keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 634/16.12.2013 privind aprobarea achiziţionării de mobilier urban pentru dotarea Grădinii Zoologice Timişoara

16.12.2013

Hotararea Consiliului Local 634/16.12.2013
privind aprobarea achiziţionării de mobilier urban pentru dotarea Grădinii Zoologice Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013-36225/13.12.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile:
- Legii nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, actualizată, art.14 şi 15;
- Legii nr. 448/06.12.2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, actualizată, art. 78;
- Hotărârii nr. 268/14.03.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, art. 43;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.c), alin.(5) lit.a) şi art.123 alin.(1) şi (2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă achiziţionarea de mobilier urban de la Unitatea RAINBOW COMPANY PRODUCTION SRL cu sediul în Bucureşti, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 57, Bl. E4, ap.32, punct de lucru, Şoseaua Alexandriei nr. 308, Bragadiru Ilfov, IBAN RO40TREZ7035069XXX005467, Trezoreria Sectorului 3, CIF RO 4773262, înregistrată la Registrul Comerţului J40/30245/1992, tel. 0213693273, fax. 0213693274, email [email protected] - unitate protejată, autorizată, (conform Ordinului nr. 122/04.06.2007, a Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Handicap privind eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată) ce produce mobilier urban din materiale ecologice.

Art. 2: Se aprobă încheierea unui Acord de parteneriat (Anexa nr.1), conform prevederilor art.78 alin. (3) lit.b) din Legea nr. 448/2006, între MUNICIPIUL TIMIŞOARA, prin DIRECŢIA DE MEDIU ŞI UNITATEA RAINBOW COMPANY PRODUCTION SRL, cu derulare de la 1 ianuarie 2014 pana la 31 decembrie 2014 şi posibilitatea de prelungire cu încă un an, în funcţie de necesitatea achiziţionării de mobilier urban ecologic pentru unele obiective din municipiul Timişoara.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Direcţia de Mediu din Primăria Municipiului Timişoara.

Art. 4: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Unităţii RAINBOW COMPANY PRODUCTION SRL;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA nr.1

ACORD DE PARTENERIAT

Încheiat între: 1. Unitatea Protejată Autorizată S.C. RAINBOW COMPANY PRODUCTION S.R.L., cu sediul in Bucureşti, sector 3, B-dul Unirii, nr.57, bl.E4, ap.32, punct de lucru în Şoseaua Alexandriei nr 308 Bragadiru Ilfov(adresa de corespondenţă), IBAN RO40TREZ7035069XXX005467 Trezorerie Sector 3, CIF RO 4773262, inregistrată la Registrul Comertului J40/30245/1992, telefon 021 369 3273, fax 021 369 3274, e-mail [email protected] reprezentată prin Director General UNGUREANU JORJ-FLORENTIN, în calitate de FURNIZOR. şi

2. MUNICIPIUL TIMIŞOARA, prin DIRECŢIA DE MEDIU cu sediul in Timişoara, Bv. C.D.Loga, nr. 1, telefon 0256.408.484, fax 0256.408.390, judeţul Timiş, cod fiscal 14756536, cont IBAN RO12TREZ6215006XXX000334, deschis la Trezoreria Operativă a Municipiului Timisoara, reprezentată prin Primar NICOLAE ROBU, în calitate de ACHIZITOR.

La baza încheierii prezentului acord de parteneriat, denumit în continuare acord, se au în vedere:

1. Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 2. Hotărârea Guvernului nr.268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările şi completările ulterioare; 3. Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate.

Obiectivul acordului Prezentul acord are ca obiectiv asigurarea implicării persoanei cu handicap în realizarea

produselor sau serviciilor oferite de unitatea protejată autorizată entităţii care optează pentru prevederile art. 78 alin. (3), lit. b) din Legea nr. 448/2006 republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Durata acordului Prezentul acord se încheie pe o durată de un an de la data semnării. Prezentul acord se

prelungeşte de drept cu aceeaşi perioadă dacă niciuna dintre părţi nu notifică încetarea cu cel puţin 30 de zile înainte de data expirării termenului pentru care a fost încheiat. Responsabilităţile unităţii protejate autorizate

Unitatea Protejată Autorizată S.C. RAINBOW COMPANY PRODUCTION S.R.L. are următoarele responsabilităţi: 1. să implice persoana cu handicap, parţial sau integral, în activitatea de producţie sau furnizare de servicii din domeniul său de competenţă; 2. să pună la dispoziţia partenerului, la solicitarea acestuia, fişa de post a persoanei cu handicap, întocmită conform legislaţiei în vigoare, corespunzătoare pregătirii profesionale a persoanei cu handicap.

