Hotararea Consiliului Local 8/25.01.2005 privind atribuirea prin negociere cu o singură sursă a executării lucrărilor de reparaţii construcţii şi instalaţii în regim de avarie, urgenţe la obiectivele edilitare, locuinţe, spitale şi instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe) preluate de Primăria Municipiului Timişoara prin Protocol, către SC"Administrarea Domeniului Public"SA Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2005 - 497/12.01.2005 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială,turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere procesul-verbal din data de 11.01.2005 al Comisiei de negociere, referitor la tarifele medii orare negociate pentru realizarea contractelor de execuţie de lucrări în regim de avarie, urgenţe la unităţile de învăţământ, sănătate, fond locativ şi edilitare încheiate între SC"Administrarea Domeniului Public"SA şi Primăria Municipiului Timişoara ; În conformitate cu art.9 alin.1 lit.(c) şi art.12 lit.(h) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 60/2001 - privind achiziţiile publice; În conformitate cu Ordinul 1014/874 din 2001, Anexa, cap .F, pct.F.3.2. alin.1, privind documentaţia standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de lucrări; În conformitate cu prevederile art.38 alin.2 lit."f" din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată; În temeiul art. 46 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă atribuirea lucrărilor de reparaţii construcţii în regim de avarie, urgenţe la instituţiile de învăţământ (şcoli, licee, grădiniţe), pentru anul 2005, către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, prin procedura de negociere cu o singură sursă. Art.2:Se aprobă atribuirea lucrărilor de reparaţii, construcţii în regim de avarie, urgenţe la obiective edilitare, locuinţe şi spitale pentru anul 2005, către S.C. Administrarea Domeniului Public S.A Timişoara, prin procedura de negociere cu o singură sursă. Art.3:Atribuirea lucrarilor prevazute la art.1 se va face prin încheierea unui contract de lucrări cu SC "Administrarea Domeniului Public" SA Timişoara, pentru anul 2005, a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro/an (fără TVA) echivalent în lei pe parcursul anului, conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta. Art.4: Atribuirea lucrărilor prevăzute la art.2 se va face prin încheierea unui contract de lucrări cu S.C. Admnistrarea Domeniului Public S.A. Timişoara, pentru anul 2005, şi a cărui valoare nu va depăşi 100.000 euro/an (fără TVA) echivalent în lei pe parcursul anului, conform Anexelor 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta. Art.5:Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Economică, Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Edilitară din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Art.6: Prezenta hotărâre se comunică: - Prefecturii Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Edilitare; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Patrimoniu; - Serviciului Audit Public Intern; - Biroului Relaţii Publice; - Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni; - S.C. Administrarea Domeniului Public S.A. - Mass - media locale.
|