keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 88/29.03.2011 privind aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară

29.03.2011

Hotararea Consiliului Local 88/29.03.2011
privind aprobarea Organigramei şi Statului de funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2011-5487/18.03.2011 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) şi alin.(3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară , conform Anexelor nr.1 si nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Instituţiei Arhitect Şef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
MARIA SARACAN
Contrasemneaza
P.SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCL nr.________/_____________ APROBAT PRIMAR

Dr.Ing.Ciuhandu Gheorghe

STAT DE FUNCŢII SERVICIUL PUBLIC ASISTENŢĂ MEDICALĂ ŞCOLARĂ

Nr.crt Denumirea funcţiei Nivel studii Post contractualGrad Nr.posturi

A. Personal contractual de conducere

1 Director S 1

Total personal contractual de conducere 1

B. Functii personal contractual executie

2 Medic S primar 27

3 Medic -1/2 norma S primar 2

4 Medic S specialist 13

5 Medic S 13

6 Asistent medical PL pricipal 75

7 Asistent medical PL 15

8 Asistent medical PL debutant 5

9 Asistent medical S 1

10 Inspector de specialitate S IA 2

11 Inspector de specialitate S II 1

12 Referent M IA 3

13 Referent M II 1

Total personal contractual de executie 158

Total personal contractual 159

TOTAL GENERAL 160

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

  • Foaie1

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIULUI TIMIŞOARA PRIMAR Serviciul Resurse Umane SC 2011-______________/_____________________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT PRIMAR

Dr.ing.Gheorghe Ciuhandu R E F E R A T

privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară Înfiinţarea Serviciului Public Asistenţă Medicală Şcolară s-a realizat prin preluarea prin transfer de la Ministerul Sănătăţii a personalului şi bunurilor ce privesc asistenţa medicală desfăşurată în cabinetele medicale şi de medicină dentară din unităţile de învăţământ , în conformitate cu prevederile O.U.G. nr.162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii Publice către autorităţile administraţiei publice locale, H.G. nr.56/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuţii şi competenţe exercitate de Ministerul Sănătăţii către autorităţile administraţiei publice locale.

Potrivit prevederilor art. 21 din OUG nr.162/2008 :“ Autorităţile publice locale sunt responsabile de acoperirea cu servicii de asistenţă medicală în unităţile de învăţământ”.

Modificarea statului de funcţii şi organigramei se impune în vederea creşterii eficienţei compartimentelor de specialitate şi organizării unui serviciu public de calitate. Astfel, în vederea organizării şi derulării optime a activităţilor Serviciului Public Asistenţă Medicală Şcolară, propunem:

- transformarea posturilor de medici stomatologi în medici , întrucât medicii stomatologi nu mai sunt prevăzuţi distinct în anexele Legii nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, reîncadrarea lor făcându-se in funcţia de medic, fapt ce presupune concomitent şi transformarea posturilor, astfel :

12 posturi de medic stomatolog, gradul primar se transformă în 12 posturi de medic, gradul primar

9 posturi de medic stomatolog, gradul specialist se transformă în 9 posturi de medic, gradul specialist

6 posturi de medic stomatolog se transformă în 6 posturi de medic ; - reducerea a 5 posturi vacante de medic primar, a unui post vacant de medic specialist

şi a 5 posturi vacante de medic din cadrul Compartimentelor Asistenţă Medicală Şcolară şi Asistenţă Medicală Dentară Şcolară ;

- transformarea unui post de medic în medic specialist ca urmare a dobândirii gradului de specialist de către un medic din cadrul Compartimentului Asistenţă Medicală Şcolară;

- transferarea posturilor vacante de asistent medical de la Compartimentul Asistenţă Medicală Dentară Şcolară la Compartimentul Asistenţă Medicală Şcolară pentru asigurarea cu prioritate a asistenţei medicale în grădiniţe, în conformitate cu prevederile Ordinelor Ministerului Sănătăţii nr.653/2001 şi 772/2004 ;

Având în vedere cele de mai sus, propunem aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru Serviciul Public Asistenţă Medicală Şcolară- anexele nr.1,2 la prezentul referat Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Mirela Lasuschevici Rodica Aurelian

Cod FP-53-01 , ver 1

E