Responsabilităţile autorităţii publice locale, MUNICIPIUL TIMIŞOARA: 1. să solicite fişa de post a persoanei/persoanelor cu handicap angajate; 2. să promoveze activitatea depusă de persoanele cu handicap angajate.

Dispoziţii finale

1. Părţile prezentului acord vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînţelegere sau dispută care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea responsabilităţilor. 2. Dacă părţile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil divergenţele, fiecare poate solicita ca disputa să se soluţioneze de către instanţele judecătoreşti competente. 3. Prezentul acord poate fi completat şi/sau modificat prin încheierea de acte adiţionale asumate de ambii parteneri. 4. Orice comunicare între părţi referitoare la îndeplinirea prezentului acord trebuie să fie transmisă în scris. Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât şi în momentul primirii. 5. Comunicările între părţi se pot face şi prin telefon, telegramă, telex, fax sau poştă electronică, cu condiţia confirmării în scris a comunicării.

Prezentul acord a fost încheiat astăzi,…………………în 2 (două) exemplare originale, câte un exemplar pentru fiecare partener. ACHIZITOR FURNIZOR

MUNICIPIUL TIMIŞOARA S.C. RAINBOW COMPANY PRODUCTION S.R.L.

PRIMAR DIRECTOR GENERAL NICOLAE ROBU UNGUREANU JORJ-FLORENTIN DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ SMARANDA HARACICU DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU, ADRIAN BERE SEMEREDI AVIZAT SERVICIUL JURIDIC

Atasament: Referat.pdf

1

MUNICIPIUL TIMIŞOARA APROBAT PRIMĂRIA PRIMAR DIRECTIA DE MEDIU NICOLAE ROBU BIROUL MONIT. ŞI PROT. MEDIU Nr.SC2013–36225/13.12.2013

R E F E R A T privind achiziţia de mobilier urban

pentru dotarea Grădinii Zoologice Timişoara

Având în vedere prevederile Legii nr. 448 din 6 decembrie 2006 republicată şi actualizată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, art.78: (1) Persoanele cu handicap pot fi încadrate în muncă conform pregătirii lor profesionale şi capacităţii de muncă, atestate prin certificatul de încadrare în grad de handicap, emis de comisiile de evaluare de la nivel judeţean sau al sectoarelor municipiului Bucureşti. (2) Autorităţile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel puţin 50 de angajaţi, au obligaţia de a angaja persoane cu handicap într-un procent de cel puţin 4% din numărul total de angajaţi. (3) Autorităţile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care nu angajează persoane cu handicap în condiţiile prevăzute la alin. (2), pot opta pentru îndeplinirea uneia dintre următoarele obligaţii: a) să plătească lunar către bugetul de stat o sumă reprezentând 50% din salariul de bază minim brut pe ţară înmulţit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap; b) să achiziţioneze produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate în unităţile protejate autorizate, pe bază de parteneriat, în sumă echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat, în condiţiile prevăzute la lit. a).

De asemenea Hotărârea nr. 268 din 14 martie 2007 (*actualizată*), pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, art. 43: (1) În aplicarea prevederilor art. 78 alin. (3) lit. b) din lege, achiziţionarea produselor sau serviciilor de la unităţile protejate autorizate se realizează în baza unui acord de parteneriat, modelul acestuia fiind prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele norme metodologice. (2) Dovada achiziţionării produselor sau serviciilor de la unităţile protejate autorizate este reprezentată de contractul comercial, factura şi dovada plăţii. (3) În baza acordului de parteneriat şi a contractului comercial se achiziţionează produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanei cu handicap angajate.

