr.188/1999 ;
În conformitate cu prevederile art.20 lit. (d) din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată;
În temeiul art.28 din Legea nr. 69/1991 privind administraţia publică locală, republicată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă funcţiile publice de conducere şi de execuţie pentru aparatul
propriu al Primăriei Municipiului Timişoara conform Anexei 1 care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aprobă echivalarea funcţiilor de specialitate pe grade şi trepte
profesionale prevăzute în anexa II, cap.I din Ordonanţa de Urgenţă nr.24/2000
cu funcţiile publice pe clase şi grade prevăzute la Cap. IV din Anexa la
Ordonanţa de Urgenţă nr.82/2000, conform Anexei nr.2, care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează
Biroul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; -
Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Economice; - Direcţiei
Tehnice; - Direcţiei Administrative; - Serviciului Juridic; - Serviciului
Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - Biroului Corp Control Primar; -
Mass-media locale;


Presedinte de sedinta
IULIANA FLORESCU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI