Hotararea Consiliului Local 91/23.02.2018 privind completarea Hotărârii Consiliului Local nr.542/20.12.2017 privind stabilirea salariilor pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Expunerea de motive nr. SC2018 - 2167 / 31.01.2018 privind oportunitatea proiectului de hotărâre, a Primarului Municipiului Timişoara- domnul Nicolae Robu; Având în vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 2168 din data de 31.01.2018, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 02.02.2018 - Anexă la raportul de specialitate nr. SC2018 - 2168/31.01.2018; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Legii nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu completarile si modificarile aduse de Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 91/2017 ; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2), lit. a) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin. 2) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Hotararea Consiliului Local nr.542/20.12.2017 se completeaza cu art.11 cu următorul cuprins: " Salariile angajaţilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului pot fi restabilite oricând pe parcursul anului, la propunerea Primarului, prin hotărâre de Consiliu Local." Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Generale de Urbanism ţi Dezvoltare Urbană; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Clădiri, Terenuri si Dotări Diverse; - Direcţiei Comunicare-Relaţionare; - Serviciului Juridic; - Serviciului Resurse Umane; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului; - Mass-media locale.
|