RAINBOW COMPANY PRODUCTION S.R.L., este o companie ce a fost infiinţată în anul 1992 şi are calitatea de importator exclusiv a materiei prime ecologice provenite din reciclarea pet-urilor pe piaţa românească din care se fabrică mobilierul de exterior, urban, stradal, de grădina şi elemente destinate siguranţei circulaţiei precum şi pardoseli pentru diverse destinaţii. Materia primă utilizată pentru producerea mobilierului este obţinută prin reciclarea mai multor tipuri de ambalaje provenite din industria alimentară, precum şi din reciclarea anvelopelor uzate. Obiectele produse şi comercializate, pe lângă aspectul modern şi plăcut oferă şi avantajul faptului că au o durată de viaţă de peste 30 de ani, fără a-şi schimba aspectul şi insuşirile şi deasemenea pe intrega durată de folosire nu necesită nici un fel de materiale sau operatiuni de intreţinere, care sunt obligatorii pentru mobilierul realizat din lemn sau metal;

Dintre calităţile acestui material putem enumera: - are impermeabilitate practic zero, deci nu putrezeşte; - are durata de viaţă foarte indelungată (peste 30 de ani) chiar şi in condiţiile in care rămâne expus

in aer liber; - este rezistent la razele UV, in cazul expunerii la soare nu-şi modifică culoarea;

2

- nu are nevoie de intreţinere cu lacuri şi vopsele; - inlocuieşte lemnul foarte bine fiind mai rezistent, mai prelucrabil şi mai durabil; - sigur din punct de vedere al accidentelor, nu formează aşchii şi nu prezintă noduri, se poate călca

pe el fara protectie; - nu este atacat de carii sau insecte; - nu mucegaieşte; - nu ingheaţă şi nu se crapă; - nu se corodează in mediu salin sau umed, nu este atacat de uleiuri sau benzina; - este un bun izolator fonic; - este rezistent la şocurile mecanice, fiind un material flexibil; - nu conţine şi nici nu degaja substanţe nocive mediului; - este anti-grafiti şi anti-vandalism, vopseaua nu aderă la acest material; - o gamă variată de culori si modele din care rezidă obiecte decorative ce se armonizează foarte

bine cu mediul inconjurator. Suma necesară achiziţionării produselor de mobilier urban realizate prin propria activitate a

persoanelor cu handicap, angajate în unitatea protejată Rainbow Company Production SRL, este suma echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat, în condiţiile prevăzute la lit. a). din Legea nr. 448 din 6 decembrie 2006 republicată şi actualizată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, art.78; (în anul bugetar 2012, suma achitată de Primăria Municipiului Timişoara a fost de aproximativ 62.435 lei, iar in 2013 a fost de 61.314 lei). Ţinând cont de prevederile legale enunţate anterior,:

PROPUNEM: 1. Achiziţionarea de mobilier urban de la Unitatea Rainbow Company Production SRL cu sediul

în Bucureşti, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 57, Bl. E4, ap.32, punct de lucru, Şoseaua Alexandriei nr. 308, Bragadiru Ilfov, IBAN RO40TREZ7035069XXX005467, Trezoreria Sectorului 3, CIF RO 4773262, înregistrată la Registrul Comerţului J40/30245/1992, tel. 0213693273, fax. 0213693274, email [email protected], fiind singura unitate protejată, autorizată, (conform Ordinului nr. 122/04.06.2007, a Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Handicap privind eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată) ce produce mobilier urban din materiale ecologice.

2. Încheierea prin Hotarâre a Consiliului Local a unui acord de parteneriat cu derulare de la 1 ianuarie 2014 pana la 31 decembrie 2014 şi posibilitatea de prelungire cu încă un an în funcţie de necesitatea achiziţionării de mobilier urban ecologic pentru unele obiective din municipiul Timişoara.

SECRETAR,

IOAN COJOCARI DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR DIRECŢIA DE MEDIU SMARANDA HARACICU ADRIAN BERE SEMEREDI AVIZAT, ŞEF BIROU MONIT. ŞI PROT. MEDIU SERVICIUL JURIDIC CĂLIN VICTOR FIAT Red. CVF, Dact. CVF, Ex.3