keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 8/25.01.2005 privind atribuirea prin negociere cu o singură sursă a executării lucrărilor de reparaţii construcţii şi instalaţii în regim de avarie, urgenţe la obiectivele edilitare, locuinţe, spitale şi instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, către SC"Administrarea Domeniului Public"SA

25.01.2005

Hotararea Consiliului Local 8/25.01.2005
privind atribuirea prin negociere cu o singură sursă a executării lucrărilor de reparaţii construcţii şi instalaţii în regim de avarie, urgenţe la obiectivele edilitare, locuinţe, spitale şi instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, către SC"Administrarea Domeniului Public"SA


Consiliul Local al Municipiului Timisoara



Având în vedere Referatul nr.SC2005 - 497/12.01.2005 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială,turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere procesul-verbal din data de 11.01.2005 al Comisiei de negociere, referitor la tarifele medii orare negociate pentru realizarea contractelor de execuţie de lucrări în regim de avarie, urgenţe la unităţile de învăţământ, sănătate, fond locativ şi edilitare încheiate între SC"Administrarea Domeniului Public"SA şi Primăria Municipiului Timişoara ;
În conformitate cu art.9 alin.1 lit.(c) şi art.12 lit.(h) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 60/2001 - privind achiziţiile publice;
În conformitate cu Ordinul 1014/874 din 2001, Anexa, cap .F, pct.F.3.2. alin.1, privind documentaţia standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de lucrări;
În conformitate cu prevederile art.38 alin.2 lit."f" din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă atribuirea lucrărilor de reparaţii construcţii în regim de avarie, urgenţe la instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe), pentru anul 2005, către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, prin procedura de negociere cu o singură sursă.

Art.2:Se aprobă atribuirea lucrărilor de reparaţii, construcţii în regim de avarie, urgenţe la obiective edilitare, locuinţe şi spitale pentru anul 2005, către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A Timişoara, prin procedura de negociere cu o singură sursă.

Art.3:Atribuirea lucrarilor prevazute la art.1 se va face prin încheierea unui contract de lucrări cu SC "Administrarea Domeniului Public" SA Timişoara, pentru anul 2005, a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro/an (fără TVA) echivalent în lei pe parcursul anului, conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta.

Art.4: Atribuirea lucrărilor prevăzute la art.2 se va face prin încheierea unui contract de lucrări cu S.C. Admnistrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, pentru anul 2005, şi a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro/an (fără TVA) echivalent în lei pe parcursul anului, conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta.

Art.5:Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Edilitară din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Art.6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Relaţii Publice;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- S.C. Administrarea Domeniului Public S.A.
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SORIN GRINDEANU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: anexa.pdf

sn dot - 65/7411 20 S.C. ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC S.A. Con plaiul Nicolae Fitutescu nt-10 Tel: 0040-2555 BRD Timișoara ROSTBRD CUL 2490618 Arriburscal R. Nr. ordine 35) Fax: 00. 300158 Timişoara 6-200039 ANEXA NEI HCL NR 8 [25012005 CENTRALIZATOR DE PREȚURI (RECAPITULAȚIE) în | Catergorii | Materiale | Manoperă "Utilaj | Transport | indicator de | de lucrări | | | | |normede | | | | | deviz | | Ă | [ Ţ Ţ TI _ ! | | mediu | i | 1 | | orar) | TOTAL Ţ [ Ţ : E | DIRECTE | | | | CAS = 2% | erati | Somai 3% | Ţ Să TRI Ţ i — | As. aceid. osn | - a | muncă | 1 [Camera de A Ţ —_ | Comerţ | | | [TOTALE Î art | Indirecte RI Ţ Ţ E | Profit Î 10% | Ţ Ţ a [TVA 19% | i ă TOTAL, - ii | GENERAL

Atasament: R.atrib.lucr.ADP_FL+scoli.pdf

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat DIRECŢIA PATRIMONIU P R I M A R, SERVICIUL TEHNIC-EDILITATE Nr. …………………………………………. Dr.ing.Gheorghe Ciuhandu

R E F E R A T Privind atribuirea prin negociere cu o singură sursă a executării lucrărilor de reparaţii construcţii şi instalaţii

în regim de avarie, urgenţe la obiectivele edilitare şi locuinţe şi la instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, către SC”Administrarea Domeniului

Public”SA. Având în vedere întreruperile frecvente în alimentarea cu agent termic, apă rece şi caldă la obiectivele edilitare şi locuinţe datorate unor avarii apărute în reţelele de distribuire şi instalaţiile interioare cu grad ridicat de uzură cu precădere în perioada rece, precum şi necesitatea efectuării unor lucrări în regim de urgenţă la şarpante, învelitori etc. apărute în situaţie de forţă majoră sau în orice alte cazuri temeinic motivate care nu au putut fi prevăzute şi ale căror circumstanţe nu se datorează, sub nici o formă, vreunei acţiuni a autorităţii contractante, lucrări ce nu pot fi contractate prin procedura de selecţie de oferte sau licitaţie datorită timpului scurt necesar remedierii acestora precum şi imposibilităţii întocmirii documentaţiei tehnice de execuţie necesare aplicării procedurilor de selecţie de ofertă sau licitaţie; Având în vedere faptul că SC”Administrarea Domeniului Public”SA Timişoara este o societate având ca acţionar unic Consiliul Local Timişoara ceea ce prezintă o garanţie în plus a credibilităţii prezentate, cunoscând bine stadiul fizic al imobilelor ce urmează a intra sub incidenţa Contractului de lucrări datorită faptului că în conformitate cu Contractele de antrepriză încheiate pe parcursul anilor anteriori au executat lucrări de instalaţii şi construcţii la aceste imobile şi prezentând echipe de intervenţie atât la partea de instalaţii cât şi la cea de construcţii cu personal calificat,

P r o p u n e m: 1. Aprobarea atribuirii acestor lucrări către SC”Administrarea Domeniului Public”SA

Timişoara prin aplicarea procedurii de negociere cu o singură sursă în conformitate cu OUG.60/2001, art.9 alin.1 lit.”c” şi art.12 lit.”h”.

2. În baza Notei de negociere nr.D72004-6595/11.01.2005 se va promova un Proiect de Hotărâre ce se va înainta spre aprobare Consiliului Local în vederea întocmirii unui contract de lucrări cu SC”Administrarea Domeniului Public”SA Timişoara, a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro (fără TVA) pentru lucrări de reparaţii la obiective edilitare şi locuinţe, şi a unui contract de lucrări, a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro (fără TVA) pentru lucrări de reparaţii la obiective de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, cu respectarea tarifelor negociate.

VICEPRIMAR, DIRECTOR, ŞEF SERVICIU,

Ing. Adrian Orza ec. Nicuşor C-tin Miuţ Ing. Emilian Mateş

CONSILIER, Ing. Marius Duma CONSILIER, Ing. Lucian Ciobanu

Avizat: SERVICIUL JURIDIC, Jr. Mirela Lasuschevici

ANEXA 1

LA HOTARAREA NR.________________________ TARIFELE MEDII ORARE PRIVIND FORŢA DE MUNCĂ 1. Muncitori calificaţi - instalaţii 45.000 lei / oră ; 2. Muncitori calificaţi - construcţii 45.000 lei / oră ; 3. Muncitori necalificaţi 30.000 lei / oră ; TARIFELE MEDII ORARE AL UTILAJELOR DE CONSTRUCŢII 1. Grup electrogen mobil 90.150 lei / oră ; 2. Maşină de raşchetat pardoseli din parchet 58.900 lei / oră ; 3. Încărcător frontal pe pneuri „Bobcat” 378.200 lei / oră TARIFELE UNITARE PRIVIND TRANSPORTURILE 1. Transport rutier materiale cu autocamionul la 10 km 162.150 lei / tonă ; 2. Transport rutier pământ sau moloz cu autobasculanta la 10 km 185.180 lei / tonă ; 3. Transport materiale cu autoutilitara „ARO” 162.800 lei / oră ; 4. Transport rutier materiale cu autocamionul la 48 km 120.021 lei / tonă . D I R E C T O R, ŞEF SERVICIU, Ec. Nicuşor C-tin Miuţ ing. Emilian Mateş CONSILIER, Ing. Lucian Ciobanu CONSILIER, Ing. Marius Duma